Wtfquote:
Het was gewoon al wel te verwachten dat het de Messi/Argentina show zou wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oh noes, de real aanhangers moeten weer janken. Nu is alaba de lul
Ah, dan mag je je eigen speler zo racistisch bejegenen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was gewoon al wel te verwachten dat het de Messi/Argentina show zou worden
Afgelopen weekend ook nog in Noordwest Spanjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin om in de sneeuw te spelen?
Mallorca schijnt het nu goed te kunnen.
Je moet ook gewoon anoniem stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan mag je je eigen speler zo racistisch bejegenen?
Dat ze zich gedragen moeten is geen optie bij jou hequote:
Is het daar niet vaker? Of is dat noordoosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook nog in Noordwest Spanje
Het Noorden, maar soms ook op de Canarenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het daar niet vaker? Of is dat noordoosten?
Ja das wel een optie maar ze luisterden nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze zich gedragen moeten is geen optie bij jou he
Alleen op de Canaren is het bijzonder, in het Noordoosten zeker niet. In het noordwesten wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het Noorden, maar soms ook op de Canaren
Ze luisteren niet naar je? Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel een optie maar ze luisterden niet
Je bedoelt Drive To Survive?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
ff het laatste seizoen DTS uitbingen ...
Welke andere? Kom even niet zo snel op een serie met die lettersquote:
FoK! DTS bedoel ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke andere? Kom even niet zo snel op een serie met die letters
Gaat het weer stoppen?quote:
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh geen idee.. ik kom er soms maar niet vaker
En toen?quote:
Ahh okquote:
quote:
Netjes je bordje leeg gegeten?quote:
Bijna iets teveel op gescheptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes je bordje leeg gegeten?
Aan de vogeltjes voerenquote:
Denk niet dat het goed is voor de vogeltjes dat ik ze macaroni geefquote:
Doe ik wel op balkon.quote:
Ik ook, in ieder geval mijn overgebleven broodquote:
Eksters maar die zijn erg bang. Een geluidje en weg. Verleden jaar had ik vaak kraaien maar die zie ik niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zitten wat meer beestjes vermoed ik ..
Ik kijk weer eens de nestjes van vogels, beleef de lentequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben de hoeveelheid verschillende neesten uit het oog verloren
Nog geen ooievaars gezien, hoop dat ie snel ook op het nest gaan zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk weer eens de nestjes van vogels, beleef de lente
Er zitten er twee, nu éénhttps://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/ooievaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nog geen ooievaars gezien, hoop dat ie snel ook op het nest gaan zitten
Oh echt, ga even checken.. gisteren nog niet tenminstequote:
Gister waren ze allebei wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh echt, ga even checken.. gisteren nog niet tenminste
Jaquote:
Ze slaaptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:21 schreef engine het volgende:
Alleen heb ik het eitje nog niet live gezien. Ze blijft goed zitten
Die uilen slapen overdagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ik kijk vooral bij de bosuiltjes en steenuiltjes. Bosuil vrouw zit al op een eitje
Moet je niet ergens op porselein gaan zitten.quote:
Is vroeg of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ik kijk vooral bij de bosuiltjes en steenuiltjes. Bosuil vrouw zit al op een eitje
quote:
Zo te zien zit madam wel comfortabelquote:
OK gezien ... spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
let me google that for you![]()
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |