abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208108473
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Er staat hier in de straat zo'n gek oud fabriekspand, momenteel nog in gebruik als meubelzaak, maar we hebben al eens zitten grappen dat we daar een vergader / feestlocatie van zouden moeten maken voor onze werkgever. Appartementen er boven, lekker industrieel en robuust enzo.
In m'n achtertuin is iets teveel in m'n space.
Bedoel je meubelzaak-aak-aak-aak?
Daar waren we laatst. Overal lekte het.
pi_208108499
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Das toch juist industrieel? :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208108549
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
If they say
pi_208108677
Mag ik even ventileren?

Ik word helemaal gestoord van familiel die ongevraagd advies geeft.
>>Ik snap allemaal dat ze het goed bedoeld hoor(!)<<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_208108680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
Als ze dan tegen je tandvlees komen :r
  Moderator / Colorchick donderdag 23 februari 2023 @ 09:03:21 #81
382129 crew  Donna
pi_208108686
quote:
Die verdraag ik ook niet. Ze doet alles met de hand. Tijdrovend, maar het is zo pijnlijk.
En dat geluid!!!!!!
pi_208108694
quote:
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassen is echt vervelend.
pi_208108725
Ik heb een domme vraag, want ik ben 1 keer naar een mondhygieniste geweest en dat was geen succes.
Kunnen die ook zwarte plekjes weghalen? Er is bij mij een kies getrokken en de kies ernaast heeft daardoor een kleine beschadiging die zwart is geworden. Een puntje maar het legt nogal de nadruk op het feit dat er een kies ontbreekt zeg maar.
In maart hebben we onze jaarlijkse controle bij de tandarts die weet het vast ook wel maar nu het er toch over gaat :)
pi_208108730
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassend is echt vervelend l
Hoor je dat niet ín je hoofd?

Ik vind voornamelijk die lamp irritant. Weet vaak niet waar ik moet kijken.

Ik snap ook niet waarom het soms zo lang moet duren. Ze heeft ook geen assistente dus ik zit echt met dat speeksel wat ze dan niet goed wegzuigt met die slang. Die hangt ze dan ergens in m’n mondhoek maar dat werkt voor geen meter.

“Vroeger” haalde de tandarts dat tandsteen gewoon zelf weg, of was het in elk geval een combinatie afspraak.

Nu krijg ik ook elke keer gezeik over flossen en tandenstokers.
Tis nooit goed. Flos ik, moet ik weer stokers hebben. Zeg ik de keer erna dat ik stokers gebruik en flos moet ik ragers hebben volgens haar. De keer er na zeg ik dat ik die ragers heb, moet ik weer hout gebruiken. :r tis goed. Ik zeg nu standaard dat ik met de hand poets en elektrisch, glos, ragers heb en houten stokers + mondwater.
pi_208108814
Zit nu in de wachtkamer. Moest toch al pcm en diclo nemen, misschien helpt dat. Tis niet eens het geluid maar ik heb gevoelige tandhalzen en dat elektrische doet echt zeer :X
En daarna een spulletje erop want anders kan ik pas weer fatsoenlijk eten tegen de tijd voor de volgende afspraak, 4 maanden later :')
If they say
pi_208108983
Ik vind het, gelukkig, niet zo pijnlijk, maar dat geluid inderdaad :X Ik probeer me altijd maar te focussen op de muziek.
pi_208109103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Ik heb een domme vraag, want ik ben 1 keer naar een mondhygieniste geweest en dat was geen succes.
Kunnen die ook zwarte plekjes weghalen? Er is bij mij een kies getrokken en de kies ernaast heeft daardoor een kleine beschadiging die zwart is geworden. Een puntje maar het legt nogal de nadruk op het feit dat er een kies ontbreekt zeg maar.
In maart hebben we onze jaarlijkse controle bij de tandarts die weet het vast ook wel maar nu het er toch over gaat :)
De mijne haalt wel bruine plekjes weg inderdaad :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_208109303
Ik geef aan dat ik graag heb dat de tandarts tandsteen weghaalt, dat ik daar niet apart voor naar de mondhygiënist wil. Tandsteen weghalen deed 1x mega zeer, dat lag aan degene die het deed (ook nooit meer geweest), verder vind ik het wel meevallen.
Er is in onze praktijk nu een invaller. Een militaire tandarts. Geweldige vent, vind ik. Mijn vriend wil nooit meer bij hem :D Hoe anders kun je het beleven.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:22:19 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208109464
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.

Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208109595
Zo, klaar en weer thuis.
Ik heb mijn mondhygiënist al...zolang ik me kan herinneren. Ben erfelijk belast met kaakproblemen dus moet wel 3-4 keer per jaar. Maar als ik daardoor mijn tanden kan behouden, vind ik dat prima. Tis alleen géén hobby van me, laat dat duidelijk zijn ;)
If they say
pi_208109613
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.

Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
Och Tink ;( Het wordt vast wel beter, ooit, maar daar heb je nu niks aan. Beterschap :*
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:35:09 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_208109642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja die. Vergane glorie.
disclaimer
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:39:22 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208109669
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:

Zou je dan niet beter met je zieke lijf daar blijven zodat je man en kinderen daar mss nog iets leuks kunnen doen en jij mss iets minder ziek 3,5u in de auto hoeft over een paar dagen?

:@
pi_208109726
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja die. Vergane glorie.
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.

Wij kochten de nieuwe bank uiteindelijk daar om de hoek. Die is inmiddels binnen. Maar mijn man wil dus eerst nog wat dingen binnen in huis aanpakken. Echter noch hij noch ik maken daar aanstalten toe.
Dus de bank staat nog bij de winkel in de opslag.
pi_208109757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mag ik even ventileren?

Ik word helemaal gestoord van familiel die ongevraagd advies geeft.
>>Ik snap allemaal dat ze het goed bedoeld hoor(!)<<

Dat klinkt ontzettend irritant zeg.

@Tink89 dat is wel echt balen zeg. Beterschap!!

Hier doet de mondhygiënist het meeste tegenwoordig met een krabbertje ipv mechanisch. Alleen het polijsten achteraf even met de powertools. Ze deden dat handmatige tijdens corona omdat het veel minder spat. En de mijne vindt het eigenlijk wel fijn werken. Meer controle over wat je doet. En met mijn gevoelige tanden is het fijn dat ze het zonder koud water doen.
Hier is het meestal een combi, eerst naar de mondhygiënist en als de klaar is komt de tandarts langs.

Het is hier koud. De vloerverwarming ligt erin. Maar moet uit blijven tot zaterdag. Nu zit er wel iets verwarming op de 1e verdieping, maar die houdt het niet echt warm (prima voor slapen, minder om te leven). De cv gaat alleen aan als de thermostaat beneden aanslaat. En die slaat natuurlijk niet aan, want die staat koud om te voorkomen dat hij door blijft stoken. Dus ik loop af en toe naar beneden om de cv even omhoog te zetten zodat er nieuw warm water in de radiatoren komt. Morgen moet ik het huis uit ivm het egaliseren. Dus ik ga maar shoppen en lekker koffie drinken in warmte. Die nacht slapen bij mijn ouders. En dan zaterdag de vloerverwarming een beetje aan *O*
pi_208109777
Beterschap tink

Ik vond de mondhygiënist ook niks. Het doet pijn en heeft altijd iets te zeuren. En als er iemand veel haast tanden poetst raggers ed gebruikt ben ik het wel. Ik heb een lastig gebit wat ook erg gevoelig is.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:58:58 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_208109867
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.

Wij kochten de nieuwe bank uiteindelijk daar om de hoek. Die is inmiddels binnen. Maar mijn man wil dus eerst nog wat dingen binnen in huis aanpakken. Echter noch hij noch ik maken daar aanstalten toe.
Dus de bank staat nog bij de winkel in de opslag.
Ja daar om de hoek hebben wij ook onze bank gekocht. Vind het een fijnere zaak.

Ik zou de bank gewoon neerzetten. Ze houden m vast niet oneindig vast daar.
disclaimer
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:59:18 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_208109868
Beterschap Tink89!
disclaimer
pi_208109927
Nu wil ik wel weten welke winkel dat is. Onze bank mag ook wel vervangen worden
pi_208110056
Nee, Tink, aangestoken door de kinderen? Ik vroeg me vanochtend af hoe het bij jou ging en hoopte dat jullie alsnog flink aan het genieten waren.

Dat is wel echt flink balen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')