chiara wel vriendjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara, Bart, MA mogen in iedergeval geen PON winnen volgende week.
geloof me, het zal bart zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef tassie127 het volgende:
Hebben de bewoners al die tijd voor Rob gezorgd, moeten ze ook nog zijn shit in pakken. Mag hopen dat hij zijn coins niet aan Bart na laat die ze toch niet uitgeeft maar aan een ander die er dan WEL gebruik van kan maken!
Talentweekquote:
talentweekquote:
Ik niet vele balen van haar Engels gelul de hele dagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee omdat te geloven.
Ja helaas wss wel. Zonde van de coinsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geloof me, het zal bart zijn
Tuurlijk, die dacht een aantal minuten van haar af te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Alleen Jason...de rest gun ik echt niets.
MA vindt het niet eerlijk.
Scammed door Endemol.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Michelangelo is ook wel een beetje genaaid. Hij maakt een stoere move door Rob niet te nomineren maar krijgt nu toch het deksel op de neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |