Ben je verkouden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo raar.Als mijn oren ploppen.
Nee,hoor dan pas hoe luid het muziek staat.Heel rare gewaarwording.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
0-2 spakenburgEindelijk van @:paul af hier
Daarom voel ik mij 18quote:
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
0-2 spakenburgEindelijk van @:paul af hier
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.
Zelfs dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.
Mooi toch. Ik ken mensen van mijn leeftijd die zich middelbare leeftijd voelen en er ook zo uit zienquote:
Ik krijg af en toe nog een tiktok filmpje van grey doorgestuurd, daarbuiten open ik de app ook vrijwel niet uit mezelfquote:
Apart welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,hoor dan pas hoe luid het muziek staat.Heel rare gewaarwording.
Doet greyes nog steeds van die leuke dansfilmpjes? Misschien moet ik die app maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe nog een tiktok filmpje van grey doorgestuurd, daarbuiten open ik de app ook vrijwel niet uit mezelf![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet greyes nog steeds van die leuke dansfilmpjes? Misschien moet ik die app maar weer eens installeren
waarom niet?quote:
Ik zou 1 filmpje kijken, maar voor ik het doorhad, was ik 30 minuten verderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet?
bang voor de chinezen?
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou 1 filmpje kijken, maar voor ik het doorhad, was ik 30 minuten verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |