Logica is bij de Fokcrew soms ver te zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2023 00:35 schreef Soury het volgende:
Oh ok dus iemand zonder account kan wel? Ik snap de logica
Idd.quote:
Is er wat fout?quote:
Het was me nog nooit opgevallen. Ik klik wel eens op iemand en dan staat er of je die gene een abo wil geven. Ik geef toe dat zijn meestal gevallen waar ik aan twijvel. Nu heb ik bij cuuf en jou gekeken en dat kan dus nietquote:Op maandag 27 februari 2023 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Logica is bij de Fokcrew soms ver te zoeken.
Dinsdag mag hetquote:Op maandag 27 februari 2023 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was me nog nooit opgevallen. Ik klik wel eens op iemand en dan staat er of je die gene een abo wil geven. Ik geef toe dat zijn meestal gevallen waar ik aan twijvel. Nu heb ik bij cuuf en jou gekeken en dat kan dus niet
Dat is toch raar?quote:
Nou je krijgt niet veel sterren hoorquote:
Nee dat is niet logisch als je Danny bent. Je geeft iemand wat en dat is dan plus wat je al hebt. Bingoquote:Op maandag 27 februari 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das logisch .. want ik heb nog een abo ...23 uur of zo
1 is genoegquote:Op maandag 27 februari 2023 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je krijgt niet veel sterren hoor
Doe ikquote:
Ik zou het nu ook doen maar dat kan niet, snap je mijn punt dat dat wat raar is?quote:Op maandag 27 februari 2023 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dinsdag pas ... Je bent een schat als het werkt ...
Ja ik snap je punt dat je moet wachten ...quote:Op maandag 27 februari 2023 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het nu ook doen maar dat kan niet, snap je mijn punt dat dat wat raar is?
Nee dus, ik ben bereid om wat te doen voor iemand maar dat kan niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt dat je moet wachten ...
Het is simpel geef mensen die een abo willen geven aan users die het al hebben (abo nog 3 dagen, gift 4 weken)quote:Op maandag 27 februari 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
Zou gewoon automatisch moeten kunnen aansluiten op wel of geen ABO's Als het jou niet lukt dan verwacht ik wel dat het Danny wel lukt
Dat noem ik geen bugquote:
@Dannyquote:Op maandag 27 februari 2023 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is simpel geef mensen die een abo willen geven aan users die het al hebben (abo nog 3 dagen, gift 4 weken)
Die mention was nou ook weer niet nodigquote:Op maandag 27 februari 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
@:Danny
Ik ga er niet over Soury ...
Soms kunnen we je ermee redden of wil je liever @yvonnequote:Op maandag 27 februari 2023 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mention was nou ook weer niet nodig
Ik heb wel eens wat in feedback gezet. Dat was niet een succesquote:Op maandag 27 februari 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kunnen we je ermee redden of wil je liever @:yvonne
Doe maar niet dan ... Maak je Den Dees ook nog wakkerquote:Op maandag 27 februari 2023 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat in feedback gezet. Dat was niet een succes
Die is altijd wakker en in de cosquote:Op maandag 27 februari 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar niet dan ... Maak je Den Dees ook nog wakker
Goedemorgenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een lief plaatje.![]()
Goedemorgen.
hulloquote:
Ja idd maar ga zo toch even een stukje lopen met de hond.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
hullo![]()
Ziet er mooi maar koud uit buiten
Ja las het ookquote:Op maandag 27 februari 2023 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja idd maar ga zo toch even een stukje lopen met de hond.
Zie net in het nieuws dat we hier ook het Noorderlicht konden zien, heel jammer zag er mooi uit.
Deze man heeft mijn dag gemaakt, geweldigquote:Op maandag 27 februari 2023 08:35 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100054775_464e37d3
Prachtig![]()
Gelukkig slaap ik soms ook nog, afgelopen nacht bijna 9 uurquote:
For your followers, are you Jezus?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze man heeft mijn dag gemaakt, geweldig![]()
![]()
Die was geweldig en "Helloooooquote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef pullup het volgende:
[..]
For your followers, are you Jezus?
Nog 1 wat?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
En nog 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier het Noorderlicht gezien vannacht?
Ik ook, ik zag al prachtige foto's voorbij komen. Maar misschien vannacht weer een kans.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Baalde wel een beetje toen ik het las
Jouw locatie is wel wat gunstiger denk ik. Geen idee of het landinwaarts ook nog te zien zal zijn maar ik ga wel even gluren vanavond.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag al prachtige foto's voorbij komen. Maar misschien vannacht weer een kans.
Ohoh, doei werkgevert?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
Ik moest vanmorgen uitleg komen geven over wat er vrijdag in de auto was voorgevallen![]()
Maar niks aan de hand
Beter, ik had ook niet het idee dat je iets verkeerd had gedaan, er had ook naar jou gecommuniceerd kunnen worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
Ik moest vanmorgen uitleg komen geven over wat er vrijdag in de auto was voorgevallen![]()
Maar niks aan de hand
Neuhquote:
Ik zag ook foto's uit Cuijk, dat ligt toch ook landinwaarts. Ik ga eens op zoek in welke richting ik het Noorderlicht moet zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jouw locatie is wel wat gunstiger denk ik. Geen idee of het landinwaarts ook nog te zien zal zijn maar ik ga wel even gluren vanavond.
Dat is mijn gemeentequote:Op maandag 27 februari 2023 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ook foto's uit Cuijk, dat ligt toch ook landinwaarts. Ik ga eens op zoek in welke richting ik het Noorderlicht moet zoeken.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn gemeente![]()
Die foto heb ik nog niet gezien. Zal eens zoeken.
Niet slecht, ik was vanochtend natuurlijk een keertje wat later wakker maar wellicht morgen nog een mooie kansquote:Op maandag 27 februari 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)d-verwacht~a6a03bd6/
Ik gok op het noordenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ook foto's uit Cuijk, dat ligt toch ook landinwaarts. Ik ga eens op zoek in welke richting ik het Noorderlicht moet zoeken.
Ja domme vraag, ik realiseerde me dat later ookquote:
Nu ik werkeloos ben ben ik niet zo vroeg wakker, maar misschien als ik er vannacht nog uit moetquote:Op maandag 27 februari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet slecht, ik was vanochtend natuurlijk een keertje wat later wakker maar wellicht morgen nog een mooie kans
Heeft ie zitten klagen?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
Maar niks aan de hand
Dat zal wel jaquote:
Echt prachtigquote:Op maandag 27 februari 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)d-verwacht~a6a03bd6/
Dat je moet uitzoeken welke kant het noorden is had ik wel begrepenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja domme vraag, ik realiseerde me dat later ook
Las dat de beste kans om het te zien tussen 9 vanavond en 3 uur snachts.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet slecht, ik was vanochtend natuurlijk een keertje wat later wakker maar wellicht morgen nog een mooie kans
Jaquote:
Die gaat niet meer met je mee op een klus...quote:Op maandag 27 februari 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus zijn teamleider kwam vragen wat er gebeurd is maar die vond het ook raar dat hij als enigste langere werktijden had dan de rest van het team.
Nou z'n ramp is het ook weer niet maar zulke fratsen kun je niet iedere keer mee aan komen.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat niet meer met je mee op een klus...
Zeker niet in je 1e weekquote:Op maandag 27 februari 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nou z'n ramp is het ook weer niet maar zulke fratsen kun je niet iedere keer mee aan komen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
En nog 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turtles zijn ook altijd leuk en welkomquote:Op maandag 27 februari 2023 17:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen katten of spinnenfoto vandaag
[ afbeelding ]
Misschien is het BDS wel.quote:
Best een mogelijkheid jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hier zijn ze heel lief samenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Turtles zijn ook altijd leuk en welkom
Alhoewel ik de laatste tijd best wat filmpjes langs heb zien komen waarbij die beesten toch best geniepig blijken te zijn
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:14 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ormt-op-toeristen-af
Neushoorn stormt op toeristen af
Kennelijk dus wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus, ik ben bereid om wat te doen voor iemand maar dat kan niet.Is het zo moeilijk op een abo op te tellen.
Het stond helemaal vol op het strandquote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:32 schreef engine het volgende:
Toch geen lancering naar het ISS vanochtend. Donderdag gaan ze het weer proberen. Noorderlicht ook niet gezien
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het stond helemaal vol op het strand
https://nos.nl/artikel/24(...)r-noorderlichtkoorts
Mooi hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:17 schreef pullup het volgende:
Voor Engine dan
Alles in een keer te zien
[ afbeelding ]
Op het raketje na want die faalde weer eens
Je moet ook wel een gruwelijke hekel aan me hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het een dagelijks iets worden?
[ afbeelding ]
Ik haal ze uit de dagelijkse foto's hier op het forum. Dat mag je dan ook al nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je moet ook wel een gruwelijke hekel aan me hebbenEn ik heb het al zo koud.
![]()
Goedemorgen allen
Haha. Als ze hier in huis lopen, wel, maar ook de rillingen. Bij hele grote krijg ik zelfs kotsneigingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haal ze uit de dagelijkse foto's hier op het forum. Dat mag je dan ook al niet
Krijg je het niet warm van spinnen juist? Springen en rennen?
Luxe papierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het een dagelijks iets worden?
[ afbeelding ]
Ik zie ze dat nooit eten of daar in de schappen liggen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten jullie trek in boerenkool hebben...helaas. Al 2 dagen op sjouw. Niet te krijgen i.v.m. mislukte oogst in Spanje
Spanje?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten jullie trek in boerenkool hebben...helaas. Al 2 dagen op sjouw. Niet te krijgen i.v.m. mislukte oogst in Spanje
Snap het ook niet. Blijkbaar hebben de AH en Hoogvliet boerenkool uit Spanje. 3 AH en 2 Hoogvliet geweest en uiteindelijk gevraagd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze dat nooit eten of daar in de schappen liggen..
Misschien niet genoeg. Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
Spanje?
In Nederland wordt toch ook boerenkool verbouwd?
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef chufi het volgende:
ik zie dat ze het wel verkopen, maar bij de recepten zie ik geen stamppot
Ik bedoel in Spanjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.
Hier sneeuwt het trouwens
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel in Spanje![]()
Hier ook sneeuw
De landbouw moet niet weg toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Landbouwbedrijven moeten verdwijnen vanwege stikstof enzo.
Vervolgens halen we met vrachtwagens boerenkool uit Spanje, want ja, we willen nog steeds eten.
Die makkers waren natuurlijk met hun trekkers aan het lanterfanten in den Haagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Blijkbaar hebben de AH en Hoogvliet boerenkool uit Spanje. 3 AH en 2 Hoogvliet geweest en uiteindelijk gevraagd.
Dacht dat we het zelf verbouwden.
Ik heb inderdaad toch nog een sneeuwbui meegepakt deze winter netquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.
Hier sneeuwt het trouwens
Tss, kutboerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die makkers waren natuurlijk met hun trekkers aan het lanterfanten in den Haag
Blehhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad toch nog een sneeuwbui meegepakt deze winter net
Opwarmen en vanavond erwtensoep eten dan maarquote:
Dan hoef je zelf ook niet meer naar buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:15 schreef pullup het volgende:
Ik heb vanmiddag ook iedereen vrij gegeven
Wtfquote:
Het was gewoon al wel te verwachten dat het de Messi/Argentina show zou wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oh noes, de real aanhangers moeten weer janken. Nu is alaba de lul
Ah, dan mag je je eigen speler zo racistisch bejegenen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was gewoon al wel te verwachten dat het de Messi/Argentina show zou worden
Afgelopen weekend ook nog in Noordwest Spanjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin om in de sneeuw te spelen?
Mallorca schijnt het nu goed te kunnen.
Je moet ook gewoon anoniem stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan mag je je eigen speler zo racistisch bejegenen?
Dat ze zich gedragen moeten is geen optie bij jou hequote:
Is het daar niet vaker? Of is dat noordoosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook nog in Noordwest Spanje
Het Noorden, maar soms ook op de Canarenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het daar niet vaker? Of is dat noordoosten?
Ja das wel een optie maar ze luisterden nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze zich gedragen moeten is geen optie bij jou he
Alleen op de Canaren is het bijzonder, in het Noordoosten zeker niet. In het noordwesten wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het Noorden, maar soms ook op de Canaren
Ze luisteren niet naar je? Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel een optie maar ze luisterden niet
Je bedoelt Drive To Survive?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
ff het laatste seizoen DTS uitbingen ...
Welke andere? Kom even niet zo snel op een serie met die lettersquote:
FoK! DTS bedoel ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke andere? Kom even niet zo snel op een serie met die letters
Gaat het weer stoppen?quote:
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh geen idee.. ik kom er soms maar niet vaker
En toen?quote:
Ahh okquote:
quote:
Netjes je bordje leeg gegeten?quote:
Bijna iets teveel op gescheptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes je bordje leeg gegeten?
Aan de vogeltjes voerenquote:
Denk niet dat het goed is voor de vogeltjes dat ik ze macaroni geefquote:
Doe ik wel op balkon.quote:
Ik ook, in ieder geval mijn overgebleven broodquote:
Eksters maar die zijn erg bang. Een geluidje en weg. Verleden jaar had ik vaak kraaien maar die zie ik niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zitten wat meer beestjes vermoed ik ..
Ik kijk weer eens de nestjes van vogels, beleef de lentequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben de hoeveelheid verschillende neesten uit het oog verloren
Nog geen ooievaars gezien, hoop dat ie snel ook op het nest gaan zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk weer eens de nestjes van vogels, beleef de lente
Er zitten er twee, nu éénhttps://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/ooievaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nog geen ooievaars gezien, hoop dat ie snel ook op het nest gaan zitten
Oh echt, ga even checken.. gisteren nog niet tenminstequote:
Gister waren ze allebei wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh echt, ga even checken.. gisteren nog niet tenminste
Jaquote:
Ze slaaptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:21 schreef engine het volgende:
Alleen heb ik het eitje nog niet live gezien. Ze blijft goed zitten
Die uilen slapen overdagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ik kijk vooral bij de bosuiltjes en steenuiltjes. Bosuil vrouw zit al op een eitje
Moet je niet ergens op porselein gaan zitten.quote:
Is vroeg of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ik kijk vooral bij de bosuiltjes en steenuiltjes. Bosuil vrouw zit al op een eitje
quote:
Zo te zien zit madam wel comfortabelquote:
OK gezien ... spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
let me google that for you![]()
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Oh dat is zeker een eiquote:
Haha en kast leegquote:
Die zijn vroeg jaquote:
ZIe nu alleen het ei, zit madam niet op zeker even de vleugels strekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien zit madam wel comfortabel
Ze vloog net wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe nu alleen het ei, zit madam niet op zeker even de vleugels strekken
lekker hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook elke dag verse eitjes van mijn kipjes
Alles is de hort op behalve de ooievaarsquote:
Ze zijn er weer geen eitjesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is de hort op behalve de ooievaars
Net zat er nog van allesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
etenstijdquote:
Ze is al weer thuisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lui varkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al weer thuis
[ afbeelding ]
quote:
Ik moet er niet aan denken om maanden op een ei/jong te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al weer thuis
[ afbeelding ]
Heb daar ook het geduld niet voorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om maanden op een ei/jong te zitten
Ja die vliegen af en aan met eten altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heb daar ook het geduld niet voormaar de mannetjes hebben gewoonlijk andere taken. Beetje eten brengen zie ik wel zitten
Die vogels zijn wat slimmer als het er te veel zijn donder je het nest uit. Mensen doen er minstens 18 jaar over om dat addergebroed weg te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze ziek zijn. Heb een keer bij de ooievaars gezien dat een kuiken te zwak was ze hem opaten. Nooit geweten dat ze dat deden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vogels zijn wat slimmer als het er te veel zijn donder je het nest uit. Mensen doen er minstens 18 jaar over om dat addergebroed weg te werken.
Maar uh? hoelang was jij dan zwangerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al geregeld gezien dat een mannetje ook even wil broeden en de kast/nest uit wordt gejaagd door het vrouwtjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vliegen af en aan met eten altijd.
Of kuikens die elkaar vermoorden als er weinig voedsel is (of gewoon omdat het kan).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze ziek zijn. Heb een keer bij de ooievaars gezien dat een kuiken te zwak was ze hem opaten. Nooit geweten dat ze dat deden.
8, maand en een week 8 maand en drie weken, en 8 maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar uh? hoelang was jij dan zwanger
Ze doen het toch ook wel een om en omquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Al geregeld gezien dat een mannetje ook even wil broeden en de kast/nest uit wordt gejaagd door het vrouwtje
Meestal ook wel duidelijk wie de baas is.
Wist dat nooitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Of kuikens die elkaar vermoorden als er weinig voedsel is (of gewoon omdat het kan).
Nou dat is ook broeden op een eiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8, maand en een week 8 maand en drie weken, en 8 maanden
Maar dan zit je niet de hele dag op een ei te zitten en niets te doen
Maar dan andersquote:
Nee niks anders.quote:
Ja zeker. Het ene paartje is het ander niet en verschilt natuurlijk ook per soort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het toch ook wel een om en om
SOms is het ook best zielig he, zo zonder moeder groot wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Het ene paartje is het ander niet en verschilt natuurlijk ook per soort.
Bij de zeearend zie je bijvoorbeeld wel regelmatig het mannetje ook even broeden/beschermen.
Volg nu ook nog een nest met twee jonge zeearenden waar het vrouwtje verdwenen is. Bijzondere situatie waarin beide jongen (nog) leven. Zijn begin januari uit het ei gekropen dus wel al flink gegroeid. Het is iedere dag spannend of ze nog in het nest zitten. Laatste tijd is er een ander vrouwtje die heel brutaal in het nest komt zitten, de jongen aanvalt en eten steelt.......nadat ze een paar keer wat geworsteld hebben lijkt ze nu misschien een paartje te gaan vormen met het mannetje
Maar het mannetje blijft tot nu toe zorgen en beschermen voor de jongen![]()
(ik zie dat niet allemaal live maar er worden filmpjes met samenvattingen van gemaakt)
[ afbeelding ]
Nouja ze kennen elkaar toch maar beperkt. Nadat ze leren voor zichzelf te zorgen worden ze het gebied uit gejaagd. Het mannetje is wel zijn partner van meerdere seizoenen kwijt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms is het ook best zielig he, zo zonder moeder groot worden
Ik heb het recept wel eens gemaaktquote:
Glas dus ...? Ooit een schijlderij lijst ontvangen, met kapot glas.. kreeg ik nog een lijst met een nieuw glas (wel een basic-lijst) heb ik een schoolbord van gemaaktquote:
Nee, geen glas,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Glas dus ...? Ooit een schijlderij lijst ontvangen, met kapot glas.. kreeg ik nog een lijst met een nieuw glas (wel een basic-lijst) heb ik een schoolbord van gemaakt
Alles is breekbaar als je maar hard genoeg je best doetquote:
Gooi maar eens een stuiterbal stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles is breekbaar als je maar hard genoeg je best doet
Dat moet je anders aanpakken!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gooi maar eens een stuiterbal stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Maar is hij ook een beetje goed of heeft ie zware botten?quote:
Alleen kast, de rest heb ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen kast met inhoud of ook scherm en keyboard en muis en zo ...
Wanneer heeft ie zware botten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar is hij ook een beetje goed of heeft ie zware botten?
Als hij te dik is, maar geen specificaties heeftquote:
https://www.informatique.(...)gamepc-level-40.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij te dik is, maar geen specificaties heeft
Ben je zo'n gamer ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.informatique.(...)gamepc-level-40.html
Best mooie kast! Valt me alleen beetje tegen dat hij 'maar' 16gb aan werk geheugen heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee, al game ik genoeg.quote:
Ik wou al zeggen ... zag een comment van 2018quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee, al game ik genoeg.
T is nu al de 3e keer dat ik deze koop (ze updaten hem steeds met nieuwe hardware). Ze blijven bevallen.
Hij voldoet prima, ook met grote datahoeveelhedenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best mooie kast! Valt me alleen beetje tegen dat hij 'maar' 16gb aan werk geheugen heeft.
En weinig ook maar,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen ... zag een comment van 2018
Op de fiets ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En weinig ook maar,
vroeger ging ik ze gewoon in de winkel halen daar.
Toen was ie nuttig, nu nietquote:
Kek bakkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
correctquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was ie nuttig, nu niet
Zal bij jou ook zo zijn gok ik.
Extra bidden in de kerkquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En in DTS![]()
Paul in ONZ / [ronde 54 Het Dodetopicspel #13014] kaap!
Ah ja, dat sulletje moet echt heel hard uitgelachen wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En in DTS![]()
Paul in ONZ / [ronde 54 Het Dodetopicspel #13014] kaap!
Ja dat is natuurlijk waarschijnlijk een probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als hij zijn woord waard is niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |