Vergeet niet dat er over de 200.000 tv kijkers zijn die ook kunnen stemmen he, niet iedereen streamtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef tassie127 het volgende:
Ik ga niet meer stemmen hoor. Dit kan toch niet. Denken ze dat we dom zijn ofzo en de polls niet zien. Koek koek
Heb het in andere RLSsen vaak meegemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet hoor Dot. Het klopt juist bijna altijd met de grote polls. Dit is echt een uitzondering.
Nee Chiara gaat vrijwillig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit rob nog daar?
ik dacht hij is al weg
Welnee die heeft geregeld dat hij zijn vergoeding krijgt en is weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Zal die dat flikken, die natte handdoek!![]()
[ twitter ]
Het was altijd al een illusie dat we iets te zeggen hadden hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef ben34567 het volgende:
Mijn kijkplezier neemt hier na vanavond wel een hele flinke duik. Eerst de PON van Mich wegnemen en dan de meest obvious stemmenmanipulatie ooit. No way dat Lindsey wint van Ali en Charlotte; alle polls hadden haar als laatste. Er mag na exit Rob nog geen Nederlander weg en dat is wel duidelijk.
wil je ander TT? jij was laatste , maar duurde langquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; nog geen koffer
iemand ; wist je dat
Rob ; ja natuurlijk heb ik allemaal geregeld
En lang niet iedereen vult polls inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er over de 200.000 tv kijkers zijn die ook kunnen stemmen he, niet iedereen streamt
[..]
Heb het in andere RLSsen vaak meegemaakt
dingdingdingdingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Hunter het volgende:
Er moet per se een belg uit volgende week
ja dat za het wel zijn want anders was Jason de enige overgebleven NLerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Hunter het volgende:
Er moet per se een belg uit volgende week
Ik geloof het ook niet echt dat ze meer fans/grotere achterban heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef ben34567 het volgende:
Mijn kijkplezier neemt hier na vanavond wel een hele flinke duik. Eerst de PON van Mich wegnemen en dan de meest obvious stemmenmanipulatie ooit. No way dat Lindsey wint van Ali en Charlotte; alle polls hadden haar als laatste. Er mag na exit Rob nog geen Nederlander weg en dat is wel duidelijk.
hou toch op gastquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee Chiara gaat vrijwillig.
Dat zou serieus een briljante zet zijn. Maar hij moet gewoon weg. Hij is op sterven na dood. Maar seriously... heeft iemand gezien dat ie zijn koffer inpakte?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Zal die dat flikken, die natte handdoek!![]()
[ twitter ]
Dat weet ik niet maar over bb zijn ze best betrouwbaar. Dit seizoen is er nog geen verrassing geweest geloof ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er over de 200.000 tv kijkers zijn die ook kunnen stemmen he, niet iedereen streamt
[..]
Daar zijn het ook polls voor, die kloppen niet altijd...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef mario390 het volgende:
lindsey kann toch niet blijven
zij is in de polls ondenan
2 minuten wachten. Staat gewoon in de OP.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wil je ander TT? jij was laatste , maar duurde lang
Maar de verschillen waten gewoon te grootquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En lang niet iedereen vult polls in
niet gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou serieus een briljante zet zijn. Maar hij moet gewoon weg. Hij is op sterven na dood. Maar seriously... heeft iemand gezien dat ie zijn koffer inpakte?
Ze moeten ook gewoon niet meer zeggen dat die gene die wordt vrijgesteld bij die tussenstand de favoriet is. Ze halen de hele spanning weg bij de kijkers EN de bewoners.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef ben34567 het volgende:
Ze mag mijn Hummer lenen om thuis te komen. Wil haar nog brengen ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee Chiara gaat vrijwillig.
Videoland heeft een milioen abbonees. Denk dat de kijkers van tv ook streamers zijn. Daar zit nirt veel verschil in. En die incidentele kijker die stemt niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
tot nu hadden ze altijd gekloptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zijn het ook polls voor, die kloppen niet altijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze wel beetje zelf gedaan maar wel mee te doen. Is ook niet leuk om allemaal over je vader te lezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:54 schreef BB-King het volgende:
De dochter van Rob zit er doorheen na al die oorlogen op social media.
Wil je een andere TT zeg maar dan pas ik aanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
had je haast ? @:capuchon_jongen
Best mooi als je erdoorheen kan kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je een andere TT zeg maar dan pas ik aan
Die in houthakkersbloesje langs de dochter volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
onder het mom: durft te vragen
wie was die vrouw met dierode neus? rechts ergens?? was dat geert?? DE geert? aka student
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Volgende week charlotte, MA en chiara op de bank??? yes please
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou tiefstraal op
lkkr janken op tv met je dochter
waanzinnige
Het zal nietquote:
Enkeltje SEHquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:03 schreef Clasientje het volgende:
Beter ook voor Rob, heeft die man ook weer zijn rust. Het ga je goed.
Dat wist hij gisteren al te vertellen, dat hij zonder krukken zou gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu zonder krukken of iets natuurlijk.
Nee joh, beetje gemanipuleerd maarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar om eerlijk te zijn. Ik snap er niet van. Charlotte kan nooit de minst populairste zijn
Heel klein beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, beetje gemanipuleerd maar
Hij hoopt zelf dat de supermarkt nog open is voor wat blikkiesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef Kinga het volgende:
Hopelijk kan Rob morgen gelijk bij de fysiotherapeut terecht.
Dan moet Ali eerst opnieuw genomineerd worden volgende week. Als hij PON wint gaat dit m niet wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Ali volgende week exit. Dit gaat de Charlotte clan niet pikken.
Dat heeft dochter van haar vader, hysterisch jankenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pak ff je tv moment seniele dwaas
omg hoor die dochter janken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of het limburggevoel is sterker.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar staat niet heel West Vlaanderen achter haar.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die dochter van Rob werkt bij de Politie
als wat ???
meldkamer deurkruk
labiele kuthh
Als zwaailicht op 'n ME busjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die dochter van Rob werkt bij de Politie
als wat ???
meldkamer deurkruk
labiele kuthh
geloof je het zelf? hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
Dit had zomaar de exit Charlotte kunnen zijn als die idioot Rob morgen zijn 24u had aangevraagd
Ja ander kleurtje inderdaad. Staat mooier dit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef Krambo het volgende:
Ze is niet meer oranje of ligt dat aan mij?
En na deze week in de streamlockquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nee moeten we de hele week naar gezang moeten luisteren.
Komt door dat shirtje van Geraldine, die neemt de kleur overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef Krambo het volgende:
Ze is niet meer oranje of ligt dat aan mij?
Deze keer make-up door professionals in het kader van talent weekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:11 schreef rinardo het volgende:
wtf ze is niet meer oranje, ze heeft ons gelezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Pottenwereld is grootquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:13 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik snap niet dat Lindsey zoveel fans heeft....
Denk het niet, mooiste vind ik dat ze net binnen zeiden dat de fans van charlotte 10 jaar zijn en de stemmers tussen de 20.en 40. Als ias of chiara tegenover haar staat volgende week zijn die weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
Dit had zomaar de exit Charlotte kunnen zijn als die idioot Rob morgen zijn 24u had aangevraagd
die hele poll van vanavond kan je niets vanuit op leidenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:13 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik snap niet dat Lindsey zoveel fans heeft....
Ach ik als Gay hoor dagelijks "flikker toch op" oid,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alhoewel je dat wat netter had kunnen verwoorden, denk ik dat dat exact de reden is.
ja charlotte heeft ecgt een grote achterban hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het niet, mooiste vind ik dat ze net binnen zeiden dat de fans van charlotte 10 jaar zijn en de stemmers tussen de 20.en 40. Als ias of chiara tegenover haar staat volgende week zijn die weg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
He Bart als je die koffer gaat inpakken voor Rob, gooi er ff 'n handje zangzaad in
en toch ook maar die natte handdoekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
He Bart als je die koffer gaat inpakken voor Rob, gooi er ff 'n handje zangzaad in
leuke Mams zo op ut oogquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vond leuk dat de moeder van charlotte zei dat ze daar net zo is als thuis.
Ooo maai kot, je zal it maar in house havenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja leuk, gaat het zaad kiemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
en toch ook maar die natte handdoek
Ja was het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Op een stukje fijn geurig WC papier...je moet wat...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart schrijft even briefje aan rob
Het hoogtepunten filmpje zal dan ook niet geholpen hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ik vond het zo triest dat de dochter van Rob zo brak. Al die negatieve berichten over haar vader zijn waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ik vond het zo triest dat de dochter van Rob zo brak. Al die negatieve berichten over haar vader zijn waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Denk dat Rob zijn FB in het archief gaat gooien en 'n nieuwe aanmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ze vond het wel prima om naar huis te gaan. Ik zie haar nog wel opgeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt dat hij om charlotte op een zwakkere moet stemmen. Charlotte zegt ik zit er wel mee dat de mensen mij naar huis wilde.
Omdat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara, Bart, MA mogen in iedergeval geen PON winnen volgende week.
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelen
Ja dat zagen we vandaag dat Lindsey onderop stond op alle poll's, nu stond ze bovenaan,.,,,, hoe dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoor
Ik heb er moeite mee omdat te geloven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoor
Chiara, Michelangelo, Jason, Bart en Jolien mogen van mij de PON winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Charlotte kan dus ook geen PON winnen ..... beetje zuur voor haar. ze zal moeten hopen dat vrienden van haar PON winnen.
Denk dat Ali gewoon gaat. Denk dat de achterban en de Twitter/TikTok terroristen Charlotte er in willen houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelen
chiara wel vriendjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
geloof me, het zal bart zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef tassie127 het volgende:
Hebben de bewoners al die tijd voor Rob gezorgd, moeten ze ook nog zijn shit in pakken. Mag hopen dat hij zijn coins niet aan Bart na laat die ze toch niet uitgeeft maar aan een ander die er dan WEL gebruik van kan maken!
Talentweekquote:
talentweekquote:
Ik niet vele balen van haar Engels gelul de hele dagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee omdat te geloven.
Ja helaas wss wel. Zonde van de coinsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geloof me, het zal bart zijn
Tuurlijk, die dacht een aantal minuten van haar af te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Alleen Jason...de rest gun ik echt niets.
MA vindt het niet eerlijk.
Scammed door Endemol.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Michelangelo is ook wel een beetje genaaid. Hij maakt een stoere move door Rob niet te nomineren maar krijgt nu toch het deksel op de neus.
komt vast omdat ik West Vlaming ben, net zoals Charlotte. Ik woon in vogelvlucht 20km van Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet vele balen van haar Engels gelul de hele dag
Ma voelt dat hij geen vriendjes heeft gemaakt deze weekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kmot ie nu pas mee
koekoek
sukkel
Waarom maakt hij er altijd zo een drama van?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef Joyce-43 het volgende:
MA loopt nu net zo te janken als waar hij charlotte van de week op aansprak
Aan Bart en vandaag in badkamer gezegd dat hij ze moet delen met chiara en jolienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef tassie127 het volgende:
Hebben de bewoners al die tijd voor Rob gezorgd, moeten ze ook nog zijn shit in pakken. Mag hopen dat hij zijn coins niet aan Bart na laat die ze toch niet uitgeeft maar aan een ander die er dan WEL gebruik van kan maken!
Gun Jason dan ook de finale te halen met zijn favoriete dame in het huis... Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Alleen Jason...de rest gun ik echt niets.
MA vindt het niet eerlijk, dat zijn PON nutteloos was.
Werd eens tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Michelangelo is ook wel een beetje genaaid.
Daarom die gozer moet er gewoon uitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waarom maakt hij er altijd zo een drama van?
Tsja, in DBK bleek wel dat hij heel erg met het spel bezig is. Met ganzenborden moet je ook soms vier plaatsen terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Hij staat nu tegen drie personen die hij genomineerd heeft terwijl er dat normaal gesproken nog maar twee zouden zijn.
Thanks dat had ik gemist!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aan Bart en vandaag in badkamer gezegd dat hij ze moet delen met chiara en jolien
Daarom die gozer moet er gewoon uitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waarom maakt hij er altijd zo een drama van?
Tot ze tegenover haar staat dan staat ze bovenaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia over Lott
ze is niet zo groot als we denken
..
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef engine het volgende:
Gij zijt niet mooi...gij zijt beeldschoon vandaag
Krijg ook steeds meer het idee dat het stemmen totaal geen zin heeft....en ze laten het nu ook steeds duidelijker merken met de keuze de BB maakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef lonneberga het volgende:
Volgens mij hadden ze de uitslag ondersteboven,geloof er geen reet van dat Lyn het meest populair is,no way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |