Dat dusquote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef HopScotch het volgende:
Isaac kan nou overal wel roepen dat-ie ervoor gekozen heeft 'sitting dock' te zijn maar ze hadden ook gewoon 0 andere keuze anders hadden echt wel wat gedaan.
Grootbek.
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
@:Happycharly
Dat Isaak onbetrouwbaar was
Ze hebben ze nu beide.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zag ik Jeffrey nu mee lopen
hoezo? GJ heeft toch zelf de opdracht verziekt?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef Harry het volgende:
Terechte TT
De productie koos voor Isaac. Ik vind dat heel jammer.
Ik ga minder kijken nu. Dat neem ik mij voor.
Dan blijft hij in een goed blaadje to Isaac de laffe kloothommel echt wat kots ik van die vent.quote:
Vind wel dat hij het super draagt.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De grote leider spreekt nog 1 keer z'n troepen toe.
Bedacht ik me ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Hij weet dat die 12 stemmers nog steeds in de lucht hangen, en misschien nu direct op hem komenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Nee hoor, ik poste door het slotjequote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
@:Dotteke, zie nu dat jij lapo had, ik zag het in beeld na mijn post.. sorry
Zei hij dat ook tegen Erik?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, GJ zei dat hij er wel bij mocht
Dat valt mij echt van hem tegen. Laat hem maar lekker met Esther op gescheept zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een lul is die JW ook, die geeft toe dat hij niet op GJ maar op Moirama heeft gestemd met een lulsmoes.
Laffe klootzak is het.
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mochtquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zei hij dat ook tegen Erik?
Dan heeft Erik ook niet op hem gestemd.
Heb het wel JW horen zeggen
sluit de loodsquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Wendyquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Denk dat je mijn vraag niet goed las.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mocht
En Esther heeft ook weer haar belofte verbroken, heeft op Jeff gestemdquote:Op maandag 27 februari 2023 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mocht
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Chanel5 het volgende:
en weer een grote mond die JW heb je net zoveel aan als aan drijfzand
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef juul. het volgende:
[..]
En Esther heeft ook weer haar belofte verbroken, heeft op Jeff gestemd
Leuke man is dat.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Seattle het volgende:
Ik ben helemaal in de war door dat petje van Isaac. Denk de hele tijd dat hij die vader is van ‘Een huis vol’
Isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan met grote bek en je bondjes GJ, wie een kuil graaft....enzovoort...Wel jammer dat de opdracht zo vroeg was, heb hem net even terug gekeken.
Wie zou GJ er uit sturen als hij gewonnen had?
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk. Die mocht nog niet, contract met Febo nog niet ten einde.
dat wisten we wel, want hi heeft zelf een keer gezegd dat er niog 4/5 mensen uitmoesten voor hi zijn geld kreegquote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk. Die mocht nog niet, contract met Febo nog niet ten einde.
normaal zou ik dat zielig vinden voor iemandquote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Isaac moet zich toch ook kudt voelen nu, wetende dat 12 man hem daar weg willen hebben?
de kwalquote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Ebinas het volgende:
Hoor JW praten.
Stick to the plan.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot.
Die 12 zijn er nog, maar hun "motivator" is nu pleitte.. dus die groep wordt in no-time geslooptquote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Isaac moet zich toch ook kudt voelen nu, wetende dat 12 man hem daar weg willen hebben?
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou GJ dan niet gewonnen hebben ?![]()
Geloof ik niet...is een bekendequote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Hop, nog even een paar oneliners van deze en gene en dan het hek door
Hallelujaquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou GJ dan niet gewonnen hebben ?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Maar Babbet,Sasha,Jasper en Wanda zouden toch opstappen als Isaac bleef?
Esther op Jeffquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wie hebben op Jeff en Mora gestemd? Allebei 1 stem?
jeef Estherquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Die indruk kreeg ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
JW denkt nu vast de leiding over te nemen.
Jeff-Esther Erik-Moraquote:Op maandag 27 februari 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |