Dat dusquote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef HopScotch het volgende:
Isaac kan nou overal wel roepen dat-ie ervoor gekozen heeft 'sitting dock' te zijn maar ze hadden ook gewoon 0 andere keuze anders hadden echt wel wat gedaan.
Grootbek.
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
@:Happycharly
Dat Isaak onbetrouwbaar was
Ze hebben ze nu beide.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zag ik Jeffrey nu mee lopen
hoezo? GJ heeft toch zelf de opdracht verziekt?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef Harry het volgende:
Terechte TT
De productie koos voor Isaac. Ik vind dat heel jammer.
Ik ga minder kijken nu. Dat neem ik mij voor.
Dan blijft hij in een goed blaadje to Isaac de laffe kloothommel echt wat kots ik van die vent.quote:
Vind wel dat hij het super draagt.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De grote leider spreekt nog 1 keer z'n troepen toe.
Bedacht ik me ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Hij weet dat die 12 stemmers nog steeds in de lucht hangen, en misschien nu direct op hem komenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Nee hoor, ik poste door het slotjequote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
@:Dotteke, zie nu dat jij lapo had, ik zag het in beeld na mijn post.. sorry
Zei hij dat ook tegen Erik?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, GJ zei dat hij er wel bij mocht
Dat valt mij echt van hem tegen. Laat hem maar lekker met Esther op gescheept zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een lul is die JW ook, die geeft toe dat hij niet op GJ maar op Moirama heeft gestemd met een lulsmoes.
Laffe klootzak is het.
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mochtquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zei hij dat ook tegen Erik?
Dan heeft Erik ook niet op hem gestemd.
Heb het wel JW horen zeggen
sluit de loodsquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Wendyquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Denk dat je mijn vraag niet goed las.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mocht
En Esther heeft ook weer haar belofte verbroken, heeft op Jeff gestemdquote:Op maandag 27 februari 2023 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mocht
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
en weer een grote mond die JW heb je net zoveel aan als aan drijfzand
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef juul. het volgende:
[..]
En Esther heeft ook weer haar belofte verbroken, heeft op Jeff gestemd
Leuke man is dat.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Seattle het volgende:
Ik ben helemaal in de war door dat petje van Isaac. Denk de hele tijd dat hij die vader is van ‘Een huis vol’
Isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan met grote bek en je bondjes GJ, wie een kuil graaft....enzovoort...Wel jammer dat de opdracht zo vroeg was, heb hem net even terug gekeken.
Wie zou GJ er uit sturen als hij gewonnen had?
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk. Die mocht nog niet, contract met Febo nog niet ten einde.
dat wisten we wel, want hi heeft zelf een keer gezegd dat er niog 4/5 mensen uitmoesten voor hi zijn geld kreegquote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk. Die mocht nog niet, contract met Febo nog niet ten einde.
normaal zou ik dat zielig vinden voor iemandquote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Isaac moet zich toch ook kudt voelen nu, wetende dat 12 man hem daar weg willen hebben?
de kwalquote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Ebinas het volgende:
Hoor JW praten.
Stick to the plan.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot.
Die 12 zijn er nog, maar hun "motivator" is nu pleitte.. dus die groep wordt in no-time geslooptquote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Isaac moet zich toch ook kudt voelen nu, wetende dat 12 man hem daar weg willen hebben?
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou GJ dan niet gewonnen hebben ?![]()
Geloof ik niet...is een bekendequote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Hop, nog even een paar oneliners van deze en gene en dan het hek door
Hallelujaquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou GJ dan niet gewonnen hebben ?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Maar Babbet,Sasha,Jasper en Wanda zouden toch opstappen als Isaac bleef?
Esther op Jeffquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wie hebben op Jeff en Mora gestemd? Allebei 1 stem?
jeef Estherquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Die indruk kreeg ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
JW denkt nu vast de leiding over te nemen.
Jeff-Esther Erik-Moraquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Esther op Jeff en JW op Moiramaquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW?... raar dat droom sap doet rare dingen met de mens
Welke motivatie had Esther om op Jeff te gaan, die 2 zijn toch goed met elkaar?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW?... raar dat droom sap doet rare dingen met de mens
ik denk zijn kapsel.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke motivatie had Esther om op Jeff te gaan, die 2 zijn toch goed met elkaar?
Het janken van KimD ook niet daar straks. Waarom?!quote:Op maandag 27 februari 2023 11:08 schreef woxxel het volgende:
Dag huilen van zoe ook.
Ze lijken wel eerstejaars leerlingen van de toneelschool.
Ik geloof niks meer van dit programma.
Stelletje amateurs.
JW op Morrie en Esther op Jeffquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Nee echt niet, geloof ik ook niets vanquote:Op maandag 27 februari 2023 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik geloof wel dat Babs echt verdrietig is, dit speelt ze niet
Hoe Esther denkt snapt geen mens, loze stem denk ikquote:Op maandag 27 februari 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke motivatie had Esther om op Jeff te gaan, die 2 zijn toch goed met elkaar?
Vooral een verloren stem....quote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Esther denkt snapt geen mens, loze stem denk ik
ze waren (en zijn) nog steeds in de meerderheid.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Team Wanda nog verder de afgrond in, missss gegokt....
Weer bewezen dat ze een onbetrouwbaar wicht isquote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Esther denkt snapt geen mens, loze stem denk ik
Ach je krijg nu min. 3 weken rustquote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn hele dagindeling overhoop en bedankt
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Ja Jeff, Nederland is wereldkampioen en Cojona is een scam....
Die vind ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Janet geeft hem nog mee: Kies voor je geluk en niet voor je gelijk
Nee hoor, dat denken ze ja. Zijn genoeg mollen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ze waren (en zijn) nog steeds in de meerderheid.
Die komt van GJ zijn moeder. Verschrikkelijk dat ik dit weetquote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer mooi.
Ik kan me deze emotionele toestand wel een beetje voorstellenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Wat een stel schijnheilen zitten er tussen met dat gejank
Gert kiest altijd voor ZIJN gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Janet geeft hem nog mee: Kies voor je geluk en niet voor je gelijk
Nee nu met clown Martinquote:Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef Silves het volgende:
Tja Bab, geen rondjes meer met wappie, nu heb je echt nog Wendy over...dan maar praten over koeien en kalveren.
Nu net ja.quote:
Hadden ze een andere foto ofzo ?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
"Wat is ie knap he", zgt Babette over GJ
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef Charmian het volgende:
gawwwd al die jankende wijven, net alsof god's gift to women vertrekt
precies, dat doet wat met jequote:Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me deze emotionele toestand wel een beetje voorstellen
Ze zitten al haast een half jaar met elkaar in een loods, er verandert heel weinig, dit is pas de 6e eliminatie.
Dus dit is wel een heel iets, opgebouwde spanning door lang de tijd te nemen voor de proef zal ook wel zorgen voor ontlading
Of een andere GJquote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze een andere foto ofzo ?
Nou nee, het is alleen maar duidelijker geworden hoe het spel in elkaar zit, heeft niets met gokken te maken. Ik ga iig niet meer kijken.quote:
Ik heb altijd waterproof. Gewoon van het Kruidvat, goedkoop.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Wil heel graag weten welke waterproef mascara en oogpotlood Bep heeft?????? dammnnn echt waterproef hoor.
Hij had 5 minuten om te oefenen en 3 minuten voor de proefquote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee, het is alleen maar duidelijker geworden hoe het spel in elkaar zit, heeft niets met gokken te maken. Dat kijkers hier genoegen mee nemen zegt ook iets over die kijkers. Ik ga iig niet meer kijken.
Oke heb best wel een dure mac stack waterproef maar na een tranendal zou deze echt bezwijken..quote:Op maandag 27 februari 2023 11:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb altijd waterproof. Gewoon van het Kruidvat, goedkoop.
Staat te mopperen over de motorrijder.quote:
Kijkers weten nu toch genoeg?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had 5 minuten om te oefenen en 3 minuten voor de proef
Ja sinds hij kamp Wanda zit is hij helemaal om. Dat is niet nieuw.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff kan er maar niet bij dat Jappie tegen hem is nu
Jeff was tegen iedereen. Iedereen was dom, hij was de enige normale.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Dat wil Jeff nog niet helemaal inzienquote:Op maandag 27 februari 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja sinds hij kamp Wanda zit is hij helemaal om. Dat is niet nieuw.
Opvallend wel dat hij dat nu pas door heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Esther voelde dat Jeff teveel concurrent was geworden voor de prijs: bijzonder haarquote:
Natuurlijk is het zijn eigen aandeel. Er is een reden waarom hij alleen met Kim staat en door niemand meer serieus genomen wordt. Als er iets is wat Jeff minder goed kan dan is het eerlijk naar zichzelf kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff was tegen iedereen. Iedereen was dom, hij was de enige normale.
Tja, dan blijft niet iedereen je steunen
ergens dacht Jeff blijkbaar toch nog dat ze een stilzwijgende deal hadden...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Opvallend wel dat hij dat nu pas door heeft.
Eik keerde Jappie zich al tegen hem toen zijn buien begonnen, maanden geleden.
En toen was hij nog niet zo close met Wanda
Echt wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ergens dacht Jeff blijkbaar toch nog dat ze een stilzwijgende deal hadden...
maar hij gaf hem zelden aandacht.. had ie kunnen zien..
Hij begon al helemaal verkeerd door het karretje richting de zijkant te manoeuvreren, toen kwam hij er niet meer uit. Kansloze missie...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:27 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel analyseert nog even dat het draaien van het wagentje nooit had kunnen lukken
Ik denk dat jeff enorm veel toneelspeeltquote:Op maandag 27 februari 2023 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Mss is dat het nadeel van jezelf zo enorm goed vinden.
ja hierin mist er iets bij hemquote:Op maandag 27 februari 2023 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Mss is dat het nadeel van jezelf zo enorm goed vinden.
ik denk dat echt dat hij dacht dat hij nog een soort vrienden met jappie wasquote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat jeff enorm veel toneelspeelt
Maar zijn vriendschap was dat niet
Dat is wat Isaac hem vertelde toen Marciano hem vroeg wat GJ had gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef Ebinas het volgende:
Marciano geeft Jeff aan dat het wss gaat om de bommetjes die hij dropt.
In het zelfde schuitje heb jij ook gezeten.
wat stemde isaac dan>quote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Jeff verdacht "I " ervan niet met hun meegestemd te hebben
Isaac dus
Ohquote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is wat Isaac hem vertelde toen Marciano hem vroeg wat GJ had gezegd
is een leugen van Isaac
Ik denk Tiano ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik dacht Sas, maar Jeff trekt dat in twijfel
Neequote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh
Is hem gezegd over zijn intimiderend gedrag?
Hoop het zo
Al een hele tijd, maar lult gewoon met hem mee.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
owwwwwww twijfelt jef nu plots aan ice
Esther blijkbaar, in een moment van verstandsverbijstering en slaaptekort denk ik...quote:
Je mag okk naar stream 2quote:Op maandag 27 februari 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
En opnieuw in plaats van gesprekken switchen ze weer naar een kauwende JW.
ja haar vijand eruit...iedereen doet weer redelijk normaal tegen haar...kan ze weer haar valse zelf zijn!quote:Op maandag 27 februari 2023 11:33 schreef Charmian het volgende:
dat vieze vergenoegzame lachje van esther
Ja gewoon streams uit dusquote:Op maandag 27 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag okk naar stream 2
Waar Babs GJ verheerlijkt
Wat een toneelstuk maakte ze ervan, duurde wel 3 minuten voor ze drukte.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther blijkbaar, in een moment van verstandsverbijstering en slaaptekort denk ik...
Dit is wat we al riepen ja want hoe koppig en tactisch ondoordacht kun je zijn zegquote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef schizolientje het volgende:
hoop dat een les trekken uit dit. Afspraken maken is dom dommer domst. Regie luistert mee en stemmen opdrachten hierop af. logisch!!! Scheelt nu wel een dag geouwehoer hierover
Vreselijk dat we (waarschijnlijk)nog een maand naar zwaan kleef aan opgescheept zitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:33 schreef HopScotch het volgende:
Ontzettende slappe zak JW weer in beeld met z'n CrazyEyes eega.
En een mond minder om te voeden.quote:
Afhankelijk van het soort van opdracht, ook 1 minder om geld te verdienen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een mond minder om te voeden.
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Vreselijk dat we (waarschijnlijk)nog een maand met zwaan kleef aan opgescheept zitten.
Mori was enorm verdrietig met Leilaquote:Op maandag 27 februari 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Er is wel voor het eerst echt verdriet dat er iemand weg is
Esther troost een huilende Babs
First dates ??quote:Op maandag 27 februari 2023 11:40 schreef Silves het volgende:
Gj was ook iemand die kamer 5 elke keer aan het triggeren was, met zijn regels en chantages ect...blij uiteindelijk dat hij weg is..die is weer op weg naar de volgende tv show.
En dat was nog echt onverwacht. Dit hadden ze kunnen zien aankomen, ze doet alsof die man dood is johquote:Op maandag 27 februari 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori was enorm verdrietig met Leila
O ja dat is waar, maar die ging alleen op bed liggen en wilde even rust en alleen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori was enorm verdrietig met Leila
LLDL toch? met zijn frikandelomelet.quote:
Ja ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
LLDL toch? met zijn frikandelomelet.
Is het toch allang, dat mensen nog niet door hebben is ook veelzeggend danquote:Op maandag 27 februari 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Groepje ellende denkt nu dat het spel is gespeeld en dat ze de rest gaan winnen
Dom
De FEBO gaat het nooit een gelopen race laten zijn
Nou dan hadden ze op Isaac moeten stemmenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:27 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel analyseert nog even dat het draaien van het wagentje nooit had kunnen lukken
Dat wisten we vanaf maand 1 Puzzquote:Op maandag 27 februari 2023 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het toch allang, dat mensen nog niet door hebben is ook veelzeggend dan
op het moment dat iemand met meer dan 100 % gaat gooien haak ik af. Dat vind ik zo ontzettend dom.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat te mopperen over de motorrijder.
300%, nee 600% aldus Isaac.
GJ bij first datesquote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
LLDL toch? met zijn frikandelomelet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
GJ bij first datesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Allemaal grootspraakquote:Op maandag 27 februari 2023 11:44 schreef Silves het volgende:
Wanda wil wel op de stip, maaaaar ligt eraan hoe ze zich voelt![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
Babs staat bij het hek tegen GJ te lullen
Ze zit gewoon op dr slaapkamer toch.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
Babs staat bij het hek tegen GJ te lullen
Leek wel zoquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zit gewoon op dr slaapkamer toch.
Amenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Kom op Babbel,hij is niet dood ofzo binnen nu en 6 maanden zie je hem weer kunnen jullie samen de kroeg in....
Op stream 2 zit ze idd nog op de slaapkamer.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef HopScotch het volgende:
[..]
volgens mij ook, k2 is op de begane grondquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Aan de colaquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Kom op Babbel,hij is niet dood ofzo binnen nu en 6 maanden zie je hem weer kunnen jullie samen de kroeg in....
ze is gewoon even verdrietigquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat niet meer fluisteren...
Waarvan akte....quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat niet meer fluisteren...
Ze maken allemaal schietbewegingenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef cinsan het volgende:
ice weer schietbeweging naar japie gedaan hoor ik in k2
En terecht, grote slang.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef cinsan het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef cinsan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |