Ik haal ze uit de dagelijkse foto's hier op het forum. Dat mag je dan ook al nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je moet ook wel een gruwelijke hekel aan me hebbenEn ik heb het al zo koud.
![]()
Goedemorgen allen
Haha. Als ze hier in huis lopen, wel, maar ook de rillingen. Bij hele grote krijg ik zelfs kotsneigingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haal ze uit de dagelijkse foto's hier op het forum. Dat mag je dan ook al niet
Krijg je het niet warm van spinnen juist? Springen en rennen?
Luxe papierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het een dagelijks iets worden?
[ afbeelding ]
Ik zie ze dat nooit eten of daar in de schappen liggen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten jullie trek in boerenkool hebben...helaas. Al 2 dagen op sjouw. Niet te krijgen i.v.m. mislukte oogst in Spanje
Spanje?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten jullie trek in boerenkool hebben...helaas. Al 2 dagen op sjouw. Niet te krijgen i.v.m. mislukte oogst in Spanje
Snap het ook niet. Blijkbaar hebben de AH en Hoogvliet boerenkool uit Spanje. 3 AH en 2 Hoogvliet geweest en uiteindelijk gevraagd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze dat nooit eten of daar in de schappen liggen..
Misschien niet genoeg. Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
Spanje?
In Nederland wordt toch ook boerenkool verbouwd?
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef chufi het volgende:
ik zie dat ze het wel verkopen, maar bij de recepten zie ik geen stamppot
Ik bedoel in Spanjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.
Hier sneeuwt het trouwens
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel in Spanje![]()
Hier ook sneeuw
De landbouw moet niet weg toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Landbouwbedrijven moeten verdwijnen vanwege stikstof enzo.
Vervolgens halen we met vrachtwagens boerenkool uit Spanje, want ja, we willen nog steeds eten.
Die makkers waren natuurlijk met hun trekkers aan het lanterfanten in den Haagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Blijkbaar hebben de AH en Hoogvliet boerenkool uit Spanje. 3 AH en 2 Hoogvliet geweest en uiteindelijk gevraagd.
Dacht dat we het zelf verbouwden.
Ik heb inderdaad toch nog een sneeuwbui meegepakt deze winter netquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, in de app wel. Hoogvliet ook, maar in hier in de winkels ligt het niet.
Hier sneeuwt het trouwens
Tss, kutboerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die makkers waren natuurlijk met hun trekkers aan het lanterfanten in den Haag
Blehhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad toch nog een sneeuwbui meegepakt deze winter net
Opwarmen en vanavond erwtensoep eten dan maarquote:
Dan hoef je zelf ook niet meer naar buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:15 schreef pullup het volgende:
Ik heb vanmiddag ook iedereen vrij gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |