quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
Wendy : ik vind het ook wel zielig, maar aan de andere kant : wat een idioot
[ afbeelding ]
had ze die niet van haar overleden man?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:39 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen hol van. En als ik als vriendin haar een bedeltje had gegeven ( als symbool voor iets)en ik zag op tv dat ze die weg gaf aan de eerste de beste nono ( wat heeft ze uberhaupt met Jasper) zou ik meteen de vriendschap beëindigen.
Ja en van haar kinderen en zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had ze die niet van haar overleden man?
Om Willem kwijt te rakenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther zei nog : ik ben egnie bang hoor!zet mij maar op de stip.
Nuzegt Esther: ik ben zooo bang voor morgen ochtend.
het was fascinerend maar nu is het bedtijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:56 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie de hele avond die zielige gedoe van Esther kunnen aanhoren.
Ben er pas later ingevallen en ook mannen kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:56 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie de hele avond die zielige gedoe van Esther kunnen aanhoren.
Dat ze voor haar opblijven en zo ;laat. Pppffffquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben er pas later ingevallen en ook mannen kunnen multitasken
Je zit er zo twee uur dus beter even de parkeermeter bijvullenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze voor haar opblijven en zo ;laat. Pppffff
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
Beter timmeren ze daar een biechthok ipv een multifunctionele kas
Ergens heb ik ook medelijden , het is best wel een triest verhaal en zit veel dieper dan dit wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar daarom heb ik ook een beetje medelijden..
zo lang al volwassen en dan nog zo pril in emoties en in de knoop.. ach...
Ik snap alleen niet dat als ze niet verliefd op JW ze jaloers op eunice isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:20 schreef puzziepie het volgende:
Ai ai wat Esther zegt
geeft precies aan wat haar probleem is
Ondertussen doet ie precies hetzelfde met Zoe want hij geeft dat verliefde kind het gevoel dat ze een serieuze kans maaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze in Isaac haar kind zag en dat ze een leuke relatie met hem wilde hebben
Hijhad haar ook uitgenodigd om buiten zijn kinderen te laten zien en als hij ging trouwen zij hem mocht trouwen
Hij speelt het spel en mensen trappen daarinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen doet ie precies hetzelfde met Zoe want hij geeft dat verliefde kind het gevoel dat ze een serieuze kans maakt
Ze kan voor 22 mensen zorgen door een paar keer te koken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:21 schreef Dotteke het volgende:
Esthervindt het fijn om voor iemand te zorgen. Ze zegt dat ze`daar gelukkig bij. Voelt
Het klopt natuurlijk voor geen meter maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat als ze niet verliefd op JW ze jaloers op eunice is
FEBO is net zo betrouwbaar en rechtlijnig als een corrupte ambtenaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:12 schreef Dotteke het volgende:
Ze vertellen nu aan `Esther dat ze hier 10.000 boete en een gele kaart hier voor had kunnen krijgen. Je mag geen briefjes naar elkaar. Schrijven zeker niet over het spel. Vertellen de dames haar.
Dat is ze zeker niet, het ligt altijd aan een ander Ze houdt er ook wel van om aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klopt natuurlijk voor geen meter maar ik begrijp het wel
Het zegt ook niets over Eunice ,wel alles over het onvermogen van Esther
Esther is niet in staat om naar zichzelf te kijken
Misgunnen en jaloezie zeggen iets over Esther
Ja er zijn vaker gele kaarten verdiend die ze niet gaven, `ik had er nu ook een verwachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO is net zo betrouwbaar en rechtlijnig als een corrupte ambtenaar
Het binnenboord/beschermen van mensen gaat boven content blijkt telkens
Ja dat had ze mooi op zich kunnen nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 03:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze kan voor 22 mensen zorgen door een paar keer te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |