deel ffquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Chanel5 het volgende:
ik denk dat ik maar even op mijn handen ga zitten want ik denk dat het niet best is wat ik ga zeggen over het feit dat Isaac blijft
Ehhh told you soquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het te suf dat febo gewoon openlijk een eliminatiespel maakt wat echt niet haalbaar uis
hoe duidelijk willen we hebben dat zij bepalen?
Helemaal goed zoquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende:
@:juul. als je een andere tt wil pas ik hem voor je aan.
waarom mag dat niet? gj heeft zijn kaarten verspeeld, it's all in the gamequote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
kijk die ice nu lachen ................ bah bah
hoezo bah? dit is toch wat GJ wildequote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
kijk die ice nu lachen ................ bah bah
Hebben we al eerder gehad ... die landen was ook onhaalbaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het te suf dat febo gewoon openlijk een eliminatiespel maakt wat echt niet haalbaar uis
hoe duidelijk willen we hebben dat zij bepalen?
gaat om om die grootbek van een isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo bah? dit is toch wat GJ wilde
ze hadden het hem moeten laten doenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef HopScotch het volgende:
Isaac zei gister al dat het dit keer een onmogelijke opdracht zou worden. Tja, zeg 't maar.
ja, met wie moet ze nu uren lullen? straks blijft er niemand over daarvoor en moet ze daadwerkelijk iets nuttigs gaan doenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
Dat doet pijn.. zijn ego..maar![]()
Ik vind het alleen erg voor Babette
Lepeltje?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat GJ gaat
Kut dat Isaac niet gaat
nog kutter dat Febo bepaalt
en kap eens met dat lepeltje
Matinquote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, met wie moet ze nu uren lullen? straks blijft er niemand over daarvoor en moet ze daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen
gj heeft ook een grote mond en wordt nu afgestraftquote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat om om die grootbek van een isaac
Ja ze hadden een 3e optie moeten nemen, dat als de opdracht onhaalbaar zou zijn dan op Isaac gaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze hadden het hem moeten laten doen
Ooo ik zit op de andere streamquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac roert HARD met zijn lepeltje
Gaat ze toch lekker naar huisquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas janken : Ik vind mensen hier echt kut, man
1quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat GJ gaat
Kut dat Isaac niet gaat
nog kutter dat Febo bepaalt
en kap eens met dat lepeltje
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
En weer verkeerd gegokt,story of his life
Hij moet ook niet gokken als gokverslaafdequote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Weeeeer een miljoen verlorenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet ook niet gokken als gokverslaafde
ik vind jannet best leuk maar toch ook wel typisch.. doet wel erg haar ding en lijkt weinig te hechten aan de andeerenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Iedereen is nu met GJ bezig maar Janet loopt al weer rond en is met de bezigheden van de dag bezig
WHAHAHAHAquote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
De man die ze weg willenquote:
Over tot de orde van de dagquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Iedereen is nu met GJ bezig maar Janet loopt al weer rond en is met de bezigheden van de dag bezig
Nu wordt het spel echt gespeeld iedereen janken.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas janken : Ik vind mensen hier echt kut, man
isaac is een smiechtquote:Op maandag 27 februari 2023 10:16 schreef Silves het volgende:
Izeik die Babs aanspreekt, die net zei bah die blonde chick..
En dan krijgt hij een opdracht die prima te halen isquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Als ze Isaac naar huis willen hebben, moeten ze op hem stemmen. Simpel zat.
Dit had Isaac ook niet gekundquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Jaja, en die krijgt 10 ballonnen stukknijpen in 10 minutenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Niet met dit soort opdrachten, 3 minuten oefenen, 5 minuten speeltijdquote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
Nou we zijn iig van zijn belerende toontje af![]()
Volgende keer dan hopelijk wel Isaac
Kan, maar hij kan ook niet alles.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan krijgt hij een opdracht die prima te halen is
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette helemaal over haar toeren heen.
Ja, maar ze kregen niet alle handen op elkaar om op Isaac te stemmen. GJ heeft ook aan niemand vertelt, buiten z'n eigen groepje, dat hij Isaac wilde wegstemmen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hadden een sein moeten afspreken... is de opdracht te moeilijk? Dan isaac stemmen
Dénk het ook…quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was het vierkantje wat groter gemaakt.
Zijn alzheimer sokken,worden voor die stichting verkocht.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef Deisyy het volgende:
Mannen die expres twee verschillende sokken dragen verdienen het ook wel om naar huis te moeten
Zoals al gedacht, hij loopt nu alweer naast zijn Crocsquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik heb er voor gekozen om de sitting duck te zijn, om te kijken wat er gebeurde als iedereen op hem ging stemmen.
Owquote:Op maandag 27 februari 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn alzheimer sokken,worden voor die stichting verkocht.
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef Deisyy het volgende:
Mannen die expres twee verschillende sokken dragen verdienen het ook wel om naar huis te moeten
tja.. mensen hadden zelf moeten zien dat dit onhaalbaar ewas en dan gewoon stemmen op degene die je weg wilquote:Op maandag 27 februari 2023 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze kregen niet alle handen op elkaar om op Isaac te stemmen. GJ heeft ook aan niemand vertelt, buiten z'n eigen groepje, dat hij Isaac wilde wegstemmen.
LOLquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik heb er voor gekozen om de sitting duck te zijn, om te kijken wat er gebeurde als iedereen op hem ging stemmen.
En dat er dan een makkelijke proef voor hem gekozen gaat worden......quote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Dat dacht ik dus ook al, leuk voor GJ dacht ikquote:
Raar hè, ik begrijp dat ook niet, je zou verwachten dat ze bij haar vriend blijft tot hij weg is.quote:
Babette ging niet naar Isaac maar hij kwam naar haar..quote:
Dat is toch ‘de vijand’, en dan ga je daar op dit moment heel hard staan huilen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar hè, ik begrijp dat ook niet, je zou verwachten dat ze bij haar vriend blijft tot hij weg is.
Die gaat op vakantie nuquote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
Wat was hij traag bezig, beetje opvallend traag.
Zou hij gewoon naar zijn Alice willen (die echt niet op hem zit te wachten)
Neequote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
Wat was hij traag bezig, beetje opvallend traag.
Zou hij gewoon naar zijn Alice willen (die echt niet op hem zit te wachten)
de proef wordt eerst getoond voordat er gekozen gaat worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
[..]
En dat er dan een makkelijke proef voor hem gekozen gaat worden......
M.a.w. de productie bepaald, ALTIJD !
In dit geval staat de eliminatie er al. Gekozen werd achteraf, dus ja het had gekend.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
[..]
En dat er dan een makkelijke proef voor hem gekozen gaat worden......
M.a.w. de productie bepaald, ALTIJD !
jeetje... zo out of character..quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Jammer die Isaac gaat nu lopen pochen
En die highlight. Eeuwig zonde.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jeff een watergolf in zijn haar laten zetten
“Plaats de juiste lidwoorden in deze zin”quote:Op maandag 27 februari 2023 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan, maar hij kan ook niet alles.
En laat je door hem troosten, ik snap niet dat ze zo snel naar de woonkamer ging.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ‘de vijand’, en dan ga je daar op dit moment heel hard staan huilen.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
“Plaats de juiste lidwoorden in deze zin”
Esther denk ik Kimquote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
ik ben wel nieuwsgierig wie op esther en sasha hebben gestemd...iemand een idee?
De anderenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
ik ben wel nieuwsgierig wie op esther en sasha hebben gestemd...iemand een idee?
En Zoe toch ook?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Babette had gisteren toch gezegd als GJ weg ging zij ook weg zou gaan
Ice,Marcia,Martin,Moria,jef,Rup en ima op sas..quote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
ze ging er pen en papier halenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ‘de vijand’, en dan ga je daar op dit moment heel hard staan huilen.
De productie wist dat die keuze er niet was bij #TeamGJ.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
de proef wordt eerst getoond voordat er gekozen gaat worden.
Als ze hier hadden afgesproken dat ze op isaac zouden stemmen als de proef niet haalbaar leek, was hij gewoon eruit gegaan.
Twee vliegen in een klap Bye byequote:
krullen van zichzelfquote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jeff een watergolf in zijn haar laten zetten
Wanda toch ook en nog 1quote:Op maandag 27 februari 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Babette had gisteren toch gezegd als GJ weg ging zij ook weg zou gaan
sasquote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
op sas , jef , martin , rupi , ima , morrie al zekerquote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
Er zitten nu nog amper krullen in, wel veel volumequote:
En dan Bernquote:Op maandag 27 februari 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Jasper zou de volgende proef pakken, ben benieuwd
De opdracht stond toch al klaar. Ze hadden op Isaac moeten stemmen als de opdracht onhaalbaar leekquote:Op maandag 27 februari 2023 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, en die krijgt 10 ballonnen stukknijpen in 10 minuten
Hij styled het met de stijltangquote:Op maandag 27 februari 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten nu nog amper krullen in, wel veel volume
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:26 schreef Seattle het volgende:
Denk toch dat op zijn kop makkelijker was geweest
Next Jappiequote:Op maandag 27 februari 2023 10:27 schreef Charmian het volgende:
goed, gj exit...next. dat gejank zal me mijn reet roesten
Ik denk nu Sasha om haar te saven voor de volgende keerquote:Op maandag 27 februari 2023 10:26 schreef cinsan het volgende:
benieuwd nu naar woensdag wie manager word
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: doe wat je zegt, dan lieg je niet (mag op een tegeltje)
Heb het idee dat hij het niet heel erg vindt om naar huis te gaan,hij gaat er nu toch als een soort held uit omdat hij het aandurfde.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef Flow3r het volgende:
GJ is er rustig onder, sportieve vent hoor
over wie heeft ze het nu?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:32 schreef Deisyy het volgende:
Sas: Ik ben het zo zat, ook dat achterlijke geïntimideer, vooral naar mensen die niet zo snel hun mond open durven te doen.
ze mag haar mening toch gevenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor.. Sasje is het weer Zoww-ont-zet-tend zat.. al dat geïntimideer
Ze trekt zelf ook haar bek niet open, ja naar andere wel maar niet tegen de persoon zelfquote:Op maandag 27 februari 2023 10:32 schreef Deisyy het volgende:
Sas: Ik ben het zo zat, ook dat achterlijke geïntimideer, vooral naar mensen die niet zo snel hun mond open durven te doen.
volgens mij hoeven ze geen afspraken meer te maken, de meerderheid kotst Isaac nu wel uitquote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef schizolientje het volgende:
hoop dat een les trekken uit dit. Afspraken maken is dom dommer domst. Regie luistert mee en stemmen opdrachten hierop af. logisch!!! Scheelt nu wel een dag geouwehoer hierover
Moet ze eens kijken hoe ze Bern behandeldquote:Op maandag 27 februari 2023 10:32 schreef Deisyy het volgende:
gaa ze niet lerenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef schizolientje het volgende:
hoop dat een les trekken uit dit. Afspraken maken is dom dommer domst. Regie luistert mee en stemmen opdrachten hierop af. logisch!!! Scheelt nu wel een dag geouwehoer hierover
die hoeven toch niet te vervallen?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef Deisyy het volgende:
In een spel zitten om een miljoen te winnen en dan over normen en waarden praten
Zegt ze dat?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef Silves het volgende:
Esther op Jef gestemd..hij is helemaal beledigd.
Aan Jappie mis je niksquote:Op maandag 27 februari 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals ik het nu voel zijn ze kansloos
Ze kunnen nog steeds die 12 op Iseik geven de volgende keer, die had dat ook al snel doorquote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
volgens mij hoeven ze geen afspraken meer te maken, de meerderheid kotst Isaac nu wel uit
Klopt welquote:Op maandag 27 februari 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
JW zegt dat hij bij de vorige nominatie is opgestaan toen Eunice erop kwam, en iedereen is langsgegaan om te zeggen dat dit niet meer kan....
Hoeft niet, maar het is niet raar als het wel gebeurt, mensen willen winnen en doen alles, dus ook intimideren, om dat doel te bereiken. It's all in the game.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die hoeven toch niet te vervallen?
Ja... ik was daar ook al over aan het twijfelen .. maar ook niet echt mentaal...quote:Op maandag 27 februari 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
Dit was niet echt fysiek
Vanmiddagquote:Op maandag 27 februari 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Moeten we nu weer zo lang wachten op de volgende eliminatie ?![]()
gooi er deze week nog maar een tegenaan
Gert Jan heeft op Esther gestemd.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef Charmian het volgende:
Op zichzelfquote:Op maandag 27 februari 2023 10:38 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Gert Jan heeft op Esther gestemd.
Ice gaat bij de laatste 10quote:Op maandag 27 februari 2023 10:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou graag de invloed van Ice weg willen.
Die is veels te groot
Ik vind het wel jammer. Wel iemand weg die risico durft te nemen. Nu moet je weer een maand wachten en dan is het nog maar zien of mensen dan op Isaac willen gaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:35 schreef Verida het volgende:
Jammer dat het opzetje om isaac eruit te krijgen is mislukt, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat GJ nu weg moet
zal de sfeer ten goede komen denk ik
Weer een maandquote:Op maandag 27 februari 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Het is weer eens echt begonnenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: dan is het nu begonnen. Ik hou echt niet van gefuck !!
Je dikke vette aanname is wss geen aanname.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice gaat bij de laatste 10
Eerder niet
( mijn dikke vette aanname )
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een maandwaarvan 2 weken stem gesprekken
Ik denk dat ze hem vanaf nu net zoals bij Jeff verder laten roeptoeteren en hun schouders ophalen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou graag de invloed van Ice weg willen.
Die is veels te groot
Dat zou wel beter zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem vanaf nu net zoals bij Jeff verder laten roeptoeteren en hun schouders ophalen.
Hij heeft niets meer te verliezen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:42 schreef juul. het volgende:
Netjes van GJ, hij loopt nu zelf naar Isaac toe
Hij had geen weerwoordquote:Op maandag 27 februari 2023 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Voor het eerst dat iemand die kwal eens de waarheid vertelt
Isaac : ja jajaja, nou succes nog en weg is ie![]()
[ afbeelding ]
ik heb het gemist...quote:
ookquote:Op maandag 27 februari 2023 10:47 schreef Ebinas het volgende:
Ik mis heb de waarheid van GJ gemist.
Is het kort samen te vatten?
AUB niet.quote:
Wat valt er te oefenen met een stuur wat ronddraaien.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
maar het maakt ook niets meer uit, 3 minuten echt te kort.
ach ze passen de proef aan zoals ze willen
op crocsquote:Op maandag 27 februari 2023 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
idd GJ angst mag niet regeren, gewoon er voor gaan.
Isaac speelt liever de sitting duck met zijn grote bek
Mss wel hoe er over Ice gedacht wordt.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb het gemist...
maar toch niet ect het plan neem ik aan?
Daarmee gooi je toch ook je mensen weer onder de bus?
Dat GJ hem niet vertrouwde en gaf een aantal voorbeeldenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:47 schreef Ebinas het volgende:
hij was tegen de droomsap,maar ging toch op groen staan, hij heeft het eerdere plan om Martin weg te stemmen doorgeluld en nog iets, weet ik niet meer, maar GJ heeft hem duidelijk verteld dat ie hem niet vertrouwdequote:Op maandag 27 februari 2023 10:47 schreef Ebinas het volgende:
Ff lezen en filmpjes kijken. Fokkers, zo vroeg.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:15 schreef greysbones het volgende:
@:Puzziepie
@:Aardbeienmoes
@:Flow3r
@:Chocofan
Ok gelukkig niet het plan, laat hem daar mij niet 300% van zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 10:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat GJ hem niet vertrouwde en gaf een aantal voorbeelden
draaicirkel bepalenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat valt er te oefenen met een stuur wat ronddraaien.
Hij deed het gewoon te traag, en had meer in het midden moeten zijn met z'n karretje.
kan vanmiddag nog als het moetquote:Op maandag 27 februari 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 27 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij was tegen de droomsap,maar ging toch op groen staan, hij heeft het eerdere plan om Martin weg te stemmen doorgeluld en nog iets, weet ik niet meer, maar GJ heeft hem duidelijk verteld dat ie hem niet vertrouwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |