quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
Wendy : ik vind het ook wel zielig, maar aan de andere kant : wat een idioot
[ afbeelding ]
had ze die niet van haar overleden man?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:39 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen hol van. En als ik als vriendin haar een bedeltje had gegeven ( als symbool voor iets)en ik zag op tv dat ze die weg gaf aan de eerste de beste nono ( wat heeft ze uberhaupt met Jasper) zou ik meteen de vriendschap beëindigen.
Ja en van haar kinderen en zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had ze die niet van haar overleden man?
Om Willem kwijt te rakenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther zei nog : ik ben egnie bang hoor!zet mij maar op de stip.
Nuzegt Esther: ik ben zooo bang voor morgen ochtend.
het was fascinerend maar nu is het bedtijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:56 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie de hele avond die zielige gedoe van Esther kunnen aanhoren.
Ben er pas later ingevallen en ook mannen kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:56 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie de hele avond die zielige gedoe van Esther kunnen aanhoren.
Dat ze voor haar opblijven en zo ;laat. Pppffffquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben er pas later ingevallen en ook mannen kunnen multitasken
Je zit er zo twee uur dus beter even de parkeermeter bijvullenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze voor haar opblijven en zo ;laat. Pppffff
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
Beter timmeren ze daar een biechthok ipv een multifunctionele kas
Ergens heb ik ook medelijden , het is best wel een triest verhaal en zit veel dieper dan dit wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar daarom heb ik ook een beetje medelijden..
zo lang al volwassen en dan nog zo pril in emoties en in de knoop.. ach...
Ik snap alleen niet dat als ze niet verliefd op JW ze jaloers op eunice isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:20 schreef puzziepie het volgende:
Ai ai wat Esther zegt
geeft precies aan wat haar probleem is
Ondertussen doet ie precies hetzelfde met Zoe want hij geeft dat verliefde kind het gevoel dat ze een serieuze kans maaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze in Isaac haar kind zag en dat ze een leuke relatie met hem wilde hebben
Hijhad haar ook uitgenodigd om buiten zijn kinderen te laten zien en als hij ging trouwen zij hem mocht trouwen
Hij speelt het spel en mensen trappen daarinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen doet ie precies hetzelfde met Zoe want hij geeft dat verliefde kind het gevoel dat ze een serieuze kans maakt
Ze kan voor 22 mensen zorgen door een paar keer te koken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:21 schreef Dotteke het volgende:
Esthervindt het fijn om voor iemand te zorgen. Ze zegt dat ze`daar gelukkig bij. Voelt
Het klopt natuurlijk voor geen meter maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat als ze niet verliefd op JW ze jaloers op eunice is
FEBO is net zo betrouwbaar en rechtlijnig als een corrupte ambtenaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:12 schreef Dotteke het volgende:
Ze vertellen nu aan `Esther dat ze hier 10.000 boete en een gele kaart hier voor had kunnen krijgen. Je mag geen briefjes naar elkaar. Schrijven zeker niet over het spel. Vertellen de dames haar.
Dat is ze zeker niet, het ligt altijd aan een ander Ze houdt er ook wel van om aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klopt natuurlijk voor geen meter maar ik begrijp het wel
Het zegt ook niets over Eunice ,wel alles over het onvermogen van Esther
Esther is niet in staat om naar zichzelf te kijken
Misgunnen en jaloezie zeggen iets over Esther
Ja er zijn vaker gele kaarten verdiend die ze niet gaven, `ik had er nu ook een verwachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO is net zo betrouwbaar en rechtlijnig als een corrupte ambtenaar
Het binnenboord/beschermen van mensen gaat boven content blijkt telkens
Ja dat had ze mooi op zich kunnen nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze kan voor 22 mensen zorgen door een paar keer te koken.
Als het een klein beetje buiten de lijntjes gaat draaien ze het al weg dus dan is het voor hen/ons eigenlijk nooit gebeurdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn vaker gele kaarten verdiend die ze niet gaven, `ik had er nu ook een verwacht
Ze weet het zelf. Volgens mij houdt ze gewoon iedereen voor de gekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:38 schreef tonja het volgende:
Esther blijft maar in die 'visuele'![]()
![]()
cirkel
Ik had het wel leuk gevonden geeft altijd weer even gedoe in de groepquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het een klein beetje buiten de lijntjes gaat draaien ze het al weg dus dan is het voor hen/ons eigenlijk nooit gebeurd
Het ging mij er meer om dat het vicieuze- en niet visuele cirkel isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet het zelf. Volgens mij houdt ze gewoon iedereen voor de gek
Ik heb haar net uitgezet kan haar niet meer aanhoren
Vandaar is het ook zo onbegrijpelijk want je hebt toptelevisie te pakken en je kunt deze stomme -10k verkopen aan de groepquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden geeft altijd weer even gedoe in de groep
Het is meer pleasen wat ze doet,ze veegt nog net z'n kont niet af.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:21 schreef Dotteke het volgende:
Esthervindt het fijn om voor iemand te zorgen. Ze zegt dat ze`daar gelukkig bij. Voelt
KLopt ook niet voor isaac, die ze ziet als h aar zoonquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:54 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Het is meer pleasen wat ze doet,ze veegt nog net z'n kont niet af.
En ze zorgt alleen voor JW,ze neemt nooit voor een ander thee mee of zo alleen voor haar en "haar mannetje".
Het gaat er meer om dat ze haar beste maatje JW zijn vertrouwen heeft verschonden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 04:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een hele avond teruglezen, koste even tijd. Ik ben verbaasd dat iedereen GJ nu bejubeld, de man die iedereen de waarheid, ZIJN waarheid zegt, Zijn vaderlijke adviezen, zijn beter weten over alles. Iedereen speelt het spel, ik denk Esther ook, maar ze heeft ook heel veel issues en trauma's. Samenspannen met iedereen mag, maar dat samenspannen verraden mag niet. Het gaat nog steeds om veel geld. Slim was het niet van Esther, maar GJ is net zo min te vertrouwen, die gooit straks net zo makkelijk Babet voor de bus, als het om de knikkers gaat
snap niet dat de regie niet ingrijpt , of ze laten haar gaan met eliminatiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Esther toch een beetje op d'r sodemieter gekregen van JW..
Eigenlijk is het in en intriest, die vrouw is gewoon ziek.
Dat zou eigenlijk wel moeten gebeuren.. die moet tegen zichzelf beschermd worden..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap niet dat de regie niet ingrijpt , of ze laten haar gaan met eliminatie
Tijd voor een nieuwe managerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kak vrijmibo was het...1 kratje bier niet eens een wijntje... beetje triest geregeld..
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdorie, ik was dit net aan het typen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdorie, ik was dit net aan het typen
Ik hoop ook op Rupertquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa...geen sasha please..
Van dat weinige slapen dat zij doet draaien mensen alleen al doorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:14 schreef puzziepie het volgende:
Esther is ook wakker , of heeft niet geslapen
Ja dat geeft gewoon lekker reuring, de meeste vertrouwen Rupie niet en dat maakt het leuk...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rupert is tenminste een levenslustig persoon, beter dan een zombie die soms boos wordt
ja want zelf ziet ze het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel moeten gebeuren.. die moet tegen zichzelf beschermd worden..
Ze is echt de weg kwijt maar al een poosje volgens mij.quote:
rpert zal wel goed voor zijn eigen clubbie zorgen en de rokers, hoorde van de week rupi manger in maart, daarna ima of morriequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat geeft gewoon lekker reuring, de meeste vertrouwen Rupie niet en dat maakt het leuk...
Neee dat gaat mega saai worden.. en dan met Bern erbij.. ieuwwwquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Om te kijken of het kan, een manager zonder dubbele agenda
Vandaag K3 eventquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kak vrijmibo was het...1 kratje bier niet eens een wijntje... beetje triest geregeld..
Misschien verrast ze onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel een wonder wezenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Om te kijken of het kan, een manager zonder dubbele agenda
weet het nog niet zo , volgens mij gaan er weinig op esther stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:31 schreef Inka het volgende:
Duidelijk wie er uit gaat met de eliminatie. Esther is compleet door aan het draaien, dus zal die wel een zetje krijgen. Hele plan om Isaac er uit te gooien bij voorbaat al mislukt lijkt mij.
bern gaat zich niet moeien als sas manager wordquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neee dat gaat mega saai worden.. en dan met Bern erbij.. ieuwww
Het is ook sneuquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin steeds meer medelijden met Esther te krijgen...
alsof ze naar hem gaat luisteren..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern gaat zich niet moeien als sas manager word
ik deels , duidelijk is er iets mis bij haarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie haar er nog wel voor aan om Bern af te poeieren omdat ze moet 'werken'quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neee dat gaat mega saai worden.. en dan met Bern erbij.. ieuwww
Ima vind ik niks maar Moraima kan nog wel eens leuk worden, die gaat een partij feesten geven...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
rpert zal wel goed voor zijn eigen clubbie zorgen en de rokers, hoorde van de week rupi manger in maart, daarna ima of morrie
Ze is irritant, maar dat komt denk ik ook door ongeluk/eenzaamheid. Dat doet rare dingen met mensenquote:
ik zie morrie al tig keer de trap oplopen als ze manager word , kan ze nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ima vind ik niks maar Moraima kan nog wel eens leuk worden, die gaat een partij feesten geven...![]()
Ooh ja, die zal geregeld een veeg uit de pan krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zie haar er nog wel voor aan om Bern af te poeieren omdat ze moet 'werken'
Maar dat traplopen gaat wel steeds beter hoor...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
![]()
[..]
ik zie morrie al tig keer de trap oplopen als ze manager word , kan ze niet
Het is ook triest. Ik vind het eigenlijk sneu dat ze iemand gebruiken om tv te maken.quote:
Dat is toch het hele principe achter 'tv maken'?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook triest. Ik vind het eigenlijk sneu dat ze iemand gebruiken om tv te maken.
Ze hadden haar nooit mee moeten laten doen,daar heef een psycholoog zijn of haar werk niet goed gedaan bij de casting.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat doen ze zoveel met televisie. Programma's als "Je huis op orde", dat programma met die rechter/burenruzies en al die hulpprogramma's gaan ten kosten van mensen. Voor vermaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook triest. Ik vind het eigenlijk sneu dat ze iemand gebruiken om tv te maken.
Dat is het ook. Esther zal het de komende dagen niet makkelijk hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze was/zich voordeed bij de casting en hoeveel mensen ze te kort kwamenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:41 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze hadden haar nooit mee moeten laten doen,daar heef een psycholoog zijn of haar werk niet goed gedaan bij de casting.
Dan zou er voor duo's een fysieke opdracht moeten komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:31 schreef Inka het volgende:
Duidelijk wie er uit gaat met de eliminatie. Esther is compleet door aan het draaien, dus zal die wel een zetje krijgen. Hele plan om Isaac er uit te gooien bij voorbaat al mislukt lijkt mij.
Esther en Eva konden er nog wel bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze was/zich voordeed bij de casting en hoeveel mensen ze te kort kwamen
Wat is er anders aan hem? Hij ziet er anders uit op de een of andere manierquote:
Precies dat, ze heeft meerdere gedaantes...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze was/zich voordeed bij de casting en hoeveel mensen ze te kort kwamen
Hij scheert zich niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er anders aan hem? Hij ziet er anders uit op de een of andere manier
En zeg nou niet dat er geen Esther aan hem geplakt zit
wie zegt dat het duo word , kan ook 1 persoon zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan zou er voor duo's een fysieke opdracht moeten komen.
Het wordt de hoogste tijd dat haar kinderen aan de bel gaan trekken.quote:
Wat denk je van die wallenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er anders aan hem? Hij ziet er anders uit op de een of andere manier
En zeg nou niet dat er geen Esther aan hem geplakt zit
Mocht ze echt die issues hebben dan is dit niet bevorderlijk voor haar lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook. Esther zal het de komende dagen niet makkelijk hebben
Dat zou het wel zijn iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat denk je van die wallenHij lijkt wel 75
Hahahaha ik denk toch de bovengenoemde wallenquote:
Ze blijft hem om aandacht vragen. JW heeft haar gisteren al gezegd dat hij haar vergeven heeft. Maar ze blijft om negatieve aandacht vragenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
Esther: ik geef je een beetje ruimte Willem, voordat ze naar buiten loopt...
Negatieve aandacht is soms gemakkelijker te krijgen en aandacht is aandachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft hem om aandacht vragen. JW heeft haar gisteren al gezegd dat hij haar vergeven heeft. Maar ze blijft om negatieve aandacht vragen
Ze casten daar wel opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leedvermaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doen ze zoveel met televisie. Programma's als "Je huis op orde", dat programma met die rechter/burenruzies en al die hulpprogramma's gaan ten kosten van mensen. Voor vermaak.
Zoë mist nog behoorlijk in het rijtjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze casten daar wel op
Mensen die instabiel zijn
Kim
Mexx
Esther
Ja dat, daar erger ik me kapot aan, hoe triest het ook is... net zit ze ook weer zo zielig te doen bah..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft hem om aandacht vragen. JW heeft haar gisteren al gezegd dat hij haar vergeven heeft. Maar ze blijft om negatieve aandacht vragen
Alleen bij duo's en fysiek gaat de meerderheid op Esther stemmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
wie zegt dat het duo word , kan ook 1 persoon zijn
volwassen vrouw die mentaal niet ok isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:52 schreef Setje72 het volgende:
Vind er niks zieligs aan...volwassen vrouw..verantwoordelijk voor haar eigen daden,dan had je je niet moeten opgeven voor dit progamma
Ik denk wel dat het zo is wat ze zegt , jammer dat ze niet eerst wat met zichzelf heeft gedaan voor ze nieuwe stappen ging zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef Ebinas het volgende:
Zielige kaart wordt getrokken bij Erik.
Erik trapt er niet in
Aankleding voor de kas.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn dat voor gele lappen die Janet staat te strijken?
Of is het therapie?
Sascha vind ik ook een twijfelgeval.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoë mist nog behoorlijk in het rijtje
Ik zie ook een enorm toneelspelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het zo is wat ze zegt , jammer dat ze niet eerst wat met zichzelf heeft gedaan voor ze nieuwe stappen ging zetten
Vrolijk kleurtjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Aankleding voor de kas.
Kussen, en overtrek voor een bank.
Die burenruzies lijkt steeds meer cabaretteketet maar die andere die je noemt kunnen ook nog wel eens een aanzet geven aan mensen om aan de slag te gaan en geven ideeënquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doen ze zoveel met televisie. Programma's als "Je huis op orde", dat programma met die rechter/burenruzies en al die hulpprogramma's gaan ten kosten van mensen. Voor vermaak.
Precies ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat meedoen aan zo'n programma, dus met een groep mensen opgesloten zitten in een huis waar ook nog een flink geldbedrag mee te winnen is, psychisch meer met mensen doet dan velen beseffen. Problemen en issues van mensen worden daar velen malen erger, kijk ook maar naar Kim en Mexx. Het haalt niet de beste kant in mensen naar boven, zeg maar.
En juist die mensen waarvan ze denken dat ze niet helemaal stabiel zijn zullen ze in een RLS willen hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat meedoen aan zo'n programma, dus met een groep mensen opgesloten zitten in een huis waar ook nog een flink geldbedrag mee te winnen is, psychisch meer met mensen doet dan velen beseffen. Problemen en issues van mensen worden daar velen malen erger, kijk ook maar naar Kim en Mexx. Het haalt niet de beste kant in mensen naar boven, zeg maar.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het zo is wat ze zegt , jammer dat ze niet eerst wat met zichzelf heeft gedaan voor ze nieuwe stappen ging zetten
Heel mooi verwoordquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Het komt ook ergens vandaan en dat is hard.
IMaar ze blijft nu nog steeds een ander de schuld ergens van te geven.
En die momenten van stilten in haar praten worden niet door zelfreflectie ingevuld, maar met het bedenken van nog meer uitvluchten in zielige kaarten.
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:58 schreef Deisyy het volgende:
goed zot zeg ik , moet klit en band maar eerder uit hune nest komenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:03 schreef Harry het volgende:
Kenzy gaat Rupert en Imadiddin ontbijt op bed brengen, omdat anders het ontbijt voorbij is, en alle extra's als americain filet op is.
Met Kim zagen we het ook al weken aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Zeker als je al een aardige onverwerkte rugzak hebt.
Lijkt me ook voor haar beter als ze er "uitgewerkt"wordt.
Desalniettemin blijf ik het tenenkrommend, verbazingwekkend, maar toch ook vermakelijk vinden.
Hoewel de vermakelijkheid verschuift naar een triest gevoel.
Het lijkt bij Esther bijna een keus om niet te slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef Verida het volgende:
Als Esther echt zo weinig heeft geslapen (of zelfs helemaal niet) bestaat er echt wel een kans dat ze straks een beetje doordraait.
Niet slapen doet ook heel veel met de psyche van de mens.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met Kim zagen we het ook al weken aankomen
Dat ze het niet ging trekken
Daar is ook niet ingegrepen
Ze zullen het nu ook niet doen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt.
Die wereld is smerig hard.
Zo echt wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef Verida het volgende:
Als Esther echt zo weinig heeft geslapen (of zelfs helemaal niet) bestaat er echt wel een kans dat ze straks een beetje doordraait.
Niet slapen doet ook heel veel met de psyche van de mens.
Heb ook vraagtekens erbij.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt bij Esther bijna een keus om niet te slapen
Wil Esther echt iets in/aan haar gedrag veranderen dan zal ze naar zichzelf moeten gaan kijken en eea onder ogen kunnen/moeten zien . De vraag is of zij daar op dit moment voor openstaatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt wel.
Maar slaapt ze echt zo weinig of is dat ook niet helemaal waar?
Kweet het niet.
Feit is dat JW soms slecht slaapt.
Hij Droomsap heeft.
En zij kopieert maar wat graag JW
Neuhhhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wil Esther echt iets in/aan haar gedrag veranderen dan zal ze naar zichzelf moeten gaan kijken en eea onder ogen kunnen/moeten zien . De vraag is of zij daar op dit moment voor openstaat
Dat bedoelde ik ook in een eerdere post.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:48 schreef cinsan het volgende:
heb zo een onderbuikgevoel dat k5 gaat manipuleren met eliminatie om esther weg te weken
Nee dat denk ik niet. Het web is nu te groot geworden. Ze is verstrikt geraakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wil Esther echt iets in/aan haar gedrag veranderen dan zal ze naar zichzelf moeten gaan kijken en eea onder ogen kunnen zien . De vraag is of zij daar op dit moment voor openstaat
Isaac gebruikt alles en iedereen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
JW
Nu weet ze ook hoe Isaak is
Vind ik ook een beetje flauw worden
Isaak speelt aan alle kanten het spel maar heeft oprechte gesprekken gehad met Esther
Die Esther gebruikt om zich uit een situatie te lullen
Hij speelt het spel en lult met mensen meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Isaac gebruikt alles en iedereen.
Denk alleen niet Marciano, omdat.....soort van familie
Een echte bro verlinken is (in de maatschappij) dodelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Isaac gebruikt alles en iedereen.
Denk alleen niet Marciano, omdat.....soort van familie
ze is volgens mij de hele nacht haast beneden geweest, heeft ook nog steeds dezelfde kleren aan als gisteravond.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt wel.
Maar slaapt ze echt zo weinig of is dat ook niet helemaal waar?
Kweet het niet.
Feit is dat JW soms slecht slaapt.
Hij Droomsap heeft.
En zij kopieert maar wat graag JW
Klopt en dat ze dan denkt dat anderen dat nu nog gaan geloven, heel vreemdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij speelt het spel en lult met mensen mee
Dat ziet iedereen daar nu
Doet hij dat op een ietwat intimiderende manier
Ja
Maar nu wordt gedaan door Esther dat het allemaal komt door Isaak
Huh ? Inboorlingen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:19 schreef woxxel het volgende:
Ik geef Esther wel gelijk hoor.
Ze was inboorlingen met gj en hij stemt haar weg als hij kan.
T was haar kans om t spel te draaien en de groep van isaak tegen gj te zetten. Ze kon ook denken dat gj haar eruit zou gooien als hij de proef wint he. Ze ziet hem als vijand. 900000 euro in de pot.
Dit is mislukt
Al denk ik dat dit allemaal bij t plan hoort en ze er zoiezo al uit xou gaan. Zoals maddleine
Ze had gisteravond ook een gesprek met Moriquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is volgens mij de hele nacht haast beneden geweest, heeft ook nog steeds dezelfde kleren aan als gisteravond.
Maar de vraag is of ze dan ook niet slaapt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is volgens mij de hele nacht haast beneden geweest, heeft ook nog steeds dezelfde kleren aan als gisteravond.
In ieder geval heeft de nachtploeg hier wel dingen neergezet over een wakkere Esther. Ze heeft in ieder geval geen normale nachtrust gehad. Ze maalt en ze maalt in haar hoofd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had gisteravond ook een gesprek met Mori
Waarin ze zei dat ze een halve nacht in dat ei had gezeten en zich afvroeg waarom Mori niet vaak langs was gekomen( omdat die vaak uit bed gaat snachts ) Mori antwoordde ben 2 x langs gelopen en jij sliep
Was niet waar aldus Esther
Zo tactisch is zij niet, geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:19 schreef woxxel het volgende:
Ik geef Esther wel gelijk hoor.
Ze was inboorlingen met gj en hij stemt haar weg als hij kan.
T was haar kans om t spel te draaien en de groep van isaak tegen gj te zetten. Ze kon ook denken dat gj haar eruit zou gooien als hij de proef wint he. Ze ziet hem als vijand. 900000 euro in de pot.
Dit is mislukt
Al denk ik dat dit allemaal bij t plan hoort en ze er zoiezo al uit xou gaan. Zoals maddleine
Ze heeft hem aan Moraima,Wendy Babet en Erik voorgelezen en die hebben allemaal gezegd dat ze het moest weggooien of zelfs verbranden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze heeft hem volgens mij niet aan Ice gegeven, maar aan erik laten lezen
Echt welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo tactisch is zij niet, geloof ik niets van.
Ik geloof echt dat ze handelde uit boosheid
AH kijk, tx voor de verduidelijkingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:23 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze heeft hem aan Moraima,Wendy Babet en Erik voorgelezen en die hebben allemaal gezegd dat ze het moest weggooien of zelfs verbranden.
Klopt , het is voor haar te hopen dat ze dat ook heeft gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:23 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze heeft hem aan Moraima,Wendy Babet en Erik voorgelezen en die hebben allemaal gezegd dat ze het moest weggooien of zelfs verbranden.
Boosheidquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet het tactische?
De boosheid toch?
Och hemel, het is niet te hopen dat daar ook nog wat mee zou gebeuren, als ze aangeven het beter te verbrandenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , het is voor haar te hopen dat ze dat ook heeft gedaan
Ik vind dit wel wat vergezocht nu , ik zie het niet . Ik zie wel iemand die een houding zoekt om daar 'ontspannen' over te komen en dan maar gaat breien.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Esther gaat nu een sjaal breien voor JW..
Ik krijg er ook zo de kriebels van hoe haar ogen steeds op zoek zijn naar JW.. stalkgedrag.
Ontspannen, gaat haar niet lukken..Ze zat net constant zijn kant op te kijken, misschien een moment opname maar het viel mij gewoon op...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat vergezocht nu , ik zie het niet . Ik zie wel iemand die een houding zoekt om daar 'ontspannen' over te komen en dan maar gaat breien.
En ondertussen alles om haar heen in de gaten houdt
alleen heeft ze dit zelf niet doorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:32 schreef puzziepie het volgende:
We kunnen haar nu allemaal wel slechtpraten ,maar feit is dat we gaan zien hoe dit zich gaat ontwikkelen
Kan alle kanten opgaan , maar ze heeft zichzelf gigantisch in de nesten gewerkt.
Dat denk ik wel , maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook veranderdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
alleen heeft ze dit zelf niet door
Ik vind het ook triest maar we moeten haar niet in de slachtofferrol zetten... ze heeft het allemaal zichzelf aangedaan..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:32 schreef puzziepie het volgende:
We kunnen haar nu allemaal wel slechtpraten ,maar feit is dat we gaan zien hoe dit zich gaat ontwikkelen
Kan alle kanten opgaan , maar ze heeft zichzelf gigantisch in de nesten gewerkt.
Absoluut , daarom denk ik ook dat er voorlopig weinig verandering zal zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest maar we moeten haar niet in de slachtofferrol zetten... ze heeft het allemaal zichzelf aangedaan..
Klopt, dat gaat van kwaad tot erger.. dat komt niet goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut , daarom denk ik ook dat er voorlopig weinig verandering zal zijn
Babs en Wendy hebben hem samen verbrandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , het is voor haar te hopen dat ze dat ook heeft gedaan
Ahhhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs en Wendy hebben hem samen verbrand
Slimquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
afgelopen nacht om 4 uur in dat ding dat buiten bij het muts gedeelte staat
die kunnen veel verpesten nu als ze info schreeuwenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sirene . ik gok die twee Tokkies weer
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sirene . ik gok die twee Tokkies weer
Het klonk als dezelfde sirene als van twee weken geledenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die kunnen veel verpesten nu als ze info schreeuwen
en Isaac hoort bij hun vriendjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klonk als dezelfde sirene als van twee weken geleden
Dank, ga het straks monteren .....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:41 schreef Flow3r het volgende:
afgelopen nacht om 4 uur in dat ding dat buiten bij het muts gedeelte staat
@:DGK_tegengas
Ja precies , ziek tochquote:
Babs, Wendy en Esther zaten eerst in het donker op de blauwe stoelen, toen zei Babs iets als ; dat briefje is gevaarlijk 'en ging het toen samen met Wendy buiten verbranden, daarna zijn ze naar bed gegaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, ga het straks monteren .....
Wat een gekkies zijn dat...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef cinsan het volgende:
las op fb dat de fans van jef van plan waren om naar de loods te komen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef cinsan het volgende:
las op fb dat de fans van jef van plan waren om naar de loods te komen
Niet leuk meer ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2 dezelfde streams
Ze wil niet naar achter (kamer 5) of naar "de himmel" ( de hemel) zoals zij dat zegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht ze echt die issues hebben dan is dit niet bevorderlijk voor haar lijkt mij.
Ik snap het niet zo want volgens mij kijkt er een psycholoog mee
Jeff fans ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie de sirene gemiste heeft
Sirene op stream 1: https://streamable.com/uv7d1s
Sirene op stream 2: https://streamable.com/z8fhv4
Wat een idioteriequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou junnen die wilde komen las ik op fb
Geen idee, misschien wel FC Groningen fans voor GJquote:
Bestaan die ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel FC Groningen fans voor GJ
die zijn even erg als jef ook zo opgefokt als jef , zeg geen woord verkeerd over hun idool want je word uitgemaakt voor rotte visquote:
Ja dat zijn pas Tokkiesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zijn even erg als jef ook zo opgefokt als jef , zeg geen woord verkeerd over hun idool want je word uitgemaakt voor rotte vis
creepquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ons in de gaten bro!
Ze zit er al een half jaar en nu de laatste tijd heeft ze het over slaap problemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar de vraag is of ze dan ook niet slaapt.
Mora heeft haar 's nachts gezien en toen zij ze niets en had haar ogen dicht.
Volgens Esther omdat ze Mora niet hoort
Het kan allemaal, maar ze gaat ver, heel ver voor aandacht.
Kweet ut echt niet meer.
Ben het zeker met je eens dat geen of heel weinig slaap je brein geen goed doet.
En als ze echt zo slecht slaapt is het wel de nekslag
Ja precies , dan is het toch klaar met het programma als dat zo isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Setje72 het volgende:
Ik dacht dat ik Babette hoorde zeggen ...dat er werd geroepen Izaak luister naar Esther!
Klopt!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Setje72 het volgende:
Ik dacht dat ik Babette hoorde zeggen ...dat er werd geroepen Izaak luister naar Esther!
Ik dacht al dat t zo was misgelopen omdat isaak niet geloofde dat de groep van gj hem erop wou zetten en daarom naar hem was gegaan met t briefjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Setje72 het volgende:
griezelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ons in de gaten bro!
ja hoezo kunnen mensen zo dicht bij de loods komenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dit echt schandalig van het programma
Ik vind dit echt kwalijk ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja hoezo kunnen mensen zo dicht bij de loods komen
WAT!!! ik vind het heen en weer geloop om een scheet naar kamer 5 toch al te idioot voor woorden maar dit!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Setje72 het volgende:
Jij kent haar dus persoonlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is bijna 60, die verandert niet, is al haar hele leven zo
Omdat het vlak aan een openbare weg ligt..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja hoezo kunnen mensen zo dicht bij de loods komen
Dan zet je daar beveiliging neer , dan durven ze het niet en zorg je dat er in hun contract staat dat ze vette boetes moeten betalenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het vlak aan een openbare weg ligt..
voor isaac knijpt k5 wel oogje dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan zet je daar beveiliging neer , dan durven ze het niet en zorg je dat er in hun contract staat dat ze vette boetes moeten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |