Dan blijft hij in een goed blaadje to Isaac de laffe kloothommel echt wat kots ik van die vent.quote:
Vind wel dat hij het super draagt.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De grote leider spreekt nog 1 keer z'n troepen toe.
Bedacht ik me ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Hij weet dat die 12 stemmers nog steeds in de lucht hangen, en misschien nu direct op hem komenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
Isaac weet nu dus precies wie er tegen hem gestemd heeft
Nee hoor, ik poste door het slotjequote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
@:Dotteke, zie nu dat jij lapo had, ik zag het in beeld na mijn post.. sorry
Zei hij dat ook tegen Erik?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, GJ zei dat hij er wel bij mocht
Dat valt mij echt van hem tegen. Laat hem maar lekker met Esther op gescheept zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een lul is die JW ook, die geeft toe dat hij niet op GJ maar op Moirama heeft gestemd met een lulsmoes.
Laffe klootzak is het.
O erik ook? nee heb wel JW horen zeggen dat hij niet op hem heeft gestemd en GJ zei dat hij er wel bij mochtquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zei hij dat ook tegen Erik?
Dan heeft Erik ook niet op hem gestemd.
Heb het wel JW horen zeggen
sluit de loodsquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Wendyquote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Alleen iemand met een goed hart mag winnen
Nou dan blijven er niet veel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |