Nog een geluk dat hij niet mee gaat zingenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:26 schreef Charmian het volgende:
debieltje martin achter de djset...de goden zij dank is er niks te horen
De FEBO maakt het er zich makkelijk vanafquote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker ook dat ze zo ding hebben binnen gebracht.
Kaarten, muziek luisteren, pingpongen tafeltennis ik zag gisteren dat ze ook al rackets hebben om gewoon te tennissen. Spelletjes doen, boeken lezen. Dat is toch geen gameshow Zo is het ook wel een jaar vol te houden om de langste gameshow ever er van te maken
Waarom denk je dat ik niet meer kijk?quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Kaarten, muziek luisteren, pingpongen tafeltennis ik zag gisteren dat ze ook al rackets hebben om gewoon te tennissen. Spelletjes doen, boeken lezen. Dat is toch geen gameshow Zo is het ook wel een jaar vol te houden om de langste gameshow ever er van te maken
Ze beginnen het zelf ook zat te worden zo te horen gisterenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO maakt het er zich makkelijk vanaf
Laat ze zichzelf maar vermaken
Zodat we je nog meer missenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer kijk?
Ik denk dat de grootste uitdaging een jaar in een bubbel is. Ik zou daar persoonlijk niet aan moeten denken om met zo weinig prikkels te moeten leven.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij ook helemaal niets. Op een geven moment heb je ook niets meer te praten dan over elkaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste uitdaging een jaar in een bubbel is. Ik zou daar persoonlijk niet aan moeten denken om met zo weinig prikkels te moeten leven.
ik vind janet ook minder leuk , dominante vieze en betweterige damequote:Op maandag 27 februari 2023 08:00 schreef greysbones het volgende:
De manier waarop matin met janet praat hoor je dat hij haar niet bepaald leuk vindt
Liever Janet dan Matinquote:Op maandag 27 februari 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind janet ook minder leuk , dominante vieze en betweterige dame
Doe maar 5quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Charmian het volgende:
en sommigen die ook gewoon blijven liggen, ik hoop dat ze binnen 10 minuten voor het spelscherm moeten verzamelen
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Charmian het volgende:
en sommigen die ook gewoon blijven liggen, ik hoop dat ze binnen 10 minuten voor het spelscherm moeten verzamelen
Z’n. neus ?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:17 schreef Korak het volgende:
Erik nuttigt even wat uit z'n overlevingspakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |