Haha en kast leegquote:
Die zijn vroeg jaquote:
ZIe nu alleen het ei, zit madam niet op zeker even de vleugels strekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien zit madam wel comfortabel
Ze vloog net wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe nu alleen het ei, zit madam niet op zeker even de vleugels strekken
lekker hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook elke dag verse eitjes van mijn kipjes
Alles is de hort op behalve de ooievaarsquote:
Ze zijn er weer geen eitjesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is de hort op behalve de ooievaars
Net zat er nog van allesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
etenstijdquote:
Ze is al weer thuisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lui varkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al weer thuis
[ afbeelding ]
quote:
Ik moet er niet aan denken om maanden op een ei/jong te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al weer thuis
[ afbeelding ]
Heb daar ook het geduld niet voorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om maanden op een ei/jong te zitten
Ja die vliegen af en aan met eten altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heb daar ook het geduld niet voormaar de mannetjes hebben gewoonlijk andere taken. Beetje eten brengen zie ik wel zitten
Die vogels zijn wat slimmer als het er te veel zijn donder je het nest uit. Mensen doen er minstens 18 jaar over om dat addergebroed weg te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze ziek zijn. Heb een keer bij de ooievaars gezien dat een kuiken te zwak was ze hem opaten. Nooit geweten dat ze dat deden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vogels zijn wat slimmer als het er te veel zijn donder je het nest uit. Mensen doen er minstens 18 jaar over om dat addergebroed weg te werken.
Maar uh? hoelang was jij dan zwangerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al geregeld gezien dat een mannetje ook even wil broeden en de kast/nest uit wordt gejaagd door het vrouwtjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vliegen af en aan met eten altijd.
Of kuikens die elkaar vermoorden als er weinig voedsel is (of gewoon omdat het kan).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze ziek zijn. Heb een keer bij de ooievaars gezien dat een kuiken te zwak was ze hem opaten. Nooit geweten dat ze dat deden.
8, maand en een week 8 maand en drie weken, en 8 maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar uh? hoelang was jij dan zwanger
Ze doen het toch ook wel een om en omquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Al geregeld gezien dat een mannetje ook even wil broeden en de kast/nest uit wordt gejaagd door het vrouwtje
Meestal ook wel duidelijk wie de baas is.
Wist dat nooitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Of kuikens die elkaar vermoorden als er weinig voedsel is (of gewoon omdat het kan).
Nou dat is ook broeden op een eiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8, maand en een week 8 maand en drie weken, en 8 maanden
Maar dan zit je niet de hele dag op een ei te zitten en niets te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |