Logica is bij de Fokcrew soms ver te zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2023 00:35 schreef Soury het volgende:
Oh ok dus iemand zonder account kan wel? Ik snap de logica
Idd.quote:
Is er wat fout?quote:
Het was me nog nooit opgevallen. Ik klik wel eens op iemand en dan staat er of je die gene een abo wil geven. Ik geef toe dat zijn meestal gevallen waar ik aan twijvel. Nu heb ik bij cuuf en jou gekeken en dat kan dus nietquote:Op maandag 27 februari 2023 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Logica is bij de Fokcrew soms ver te zoeken.
Dinsdag mag hetquote:Op maandag 27 februari 2023 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was me nog nooit opgevallen. Ik klik wel eens op iemand en dan staat er of je die gene een abo wil geven. Ik geef toe dat zijn meestal gevallen waar ik aan twijvel. Nu heb ik bij cuuf en jou gekeken en dat kan dus niet
Dat is toch raar?quote:
Nou je krijgt niet veel sterren hoorquote:
Nee dat is niet logisch als je Danny bent. Je geeft iemand wat en dat is dan plus wat je al hebt. Bingoquote:Op maandag 27 februari 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das logisch .. want ik heb nog een abo ...23 uur of zo
1 is genoegquote:Op maandag 27 februari 2023 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je krijgt niet veel sterren hoor
Doe ikquote:
Ik zou het nu ook doen maar dat kan niet, snap je mijn punt dat dat wat raar is?quote:Op maandag 27 februari 2023 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dinsdag pas ... Je bent een schat als het werkt ...
Ja ik snap je punt dat je moet wachten ...quote:Op maandag 27 februari 2023 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het nu ook doen maar dat kan niet, snap je mijn punt dat dat wat raar is?
Nee dus, ik ben bereid om wat te doen voor iemand maar dat kan niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt dat je moet wachten ...
Het is simpel geef mensen die een abo willen geven aan users die het al hebben (abo nog 3 dagen, gift 4 weken)quote:Op maandag 27 februari 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
Zou gewoon automatisch moeten kunnen aansluiten op wel of geen ABO's Als het jou niet lukt dan verwacht ik wel dat het Danny wel lukt
Dat noem ik geen bugquote:
@Dannyquote:Op maandag 27 februari 2023 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is simpel geef mensen die een abo willen geven aan users die het al hebben (abo nog 3 dagen, gift 4 weken)
Die mention was nou ook weer niet nodigquote:Op maandag 27 februari 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
@:Danny
Ik ga er niet over Soury ...
Soms kunnen we je ermee redden of wil je liever @yvonnequote:Op maandag 27 februari 2023 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mention was nou ook weer niet nodig
Ik heb wel eens wat in feedback gezet. Dat was niet een succesquote:Op maandag 27 februari 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kunnen we je ermee redden of wil je liever @:yvonne
Doe maar niet dan ... Maak je Den Dees ook nog wakkerquote:Op maandag 27 februari 2023 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat in feedback gezet. Dat was niet een succes
Die is altijd wakker en in de cosquote:Op maandag 27 februari 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar niet dan ... Maak je Den Dees ook nog wakker
Goedemorgenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een lief plaatje.![]()
Goedemorgen.
hulloquote:
Ja idd maar ga zo toch even een stukje lopen met de hond.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
hullo![]()
Ziet er mooi maar koud uit buiten
Ja las het ookquote:Op maandag 27 februari 2023 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja idd maar ga zo toch even een stukje lopen met de hond.
Zie net in het nieuws dat we hier ook het Noorderlicht konden zien, heel jammer zag er mooi uit.
Deze man heeft mijn dag gemaakt, geweldigquote:Op maandag 27 februari 2023 08:35 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100054775_464e37d3
Prachtig![]()
Gelukkig slaap ik soms ook nog, afgelopen nacht bijna 9 uurquote:
For your followers, are you Jezus?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze man heeft mijn dag gemaakt, geweldig![]()
![]()
Die was geweldig en "Helloooooquote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef pullup het volgende:
[..]
For your followers, are you Jezus?
Nog 1 wat?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
En nog 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier het Noorderlicht gezien vannacht?
Ik ook, ik zag al prachtige foto's voorbij komen. Maar misschien vannacht weer een kans.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Baalde wel een beetje toen ik het las
Jouw locatie is wel wat gunstiger denk ik. Geen idee of het landinwaarts ook nog te zien zal zijn maar ik ga wel even gluren vanavond.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag al prachtige foto's voorbij komen. Maar misschien vannacht weer een kans.
Ohoh, doei werkgevert?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
Ik moest vanmorgen uitleg komen geven over wat er vrijdag in de auto was voorgevallen![]()
Maar niks aan de hand
Beter, ik had ook niet het idee dat je iets verkeerd had gedaan, er had ook naar jou gecommuniceerd kunnen worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:48 schreef engine het volgende:
Ik moest vanmorgen uitleg komen geven over wat er vrijdag in de auto was voorgevallen![]()
Maar niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |