Bedoel je meubelzaak-aak-aak-aak?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Er staat hier in de straat zo'n gek oud fabriekspand, momenteel nog in gebruik als meubelzaak, maar we hebben al eens zitten grappen dat we daar een vergader / feestlocatie van zouden moeten maken voor onze werkgever. Appartementen er boven, lekker industrieel en robuust enzo.
In m'n achtertuin is iets teveel in m'n space.
Das toch juist industrieel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bedoel je meubelzaak-aak-aak-aak?
Daar waren we laatst. Overal lekte het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Als ze dan tegen je tandvlees komenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
Die verdraag ik ook niet. Ze doet alles met de hand. Tijdrovend, maar het is zo pijnlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassen is echt vervelend.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoor je dat niet ín je hoofd?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassend is echt vervelend l
De mijne haalt wel bruine plekjes weg inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Ik heb een domme vraag, want ik ben 1 keer naar een mondhygieniste geweest en dat was geen succes.
Kunnen die ook zwarte plekjes weghalen? Er is bij mij een kies getrokken en de kies ernaast heeft daardoor een kleine beschadiging die zwart is geworden. Een puntje maar het legt nogal de nadruk op het feit dat er een kies ontbreekt zeg maar.
In maart hebben we onze jaarlijkse controle bij de tandarts die weet het vast ook wel maar nu het er toch over gaat
Och Tinkquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.
Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
Ja die. Vergane glorie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bedoel je meubelzaak-aak-aak-aak?
Daar waren we laatst. Overal lekte het.
Zou je dan niet beter met je zieke lijf daar blijven zodat je man en kinderen daar mss nog iets leuks kunnen doen en jij mss iets minder ziek 3,5u in de auto hoeft over een paar dagen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.
Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.quote:
Dat klinkt ontzettend irritant zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mag ik even ventileren?
Ik word helemaal gestoord van familiel die ongevraagd advies geeft.
>>Ik snap allemaal dat ze het goed bedoeld hoor(!)<<
Ja daar om de hoek hebben wij ook onze bank gekocht. Vind het een fijnere zaak.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.
Wij kochten de nieuwe bank uiteindelijk daar om de hoek. Die is inmiddels binnen. Maar mijn man wil dus eerst nog wat dingen binnen in huis aanpakken. Echter noch hij noch ik maken daar aanstalten toe.
Dus de bank staat nog bij de winkel in de opslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |