Wat zij zegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
Nu wil ik wel weten welke winkel dat is. Onze bank mag ook wel vervangen worden
Heel tevreden over onze aanschaf van Trendhopper. Stevige zit, niet megadiep, wel heel comfortabel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:18 schreef exode het volgende:
Wij willen een hoekbank, het liefst modulair maar niet met zo'n lage zit. Hebben ze die ook?
Ik zeg dat. De oude buurvrouw zeg dat. Echt. Ik zal het vanavond nog eens herhalen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja daar om de hoek hebben wij ook onze bank gekocht. Vind het een fijnere zaak.
Ik zou de bank gewoon neerzetten. Ze houden m vast niet oneindig vast daar.
Welke winkel wat is? Ik heb de bank bij sfeervol wonen gekocht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
Nu wil ik wel weten welke winkel dat is. Onze bank mag ook wel vervangen worden
De is zeker mooi, maar niet modulair, wij willen delen los kunnen koppelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel tevreden over onze aanschaf van Trendhopper. Stevige zit, niet megadiep, wel heel comfortabel.
Dit model
Zijn trouwens wel voor de pocketvering gegaan.
Wij hebben om die reden leerquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef Morgane89 het volgende:
Weten jullie wat voor soort stof handig is met een jong kind en kat?
We hebben nu een vrij grof geweven stof (we hadden die bank al vóór de kat en onze zoon), maar dat is niet handig met kattenharen, melkvlekken etc.
Ik heb hem door. Door winkel ken ik wel maar nog nooit geweestquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke winkel wat is? Ik heb de bank bij sfeervol wonen gekocht.
De andere winkel is daar om de hoek-oek-oek.
Hier ook leerquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef Morgane89 het volgende:
We hebben nu een vrij grof geweven stof (we hadden die bank al vóór de kat en onze zoon), maar dat is niet handig met kattenharen, melkvlekken etc.
He getsie Tink89, beterschap en sterkte voor de terugritquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.
Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
Oh wat leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mooi dingetje! Maar dat mag ook wel voor die prijs. Hier in de stad hebben ze een RC-raceclub met bijbehorende baan. Ziet er best gaaf uit nog wel als je die autootjes over de baan ziet racen. Wellicht dat je zoiets ook een keer kunt bezoeken, die zijn ook toegankelijk voor gewone bezoekers (tegen betaling wel, maar niet erg duur).
Heb je echt leer of suède? Mijn leren bank is zo schoon met een vochtig doekje. Pastasaus is ook zo weg, zonder vlekkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.
Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet.
Ooooh zo modulair bedoelde je, sorry!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef exode het volgende:
[..]
De is zeker mooi, maar niet modulair, wij willen delen los kunnen koppelen.
Zo'n idee:
https://www.4x6sofa.com/pages/module-banken
Maar dus met een fatsoenlijke rug en hogere zit. We gaan binnenkort eens naar wat winkels op de meubelboulevard want we zoeken volgens mij weer eens iets wat niet bestaat.
Voor katten is velours ideaal!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef Morgane89 het volgende:
Ja....quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh zo modulair bedoelde je, sorry!
Ja dat idee is vaak echt van die veredelde zitzakken
Wij hebben net een nieuwe bank en de zaak daar stond vol met modulaire banken. Wel echt high-end zaak. Is helemaal trendy dat modulair. Dus misschien nog ergens anders kijken, niet op een boulevard..?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
Ja....
Alternatief is een hoekbank waarbij de rechterkant geen armleuning heeft, dat deel zit recht naast de haard.
Het is schokkend. Echt ik was er misselijk van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik zag een mooie bank, paar jaar geleden. Kostte toen al iets van 7k voor een standaard opstellingGeen idee wat ie zou kosten zoals ik um had gewild.
Gevonden!quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Het is schokkend. Echt ik was er misselijk van.
Daarom kochten wij die mooie dure ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Snap ik helemaal. Dat heb ik ook altijd gehad. Oudste is 15, mini's 10. Mijn meubelen zijn helemaal op geleefdquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet
Liefquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens opquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
Ja hequote:
Fijn zulke burenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op
[..]
Ja heEn als dank haalde ik alleen mijn lege terug
Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen
je komt dan al gauw een beetje in het bejaardensegment he? heb er ook eens naar zitten kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.
Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet.
19 uur werken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.
Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 19 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders
Wwooowww, nee. 10 uur. En dat vond ik ook echt lang genoegquote:
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze er gewoon vanuit ging dat vakantie met kinderen niet echt leuk zou zijn, dan kon het alleen maar meevallen. Maar jullie hebben wel echt een bingokaart volgemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.
En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
ja dat is echt prima spul, wij hebben ook zoiets. En de kat denkt er niet eens aan dat ie zou kunnen proberen eraan te krabben. Heerlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Elleska het volgende:
Onze bank is van microleder. Voelt niet zo koud aan als leer en is makkelijker schoon te houden dan stof. Bij aankoop laten impregneren en na 5 jaar niet aan af te zien dat er een gezin met katten op leeft.
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bankquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Wij zelf ook niet, visite hoeft niet perse schoenen uit te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
Die regels gelden hier ook....maar ja. Een x met je ogen knipperen en er banjert er 1 naar binnen met vieze schoenen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Ja ik zelf heel soms wel en volwassen visite mag het ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef exode het volgende:
[..]
Die regels gelden hier ook....maar ja. Een x met je ogen knipperen en er banjert er 1 naar binnen met vieze schoenen.
Gisteren nog. Juul ging alvast naar binnen, ik stond te kletsen met de buurvrouw. Kom ik binnen, zit mevrouw met haar vieze laarzen op de bank.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.
Mijn jongste wordt ook viesmad als ik met mijn schoenen aan de hal in loop. Die trekt dan echt aan mijn been en eist dat ik ze uittrek!
Of de advocatuurquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef exode het volgende:
[..]
Gisteren nog. Juul ging alvast naar binnen, ik stond te kletsen met de buurvrouw. Kom ik binnen, zit mevrouw met haar vieze laarzen op de bank.
'Juul, wat heb je aan je voeten?'
'Mama dit zijn laarzen, geen schoenen'
Nou ja, die gaat de politiek in denk ik.
Polyestermixquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:43 schreef Leandra het volgende:
Alcantara is geen leer of suède hè, het is (kunst)stof.
Hahaha. Dit inderdaad. Als ik zelf nog snel wat moet pakken staan er 2 zure meiden in de bijkeuken te klagen. En als m'n vriend dan in huis zit verlinken ze me ook nog.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.
Mijn jongste wordt ook viesmad als ik met mijn schoenen aan de hal in loop. Die trekt dan echt aan mijn been en eist dat ik ze uittrek!
Heb ik ook gezegd. Maar we hebben denk ik 5 minuten in dit cirkelgesprek gezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef trui het volgende:
Volgens wil ze gewoon horen: "Nee, dat is niet raar."
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:19 schreef Aure het volgende:
![]()
Kon ik mij nog maar druk maken om dat soort dingen
Al onze gesprekken gaan zo. Ze stelt een vraag. Ik geef een (logisch antwoord) antwoord. Het is blijkbaar niet het antwoord wat je wil horen. Dus ik geef dan een ander antwoord. Is ook niet wat ze horen. En zo gaan we dan 10 minuten door.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenken
Ik vind het soms nog steeds hartstikke lastigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenken
Oh maar zo gaat het met mijn achtjarige ook al hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Al onze gesprekken gaan zo. Ze stelt een vraag. Ik geef een (logisch antwoord) antwoord. Het is blijkbaar niet het antwoord wat je wil horen. Dus ik geef dan een ander antwoord. Is ook niet wat ze horen. En zo gaan we dan 10 minuten door.
Zal ik?
- ja
Ja maar
- dan doe je het niet
ja maar
-Dan doe je het wel
ja maar
-Zeg even wat je precies wil horen van mij. Dan geef ik dat antwoord.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:09 schreef amaranta het volgende:
Hoe praat je met een puber? Serieus? Hoe?
Dochters collega is jarig en ze hadden gevraagd of ze een gebakje kwam eten in de pauze.
15yo: door welke deur zal ik naar binnen gaan?
Ik: door de voordeur
15yo: is dat niet raar?
Ik: dan ga je door de personeelsingang
15 yo: ja dat wil ik eigenlijk niet
Ik: Dan ga je gewoon door de voordeur. Je bent niet aan het werk en je komt alleen even op bezoek.
15yo: Is dat niet raar?
Ik: Dan blijf je gewoon buiten voor het raam staan zwaaien tot ze je binnen vragen. Wat wil je nou precies?
Wat 20??? zo he dat is snel gegaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn dochter is 20 en ik voer nog steeds zulke gesprekken.
Ik ga dus bij voorkeur niet als 1e naar de wc op een plek waar ik nog nooit ben geweest (zoals een restaurant of café), als ik bijvoorbeeld samen met mijn man ben. Want als hij nou eerst gaat kan hij de weg uitleggen en loop ik geen risico op verdwalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het soms nog steeds hartstikke lastig
O heerlijk!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn puber heeft vakantie vanaf vandaag. Ik vroeg haar net of ze even haar boeken naar haar kamer wilde brengen. 'Ja dan heb ik eindelijk eens vrij en begin jij gelijk te zeuren dat ik dingen moet doen'. Kortom, ik zit voorlopig nog tegen die boeken aan te kijken als het aan haar ligt.![]()
Ik was ten tijde van deze discussie een uitnodigingskaart voor haar verjaardagsfeestje aan het zoeken, vond ik er eentje met een luiaard erop. Die vond ik best goed bij haar passen dus ik stelde voor om die te bestellen, nu lijkt ze me niet meer aan.
Ik zou zo graag gewoon eens samen met mijn man een hele week in staking gaan. Lijkt me een erg leuk experiment.
Wat ik nou eigenlijk zo lang wil vragen: hoe gaat het met je zoon? Al die jaren dat ik las over de strubbelingen, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn dochter is 20 en ik voer nog steeds zulke gesprekken. Het is inderdaad allemaal onzekerheid en het goed willen doen. Uiteindelijk zwicht ze meestal voor mijn logica en doet dan alsnog het andere.
Dus in dit voorbeeld: "ga gewoon binnen door de voordeur. Nee, dat is echt helemaal niet raar, dat doet iedereen." (een beetje stellig zijn is wel belangrijk). Dochter (opgelucht): "ok, dan doe ik dat"
Volgende dag: "ik heb het ook nog even gevraagd aan die en die en die zeiden dat ik de personeelsingang moest nemen, dus dat heb ik toch maar gedaan". Ook prima.
Ja, zulke kleine grote gedoetjesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dus bij voorkeur niet als 1e naar de wc op een plek waar ik nog nooit ben geweest (zoals een restaurant of café), als ik bijvoorbeeld samen met mijn man ben. Want als hij nou eerst gaat kan hij de weg uitleggen en loop ik geen risico op verdwalen.
Hahaha jaaaaaaa. Ik ben nog steeds zo enorm zelfbewust, ben dat nooit ontgroeit ofzo. Dus ik wil hier straks in de opvoeding wel heel hard mee aan de slag, ook voor mezelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, zulke kleine grote gedoetjesHerkenbaar, overigens
Ik zit sinds een paar maanden bij een nieuwe sportschool. Een lief schattig klein sportschooltje, lekker kneuterig, twee zaaltjes, heerlijk. En ik merkte al meteen in het begin dat iedereen die binnenkomt "goedemorgen" (en avond etc) zegt bij binnenkomst en "fijne dag nog" bij vertrek.
Ik heb daar echt ee enorme drempel over moeten gaan om dat ook te doen. Want men vindt het dan vast raar als ik dat ook doe, net als iedereen
Ik wil het voor mijn dochter inderdaad ook anders, dus ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha jaaaaaaa. Ik ben nog steeds zo enorm zelfbewust, ben dat nooit ontgroeit ofzo. Dus ik wil hier straks in de opvoeding wel heel hard mee aan de slag, ook voor mezelf.
Idem!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil het voor mijn dochter inderdaad ook anders, dus ik doe mijn best
Haha wat cute. Maar uhm, durf je dan ook niet te vragen aan het personeel?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dus bij voorkeur niet als 1e naar de wc op een plek waar ik nog nooit ben geweest (zoals een restaurant of café), als ik bijvoorbeeld samen met mijn man ben. Want als hij nou eerst gaat kan hij de weg uitleggen en loop ik geen risico op verdwalen.
Ze is door de voordeur gegaan en de jarige het vond het leuk dat ze er was.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn dochter is 20 en ik voer nog steeds zulke gesprekken. Het is inderdaad allemaal onzekerheid en het goed willen doen. Uiteindelijk zwicht ze meestal voor mijn logica en doet dan alsnog het andere.
Dus in dit voorbeeld: "ga gewoon binnen door de voordeur. Nee, dat is echt helemaal niet raar, dat doet iedereen." (een beetje stellig zijn is wel belangrijk). Dochter (opgelucht): "ok, dan doe ik dat"
Volgende dag: "ik heb het ook nog even gevraagd aan die en die en die zeiden dat ik de personeelsingang moest nemen, dus dat heb ik toch maar gedaan". Ook prima.
Het zijn net mensen hè, die kinderenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Idem!
Bij mijn 4 lukt het bij de één beter dan bij de ander
Hier nogal afhankelijk van wat het is. Ik bel juist gemakkelijk met bedrijven. Vrienden of familie daarentegen…ik ben altijd bang dat ik op een verkeerd moment bek en ze dat aan de andere kant niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:22 schreef exode het volgende:
Wel mooi om die kleine strubbelingen te lezen.
Verloofde stuurt mij ook altijd als eerste en laat mij bedrijven bellen etc.
Ik ben een type dat tegen iedereen goedemorgen zegt, ook al ken ik ze niet.
Verloofde omschreef dat wel mooi, ze zegt dat ik een type ben wat eerst in een zwembad springt om er daan achter te komen dat het best koud is. Zij doet er een half uur over om tot haar navel het water in te gaan.
Ik ben dus al vrij vaak in mijn leven verdwaald maar ik ben er nog dus het lost uiteindelijk wel op.
Ik bel bijna nooit met vrienden of familie eigenlijk. Ja mijn moeder, om even te kletsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier nogal afhankelijk van wat het is. Ik bel juist gemakkelijk met bedrijven. Vrienden of familie daarentegen…ik ben altijd bang dat ik op een verkeerd moment bek en ze dat aan de andere kant niet durven zeggen.
Das ook vreemdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:46 schreef exode het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik meerdere keren in mijn leven een keuken ben ingelopen van een restaurant omdat ik dacht dat het de wc was.
Of het mannentoilet, oh oepsie.![]()
1 x liep ik met verloofde en schoonzus per ongeluk een mannentoilet in, dat was in een echt hele foute homokroeg in Amsterdam tijdens de Pride. En daar hingen dus tv's waarop porno te zien was, in de toiletten. Schoonzus en ik keken verwonderd rond en verloofde roept echt heel hard 'GADVERDAMME, PIEMELS!'
Dus als je zelf gaat zoeken, maak je nog wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |