abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208110901
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
pi_208110973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Daarom kochten wij die mooie dure ook niet :P
We hebben nu ook een bank waar op geleefd wordt en waar ik me geen zorgen over hoef te maken. Lapje erover en schoon.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208110977
quote:
Snap ik helemaal. Dat heb ik ook altijd gehad. Oudste is 15, mini's 10. Mijn meubelen zijn helemaal op geleefd O+
Met een meidenkwartet
pi_208111163
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.

Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 10 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders :')

[ Bericht 0% gewijzigd door LeSage op 23-02-2023 13:39:46 ]
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208111193
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet O+
If they say
pi_208111319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet O+
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
Fake it till you make it...
pi_208111370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Lief O+
pi_208111459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op :@
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:54 schreef LeSage het volgende:

[..]
Lief O+
Ja he O+ En als dank haalde ik alleen mijn lege terug :') Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen :D
If they say
pi_208111579
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op :@
[..]
Ja he O+ En als dank haalde ik alleen mijn lege terug :') Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen :D
Fijn zulke buren O+
pi_208111606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.

Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet. -O-
je komt dan al gauw een beetje in het bejaardensegment he? heb er ook eens naar zitten kijken -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_208111607
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.

Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 19 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders :')
19 uur werken? :o
pi_208111628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:13 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn zulke buren O+
Jup, heel blij mee O+
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:26:30 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208111712
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.

En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208111851
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:16 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
19 uur werken? :o
Wwooowww, nee. 10 uur. En dat vond ik ook echt lang genoeg :D
pi_208111874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.

En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze er gewoon vanuit ging dat vakantie met kinderen niet echt leuk zou zijn, dan kon het alleen maar meevallen. Maar jullie hebben wel echt een bingokaart volgemaakt ;( beterschap :*
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:44:12 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208111894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Elleska het volgende:
Onze bank is van microleder. Voelt niet zo koud aan als leer en is makkelijker schoon te houden dan stof. Bij aankoop laten impregneren en na 5 jaar niet aan af te zien dat er een gezin met katten op leeft.
ja dat is echt prima spul, wij hebben ook zoiets. En de kat denkt er niet eens aan dat ie zou kunnen proberen eraan te krabben. Heerlijk!
in de haak.
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:44:53 #142
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208111903
Dank jullie, staat genoteerd :)
pi_208112147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:44 schreef Morgane89 het volgende:
Dank jullie, staat genoteerd :)
Succes met uitkiezen :)
If they say
  donderdag 23 februari 2023 @ 17:47:06 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208114533
We zijn thuis! Een half uur voor we er waren begon de oudste nog over moeten plassen, maar verder ging de terugreis best prima. De kinderen hebben alleen nog geen vijf minuten geslapen van de 3:30 die we onderweg waren, dus snel eten erin en naar bed. Hopen op een beetje rustige nacht.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208114963
@Tink89, fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu maar uitzieken. Rustige nacht gewenst :*
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:32 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_208117109
quote:
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank :')
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
disclaimer
  Moderator / Colorchick donderdag 23 februari 2023 @ 20:27:23 #147
382129 crew  Donna
pi_208117224
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank :')
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
pi_208117811
Schoenen hier ook niet in huis nee, eten wél en dan het liefst op de bank :')
If they say
pi_208117835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
Wij zelf ook niet, visite hoeft niet perse schoenen uit te doen.
Maar naar boven met schoenen aan is een no-go
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208118151
Chips of een koekje eten op de bank is prima, maar maaltijden of gewoon snel een broodje worden hier aan tafel gegeten (als ik alleen thuis ben maak ik voor mezelf wel eens een uitzondering ☺)

Drinken staan ze maar even voor op, maar dat komt meer door gebrek aan salontafel. Ondertussen zullen ze dat wel voort kunnen zonder knoeien.

Schoenen op de bank liever niet inderdaad, verder in huis gewoon overal (maar die opsom hebben we al een paar keer gehad 😀)

Tink fijn dat je thuis bent, hopelijk een rustige nacht en hopelijk knapt iedereen snel op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')