deel ffquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Chanel5 het volgende:
ik denk dat ik maar even op mijn handen ga zitten want ik denk dat het niet best is wat ik ga zeggen over het feit dat Isaac blijft
Ehhh told you soquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het te suf dat febo gewoon openlijk een eliminatiespel maakt wat echt niet haalbaar uis
hoe duidelijk willen we hebben dat zij bepalen?
Helemaal goed zoquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende:
@:juul. als je een andere tt wil pas ik hem voor je aan.
waarom mag dat niet? gj heeft zijn kaarten verspeeld, it's all in the gamequote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
kijk die ice nu lachen ................ bah bah
hoezo bah? dit is toch wat GJ wildequote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
kijk die ice nu lachen ................ bah bah
Hebben we al eerder gehad ... die landen was ook onhaalbaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het te suf dat febo gewoon openlijk een eliminatiespel maakt wat echt niet haalbaar uis
hoe duidelijk willen we hebben dat zij bepalen?
gaat om om die grootbek van een isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo bah? dit is toch wat GJ wilde
ze hadden het hem moeten laten doenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef HopScotch het volgende:
Isaac zei gister al dat het dit keer een onmogelijke opdracht zou worden. Tja, zeg 't maar.
ja, met wie moet ze nu uren lullen? straks blijft er niemand over daarvoor en moet ze daadwerkelijk iets nuttigs gaan doenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
Dat doet pijn.. zijn ego..maar![]()
Ik vind het alleen erg voor Babette
Lepeltje?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat GJ gaat
Kut dat Isaac niet gaat
nog kutter dat Febo bepaalt
en kap eens met dat lepeltje
Matinquote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, met wie moet ze nu uren lullen? straks blijft er niemand over daarvoor en moet ze daadwerkelijk iets nuttigs gaan doen
gj heeft ook een grote mond en wordt nu afgestraftquote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat om om die grootbek van een isaac
Ja ze hadden een 3e optie moeten nemen, dat als de opdracht onhaalbaar zou zijn dan op Isaac gaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze hadden het hem moeten laten doen
Ooo ik zit op de andere streamquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac roert HARD met zijn lepeltje
Gaat ze toch lekker naar huisquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas janken : Ik vind mensen hier echt kut, man
1quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat GJ gaat
Kut dat Isaac niet gaat
nog kutter dat Febo bepaalt
en kap eens met dat lepeltje
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
En weer verkeerd gegokt,story of his life
Hij moet ook niet gokken als gokverslaafdequote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Weeeeer een miljoen verlorenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet ook niet gokken als gokverslaafde
ik vind jannet best leuk maar toch ook wel typisch.. doet wel erg haar ding en lijkt weinig te hechten aan de andeerenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Iedereen is nu met GJ bezig maar Janet loopt al weer rond en is met de bezigheden van de dag bezig
WHAHAHAHAquote:Op maandag 27 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
De man die ze weg willenquote:
Over tot de orde van de dagquote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Iedereen is nu met GJ bezig maar Janet loopt al weer rond en is met de bezigheden van de dag bezig
Nu wordt het spel echt gespeeld iedereen janken.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas janken : Ik vind mensen hier echt kut, man
isaac is een smiechtquote:Op maandag 27 februari 2023 10:16 schreef Silves het volgende:
Izeik die Babs aanspreekt, die net zei bah die blonde chick..
En dan krijgt hij een opdracht die prima te halen isquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Als ze Isaac naar huis willen hebben, moeten ze op hem stemmen. Simpel zat.
Dit had Isaac ook niet gekundquote:Op maandag 27 februari 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
Als ze Isaac naar huis willen hebben, moeten ze op hem stemmen. Simpel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |