Het is Zweden, dus niet echtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd of ik nog een hidden gem heb gemist.
Hequote:
Kun je zelf checken opzichquote:
hoiquote:
Beter dan gisteren.quote:
Hey, da's fijnquote:
Yes, maar was ook letterlijk bedoeldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zou me niet verrassen als ze bewust daar neer gezet zijn voor dat stukje.
De avond is nog vroeg, we zitten nog niet op jouw niveauquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes, maar was ook letterlijk bedoeld
Zo gladjes? Of zo prachtig?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
Van Victor en zijn nummer krijg ik de rillingen.
Thialf na een dweilbeurt is er niets bij.quote:
Als het op dit tempo doorgaat, hebben we precies alles gehad voordat de uitzending daar begint!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien zometeen maar schakelen naar IJsland
Ik heb Moldavie moeten opgeven omdat die te veel haperde, dus heb ik slechts 4 schermen naast elkaar open staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien zometeen maar schakelen naar IJsland
Daar hoop ik dus op.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als het op dit tempo doorgaat, hebben we precies alles gehad voordat de uitzending daar begint!
Ik ook. Maar inmiddels werkt het weer gewoon (YT).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb Moldavie moeten opgeven omdat die te veel haperde, dus heb ik slechts 4 schermen naast elkaar open staan.
Carpool Karaoke testrunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |