quote:Op maandag 20 februari 2023 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vitesse en jij zijn echt voor elkaar gemaakt met louter domme voorstellen.
Je kan dat ook in een pan opwarmen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dus ook magnetronzooi
[..]
Ja maar goede varianten op die iglozooi zoals hierboven zou prettig zijn. Dat is ook diepvries
Ik vind 13 toch net aan te jong.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit Er was net een 13-jarig meisje op tv, die sigaretten kreeg thuisbezorgd, zonder dat ze haar id hoefde te laten zien.
Dit.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM Kun je @:Sked DIRECT ontslaan, die jongen is helemaal de weg kwijt.
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E6
6.8/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:pisces29 zie review
Als ik nu zeg dat lange benen mooi zijn, schenk jij ons de vieze reden achter jouw post zeker?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, mijn benen zijn te lang.
Klote benen.
Oh ik ze nu pas dat je zat te quoten. Never mind.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klote benen.
Nee hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ze nu pas dat je zat te quoten. Never mind.
Oh ja busgenot.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn werkbus moest naar de garage omdat ik wellicht de deurklinken eraf had gereden en moest nu in vervangend vervoer.
Mijn knieën voelen verbrijzeld
Eerste twee zijn wel uitstekende topshows.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.
Vanavond maar weer beginnen.
Vervelend!quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klote benen.
Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijkenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.
Vanavond maar weer beginnen.
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
wellicht de deurklinken eraf had gereden
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijken
Barbaar
Aanvaardbaarquote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.
Oh nee reed gewoon vol achteruit tegen een lantarenpaalquote:Op maandag 20 februari 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga trouwens aardig stuk om dat boek van Hef
Wel vier regels per pagina ofzo
@:doublepain
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.
December ofzo, ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mij
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betaal die 20 euro gewoon als je het wil lezen.
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Dan is er geen +1 in de boekenkast.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Ik heb gewoon mijn harde schijf gecrashed, in een keer was mijn hele to-do lijst leegquote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Er was hier laatst een smakeloos varken die dat geen leuke serie vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.quote:
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Koreaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.
Word je gedwongen om dat te drinken?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
coca-cola zero is in prijs verlaagd bij de appie
erg mooi
Lekker gapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb besloten het woord "gap/gappie" vandaag minimaal 10 keer te gebruiken.
Fijne dag.
Als je @Paul en @onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.quote:
Hmm welk land zou je bedoelen 🧐🤔quote:Op dinsdag 21 februari 2023 02:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Korea
Dit is leuk, gappie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je @:paul en @:onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.
Met welke mod zou jij willen mergen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hmm welk land zou je bedoelen 🧐🤔
🧐quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke mod zou jij willen mergen?
Ik zou jou wel willen mergen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke mod zou jij willen mergen?
Het klonk wel opwindend, maar klaarblijkelijk is het net te vroeg, omdat we nog eerst moeten lunchen.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klonk wel opwindend, maar klaarblijkelijk is het net te vroeg, omdat we nog eerst moeten lunchen.
@:scrummie
Na corona full party mode.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Sked het volgende:
Het lijkt wel alsof er vanaf hier elk jaar meer mensen naar het zuiden gaan voor carnaval
Ik zat op een buitenlandse school. Ook carnaval. Nog minder begrepen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zat op een Rooms-Katholieke basisschool, dus wij vierden het wel, maar nooit begrepen.
Lasagna. Salade.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ging elke klas een carnavalsliedje opdragen, vond school nooit zo vervelend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat op een buitenlandse school. Ook carnaval. Nog minder begrepen.
Met leuk gezelschap zal het gezellig zijn, maar die muziek ligt wat moeilijk.
Vul maar in maatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.quote:
Ik heb ook broccoli.quote:
Ik voel enige verbondenheid. Als we straks ook nog gezamenlijk koffie drinken en naar First Dates kijken kan er misschien wel wat moois opbloeien tussen onsquote:
Origineel is beter.quote:
Hier spreken we Nederlands.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.
Eens en eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Origineel is beter.
Maar luister deze ook regelmatig.
Dank voor de uitnodiging hier te chatten. Erg leuk. Hallo allemaal 🤩🍻🤩quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je @:paul en @:onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolschotel!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je Italiaan leest, dan heb je hier heel veel echte Italiaanse recepten: https://www.lacucinaitaliana.it/quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.
Heb je daar al iets van gekookt?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Italiaan leest, dan heb je hier heel veel echte Italiaanse recepten: https://www.lacucinaitaliana.it/
Als je dit vanuit zolder doet, dan is de connectie wel meteen verbroken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel enige verbondenheid. Als we straks ook nog gezamenlijk koffie drinken en naar First Dates kijken kan er misschien wel wat moois opbloeien tussen ons
Muziekkenner @Wereldgozer mag ook confirmen.quote:
Ja, een keer pasta. Bijna altijd blijft het bij "dat kan ik ook wel eens maken".quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je daar al iets van gekookt?
Real is ook niet echt in topvorm.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Liverpool - Real. Benieuwd hoe hard Liverpool genomen gaat worden.
Ik heb dat zware Italiaanse kookboek. De Zilveren Lepel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, een keer pasta. Bijna altijd blijft het bij "dat kan ik ook wel eens maken".
Die lijkt me ook leuk, dat moet HET Italiaanse kookboek zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat zware Italiaanse kookboek. De Zilveren Lepel.
Maar idd, vaak ‘kan ik het ook maken’.
Dat zeggen ze, ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk, dat moet HET Italiaanse kookboek zijn.
Als jij lasagna als een echte man uitspreekt, neem ik je serieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:03 schreef Sked het volgende:
Als ik ooit bij jullie kom eten verwacht ik wel een poging van de Italiaanse keuken
Dat doe ik zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij lasagna als een echte man uitspreekt, neem ik je serieus.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Instortingsklok overtreden @:Zipportal
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Instortingsklok overtreden @:Zipportal
[ twitter ]
Wat raar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Like gekregen en ogenschijnlijk weer ingetrokken door forum moderator @:Coco
Hij zoekt gewoon naar aandachtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Like gekregen en ogenschijnlijk weer ingetrokken door forum moderator @:Coco
2-1quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Vooruit. Geslaagd met je lasagna.quote:
Goed gezien @onlogisch !quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Effectief 3 genotquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:12 schreef Coco het volgende:
NWS / Studie: bedrijf en personeel profiteren van vierdaagse werkweek
@:Caland
SPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:48 schreef Coco het volgende:
NSFWSPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:48 schreef Coco het volgende:
NSFWBedankt voor deze repost.SPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe rustig aan. Sterkte.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren in de rust naar bed door zweten en niet lekker door bijwerkingen nieuwe medicatie. Schrikken van de uitslag. Wel legendarisch natuurlijk. Net "gehandicapten" Versis taxi besteld om m'n boodschappen te doen bij de Albert Heijn. Klinkt decadent. Is maar 1500 meter, maar gisteren bij moeke op visite hier een kilometer vandaag ging eigenlijk al niet. Prettige dag en veel FOK!-plezier.
Doe ik. Dank je.quote:
Kalm aan kerel, sterkte.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren in de rust naar bed door zweten en niet lekker door bijwerkingen nieuwe medicatie. Schrikken van de uitslag. Wel legendarisch natuurlijk. Net "gehandicapten" Versis taxi besteld om m'n boodschappen te doen bij de Albert Heijn. Klinkt decadent. Is maar 1500 meter, maar gisteren bij moeke op visite hier een kilometer vandaag ging eigenlijk al niet. Prettige dag en veel FOK!-plezier.
Doe ik. Bedankt.quote:
Dan moet je haar keihard aanpakken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je toch vriendelijk als altijd
Behalve die ene keer dat je me op m'n inhammen pakte
Neuh.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet je haar keihard aanpakken.
SADquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je toch vriendelijk als altijd
Behalve die ene keer dat je me op m'n inhammen pakte
Dat schijnt soms te gebeuren bij mannen die vader zijn geworden 🧐quote:
Dat gebeurde al. Moet je daarna ook kunnen incasseren, hè.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet je haar keihard aanpakken.
Herm, de lente komt eraan. Dat gaat je lijf vast fijn vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dat is een goede.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herm, de lente komt eraan. Dat gaat je lijf vast fijn vinden.
Je wordt papa hoor ik net.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Met wat? Ik ben pas over twee maanden jarig.
Ik niet .quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met zulk nieuws condoleer je mensen normaal gesproken.
Gelukkig niet zeg. Thank god voor de implanon want anders schiet ik m'n vriendin 2x per dag zwangerquote:
Wanneer word jij vader @Scrummie ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Kinderen zijn de redding van de mensheid.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik niet .
Ik wens user @:Oriente veel geluk en moois toe met het vaderschap!
Er ligt nu veel druk bij user @Orientequote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Kinderen zijn de redding van de mensheid.
Ik denk nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer word jij vader @:Scrummie ?
Jij bent al peettante van je nichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk nooit.
Misschien wel voogd.
Wat is R?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand hier kennis heeft van R laat het mij weten
Gewoon R? Of Ruby?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Programmeertaal voor statistiek
Is voor een onderzoeksvak. Buiten de academische wereld werkt toch bijna niemand ermee. Dan heb je eerder python ( @Wereldgozer ) nodig. Maar goed even doorbijten.quote:
Scrummie doet leuke dingen met zijn nichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent al peettante van je nichtje.
Scrummie zou ook een goede vader zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie doet leuke dingen met zijn nichtje.
Een goede oom
Sowieso krijgt hij een plusje voor het erover nadenken voordat hij het is. Kan 40+45% van de vaders waarschijnlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie zou ook een goede vader zijn
Mee eens, zijn dochter zou elke week een rituals pakketje krijgen. Scrummie is een goed mens.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie zou ook een goede vader zijn
Kipkluifjes en soep.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kippenbout en bloemkool.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nasiquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Penne pesto en saladequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een salade met pesto, gedroogde tomaat en mozzarella op
GENOT
@ChevyCapricequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Over 2 maanden naar Ibiza, dan moet ik BEASTED zijn
We zien de foto’s graag verschijnen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice
Is het eind april al prettig genoeg voor een zwembroek daar?
GOAT.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geen idee woon er niet HAHAHAquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gemiste kans om naar Japan te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hongaarse goulash met groenten en rijst.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanwaar die antipathie tegen goulash?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Lijkt mij dat verschrikkelijk zeg.
Vind jij Hongarije een fijn land dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Vanwaar die antipathie tegen goulash?
Ah, dat vond ik ook al logischer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij Hongarije een fijn land dan?
Al doelde ik wellicht toch op de Ibiza experience
Laatste weekend van april of het weekend daarvoor? Je wil niet (zoals ik) Feyenoord-Utrecht missen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pasenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste weekend van april of het weekend daarvoor? Je wil niet (zoals ik) Feyenoord-Utrecht missen.
Sowieso ben ik al ieder potentieel weekendje weg voor mei aan het afzeggen. Toch die verdomde hoop, he.
Wie weet met je dronken kop.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.
Pythongodenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is voor een onderzoeksvak. Buiten de academische wereld werkt toch bijna niemand ermee. Dan heb je eerder python ( @:wereldgozer ) nodig. Maar goed even doorbijten.
Qua zou, zou ik opzouten als wormvormig aanhangsel. Spuit elf zijnde, tevens zouteloze user. Ik dacht, ik peper het er even in.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou op een ander bankje zijn gaan zitten
Ik ga even liggen brother. Uurtje. Dan midden in de CL binnenvallen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik waardeer onze vriendschap
Schijtwedstrijden dus ik zou lekker blijven liggenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even liggen brother. Uurtje. Dan midden in de CL binnenvallen.
20 mei naar de Bommelerwaard makker brother.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:53 schreef tong80 het volgende:
Net gepost op de site van de Bommelwaard. Zeg maar het plaatselijke suffertje op internet voor desolate FOK!ers. Er echt uitgeperst. Gaat nu legge.Tot morgen.
Zit je even uit te hijgen op het bankje voor de Hema. Komt er een oudere man naast me zitten. Tasje in de hand en voor een praatje bereid. Blijkt het de oom van een jeugdvriend te zijn. Tevens naamgenoot van Bas van Brakel. De eerste rechtsbuiten van toen nog N*IV*O*. Zonder Sparta. In 1953 de eerste dribbelaar langs de flank. Samen met deze oud-rechtsbuiten een half uur lang anekdotes en verhalen opgehaald over N*I*V*O* Sparta en ander Bommels verleden. Van Ome Sijmen, tot ome Leo, en van Jan van de Flier tot Bep Teunissen. Mijn dag was weer geslaagd. Bas-geslaagd zou ik bijna zeggen. Goed gestemd op weg naar een mooie CL-avond. Qua bas zit er altijd muziek in. Laat het Jan van Maren niet horen.
Of Basje, in de volksmond. Basje van Brakel i.d.d. Inmiddels al 87. Klinkt te klein voor een grote voetballer. Maar verkleinwoordjes hoeven niet verkeerd te zijn. Johan Cruijff mag je zelfs Jopie noemen tegenwoordig. Mijn hondje in 1972 heette al Cruijffie. De tijd van de Tank en goudhaantje.
Bij N*I*VO* heb je zelfs verkleinwoordjes in bijnamen. Bijvoorbeeld Lutje voor Ton van den Hoek. Lut klinkt te volwassen. Wel één van de herkenbare bijnamen uit het eerste. Tuup ook bijvoorbeeld, voor anderen Boudewijn, de broer van de Kiep, René Rensen. Of de Pang. Eentje van van Hees. Hans van Keulen, aka: de lange. De bal niet krijgen de Muis. In het dagelijks leven Harry Gloudemans. De Rat heeft het eerste elftal nooit gehaald. Wel het eerste-en laatste rondje.
Herman. (Marco van Beest vergeten, maar die was de hort op met carnaval.)
Herman.
Klasse. Kan je kijken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week woensdag speelt Onlo jr.een oefenwedstrijd tegen Feyenoord op Varkenoord.
@:Lange_Lans
Mooi man! Je neemt toch wel vuurwerk mee?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week woensdag speelt Onlo jr.een oefenwedstrijd tegen Feyenoord op Varkenoord.
Sowieso. Ben de trainerT.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon instrueren dat ze moeten schoppen op alles dat beweegtquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Ben de trainerT.
Spelen tegen een lager team (Jr. speelt in de JO-11) we spelen tegen de JO-10.
Ik maak me geen illusies.
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook! Het is onze generale voor de kampioenswedstrijd. Of dat nou zo slim is moet blijken. Als we er 15-0 afgaan lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor het moraalquote:
Daar ligt een mooie uitdaging dan voor de trainer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Het is onze generale voor de kampioenswedstrijd. Of dat nou zo slim is moet blijken. Als we er 15-0 afgaan lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor het moraal
Dat is wel jammer dat het dan achter elkaar zit. Wel een toffe ervaring.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Het is onze generale voor de kampioenswedstrijd. Of dat nou zo slim is moet blijken. Als we er 15-0 afgaan lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor het moraal
Onlo jr. wel. Die doet ieder jaar mee met die Feyenoord soccer schools van Ben Wijnstekers. Superleuk is dat voor die kids.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat het dan achter elkaar zit. Wel een toffe ervaring.
Hebben ze al eerder op Varkenoord mogen spelen?
Kids...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. wel. Die doet ieder jaar mee met die Feyenoord soccer schools van Ben Wijnstekers. Superleuk is dat voor die kids.
Dank je wel makkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder leuk en blij voor jullie beiden
Kun je ook kampioen worden tegen Feyenoord? Dat zou ook wel mooi zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
budapest is genot hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb in de D'tjes twee jaar in een competitie met een Feyenoordploeg gezeten, E-top heette dat geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specs?quote:
Het is een oefenwedstrijd Nelis.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je ook kampioen worden tegen Feyenoord? Dat zou ook wel mooi zijn natuurlijk.
Hmmm, dan zou dat best wel eens lastig kunnen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een oefenwedstrijd Nelis.
Gelijk wereldkampioen dan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, dan zou dat best wel eens lastig kunnen worden.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef aTypisch het volgende:
schijnt dat onlo jr al op de scoutingslijstjes staat(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef aTypisch het volgende:
schijnt dat onlo jr al op de scoutingslijstjes staatxDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Noem wat specs, wat Budapest het bezoeken waard maakt.quote:
Uitstekend aanbod aan etablissementen waar men de nobele sport paaldansen beoefent.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noem wat specs, wat Budapest het bezoeken waard maakt.
Specs in deze context kan ook wel in jouw lijstje van verboden woorden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
leuke horecaquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik word daar erg ongemakkelijk vanquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend aanbod aan etablissementen waar men de nobele sport paaldansen beoefent.
Je weet de culturele hoogtepunten van een stad er wel weer feilloos uit te pikken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend aanbod aan etablissementen waar men de nobele sport paaldansen beoefent.
Je kan gewoon niet naar oost europa gaan zonder de plaatselijke tietenbar bezocht te hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet de culturele hoogtepunten van een stad er wel weer feilloos uit te pikken.
Jij kan ook wel eens minder zeiken, ouwe.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Specs in deze context kan ook wel in jouw lijstje van verboden woorden.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke horeca
veel geschiedenis, als je daar zin in hebt
veilig
OV is goed, binnen een half uur sta je op mooie grote bergen in de natuur als je wil
enige wat die stad mist is het strand
relatief goedkoop
het volk is lekker negatief en zeikt (terecht) veel
stoombadengenot
Heb jou zelf horen zeggen te ageren tegen luiheid.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel eens minder zeiken, ouwe.
Hou je het kort voor een man, komt er een vogel die lange verhalen prefereert.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jou zelf horen zeggen te ageren tegen luiheid.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou je het kort voor een man, komt er een vogel die lange verhalen prefereert.
Ben al wakker sinds 4:30 dan gebeuren die dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:24 schreef aTypisch het volgende:
littlerabbit is recalcitrant vandaag
ga eens slapen danquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben al wakker sinds 4:30 dan gebeuren die dingen.
Moet je straks alweer?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om vervolgens weer te werken. Bijna weekend
Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke horeca
veel geschiedenis, als je daar zin in hebt
veilig
OV is goed, binnen een half uur sta je op mooie grote bergen in de natuur als je wil
enige wat die stad mist is het strand
relatief goedkoop
het volk is lekker negatief en zeikt (terecht) veel
stoombadengenot
Budapest begint langzaamaan net zo'n ordinair zuipoord als Praag te worden. Je hoeft dat natuurlijk niet op te zoeken maar aan het massatoerisme ontkom je niet. Gewoon een keer bezoeken, voor een weekend, helemaal primaquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.
Schijnt dat Feyenoord ook nog een potje gaat spelen in mei in Budapest.
zou wat langer doen dan een weekendquote:Op donderdag 23 februari 2023 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Budapest begint langzaamaan net zo'n ordinair zuipoord als Praag te worden. Je hoeft dat natuurlijk niet op te zoeken maar aan het massatoerisme ontkom je niet. Gewoon een keer bezoeken, voor een weekend, helemaal prima
Liefhebber van de Habsburgers gespot.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou wat langer doen dan een weekend
stelletje barbaren
Wat een hoop tekst om te zeggen dat je naar een paaldansclub wil.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.
Schijnt dat Feyenoord ook nog een potje gaat spelen in mei in Budapest.
uh okequote:Op donderdag 23 februari 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liefhebber van de Habsburgers gespot.
[ afbeelding ]
Soort Urkers van de 13e eeuw.
Vroeger wilde je maar één ding. Zo'n toren hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nostalgie van een ouwe man......
[ afbeelding ]
Boomer @GGMM graag duiding wat we hier zien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nostalgie van een ouwe man......
[ afbeelding ]
Laten we eerst even met de belangrijke zaken beginnen:quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boomer @:GGMM graag duiding wat we hier zien.
Boomer @tong80 graag duiding wie of wat de robot van Bassie?&Adriaan? is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je op die foto ziet is de robot die Bassie en Adriaan helpt.
Ga wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerst even met de belangrijke zaken beginnen:
Woordle 614 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 410 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vooral de 6-letter variant was echt even spannend.
Wat je op die foto ziet is de robot die Bassie en Adriaan helpt.
Ik haat die kinderhaters. Bassie en Adriaan zijn schadelijker voor de kinderziel dan Marga van Praag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boomer @:tong80 graag duiding wie of wat de robot van Bassie?&Adriaan? is.
Bedankt maatquote:
Snap ik, dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Ik snap echt even niet waar die hatelijke toon van Caland vandaan komt
Ben echt een beetje van slag nu
Sow koekoek hier spreekt een stukje jeugdtrauma.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat die kinderhaters. Bassie en Adriaan zijn schadelijker voor de kinderziel dan Marga van Praag.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Schoothondje @:Scrummie bijt van zich af om zijn baasje te beschermen.
@:Rambodirk vindt hier iets van.
Ik ben iets te oud om het in m'n prille levensjaren te hebben gezien. Ik was destijds van de leeftijd om kwaliteit van onderschijt te onderscheiden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sow koekoek hier spreekt een stukje jeugdtrauma.
Vertrouwen in Ajax vanavond Tong?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben iets te oud om het in m'n prille levensjaren te hebben gezien. Ik was destijds van de leeftijd om kwaliteit van onderschijt te onderscheiden.
Zoals altijd. Ik denk 1-2.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vertrouwen in Ajax vanavond Tong?
Wat wordt het weer genieten als ze eruit vliegen. Boh... Nu al zin in die zure opmerkingen van jequote:
Ik doe de voorzichtige aanname dat ze tegen een jaar jonger voetballen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe de voorzichtige aanname dat ze tegen een jaar jonger voetballen?
Uitgelezen mogelijkheid wel voor Onlo jr. om zich in de kijker te spelen.
Lijkt PSV - Feyenoord welquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.
Wij speelden vroeger ook altijd tegen een of twee leeftijdsklassen hoger. Alleen was het toen nooit JO10 tegen JO11 maar D tegen de C1. En dan vaak ook nog tegen van die dorpen waar 6 van de 11 spelers dispenseerden. Kan me niet herinneren dat we daar ooit potten braken. Wel dat ik bijna iedere wedstrijd van het veld werd geschopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.
Bij Feijenoord JO10-2 lopen allemaal van die negers van 20 die op papier 10 zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@onlogisch @Lange_Lansquote:Grote zorgen om puber-voetbalsters: 'Er komt een tsunami aan knieletsel aan'
Dat speciale oefeningen nauwelijks worden gebruikt door clubs bij de jeugd, ook niet bij jongens, is een bekend probleem, zegt Goedhart, manager sportgeneeskunde van de KNVB. "Er zijn niet genoeg opgeleide trainers, vaak trainen ouders de kinderen."
Met die oefeningen moet je al op jonge leeftijd beginnen, stelt Verhagen: "Op je zeventiende ben je eigenlijk al te laat."
Is goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Trailer Cocaine Bear ziet er gelikt uit. Die ga ik zeker kijken.
6/20quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Feijenoord JO10-2 lopen allemaal van die negers van 20 die op papier 10 zijn.
Flikker in de stront.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer genieten als ze eruit vliegen. Boh... Nu al zin in die zure opmerkingen van je
Stukje rotterdam-zuidquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou wat zeg ik! De meesten hebben er al meer haar op dan @:scrummie
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
De enige normale voornaam in dat rijtje is trouwens Cas.
Komt omdat alleen dit soort vrouwen zich voortplanten in Rotterdam Rijnmond. @:KingRoland
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"
Stukje cultuurbewaking, prachtige naam.quote:Dirk of Dirck of Derk is een verkorte vorm van de oud-Nederlandse jongensnaam Diederik met de betekenis machtig onder het volk. De naam Dirk is sinds de Middeleeuwen een zeer populaire naam, mede naar voorbeeld van de Graven van Holland. In Vlaanderen wordt die oudere naamvorm nog steeds bij voorkeur aangehouden
Post iemand, die als username Littlerabbit heeft. Omdat Dickrabbit niet klinkt als kleine konijnenneuker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"
Sow danquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post iemand, die als username Littlerabbit heeft. Omdat Dickrabbit niet klinkt als kleine konijnenneuker.
terughebben ? Ha ha ha. Ik ga weer even liggen brother. Straks weer wakker bij de magistrale overwinning tegen de muur van Berlijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
Hier zal @:littlerabbit niet van terughebben hoor
Kun je hem even uitleggen, ik snap hem niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
Hier zal @:littlerabbit niet van terughebben hoor
Goh..quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je hem even uitleggen, ik snap hem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |