quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Zeer zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:27 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:onlogisch @:caland en ik juichen zometeen voor United.
PSV moet 6 keer scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:27 schreef Saekerhett het volgende:
Niks aan de hand jongens, gezien het spel kan het niet anders dan dat PSV vier keer gaat scoren in de tweede helft.
Je schrijft Union Berlin verkeerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:27 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:onlogisch @:caland en ik juichen zometeen voor United.
Laat malacia maar in de steekquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Union Berlin verkeerd
Stuur maar een mailtje naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je mijn ban aldaar dan eerst laten opheffen?
Nee, wel voor Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag ik mij overigens afwezig melden voor de tweede helft van PSV?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk heeft niemand mijn typfout gezien.
Saving Private Ryan debiel.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit blijf ik een hele rare act vinden
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
De hoofdverantwoordelijke voor het afwijzen van het bod van 15 miljoen op Ballenjongko mag ook een nieuwe baan gaan zoeken.
Ja dat weet ik dus niet. Maar wie dat dan ook is.quote:
Tijd voor Woutje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is plan Nederland vs Argentinie.
het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een slap zootje, gooi de beuk er eens in.
Toon de wil om te winnen, geloof, passie etc.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
het gras opvreten, desnoods de modder
GOGMEquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toon de wil om te winnen, geloof, passie etc.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een slap zootje, gooi de beuk er eens in.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef RipCity het volgende:
Luuk de Jong heeft echt iets aan z'n voeten. Krijgt die 220volt als die de bal eens een keer raakt met z'n schoen oid?
Misschien zelfs knotsgek!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat een armoe, maar het zou zomaar ineens gek kunnen worden
Dat daar 15 miljoen voor is geboden, daar had je meteen een strik omheen moeten doenquote:
Anders had de VAR het wel gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Grens boort ons knotsgek door de neus
Coëfficiëntenpolonaisequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Win hem dan in elk geval voor de coëfficiënten.
Vast niet. 0-1.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax gaat het verpesten
Dit is dus roodquote:
Alsof PSV nog zou winnenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Manmanman, hoe verziek je het voor je eigen club?
Boete en klaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is.
Ik heb helemaal geen buikpijn en heb ook niets laten lopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef Zorro het volgende:
Dan heb je toch buikpijn dat je vorige week het zo hebt laten lopen
Ruud misschien?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen buikpijn en heb ook niets laten lopen
Het is niet dat er vanavond ook heel goed is gevoetbald hequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef Zorro het volgende:
Kleinigheidjequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet dat er vanavond ook heel goed is gevoetbald he
Ja maar die was ziek dus misschien heeft ie wel wat laten lopen.quote:
nou.. als sevilla niet had gewonnen dan hadden ze het thuis gewoon afgemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef Zorro het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ben blij dat hij zich weer beter voelt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar die was ziek dus misschien heeft ie wel wat laten lopen.
Als ik Nederland - Argentinie even terughaal, niet alleen in Europa.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een scheidsrechter ook weer… alsof ze alle compleet gestoorde debielen aan Nederlandse clubs toewijzen in Europa.
Orsato heeft finales geflotenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een scheidsrechter ook weer… alsof ze alle compleet gestoorde debielen aan Nederlandse clubs toewijzen in Europa.
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Orsato wil knokken dan is hij de eerste die gaat rennen
Feit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik Nederland - Argentinie even terughaal, niet alleen in Europa.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Joden met een jankbek lopen altijd weg
Laten we voor Ajax juichenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Laten we voor united juichen, denk dat we met zn allen wel een hekel aan barca hebben
Tegen een Sevilla dat niets hoeft twee keer scoren is gewoon knap. Ik vind het negatieve gedoe over deze wedstrijd wat overdreven, het past bij PSV gewoon steeds net niet en dat is deels gewoon het kwaliteitsverschil tussen Nederland en Spanje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet dat er vanavond ook heel goed is gevoetbald he
Ik vind dat je wat kritischer moet zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen een Sevilla dat niets hoeft twee keer scoren is gewoon knap. Ik vind het negatieve gedoe over deze wedstrijd wat overdreven, het past bij PSV gewoon steeds net niet en dat is deels gewoon het kwaliteitsverschil tussen Nederland en Spanje.
Dan boeit United - Barça toch geen reet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
spreekt voor zich lijkt mij toch?
eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met dat barca gegeil de laatste tijdquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan boeit United - Barça toch geen reet.
Dit gaat een flinke straf worden.quote:
De laatste tijd zegt ie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met dat barca gegeil de laatste tijd
Dan stop je daar toch mee? Hou het bij Aziaten en Godquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met dat barca gegeil de laatste tijd
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef KingRoland het volgende:
De club waar Feyenoord sinds een hele hele hele lange tijd uit niet gewonnen heeft
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan stop je daar toch mee? Hou het bij Aziaten en God
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]Dit hoofd heeft zoveel filters dat het oprecht op een tekening lijkt op verfbasis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]wat doet ze met die telefoon, want ze kijkt er iig niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen aziaat, dus niks voor mij makker
Ik kan 2 streepjes tekenen op haar ogen als je wiltquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen aziaat, dus niks voor mij makker
Het is gemaakt door een AI.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit hoofd heeft zoveel filters dat het oprecht op een tekening lijkt op verfbasis.
Heb jij wel gewoon tien vingers?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]standaard antwoord bij zoiets. lekker origineel
ja ik welquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb jij wel gewoon tien vingers?
Goede tetten maar dat is het wel.quote:
Ik heb ook paaseitjes, die van M&Mquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu 6 chocolade paaseitjes
Dit is geilquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze voor het uitzoeken.
Ik die nieuwe multizak mix M&M.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook paaseitjes, die van M&M
Sommigen ziet er best wel minderjarig uit. Wat is dezequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze voor het uitzoeken.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu 6 chocolade paaseitjes
We zitten nog in februari!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
oe ook lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik die nieuwe multizak mix M&M.
Chocolate/Crispy/Peanut.
Leuk voor de afwisseling.
17-24. Ze lijken tot hun 35'ste minderjarig daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Sommigen ziet er best wel minderjarig uit. Wat is deze
En dan ineens 80.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
17-24. Ze lijken tot hun 35'ste minderjarig daar
Aziaten gaan richting een bepaalde leeftijd in 1 keer op een oma lijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
17-24. Ze lijken tot hun 35'ste minderjarig daar
Al besproken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziaten gaan richting een bepaalde leeftijd in 1 keer op een oma lijken.
ben vergeten welke leeftijd dat gebeurt
ik weet niet of zij beschuitjes eten hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten om het netjes te zeggen
Ontbijt, lunch en avondeten is allemaal noodles.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ik weet niet of zij beschuitjes eten hoor.
denk het wel corrie is geen 3e wereldlandquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ik weet niet of zij beschuitjes eten hoor.
Rooibos is afkomstig van de Aspalathus linearis plant, een plant uit de vlinderbloemenfamilie die alleen in Zuid-Afrika groeit. Deze plant komt van nature voor in de omgeving van Cederberg in eerder genoemd land. Deze plant is van een andere familie dan de theeplant, daarom is rooibos officieel geen theesoort.quote:
ik denk eigenlijk dat wij het enige land zijn dat 's morgens beschuit eetquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk het wel corrie is geen 3e wereldland
maar ik ga nu even thee zetten.
koekoekquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rooibos is afkomstig van de Aspalathus linearis plant, een plant uit de vlinderbloemenfamilie die alleen in Zuid-Afrika groeit. Deze plant komt van nature voor in de omgeving van Cederberg in eerder genoemd land. Deze plant is van een andere familie dan de theeplant, daarom is rooibos officieel geen theesoort.
moeten zij wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rooibos is afkomstig van de Aspalathus linearis plant, een plant uit de vlinderbloemenfamilie die alleen in Zuid-Afrika groeit. Deze plant komt van nature voor in de omgeving van Cederberg in eerder genoemd land. Deze plant is van een andere familie dan de theeplant, daarom is rooibos officieel geen theesoort.
Blijft apart.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Karina het volgende:
staan weer van die gasten die niks vacn het voetbal zien
Erg mooi, vandaag namelijk in het nieuws dat vrouwen op theeplantages sexueel worden misbruikt dus KingRoland denkt ik geef m'n geld niet aan thee.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
capo'squote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Karina het volgende:
Snap ook nooit iets van die mensen die naar tv-opnames gaan en dan daar achter een paal gaan zitten. Kan je net zo goed thuisblijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Karina het volgende:
Of gewoon bij Watford. Dat was voor iederen leuker geweest. Nou ja, behalve voor Watford dan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij had bij Feyenoord moeten blijven.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ook nooit iets van die mensen die naar tv-opnames gaan en dan daar achter een paal gaan zitten. Kan je net zo goed thuisblijven.
@KingRoland is een goede jongenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi, vandaag namelijk in het nieuws dat vrouwen op theeplantages sexueel worden misbruikt dus KingRoland denkt ik geef m'n geld niet aan thee.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |