Daarom kochten wij die mooie dure ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Snap ik helemaal. Dat heb ik ook altijd gehad. Oudste is 15, mini's 10. Mijn meubelen zijn helemaal op geleefdquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Ik wil geen vermogen aan een bank uitgeven, Juul is 4 he, die is erg goed in knoeien en met vieze schoenen op de bank klimmen.
Een bank waarop geleefd mag worden. Met al onze meubels is wel iets aan de hand, dat boeit dan niet zo als het geen vermogen heeft gekost.
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet
Liefquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Verder met de klikoklucht.
Werd net aangebeld, buurvrouw. Heeft ze mijn kliko buiten gezet want de vuilnismannen zijn uitgestaakt dus de afvalwagen kwam de straat in rijden. En ik had dat niet in de gaten dus heeft zij gauw mijn kliko erbij gezet
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens opquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar is dat dan de buurvrouw die jullie kliko had bijgevuld of niet?
Ja hequote:
Fijn zulke burenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zij mocht haar afval wel in de mijne gooien maar was nog niet nodig geweest. Maar ze ziet altijd alles dus ook de vuilniswagen. En ik let nooit ergens op
[..]
Ja heEn als dank haalde ik alleen mijn lege terug
Zei tegen haar dat ik lekker bezig was dus zijn we de hare samen gaan halen
je komt dan al gauw een beetje in het bejaardensegment he? heb er ook eens naar zitten kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:45 schreef BE het volgende:
Wij hebben leer nu bij de bank maar de volgende keer wordt het toch weer stof. Ik vind het koud om op te zitten, het glijdt, je ziet vlekken net zo goed, maar even schrobben is lastig etc. etc.
Ik wil heel graag een losse stoel er bij, liefst een draaistoel die een beetje lekker zit. Maar ja... de keuze is reuze en toch is het het voorlopig allemaal net niet.
19 uur werken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nu nieuwe eetkamerstoelen, van Leen Bakker, niet te duur. Dan kunnen ze over 5 jaar weer vervangen worden. De oude vielen echt van ellende uit elkaar.
Ik ben na 4 dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds/‘s nachts carnaval en gisteren nog 19 uur staand werken echt compleet gesloopt vandaag.
Maar het huis is ook in een after-carnaval staat, dus ik doe steeds beetjes huishouden en tussendoor de benen omhoog. Wat was dit 10 jaar geleden toch anders
Wwooowww, nee. 10 uur. En dat vond ik ook echt lang genoegquote:
Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze er gewoon vanuit ging dat vakantie met kinderen niet echt leuk zou zijn, dan kon het alleen maar meevallen. Maar jullie hebben wel echt een bingokaart volgemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben velours en dat bevalt echt prima. Niet modulair, want we zochten een standaard hoekopstelling.
En nee, nog een dagje blijven (we moesten toch morgenvroeg uit het huisje zijn) had weinig zin gehad. Manlief was dan toch niet naar schier gegaan (het regent en ik durf niet zo goed alleen te zijn als ik echt ziek ben, dat vind ik eng) en de binnenspeeltuin hier hebben we nu echt wel gezien. Dus we vermijden de wintersportfiles en rijden over een paar minuutjes aan. Ik slapen in de auto en de kids hopelijk ook. Oudste begon vanochtend ook ineens keihard te huilen dat ze haar eigen bedje zo mist, dus die halve dag extra kan me dan gestolen worden.
ja dat is echt prima spul, wij hebben ook zoiets. En de kat denkt er niet eens aan dat ie zou kunnen proberen eraan te krabben. Heerlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Elleska het volgende:
Onze bank is van microleder. Voelt niet zo koud aan als leer en is makkelijker schoon te houden dan stof. Bij aankoop laten impregneren en na 5 jaar niet aan af te zien dat er een gezin met katten op leeft.
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bankquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef exode het volgende:
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Wij zelf ook niet, visite hoeft niet perse schoenen uit te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |