Zij heeft toch ooit het Sanremo gepresenteerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:20 schreef grazz het volgende:
ESF-kenner Patty Brard weet het zeker: Loreen gaat dit jaar het ESF winnen.
quote:Op zondag 26 februari 2023 02:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zij heeft toch ooit het Sanremo gepresenteerd?
Het hele liedje klinkt toch als iets van Katy Perry of Lady Gaga van 10 of 15 jaar terug? Dat hoeft verder geen probleem te zijn, aangezien een Voilā ook 70 jaar terug gemaakt had kunnen worden, maar het is niet echt vernieuwend.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:01 schreef TheArt het volgende:
Bizar dat je de laatste voorronde met daarin ook de grote favoriet zo sterk laten zijn. Dit niveau hoop je over de gehele breedte te zien, maar spreid op z'n minst de goede nummers.
Nu inhoudelijk. Ik vond Loreen vooral zangtechnisch echt flink tegenvallen en dat gevoel heb ik niet echt eerder bij haar gehad. Het nummer staat wel als een huis, al vond ik die 'yououou' stukken wel echt te veel lijken op die uit het nummer van Robin Stjernberg van tien jaar geleden.
Ja, uiteindelijk op 1 punt door naar de herkansingsronde. Hopelijk komt het goed.quote:Ik vond Mariette verrassend goed. Op basis van die snippet was het nogal underwhelmimg, maar dit was echt goed vond ik.
Ja het nummer op zichzelf is niet een winnaar, maar aan de andere kant Mans won ook met een geweldige show met redelijk goed maar geen briljant nummer.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:13 schreef Cee het volgende:
Nu een paar keer gekeken en het nummer vind ik gewoon echt niet boeiend genoeg om het al die hype te rechtvaardigen.
Ja, da’s ook wel zo. En dat zelfs in een vrij sterk jaar.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het nummer op zichzelf is niet een winnaar, maar aan de andere kant Mans won ook met een geweldige show met redelijk goed maar geen briljant nummer.
Ja dit vind ik eigenlijk ook. Maar het zou wel Melfest moeten winnen, want betere opties hebben ze eigenlijk nietquote:Op zondag 26 februari 2023 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind Tattoo gewoon irritant in z'n voorspelbaarheid. Het is het couplet van The Winner Takes It All, en dat dan eindeloos herhalen. Met ook nog een fluttekst en veel te bombastische productie. En een vreemde Marokkaanse break erin om het nog iets authentieks te geven.
Ze brengt het wel heel erg goed, dat is waarom het nog wat lijkt.
die break deed mij gelijk aan Frozen van Madonna denken ..quote:Op zondag 26 februari 2023 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind Tattoo gewoon irritant in z'n voorspelbaarheid. Het is het couplet van The Winner Takes It All, en dat dan eindeloos herhalen. Met ook nog een fluttekst en veel te bombastische productie. En een vreemde Marokkaanse break erin om het nog iets authentieks te geven.
Ik snap dit soort kritiek nooit zo goed. Bijna elk ESF nummer kan teruggetraceerd worden naar een bekend nummer. Zelfs Arcade, Zitti e buoni, etc. Hoor je nou echt nog echt iets unieks en origineels op het ESF wat nog nooit eerder gedaan is?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, de jury’s zullen hier zeker enthousiast voor zijn, want Zweden en een oude bekende dat is natuurlijk een gelukkige combinatie.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Het zal hoe dan ook om de eindzege mee gaan doen, zeker jury's zullen dit minimaal in de top 3 zetten.
Vind het nummer ook vrij ongeīnspireerd. Ik vond Statements erg gaaf van haar, maar dat was toch iets te apart om aan te slaan, dus is er maar gekozen om een Euphoria-kloon aan te leveren. Verder overigens geen slecht nummer, maar had toch meer van haar gehooptquote:Op zondag 26 februari 2023 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
Je hoeft ook niet de originaliteitsprijs te winnen, maar dit nummer is wel het andere uiterste. Volgens mij gaat dat de mensen thuis ook opvallen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik snap dit soort kritiek nooit zo goed. Bijna elk ESF nummer kan teruggetraceerd worden naar een bekend nummer. Zelfs Arcade, Zitti e buoni, etc. Hoor je nou echt nog echt iets unieks en origineels op het ESF wat nog nooit eerder gedaan is?
Dit dus.quote:
99.113 streams op 25 februari (slechts een paar uur beschikbaar), 711.272 streams op 26 februari (eerste volledige 24 uur). Op 26 februari werd Tattoo dus vaker gestreamd op Spotify dan alle al gekozen nummers voor Eurovisie 2023.quote:
Denk dat de test vooral in de komende dagen zit. Blijven mensen er naar luisteren of kwamen veel mensen checken omdat het in veel landen ook in het nieuws was.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:25 schreef Funhouse het volgende:
[..]
99.113 streams op 25 februari (slechts een paar uur beschikbaar), 711.272 streams op 26 februari (eerste volledige 24 uur). Op 26 februari werd Tattoo dus vaker gestreamd op Spotify dan alle al gekozen nummers voor Eurovisie 2023.
[ twitter ]
Ook interessant is dat bijna de helft van de streams van buiten Zweden komen.
Nou daar moet je blij mee zijn als artiestquote:Op maandag 27 februari 2023 20:37 schreef Nashipeer het volgende:
Kirkorov bemoeit zich ook met deze Westerse muziekwedstrijd. Schaamteloos dat hij doet alsof er niks aan de hand is...
[ afbeelding ]
(En Finland)
[ afbeelding ]
Ja precies, iedereen die ‘iets’ met het ESF heeft wil toch even weten hoe de veelbesproken nieuwe inzending van Loreen klinkt.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de test vooral in de komende dagen zit. Blijven mensen er naar luisteren of kwamen veel mensen checken omdat het in veel landen ook in het nieuws was.
Dit, precies dit.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de test vooral in de komende dagen zit. Blijven mensen er naar luisteren of kwamen veel mensen checken omdat het in veel landen ook in het nieuws was.
https://www.billboard.com(...)chvrches-1235261535/quote:Swedish pop star and former Eurovision winner Loreen is back with a dramatic, nitro-fueled anthem that hopefully previews her first proper project since 2017’s Ride. “Tattoo” represents the cinematic, string-supported dance-pop sound that has historically struggled to connect with American audiences but tops charts overseas; hopefully, U.S. listeners will make an exception, and embrace a song as epic as “Tattoo.” – J. Lipshutz
Salvador was redelijk uniek, zeker gegeven het jaar waarin het gebracht werd. Jamala zou ik ook als uniek beschrijven.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik snap dit soort kritiek nooit zo goed. Bijna elk ESF nummer kan teruggetraceerd worden naar een bekend nummer. Zelfs Arcade, Zitti e buoni, etc. Hoor je nou echt nog echt iets unieks en origineels op het ESF wat nog nooit eerder gedaan is?
Ze staat ook in de New Music-playlists vandaag, dus dat wordt alleen maar meerquote:
Oh ik was weer eens te laatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:21 schreef Em31 het volgende:
Tattoo staat bij ons in de New Music Friday playlist op Spotify
Holy fuckquote:
Het is Zweden, dus niet echtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd of ik nog een hidden gem heb gemist.
Hequote:
Kun je zelf checken opzichquote:
hoiquote:
Beter dan gisteren.quote:
Hey, da's fijnquote:
Yes, maar was ook letterlijk bedoeldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zou me niet verrassen als ze bewust daar neer gezet zijn voor dat stukje.
De avond is nog vroeg, we zitten nog niet op jouw niveauquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes, maar was ook letterlijk bedoeld
Zo gladjes? Of zo prachtig?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
Van Victor en zijn nummer krijg ik de rillingen.
Thialf na een dweilbeurt is er niets bij.quote:
Als het op dit tempo doorgaat, hebben we precies alles gehad voordat de uitzending daar begint!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien zometeen maar schakelen naar IJsland
Ik heb Moldavie moeten opgeven omdat die te veel haperde, dus heb ik slechts 4 schermen naast elkaar open staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien zometeen maar schakelen naar IJsland
Daar hoop ik dus op.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als het op dit tempo doorgaat, hebben we precies alles gehad voordat de uitzending daar begint!
Ik ook. Maar inmiddels werkt het weer gewoon (YT).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb Moldavie moeten opgeven omdat die te veel haperde, dus heb ik slechts 4 schermen naast elkaar open staan.
Carpool Karaoke testrunquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |