Echt he, dat doet JW al de hele tijd, sussen en alles downgraden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:00 schreef puzziepie het volgende:
GJ moet mee naar buiten , JW wil gaan sussen en goedpraten
Iedereen is daar qua uitspraken (tegen wie) bezig met het spel behalve GJ zojuist want die was een partij recht voor z'n raapquote:
Dat zei JW inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat JW met zijn drieen wou wandelen, Hij, Erik en Gertjan
Maar Babette schuift weer aan bij Esther, ze had haar in haar sop gaar moeten laten koken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
Jw en Gj lopen naar buiten![]()
Esther blijft verbijsterd achter.
Heeft ze wss niet gehoord.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh dacht dst Esther mee buiten moest lopen?
Die ratelde maar door, en daar kwam niets zinnigs uit, behalve wat non-excusesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
Jw en Gj lopen naar buiten![]()
Esther blijft verbijsterd achter.
Die worden komende week wel weer afgepakt als hij weer baas gaat spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook een keer fijn voor die man
Onbegrepen, die manquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die worden komende week wel weer afgepakt als hij weer baas gaat spelen
Zinloosquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef Was-beer het volgende:
Dit gekonkel onderling van Erik, JW en GJ
Yep!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef greysbones het volgende:
Zit Esther nu ook nog even Isaaks diepste gevoelens op tafel te gooien
Oscar voor Isaacquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef puzziepie het volgende:
Esther zag Isaac als zoon,
Jeff en Rupie dan?
In plaats van damage control maakt ze het alsmaar erger.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is wel echt heel triest hoor
ik vind dit wel echt triestquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van damage control maakt ze het alsmaar erger.
Allemaal smoesjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
hoefde ze hem nu niet meer te testen dan?
Allemaal op de streamsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit wel echt triest
als hij dat in vertrouwen heeft gezegd
ben je wel echt sneu om dit nu te gebruiken
Ik denk dat dat vertrouwen nu wel weg isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
hoefde ze hem nu niet meer te testen dan?
Volgens mij is het verhaal anders en heeft Isaac geen vader meegemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef juul. het volgende:
Isaac heeft geen vadergevoelens?
Nou dat weer
Als Jeff even wat aandacht aan Sas geeft is hij haar kwijtquote:
Ik zit op de andere streamquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Babette trapt wel in de kutsmoesjes van Esther.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff even wat aandacht aan Sas geeft is hij haar kwijt
Oja die blijft altijd het goede in de mens zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Babette trapt wel in de kutsmoesjes van Esther.
Ik denk het wel, ze lijkt de smoesjes voor zoete koek te slikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit op de andere stream
Maar zou ze, nu nog steeds, werkelijk zo naïef zijn?
Ze krijgen allemaal begeleiding , en dat zal bij de een anders zijn dan bij de anderquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
Esther..
Ik maak me nu wel zorgen.... hoe gaat zo iemand in de buitenwereld verder.. familie en vrienden kunnen haar zo toch ook niet serieus nemen? Zioelig wel..
(niet komen met "tis maar een spel etc")
Ik had haar net sinds vanmorgen weer een treetje hoger gezetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze lijkt de smoesjes voor zoete koek te slikken.
Morgen als mega twist op de zaterdag, alleen hoop ik het niet want ben er de hele dag niet morgen....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Zoemer voor nominatie zou wel prettig zijn nu.
Ik stem voor, midnight elimination, omdat het kanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Zoemer voor nominatie zou wel prettig zijn nu.
De meeste Tokkies zijn ook voor Jeff op twitter en fbquote:
babette.....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:19 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Het ging niet om GJ, ik heb zijn plan gepikt
Babette: Ik ben bereid je te geloven.
in ik lul maar mee modus?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:19 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Het ging niet om GJ, ik heb zijn plan gepikt
Babette: Ik ben bereid je te geloven.
Het is JW's schuldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Hoezo ga je in je eigen groep, in je eigen stuk vlees snijden?
Esther: Omdat ik geen ander stuk vlees had
anti JW en anti babetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hier ook... maar dit zei hij toch netjes?
credit where credit's due
oh nee op FB vooral anti GJquote:
ik heb geen twitter maar loer stiekem via Nitterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De meeste Tokkies zijn ook voor Jeff op twitter en fb
Dat is wel eens anders geweest, maar beginnen hem nu door te krijgen, mede ook door zichzelf zo vreemd te gedragen. Dan maak je jezelf 'gezien'...letterlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wel heel leuk dat veel bewoners daar Isaac echt een slang vinden..
niet iedereen is lief HCquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
Esther is wel een bijzonder mens...
Ze heeft nog zulk kinderlijk gedrag, zo impulsief en traumagedreven...
Hopelijk is ze wel eerlijk naar zichzelf..
Ik vind het ook wel een beetje sneu...
Precies... waar ik al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden roep dat het een slang is, vind ik het wel fin dat we nu heel vaak terughoren dat bewoners daar hem ook niet vertrouwen..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest, maar beginnen hem nu door te krijgen, mede ook door zichzelf zo vreemd te gedragen. Dan maak je jezelf 'gezien'...letterlijk.
naar?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Esthers plotselinge haat wel heel erg overdreven
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb geen twitter maar loer stiekem via Nitter![]()
https://nitter.net/search?q=%23eenjaarvanjeleven
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Esther is wel geweldig hoor, van mij mag ze niet weg eigenlijk.
En mooie verhaallijntjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Het geeft wel goede streams
die moet even het speeksel van esther uit haar oor halen nuquote:
Uhhhhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zo heb je allemaal kutstreams
Zo heb je twee topstreams tegelijk
Beter stoppen op je hoogtepuntquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Esther is wel geweldig hoor, van mij mag ze niet weg eigenlijk.
Nee valt nog lekker uit te melken voor de Febo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter stoppen op je hoogtepunt![]()
Want hierna wordt het alleen maar minder
Die gaat alleen nog maar in de pas lopen terwijl ze ondertussen JW dropjes voertquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee valt nog lekker uit te melken voor de Febo.
Betekenis 'interrumpeer'quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef greysbones het volgende:
ik heb gevraagd
sorry als ik je interpreteer
interrumpeer zegt babs![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
Esther kan nu wel even een droomsapje gebruiken
van JWquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
Esther kan nu wel even een droomsapje gebruiken
moet inderdaad jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:41 schreef spapaars het volgende:
Het is nu wel heel erg met die nominatie gesprekjes, het kan niet anders dat het maandag nomineren wordt
Een week te laatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:41 schreef spapaars het volgende:
Het is nu wel heel erg met die nominatie gesprekjes, het kan niet anders dat het maandag nomineren wordt
Dat is ook weer waar ,maar ik denk niet dat ik het programma nog geloofwaardig vindt zoals het nu gaatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh want dan hadden we dit gemist
ze hebben het zo lang uitgesteld in de hoop dat er nog veranderingen zouden plaatsvinden waarmee isaac gered zou worden, helaas, zelfs esther wil hem er nu uit flikkerenquote:
Isaac mag er nooit uit van de Febo, of zijn contract met hun loopt ten einde....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben het zo lang uitgesteld in de hoop dat er nog veranderingen zouden plaatsvinden waarmee isaac gered zou worden, helaas, zelfs esther wil hem er nu uit flikkeren
Nu moet de productie met een plan komen, misschien 3 of 4 op de stip ?
Dit, dus ik heb weinig vertrouwen nog in het spel in deze hoedanigheid . Voor mij is wel duidelijk dat Isaac wel degelijk een mol is ,en dat ze idd tijd nodig hadden om de situatie om te draaien. Want ik vind het wel allemaal heel erg toevallig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben het zo lang uitgesteld in de hoop dat er nog veranderingen zouden plaatsvinden waarmee isaac gered zou worden, helaas, zelfs esther wil hem er nu uit flikkeren
Nu moet de productie met een plan komen, misschien 3 of 4 op de stip ?
Ja en dan moet ie zn prijs inleveren ... voor een luttele 50K ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac mag er nooit uit van de Febo, of zijn contract met hun loopt ten einde....
er gaat een onmogelijke proef voor GJ komenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit, dus ik heb weinig vertrouwen nog in het spel in deze hoedanigheid . Voor mij is wel duidelijk dat Isaac wel degelijk een mol is ,en dat ze idd tijd nodig hadden om de situatie om te draaien. Want ik vind het wel allemaal heel erg toevallig.
Die kan zich nog drie keer opgeven maar dat gaat em toch niet wordenquote:
Wandaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kan zich nog drie keer opgeven maar dat gaat em toch niet worden![]()
Toch??![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda
dan hebben we zoiets goeds bereikt
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda
dan hebben we zoiets goeds bereikt
er moeten er eerst nog 4/5 uit voor zijn contract aflooptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac mag er nooit uit van de Febo, of zijn contract met hun loopt ten einde....
Waarom kan dat niet dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:53 schreef Flow3r het volgende:
Jappie : stel nou dat er 2 individueel op de stip komen die allebei moeten spelen en allebei iemand naar huis moeten sturen, dan kan je isaac niet meer wegspelen
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:54 schreef greysbones het volgende:
nu wil iedereen naar huis als GJ het niet red
no way![]()
volgens GJ
Logisch , ik kijk alleen maar en ik vertrouw het al niet meerquote:
Dan blijven Esther en Isaac over als iedereen naar huis wilquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:54 schreef greysbones het volgende:
no way![]()
volgens GJ
Gj overdrijft ook ietwatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan blijven Esther en Isaac over als iedereen naar huis wil
Maar wie gaat op Isaac stemmen dan ( om hem op de stip te krijgen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als Isaac en GJ allebei moeten spelen mogen ze elkaar niet wegsturen
draadje of contact puntquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er mer die mic van babs steeds
ze hebben een hoop voor mij verpest met die eliminatie van Leila en Eunicequote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Logisch , ik kijk alleen maar en ik vertrouw het al niet meer
Zit op een oud Limburgs netwerkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er mer die mic van babs steeds
het was maar speculatie, dat hebben ze helemaal nog niet uitegwerktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wie gaat op Isaac stemmen dan ( om hem op de stip te krijgen?
Ik snap het wel, want dan is het voor hun ook duidelijk geworden dat zij van alles kunnen willen en bespreken maar dat ze dan nooit iets kunnen veranderen , want dat is hun punt .quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:54 schreef greysbones het volgende:
no way![]()
volgens GJ
.moeten ze Esther even laten uitwerken.....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het was maar speculatie, dat hebben ze helemaal nog niet uitegwerkt
Dan is het duidelijk dat ze niet tegen elkaar , maar tegen een groter iets strijden, de Febo dusquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want dan is het voor hun ook duidelijk geworden dat zij van alles kunnen willen en bespreken maar dat ze dan nooit iets kunnen veranderen , want dat is hun punt .
Beter had ze dat de vorige keer ook gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:01 schreef juul. het volgende:
Omg Esther heeft een brief aan Isaac geschreven, Erik zegt dat ze die in de kachel moet gooien
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk dat ze niet tegen elkaar , maar tegen een groter iets strijden, de Febo dus
Ik zou het dan ook opgeven toedels
Gele kaartquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:01 schreef juul. het volgende:
Omg Esther heeft een brief aan Isaac geschreven, Erik zegt dat ze die in de kachel moet gooien
Haar vader die haar mishandeld heeft...koekoekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:04 schreef chufi het volgende:
Oops Ester geeft een belofte op het graf van dr vader ... hoe ver moet je het zoeken
Dat slaat werkelijk helemaal nergens opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:06 schreef chufi het volgende:
Erik zegt dat ze beter het contact met Ice moet verbreken ///
Erik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind Esther nu wel gęnant worden....
Als je zegt dat Esther even een ezel moet nadoen dan doet ze dat op dit moment zonder te blikken of blozenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb haar wel eens met JW over Isaac zien praten dat ze dacht dat hij een verandering doormaaktequote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:09 schreef juul. het volgende:
Esther gaat gewoon door met haar gedraai
daarin is ze ook gewoon niet eerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens met JW over Isaac zien praten dat ze dacht dat hij een verandering doormaakte
En het trieste is dat ze zelf ook haar verhaal heeft gedaan en een verkeerde link heeft gemaakt vanwege haar eigen verleden .
Maar haar briefjes actie heeft meer met GJ te maken gehad dan met Isaac denk ik.
Dat is de brief gericht aan Isaac, ze las hem voor aan Erikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:20 schreef Flow3r het volgende:
ze zit van alles op te schrijven
lekker dom weer
[ afbeelding ]
Misschien gaat ze er een boek van maken en uitgeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:20 schreef Flow3r het volgende:
ze zit van alles op te schrijven
lekker dom weer
[ afbeelding ]
Ja joh het klopt van geen kantquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Als het echt alleen maar een test was en verkeerd heeft uitgepakt, dan ben je je rot geschrokken en dan ga je jankend op je knieen zeggen dat je het zo niet bedoeld hebt
Esther wil niet huilen want ze verdiend geen medelijden...maar haar hart huilt ..echt waarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Als het echt alleen maar een test was en verkeerd heeft uitgepakt, dan ben je je rot geschrokken en dan ga je jankend op je knieen zeggen dat je het zo niet bedoeld hebt
Eerlijk gezegd zou ik het ook grappig vinden als GJ de proef verliest en Isaac en Esther nog in de loods blijven zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:29 schreef chufi het volgende:
Heeft JW ook lol of alleen GJ want die mag ook we weg om eerlijk te zijn ..
Maar echt deze vrouw....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:31 schreef Flow3r het volgende:
Godsamme aandachtshoer
Jeff : welterusten, niet te laat maken he
Esther : tja, er is teveel gebeurd dat weet je he
Ja GJ trek ik al tijden niet meer ... wat een lul de behanger is dat .. liever die nog iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het ook grappig vinden als GJ de proef verliest en Isaac en Esther nog in de loods blijven zitten.
nee hoor, ben die Isaac meer dan zatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het ook grappig vinden als GJ de proef verliest en Isaac en Esther nog in de loods blijven zitten.
En Isaac mag ook idd als ie wint danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, ben die Isaac meer dan zat
Team GJ
Vind ik ook een lastige , niemand wil door iedereen uitgekotst worden , Esther ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
En toch geniet Esther van deze aandacht..,.
ze kan volledig zwelgen in het slachtofferschap...
* ik verdien geen kroel of knuffel*
och vrouw toch
Het is juist debiel om te denken dat dit géén vooropgezet plan van Jeff is om Jeff weer manager te maken. Ook al zou iedereen het moeten kunnen worden KimD is natuurlijk totaal ongeschikt. Als je Jeff een manager vindt dan is KimD een personal trainer. Ze zegt notabene zelf dat als ze moet gaan nadenken dat het dan al verkeerd gaat en koppel dat aan dyscalculie en dyslexie. Zij moet vooral gewoon fysiek bezig zijn en een taak hebben die ze moet uitvoeren. Heeft een ontzettend lieve kant en dat zag je zelfs toen ze Jeff tegensprak toen ie weer liep te blčren over zichzelf dat geen mens aan hem kan tippen qua perfectie. Normaliter zou ze zo iemand uitkotsen en zei letterlijk dat dit heel erg ongezond gedrag is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:50 schreef greysbones het volgende:
ze doen of Kim debiel is
ook belachelijk dit
Nu pas??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
grotendeels eenschquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook een lastige , niemand wil door iedereen uitgekotst worden , Esther ook niet.
Dat zwelgen in slachtofferschap deed ze al maanden en het ging zo ver dat iedereen in haar verhaal meeging.
Esther is verliefd en daarom was Eunice een vals loeder die JW van haar af wilde pakken .(Babbel ging daar ook veel te lang in mee) Over JW werd gezegd dat hij vast wel meer in haar zag , misschien wel een keer zou happen .Terwijl JW altijd duidelijk is geweest tegen haar.
Esther is verliefd en iedereen wist hoe Esther zich voelde , Esther ging standaard zielig doen bij bepaalde mensen en verdraaide het verhaal wat meestal over die nare Eunice ging , en niemand zei er wat van.
Dat is de laatste weken veranderd , pas toen kreeg Esther niet meer alle steun en begrip voor haar onnozele verliefdheid en werd ze op haar verantwoordelijkheid aangesproken .
Jaloezie en boosheid ,wanhoop ,onmacht en de ziekelijke neiging om alles bij anderen neer te leggen heeft ertoe geleid dat ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan .
En dat is wraaknemen zonder stil te staan bij de gevolgen .
Het is te laat voor zielig doen en tijd om de verantwoordelijkheid te nemen.
een pure wraakactie en de verantwoordelijkheid neemt ze nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook een lastige , niemand wil door iedereen uitgekotst worden , Esther ook niet.
Dat zwelgen in slachtofferschap deed ze al maanden en het ging zo ver dat iedereen in haar verhaal meeging.
Esther is verliefd en daarom was Eunice een vals loeder die JW van haar af wilde pakken .(Babbel ging daar ook veel te lang in mee) Over JW werd gezegd dat hij vast wel meer in haar zag , misschien wel een keer zou happen .Terwijl JW altijd duidelijk is geweest tegen haar.
Esther is verliefd en iedereen wist hoe Esther zich voelde , Esther ging standaard zielig doen bij bepaalde mensen en verdraaide het verhaal wat meestal over die nare Eunice ging , en niemand zei er wat van.
Dat is de laatste weken veranderd , pas toen kreeg Esther niet meer alle steun en begrip voor haar onnozele verliefdheid en werd ze op haar verantwoordelijkheid aangesproken .
Jaloezie en boosheid ,wanhoop ,onmacht en de ziekelijke neiging om alles bij anderen neer te leggen heeft ertoe geleid dat ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan .
En dat is wraaknemen zonder stil te staan bij de gevolgen .
Het is te laat voor zielig doen en tijd om de verantwoordelijkheid te nemen.
Dat kan pas als ze ophoudt met het voeden van haar verliefd zijn omdat ze weet dat het nooit wederzijds zal zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grotendeels eensch![]()
en ik heb ook een beetje medelijden met haar... ik weet niet of ze wel echt naar zichzelf kan kijken...
Blijft verder wel verdacht stil ...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:37 schreef chufi het volgende:
Sas ligt Bern te ... want iets klopt er niet anders
had nog beetje aangevuldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan pas als ze ophoudt met het voeden van haar verliefd zijn omdat ze weet dat het nooit wederzijds zal zijn.
ik welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:44 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
[..]
Dat mens is zo gek als een deur, geen medelijden mee.
Ja maar er zijn ook grenzen hčquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wel
uiteindelijk wil iedereen aardig gevonden worden
Dan moet je je vrienden niet verradenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wel
uiteindelijk wil iedereen aardig gevonden worden
Die heeft ie dan ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:48 schreef chufi het volgende:
GJ is echt een fout mannetje ... daar wil je geen relatie mee
kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moet je je vrienden niet verraden
Ja daar lijkt het wel op ...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:55 schreef HappyCharly het volgende:
gaan we nu aslles weer herhalen tegen Wendy?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:59 schreef chufi het volgende:
Heeft ze nu die briefjes zelf opgesteld ?
Dus datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:02 schreef chufi het volgende:
Wendy zit te kijken en denkt er het hare van .. ... En gelijk want Esther lult bagger ...
Ja echt he .. maar tv ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:06 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
Wendy is veel te lief voor deze wereld, ik had dat mens voorbij gelopen en lekker gaan pitten.
Is Ice positief ? op wat ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zo jammer dat Esther wel nog steeds blijft roepen dat ze naïef is en Isaac wilde testen
nog steeds geeft ze niet echt toe hoe het echt zat
Ik twijfelde al ... dikke staffelpotenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard want het is Babs
'Martin de manager'quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:14 schreef HappyCharly het volgende:
Esther en die bedeltjes...
beetje zoals kleine kinderen snoepjes uitdelen om vreindjes te maken...
Dat is ook precies wat het is .quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:14 schreef HappyCharly het volgende:
En dan nog aan Rupie,Jeff en Isaacquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:14 schreef HappyCharly het volgende:
maar daarom heb ik ook een beetje medelijden..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat het is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |