quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ook nooit iets van die mensen die naar tv-opnames gaan en dan daar achter een paal gaan zitten. Kan je net zo goed thuisblijven.
Duidelijk geen forumbeest.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Moest even zoeken, lang niet gebruikt.
Ik snapte even niet waar dit over ging, maar ik was vergeten dat hij burgemeester van Leeuwarden is. Belachelijke beslissing inderdaadquote:
Wat een beunhaas.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een fannypack aan naar het voetbal gewoon
[ afbeelding ]
Wilde hij nou bewust de keeper iets aandoen? Of stond die toevallig in z'n weg?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een fannypack aan naar het voetbal gewoon
[ afbeelding ]
Zie je er trouwens nog wel zo uit als op het gifje? Het is al heel wat jaren geleden inmiddels.quote:
denk het wel ja. haar is nog net zo lang iigquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Zie je er trouwens nog wel zo uit als op het gifje? Het is al heel wat jaren geleden inmiddels.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wilde hij nou bewust de keeper iets aandoen? Of stond die toevallig in z'n weg?
Walgelijk tokkiefiguur.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ twitter ]
Denk het wel. Eerst vanachter aanvallen
Zo dan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen met heuptasjes mag je gewoon elke vorm van zorg afnemen.
Deze post modereer ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen met heuptasjes mag je gewoon elke vorm van zorg afnemen.
Dat is al meer dan vorige keer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef Karina het volgende:
nou iig dicht bij de goal gekomen nu
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al meer dan vorige keer.
Lijkt mij ook jaquote:
Als je spastisch bent misschienquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Man man man, hij heeft zijn arm gewoon in een natuurlijke beweging.
Die arm zit in een natuurlijke beweging en die bal raakt zijn arm 0,1 seconde na de kopbal. De fuck man…quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Hij beweegt wel zijn arm richting de bal.
Ga weg joh nagemaakte, had dit een uur geleden bij PSV gebeurd dan had jij moord en brand geschreeuwd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen mensen nu denken dat dit geen pingel is?
Het was wel van vlakbij tegen hem aangekopt, hij probeerde zijn arm weg te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Hij beweegt wel zijn arm richting de bal.
Is gewoon normaal als je denkt bijv. te gaan koppen. Als je niet inziet dat soms je armen van je zij af natuurlijk is om je balans te houden ben je zelf nooit atleet geweest.quote:
Moeilijke keuze.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Davy Klaassen is veruit de meest walgelijke speler uit Nederland.
Zie hier scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Mauro weer rood gepakt, domme koe.
Vind het er ook geen. Arm bij z'n lichaam in de buurt in natuurlijke houding en wordt van heel dichtbij op hem gekopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen mensen nu denken dat dit geen pingel is?
die kop van John de Wolfquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
[ afbeelding ]
Is toch gewoon teringdom om door praten rood te pakken ouwe reusquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zie hier scorebordjournalistiek.
Het is toch echt ongekend teringdom om direct rood te geven aan iemand die praatquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch gewoon teringdom om door praten rood te pakken ouwe reus
Arm is niet langs/tegen het lichaam en hij heeft voordeel van het feit dat de bal tegen de hand komt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het er ook geen. Arm bij z'n lichaam in de buurt in natuurlijke houding en wordt van heel dichtbij op hem gekopt.
Maar snap wel dat ie hem geeft hoor,geen idiote beslissing.
Arm niet bij het lichaam echt in de buurt, wel van dichtbij en natuurlijke houding op zichquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het er ook geen. Arm bij z'n lichaam in de buurt in natuurlijke houding en wordt van heel dichtbij op hem gekopt.
Oke, we weten niet wat hij heeft gezegd, maar misschien heeft hij hem wel een teringhond genoemd of geroepen dat z'n moeder een hoer is, dan is rood toch wel een optie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is toch echt ongekend teringdom om direct rood te geven aan iemand die praat
Ligt eraan wat iemand zegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is toch echt ongekend teringdom om direct rood te geven aan iemand die praat
madquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik dacht het niet vuille hond hugo borst
Ik heb zelden zo'n overspannen user als jou gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik dacht het niet vuille hond hugo borst
Je ziet aan de hele act van die scheids dat dit niet zo isquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, we weten niet wat hij heeft gezegd, maar misschien heeft hij hem wel een teringhond genoemd of geroepen dat z'n moeder een hoer is, dan is rood toch wel een optie.
Wel of niet een penalty. Ik heb meer problemen met het feit dat je met dit soort cadeautjes wedstrijden dood gooit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet goed zien, de spelerstunnel is aan de andere kantquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je ziet aan de hele act van die scheids dat dit niet zo is
nou dat denk ik niet eigenlijk dat hij dat zeiquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, we weten niet wat hij heeft gezegd, maar misschien heeft hij hem wel een teringhond genoemd of geroepen dat z'n moeder een hoer is, dan is rood toch wel een optie.
het zit diepquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier stond die vuille lul van een klaassen ook al als debieltje te gillen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens tegen in Europa, wat een verrassing.
@Coco en ik kunnen Peter Schilling wel waarderenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik haat zingende Duitsers
Is dit de @yats van Ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens tegen in Europa, wat een verrassing.
Reinhard Meyquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Coco en ik kunnen Peter Schilling wel waarderen
Tegen alireza. Die heeft zich afgelopen maand ook opeens als een mongool (niks persoonlijks tegen jou) gedragenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier stond die vuille lul van een klaassen ook al als debieltje te gillen
Dat komt door de wedstrijdspanning, diep in zijn hart is @klaasweetalles eigenlijk ajacied.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n overspannen user als jou gezien
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gaat Ajax deze wedstrijd op doel schieten?
En opgefokt. Maar dat is niet vreemd.quote:
sheids hahahahahquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator is boos op de sheids hahahahah
Geen onana meer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is daar geen circus
Noem je hem nou een halfaap?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind klaas echt precies de missing link in dit topic.
Hij is een beetje de Sigrd Kaag van het stel ,de persoon die iedereen bij elkaar brengt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind klaas echt precies de missing link in dit topic.
Aan het einde zie je dat het hele stadion heen en weer gaat.quote:
Ik zat te hopen wachten totdat de tribune in elkaar zou zakken.quote:
Erg onder de indruk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BESTE LINKERKANT VAN EUROPA
Of tenminste, de helft daarvan
oh zover had ik niet gekeken, jezusquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het einde zie je dat het hele stadion heen en weer gaat.
@Skedquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat te hopen wachten totdat de tribune in elkaar zou zakken.
Kan ook zonder ongelukken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Sked
Tijd om in te grijpen!
Nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Ajax dit omdraaien?
op doel schieten zal wellicht helpen. Volgens mij nog steeds niet gebeurdquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Ajax dit omdraaien?
Boris?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had liever Becker voo 40 mijoen gekocht dan bergwijn
3 spelers van Greuther Furthquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
Als je union zo ziet denk je dat het een subtopper is in de eredivisie.
Dat is het dan ook, beetje druk zetten en ze weten het niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
dat ik erin trap. Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Malavita is dan ook tering naief.
Dan doet PSV het toch een stuk beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
3 spelers van Greuther Furth
3.spelers van Wolfsburg
2 spelers van Sandhausen
1 speler van ADO Den Haag
1 reserve van Porto
1 speler van Paderborn
alleen voor Juranoviç hebben ze echt de portemonee getrokken, rest is allemaal budgetbak materiaal. En zodra een radertje opgemerkt wordt en weg wordt gekocht, valt het in zijn nieuwe omgeving terug in middelmatigheid (Awoniyi, Friedrich), of de vergetelheid (Kruse)
Dat zijn nogal wat frikadellenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had liever Becker voo 40 mijoen gekocht dan bergwijn
Zoveel kwaliteit loopt daar toch ook niet. Het is alleen wel EEN TEAM. Met een duidelijk speelplan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef Ramboetan het volgende:
doel je op bergwijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax speelt al weken met 10 man. Toch knap dat ze aantal competitiewedstrijden weten te winnen.
Ik denk oprecht dat je met de bus parkeren en bijbehorende budgetbak spelers gewoon de eredivisie kan winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
3.spelers van Wolfsburg
2 spelers van Sandhausen
1 reserve van Porto
1 speler van Paderborn
alleen voor Juranoviç hebben ze echt de portemonee getrokken, rest is allemaal budgetbak materiaal. En zodra een radertje opgemerkt wordt en weg wordt gekocht, valt het in zijn nieuwe omgeving terug in middelmatigheid (Awoniyi, Friedrich), of de vergetelheid (Kruse)
Moet je wel goede koppers en een goede trainer hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met de bus parkeren en bijbehorende budgetbak spelers gewoon de eredivisie kan winnen.
Ach Porto won ooit de UEFA Cup en CL in 2 jaar met een marktwaarde van slechts 30 miljoen euro.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
3.spelers van Wolfsburg
2 spelers van Sandhausen
1 reserve van Porto
1 speler van Paderborn
En balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je wel goede koppers en een goede trainer hebben
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
Als je bij zo’n voorzet voor de bal staat heb je geen tactisch inzicht
Nog altijd beter dan een blinde keeperquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Kudus is echt de grootste blinde aanvaller die we hebben.
Hold my Rullyquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
Als je zo buitenspel staat, dan ben je wel mokerdom.
PSV heeft ook jaren een debiele verdediging gehadquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met de bus parkeren en bijbehorende budgetbak spelers gewoon de eredivisie kan winnen.
IK ZAG HET AL TOEN IK ZIJN GEZICHT ZAG OP INTERNETquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
Keepertje kan er geen reet van
Zag ik al bij het eerste potje
Zou hij geschminkt zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
Keepertje kan er geen reet van
Zag ik al bij het eerste potje
Is hij te boos voor nuquote:
Jammer, was ook een mooie van die bolle bij PSV.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb geen stream opstaan erbij vandaag
Die 2x extra rust? Mwah, dit Ajax is wel gewoon vrij matig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit kan Ajax wel eens het kampioenschap op gaan leveren.
Dan ken je Heitinga nog niet!quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Zie de tussenstand en dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling uit Ajax oogpunt.
Kan niet zien hoe deze gasten bovenaan in Duitsland staanquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Tegen deze moffen verliezen kan echt niet. Ze kunnen er geen reet van.
Waarvan 1x voor de klassiekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2x extra rust? Mwah, dit Ajax is wel gewoon vrij matig.
Ik ook niet. Zo goed zijn ze niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan niet zien hoe deze gasten bovenaan in Duitsland staan
Kan nog steeds bij 2-2quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef D_A het volgende:
Heeft Sjonnie goed gezien in ieder geval. Geen pingels.
Dat is niet echt gunstig voor PSV denk ik.quote:
Touché.quote:
Ruud outquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet echt gunstig voor PSV denk ik.
Al denk ik dat 2e worden vrij lastig wordt.
Alles op de beker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet echt gunstig voor PSV denk ik.
Al denk ik dat 2e worden vrij lastig wordt.
Welterusten Klaas!quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
als het nog 2-2 wordt kom ik hier nooit meer
ik ga slapen
Wat vroeg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga slapen
Deze quoten we voor het nageslachtquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga slapen
Mongoolweetalles genotquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga slapen
met slapen bedoel ik ga op bed verder kijken....en dan val ik vanzelf in slaapquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begeleider heeft al genoeg van computeruurtje van klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |