abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208108473
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Er staat hier in de straat zo'n gek oud fabriekspand, momenteel nog in gebruik als meubelzaak, maar we hebben al eens zitten grappen dat we daar een vergader / feestlocatie van zouden moeten maken voor onze werkgever. Appartementen er boven, lekker industrieel en robuust enzo.
In m'n achtertuin is iets teveel in m'n space.
Bedoel je meubelzaak-aak-aak-aak?
Daar waren we laatst. Overal lekte het.
pi_208108499
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Das toch juist industrieel? :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208108549
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
If they say
pi_208108677
Mag ik even ventileren?

Ik word helemaal gestoord van familiel die ongevraagd advies geeft.
>>Ik snap allemaal dat ze het goed bedoeld hoor(!)<<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_208108680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo naar de mondhygiënist. Dat poeren met een haakje verdraag ik nog wel. Maar dat elektrische tandsteenverwijderapparaat...😖
Als ze dan tegen je tandvlees komen :r
  Moderator / Colorchick donderdag 23 februari 2023 @ 09:03:21 #81
382129 crew  Donna
pi_208108686
quote:
Die verdraag ik ook niet. Ze doet alles met de hand. Tijdrovend, maar het is zo pijnlijk.
En dat geluid!!!!!!
pi_208108694
quote:
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassen is echt vervelend.
pi_208108725
Ik heb een domme vraag, want ik ben 1 keer naar een mondhygieniste geweest en dat was geen succes.
Kunnen die ook zwarte plekjes weghalen? Er is bij mij een kies getrokken en de kies ernaast heeft daardoor een kleine beschadiging die zwart is geworden. Een puntje maar het legt nogal de nadruk op het feit dat er een kies ontbreekt zeg maar.
In maart hebben we onze jaarlijkse controle bij de tandarts die weet het vast ook wel maar nu het er toch over gaat :)
pi_208108730
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik neem, als ik er aan denk, oordoppen mee. Dat krassend is echt vervelend l
Hoor je dat niet ín je hoofd?

Ik vind voornamelijk die lamp irritant. Weet vaak niet waar ik moet kijken.

Ik snap ook niet waarom het soms zo lang moet duren. Ze heeft ook geen assistente dus ik zit echt met dat speeksel wat ze dan niet goed wegzuigt met die slang. Die hangt ze dan ergens in m’n mondhoek maar dat werkt voor geen meter.

“Vroeger” haalde de tandarts dat tandsteen gewoon zelf weg, of was het in elk geval een combinatie afspraak.

Nu krijg ik ook elke keer gezeik over flossen en tandenstokers.
Tis nooit goed. Flos ik, moet ik weer stokers hebben. Zeg ik de keer erna dat ik stokers gebruik en flos moet ik ragers hebben volgens haar. De keer er na zeg ik dat ik die ragers heb, moet ik weer hout gebruiken. :r tis goed. Ik zeg nu standaard dat ik met de hand poets en elektrisch, glos, ragers heb en houten stokers + mondwater.
pi_208108814
Zit nu in de wachtkamer. Moest toch al pcm en diclo nemen, misschien helpt dat. Tis niet eens het geluid maar ik heb gevoelige tandhalzen en dat elektrische doet echt zeer :X
En daarna een spulletje erop want anders kan ik pas weer fatsoenlijk eten tegen de tijd voor de volgende afspraak, 4 maanden later :')
If they say
pi_208108983
Ik vind het, gelukkig, niet zo pijnlijk, maar dat geluid inderdaad :X Ik probeer me altijd maar te focussen op de muziek.
pi_208109103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Ik heb een domme vraag, want ik ben 1 keer naar een mondhygieniste geweest en dat was geen succes.
Kunnen die ook zwarte plekjes weghalen? Er is bij mij een kies getrokken en de kies ernaast heeft daardoor een kleine beschadiging die zwart is geworden. Een puntje maar het legt nogal de nadruk op het feit dat er een kies ontbreekt zeg maar.
In maart hebben we onze jaarlijkse controle bij de tandarts die weet het vast ook wel maar nu het er toch over gaat :)
De mijne haalt wel bruine plekjes weg inderdaad :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_208109303
Ik geef aan dat ik graag heb dat de tandarts tandsteen weghaalt, dat ik daar niet apart voor naar de mondhygiënist wil. Tandsteen weghalen deed 1x mega zeer, dat lag aan degene die het deed (ook nooit meer geweest), verder vind ik het wel meevallen.
Er is in onze praktijk nu een invaller. Een militaire tandarts. Geweldige vent, vind ik. Mijn vriend wil nooit meer bij hem :D Hoe anders kun je het beleven.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:22:19 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208109464
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.

Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208109595
Zo, klaar en weer thuis.
Ik heb mijn mondhygiënist al...zolang ik me kan herinneren. Ben erfelijk belast met kaakproblemen dus moet wel 3-4 keer per jaar. Maar als ik daardoor mijn tanden kan behouden, vind ik dat prima. Tis alleen géén hobby van me, laat dat duidelijk zijn ;)
If they say
pi_208109613
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mondhygiëniste (die van het angstreductietraject) is echt een held. Schoonmaken doet ze op verzoek zo veel mogelijk met de hand, met een oppervlakkige of echte verdoving als ik dat vraag en ik mag de speekselzuiger zelf bedienen. Ideaal.

Wij breken (voor de derde keer op rij) de vakantie eerder af. Ik ben zo ziek dat we maar begonnen zijn met inpakken. Niks schiermonnikoog, maar wel 3,5 uur in de auto.
Och Tink ;( Het wordt vast wel beter, ooit, maar daar heb je nu niks aan. Beterschap :*
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:35:09 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_208109642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja die. Vergane glorie.
disclaimer
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:39:22 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208109669
quote:

Zou je dan niet beter met je zieke lijf daar blijven zodat je man en kinderen daar mss nog iets leuks kunnen doen en jij mss iets minder ziek 3,5u in de auto hoeft over een paar dagen?

:@
pi_208109726
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja die. Vergane glorie.
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.

Wij kochten de nieuwe bank uiteindelijk daar om de hoek. Die is inmiddels binnen. Maar mijn man wil dus eerst nog wat dingen binnen in huis aanpakken. Echter noch hij noch ik maken daar aanstalten toe.
Dus de bank staat nog bij de winkel in de opslag.
pi_208109757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mag ik even ventileren?

Ik word helemaal gestoord van familiel die ongevraagd advies geeft.
>>Ik snap allemaal dat ze het goed bedoeld hoor(!)<<

Dat klinkt ontzettend irritant zeg.

@Tink89 dat is wel echt balen zeg. Beterschap!!

Hier doet de mondhygiënist het meeste tegenwoordig met een krabbertje ipv mechanisch. Alleen het polijsten achteraf even met de powertools. Ze deden dat handmatige tijdens corona omdat het veel minder spat. En de mijne vindt het eigenlijk wel fijn werken. Meer controle over wat je doet. En met mijn gevoelige tanden is het fijn dat ze het zonder koud water doen.
Hier is het meestal een combi, eerst naar de mondhygiënist en als de klaar is komt de tandarts langs.

Het is hier koud. De vloerverwarming ligt erin. Maar moet uit blijven tot zaterdag. Nu zit er wel iets verwarming op de 1e verdieping, maar die houdt het niet echt warm (prima voor slapen, minder om te leven). De cv gaat alleen aan als de thermostaat beneden aanslaat. En die slaat natuurlijk niet aan, want die staat koud om te voorkomen dat hij door blijft stoken. Dus ik loop af en toe naar beneden om de cv even omhoog te zetten zodat er nieuw warm water in de radiatoren komt. Morgen moet ik het huis uit ivm het egaliseren. Dus ik ga maar shoppen en lekker koffie drinken in warmte. Die nacht slapen bij mijn ouders. En dan zaterdag de vloerverwarming een beetje aan *O*
pi_208109777
Beterschap tink

Ik vond de mondhygiënist ook niks. Het doet pijn en heeft altijd iets te zeuren. En als er iemand veel haast tanden poetst raggers ed gebruikt ben ik het wel. Ik heb een lastig gebit wat ook erg gevoelig is.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:58:58 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_208109867
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Als ze leegverkoop doen dan valt er misschien nog wat te halen.

Wij kochten de nieuwe bank uiteindelijk daar om de hoek. Die is inmiddels binnen. Maar mijn man wil dus eerst nog wat dingen binnen in huis aanpakken. Echter noch hij noch ik maken daar aanstalten toe.
Dus de bank staat nog bij de winkel in de opslag.
Ja daar om de hoek hebben wij ook onze bank gekocht. Vind het een fijnere zaak.

Ik zou de bank gewoon neerzetten. Ze houden m vast niet oneindig vast daar.
disclaimer
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:59:18 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_208109868
Beterschap Tink89!
disclaimer
pi_208109927
Nu wil ik wel weten welke winkel dat is. Onze bank mag ook wel vervangen worden
pi_208110056
Nee, Tink, aangestoken door de kinderen? Ik vroeg me vanochtend af hoe het bij jou ging en hoopte dat jullie alsnog flink aan het genieten waren.

Dat is wel echt flink balen.
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:16:44 #101
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208110092
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
Wat zij zegt O-)
pi_208110112
Wij willen een hoekbank, het liefst modulair maar niet met zo'n lage zit. Hebben ze die ook?
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:23:02 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208110181
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:18 schreef exode het volgende:
Wij willen een hoekbank, het liefst modulair maar niet met zo'n lage zit. Hebben ze die ook?
Heel tevreden over onze aanschaf van Trendhopper. Stevige zit, niet megadiep, wel heel comfortabel.

Dit model

Zijn trouwens wel voor de pocketvering gegaan :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208110212
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja daar om de hoek hebben wij ook onze bank gekocht. Vind het een fijnere zaak.

Ik zou de bank gewoon neerzetten. Ze houden m vast niet oneindig vast daar.
Ik zeg dat. De oude buurvrouw zeg dat. Echt. Ik zal het vanavond nog eens herhalen.
pi_208110234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
Welke winkel wat is? Ik heb de bank bij sfeervol wonen gekocht.
De andere winkel is daar om de hoek-oek-oek.
pi_208110277
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Heel tevreden over onze aanschaf van Trendhopper. Stevige zit, niet megadiep, wel heel comfortabel.

Dit model

Zijn trouwens wel voor de pocketvering gegaan :).
De is zeker mooi, maar niet modulair, wij willen delen los kunnen koppelen.
Zo'n idee:
https://www.4x6sofa.com/pages/module-banken

Maar dus met een fatsoenlijke rug en hogere zit. We gaan binnenkort eens naar wat winkels op de meubelboulevard want we zoeken volgens mij weer eens iets wat niet bestaat.
pi_208110279
Wij kochten deze in het blauwgroen
https://www.sfeervolwonen.com/product/plaza-bank/
met chaise longue wel.

Ik wilde eigenlijk geen naden… maar moest ergens op toegeven
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:33:15 #108
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208110306
Weten jullie wat voor soort stof handig is met een jong kind en kat?
We hebben nu een vrij grof geweven stof (we hadden die bank al vóór de kat en onze zoon), maar dat is niet handig met kattenharen, melkvlekken etc.
pi_208110313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef Morgane89 het volgende:
We hebben nu een vrij grof geweven stof (we hadden die bank al vóór de kat en onze zoon), maar dat is niet handig met kattenharen, melkvlekken etc.
Wij hebben om die reden leer
pi_208110322
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Welke winkel wat is? Ik heb de bank bij sfeervol wonen gekocht.
De andere winkel is daar om de hoek-oek-oek.
Ik heb hem door. Door winkel ken ik wel maar nog nooit geweest
pi_208110356
quote:
Hier ook leer :Y
Toen dochter klein was, hadden we stof. De liters en liters melk en vruchtensap die dat ding heeft geabsorbeerd... :X Al vrij snel overgestapt op leer O+
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:45:09 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208110447
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.

Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet. -O-
pi_208110552
quote:

He getsie Tink89, beterschap en sterkte voor de terugrit :*
Fake it till you make it...
pi_208110582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Mooi dingetje! Maar dat mag ook wel voor die prijs. Hier in de stad hebben ze een RC-raceclub met bijbehorende baan. Ziet er best gaaf uit nog wel als je die autootjes over de baan ziet racen. Wellicht dat je zoiets ook een keer kunt bezoeken, die zijn ook toegankelijk voor gewone bezoekers (tegen betaling wel, maar niet erg duur).
Oh wat leuk!

De winkel waar we hem gekocht hebben, hebben een paar x per jaar events op zo'n racetrack. Daar willen we ook eens heen, gewoon om te kijken.

Zaterdag komt mijn broer voor B zijn verjaardag en die is automonteur. Kortom, die wordt door zijn neefje mee naar buiten gesleept denk ik.
pi_208110584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.

Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet. -O-
Heb je echt leer of suède? Mijn leren bank is zo schoon met een vochtig doekje. Pastasaus is ook zo weg, zonder vlekken :D
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:57:32 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208110604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef exode het volgende:

[..]
De is zeker mooi, maar niet modulair, wij willen delen los kunnen koppelen.
Zo'n idee:
https://www.4x6sofa.com/pages/module-banken

Maar dus met een fatsoenlijke rug en hogere zit. We gaan binnenkort eens naar wat winkels op de meubelboulevard want we zoeken volgens mij weer eens iets wat niet bestaat.
Ooooh zo modulair bedoelde je, sorry!

Ja dat idee is vaak echt van die veredelde zitzakken :@
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:57:56 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208110610
quote:
Voor katten is velours ideaal!
pi_208110611
Ik zou best suede willen maar dat gaat niet zo lekker met een haard. En de bank staat vrij dicht bij de haard. Mijn relax stoel is nepleer met pennenstrepen......
pi_208110626
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ooooh zo modulair bedoelde je, sorry!

Ja dat idee is vaak echt van die veredelde zitzakken :@
Ja....
Alternatief is een hoekbank waarbij de rechterkant geen armleuning heeft, dat deel zit recht naast de haard.
pi_208110686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef exode het volgende:

[..]
Ja....
Alternatief is een hoekbank waarbij de rechterkant geen armleuning heeft, dat deel zit recht naast de haard.
Wij hebben net een nieuwe bank en de zaak daar stond vol met modulaire banken. Wel echt high-end zaak. Is helemaal trendy dat modulair. Dus misschien nog ergens anders kijken, niet op een boulevard..?
Met een meidenkwartet
pi_208110715
Ik zag een mooie bank, paar jaar geleden. Kostte toen al iets van 7k voor een standaard opstelling :X Geen idee wat ie zou kosten zoals ik um had gewild.
If they say
pi_208110721
Leuk SQ, een party in jullie tuin! Hou er van. Leuk om mee bezig te zijn.

Balen Tink! Hopelijk ben je snel weer beter.
Met een meidenkwartet
pi_208110752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik zag een mooie bank, paar jaar geleden. Kostte toen al iets van 7k voor een standaard opstelling :X Geen idee wat ie zou kosten zoals ik um had gewild.
Het is schokkend. Echt ik was er misselijk van.
Met een meidenkwartet
pi_208110793
Onze bank is van microleder. Voelt niet zo koud aan als leer en is makkelijker schoon te houden dan stof. Bij aankoop laten impregneren en na 5 jaar niet aan af te zien dat er een gezin met katten op leeft.
pi_208110868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Het is schokkend. Echt ik was er misselijk van.
Gevonden!
https://www.mokana.nl/lionel-hoekbank-africa-leer-het-anker-196
Prijs is nog hetzelfde :D
If they say
pi_208110901
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
pi_208110973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Daarom kochten wij die mooie dure ook niet :P
We hebben nu ook een bank waar op geleefd wordt en waar ik me geen zorgen over hoef te maken. Lapje erover en schoon.
If they say
pi_208110977
quote:
Snap ik helemaal. Dat heb ik ook altijd gehad. Oudste is 15, mini's 10. Mijn meubelen zijn helemaal op geleefd O+
Met een meidenkwartet
pi_208111163
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.

Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 10 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders :')

[ Bericht 0% gewijzigd door LeSage op 23-02-2023 13:39:46 ]
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208111193
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet O+
If they say
pi_208111319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet O+
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
pi_208111370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Lief O+
pi_208111459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op :@
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:54 schreef LeSage het volgende:

[..]
Lief O+
Ja he O+ En als dank haalde ik alleen mijn lege terug :') Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen :D
If they say
pi_208111579
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op :@
[..]
Ja he O+ En als dank haalde ik alleen mijn lege terug :') Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen :D
Fijn zulke buren O+
pi_208111606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:

je komt dan al gauw een beetje in het bejaardensegment he? heb er ook eens naar zitten kijken -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_208111607
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.

Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 19 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders :')
19 uur werken? :o
pi_208111628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:13 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn zulke buren O+
Jup, heel blij mee O+
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:26:30 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208111712
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.

En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208111851
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:16 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
19 uur werken? :o
Wwooowww, nee. 10 uur. En dat vond ik ook echt lang genoeg :D
pi_208111874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.

En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze er gewoon vanuit ging dat vakantie met kinderen niet echt leuk zou zijn, dan kon het alleen maar meevallen. Maar jullie hebben wel echt een bingokaart volgemaakt ;( beterschap :*
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:44:12 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208111894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Elleska het volgende:
Onze bank is van microleder. Voelt niet zo koud aan als leer en is makkelijker schoon te houden dan stof. Bij aankoop laten impregneren en na 5 jaar niet aan af te zien dat er een gezin met katten op leeft.
ja dat is echt prima spul, wij hebben ook zoiets. En de kat denkt er niet eens aan dat ie zou kunnen proberen eraan te krabben. Heerlijk!
in de haak.
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:44:53 #142
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208111903
Dank jullie, staat genoteerd :)
pi_208112147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:44 schreef Morgane89 het volgende:
Dank jullie, staat genoteerd :)
Succes met uitkiezen :)
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 17:47:06 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208114533
We zijn thuis! Een half uur voor we er waren begon de oudste nog over moeten plassen, maar verder ging de terugreis best prima. De kinderen hebben alleen nog geen vijf minuten geslapen van de 3:30 die we onderweg waren, dus snel eten erin en naar bed. Hopen op een beetje rustige nacht.
pi_208114963
@Tink89, fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu maar uitzieken. Rustige nacht gewenst :*
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:32 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_208117109
quote:
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank :')
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
disclaimer
  Moderator / Colorchick donderdag 23 februari 2023 @ 20:27:23 #147
382129 crew  Donna
pi_208117224
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank :')
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
pi_208117811
Schoenen hier ook niet in huis nee, eten wél en dan het liefst op de bank :')
If they say
pi_208117835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
Wij zelf ook niet, visite hoeft niet perse schoenen uit te doen.
Maar naar boven met schoenen aan is een no-go
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208118151
Chips of een koekje eten op de bank is prima, maar maaltijden of gewoon snel een broodje worden hier aan tafel gegeten (als ik alleen thuis ben maak ik voor mezelf wel eens een uitzondering ☺)

Drinken staan ze maar even voor op, maar dat komt meer door gebrek aan salontafel. Ondertussen zullen ze dat wel voort kunnen zonder knoeien.

Schoenen op de bank liever niet inderdaad, verder in huis gewoon overal (maar die opsom hebben we al een paar keer gehad 😀)

Tink fijn dat je thuis bent, hopelijk een rustige nacht en hopelijk knapt iedereen snel op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')