Die regels gelden hier ook....maar ja. Een x met je ogen knipperen en er banjert er 1 naar binnen met vieze schoenen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel precies de reden waarom de kinderen geen schoenen dragen in huis en niet mogen eten op de bank
Gaat nog wel eens iets mis (peuter die zo hard diarreet dat het uit z'n luier loopt ofzo) maar toch niet zo heel erg vaak.
Ja ik zelf heel soms wel en volwassen visite mag het ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Niemand heeft bij ons trouwens schoenen aan in huis.
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef exode het volgende:
[..]
Die regels gelden hier ook....maar ja. Een x met je ogen knipperen en er banjert er 1 naar binnen met vieze schoenen.
Gisteren nog. Juul ging alvast naar binnen, ik stond te kletsen met de buurvrouw. Kom ik binnen, zit mevrouw met haar vieze laarzen op de bank.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.
Mijn jongste wordt ook viesmad als ik met mijn schoenen aan de hal in loop. Die trekt dan echt aan mijn been en eist dat ik ze uittrek!
Of de advocatuurquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef exode het volgende:
[..]
Gisteren nog. Juul ging alvast naar binnen, ik stond te kletsen met de buurvrouw. Kom ik binnen, zit mevrouw met haar vieze laarzen op de bank.
'Juul, wat heb je aan je voeten?'
'Mama dit zijn laarzen, geen schoenen'
Nou ja, die gaat de politiek in denk ik.
Polyestermixquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:43 schreef Leandra het volgende:
Alcantara is geen leer of suède hè, het is (kunst)stof.
Hahaha. Dit inderdaad. Als ik zelf nog snel wat moet pakken staan er 2 zure meiden in de bijkeuken te klagen. En als m'n vriend dan in huis zit verlinken ze me ook nog.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja nee dat is een van de weinige dingen die ik er na jarenlang consequent zijn echt blijvend succesvol uit heb weten te krijgen.
Mijn jongste wordt ook viesmad als ik met mijn schoenen aan de hal in loop. Die trekt dan echt aan mijn been en eist dat ik ze uittrek!
Heb ik ook gezegd. Maar we hebben denk ik 5 minuten in dit cirkelgesprek gezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef trui het volgende:
Volgens wil ze gewoon horen: "Nee, dat is niet raar."
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:19 schreef Aure het volgende:
![]()
Kon ik mij nog maar druk maken om dat soort dingen
Al onze gesprekken gaan zo. Ze stelt een vraag. Ik geef een (logisch antwoord) antwoord. Het is blijkbaar niet het antwoord wat je wil horen. Dus ik geef dan een ander antwoord. Is ook niet wat ze horen. En zo gaan we dan 10 minuten door.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenken
Ik vind het soms nog steeds hartstikke lastigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, eerlijk? Dit soort dingen voelden toen als doodserieuze zaken. Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig wat redelijker kan nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |