Erik had nog geen groen licht gekregen dat brood mocht..quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
ja ik hoor het ookquote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Erik vraagt zich af of Eunice moe is
Nee zegt Eunice
we hebben een niet zo boeiend gesprek
geen inhoud
geen lasagne?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbekerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Sasha heeft een Jeffrey nodig......quote:Op maandag 20 februari 2023 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Sas nu wat meer van zichzelf laat zien
ze is precies zo pittig en dominant als ik dacht dat ze was
smorgens doen ze datquote:Op maandag 20 februari 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbeker
Ah ok...quote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
smorgens doen ze dat
die staan in de keuken nu geloof ik
eerst worden er tig capsules leeggeschud in een glasquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:50 schreef Thorelf het volgende:
wie kent dat spul van rupert? voor je gezicht
Erikbheeft liever snickers chips en cola.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
Met een knuistjequote:Op maandag 20 februari 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
Er valt me bij Erik op dat als hij in zijn ogen wrijft hij dat op een manier doet als een kind
valt me gewoon op
Mirthe had nog niet gegeten want.....te laat en toen moest ze afwassen. Dus zette ze haar eten weg. Eten was ook niet zoveel Martin die het gemaakt had zit in een dip en geen aandacht voor eten zegt Bro Isaac.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Mirthe pakt even wat eten
en van Kenzi mag ze er wat bij pakken wat van iemand anders is
er stond nog eten van Kim?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe had nog niet gegeten want.....te laat en toen moest ze afwassen. Dus zette ze haar eten weg. Eten was ook niet zoveel Martin zit in een dip en geen aandacht voor eten zegt Bro Isaac.
En heeft leververvetting. Erik drinkt geen alcohol, maar suiker is net zo slecht voor je lever als je daar gevoelig voor bentquote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erikbheeft liever snickers chips en cola.
Nou wie weet en daarna isquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
GJ denkt dat de FEBO wacht met de eliminatie omdat hij woensdag het debat nog moet doen met Avondzuur![]()
![]()
Ik ken er niet 1quote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac zegt dat 9 van de 10 vrouwen tegenwoordig wel extensions heeft
denk ik zeker in zijn cultuur of pruikenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac zegt dat 9 van de 10 vrouwen tegenwoordig wel extensions heeft
nee johquote:
dat stukje zei hij er niet bijquote:Op maandag 20 februari 2023 20:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk ik zeker in zijn cultuur of pruiken
Nee, ik kijk alle afleveringen en zeker de laatste tijd heb ik daar niets van gezien.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
ik hoorde dat er nog niet 1 of slechts 1 keer een deel van avondzuur in de aflevering heeft gezeten
owww zieligquote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
ik hoorde dat er nog niet 1 of slechts 1 keer een deel van avondzuur in de aflevering heeft gezeten
Nee, Zoe doet vervelendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee, Zoe doet vervelendZoe is en doet vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oh dat is raar want Jeff maakte na het eten nog een broodje voor Kimquote:Op maandag 20 februari 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er stond nog eten van Kim?
ow neem daar maar wat van zei Kenzi
er werd gezegd is van Kimquote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dat is raar want Jeff maakte na het eten nog een broodje voor Kim
Ze probeert een beetje stoer te doen tegen mannen 20 jaar ouder dan zij.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe denkt dat alles wat ze zegt een reactie krijgt
maar de mannen negeren haar een beetje
Isaak verleidenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze probeert een beetje stoer te doen tegen mannen 20 jaar ouder dan zij.
Wel in Eunice ,als ze ( overdreven lacht kijkt hij steeds naar links)quote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef mootie het volgende:
Jw heeft ook geen enkele interesse in andere bewoners.
gelukkig heeft hij nu Esther aan zijn zijde die hem kan behoeden voor foute keuzesquote:Op maandag 20 februari 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel in Eunice ,als ze ( overdreven lacht kijkt hij steeds naar links)
Dit is echt haar .... wat ze weer in gaat doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Gaat Zoe nu echt dat vieze nep haar er weer in doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en daar doneren mensen hun haar voor?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit is echt haar .... wat ze weer in gaat doen.
Dat zou ik echt niet weten. Zoë zei dat het echt haar is.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en daar doneren mensen hun haar voor?
Nee, dat wordt opgekocht.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Veel uit India,mensen doneren daar hun haar in de tempels.( las ik)quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nou alsvie dat toelaat komt ie nooit meer van haar af. Maar dat doet zijn ex toch altijd en nu ook. Zijn ex in zijn huis en haar kinderen hetvrijk alleen thuis.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:51 schreef Judiwi het volgende:
Ik hoorde Esther laatst zeggen dat ze in RL wel op zijn huis wilde passen, als hij op vakantie was.
Zou ze haar hondje meenemen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of de FEBO van ons af wil
neequote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke.. zou toch sneu zijn als iemand haar doneert en denkt dat het voor patienten gebruikt wordt...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nee
mensen die hier hun haar doneren, doen dat aan een stichting die haarwerken maakt voor kankerpatienten (vooral voor kinderen)
In landen als bijv. India, verkopen vrouwen hun haar. Daar worden volgens mij wel extensions van gemaakt.
Ciano was erquote:Op maandag 20 februari 2023 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me dat Marciano en Martin ineens bij Gertjan, Wendy en Babet rondhangen
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragment van gisteravond laat, en tot 2400 uur staat inmiddels online ...![]()
[ afbeelding ]
Wanda denkt dat Isaac een mol is - 19 februari 2023.Wat mij opviel is dat ze dat een tijdje geleden niet eens met elkaar durfden te bespreken maar dat steeds meer mensen het duidelijk benoemen. Er moest altijd geheimzinnig worden gedaan over de invloed van achter , alsof het er niet was. Ik vind het wel mooi dat ze meer schijt hebben en hun vermoedens met elkaar bespreken .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat geeft Isaac iig minder macht. Wat me wel stoort is de rol van de feboMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Valt helemaal niet op toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me dat Marciano en Martin ineens bij Gertjan, Wendy en Babet rondhangen
kwalijk hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze dan ook geen vet gaas
om op haar wond te plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was geen doorkomen aan vandaag.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:08 schreef woxxel het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag niet de hele dag heb zitten kijken weer.
Neequote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Isaac,Wanda, Jasper,Moraima , Jeff en Kim al eeuwen niet in beeld geweest
ik heb een deel van de middag avond niet gezienquote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Isaac,Wanda, Jasper,Moraima , Jeff en Kim al eeuwen niet in beeld geweest
ook geen gesprekken meer over een eventuele eliminatie, ik ga bijna geloven dat de febo ze 1 voor 1 naar achter roept of zo
De regie houdt alle gesprekken weg van ons kijkers, we zien alleen maar spelletjes en tandenpoetsenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb een deel van de middag avond niet gezien
maar waas het gisteren cooooooooooooontinu over de eliminatie ging, is het deze dag ineens amper nog een topic en gaan ze lekker spelen met de nieuwe spulletjes, de was doen etc
ehhh huh?
bizar raarquote:Op maandag 20 februari 2023 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De regie houdt alle gesprekken weg van ons kijkers, we zien alleen maar spelletjes en tandenpoetsen
Ik weet niet hoe de vlag er vandaag weer bij hangt, dacht dat het vandaag weer Isaac was.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
En zo gehoopt op een eliminatie.
Gaan ze nog op gj?
Ongelofelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Stream 2 steeds vroeger in slaapstand
[ afbeelding ]
Ja stelletje modderfokkersquote:Op maandag 20 februari 2023 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we hebben te maken met een enorme schijterige regie
Confetti ellende?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Teringzooi op zijn bed![]()
[ afbeelding ]
Babs:'Jij gaat nog niet weg jij staat in de finale'quote:Op maandag 20 februari 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
GJ en Babs over elimineren...eindelijk
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in, er wordt teveel van de streams weggehouden en de bro's liggen alweer lekker te slapenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:52 schreef puzziepie het volgende:
Babbel zit een beetje vol . Irritaties en frustratie
Over de laatste dag van Ice oid
Als dit zo blijft dan stop ik ermeequote:Op maandag 20 februari 2023 22:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in, er wordt teveel van de streams weggehouden en de bro's liggen alweer lekker te slapen
Klopt geen hol van
BB forumquote:Op maandag 20 februari 2023 22:56 schreef Harry het volgende:
Waar is super-user @:Engine gebleven ??
quote:Op maandag 20 februari 2023 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Erik : iedereen liep te kankeren op dat pak van mij
soundlock
Die komt wel terug als dat andere afgelopen isquote:Op maandag 20 februari 2023 22:56 schreef Harry het volgende:
Waar is super-user @:Engine gebleven ??
het is zo absurd raar...quote:Op maandag 20 februari 2023 22:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in, er wordt teveel van de streams weggehouden en de bro's liggen alweer lekker te slapen
Klopt geen hol van
zou je denken hequote:Op maandag 20 februari 2023 23:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Maar wij horen alles te weten op het forum😉
2500,maar dat is met 2 headphones en monitors.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand wat die DJ set die vandaag binnen kwam kost ?
Ik zie deze voor rond de 2000 Euro ...
[ afbeelding ]
Ik was net te laat , ze wisselen wel heel erg veelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Jappie ging weer bij Wendy kruipen
[ afbeelding ]
Hij kruipt standaard elke nacht bij haar in bed, vraag me af of dat in de uitzendingen getoond wordt, zou leuk zijn als Wanda later alles terugkijktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was net te laat , ze wisselen wel heel erg veel
Ik kijk nooit de uitzendingenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij kruipt standaard elke nacht bij haar in bed, vraag me af of dat in de uitzendingen getoond wordt, zou leuk zijn als Wanda later alles terugkijkt
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk, voor de dagdienst ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim heeft het geluid geraden - 20 februari 2023.Hij doet het bij mij niet, blijft hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij niet, blijft hangen
Hij doet het nu, was heel lang aan het ladenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ligt aan de website, even cookies verwijderen en refreshen en het werkt weer ...
Ja, een goed idee inderdaad, maar vast niet zelf bedacht ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik: Raad het geluid echt leuk bedacht vind van Mirthe,
iedereen is er druk mee geweest. Beter dan al die andere domme spelletjes
Nee natuurlijk niet, het komt van Qmusic, maar wel erg leuk om het in de loods te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, een goed idee inderdaad, maar vast niet zelf bedacht ....
Dacht meer aan de FEBO ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee natuurlijk niet, het komt van Qmusic, maar wel erg leuk om het in de loods te doen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste uurtje op stream 1, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]Bedankt weer voor al je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker
if it's meant to be, it will be
Ze lopen erbij alsof het zomer isquote:
Dan zouden alle spelen die daar gedaan worden dat zijn?quote:
Nee,maar het geluid is al jaren van Qmusic.En raad eens wie de eigenaar is?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 05:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zouden alle spelen die daar gedaan worden dat zijn?
Het was in ieder geval geen Pioneer, maar een submerk, of made by Pioneer of zoiets.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand wat die DJ set die vandaag binnen kwam kost ?
Ik zie deze voor rond de 2000 Euro ...
[ afbeelding ]
Het is een Rekordbox van Pioneer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen Pioneer, maar een submerk, of made by Pioneer of zoiets.
O en hoe weet hij dat dan? Ze krijgen van alles door dusquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:59 schreef puzziepie het volgende:
Marciano verwacht binnenkort bericht van thuis, in eerste instantie zou hij een vliegtuig krijgen maar dat kon niet![]()
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en hoe weet hij dat dan? Ze krijgen van alles door dus
En fruitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Wat een verwennerij...yoghurt ontbijt....met muesli of zoiets.
Erik denk natuurlijk, wie schrijft die blijft...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft zijn boek bijna uit
Erik pakt een kartonnetje, zal wel weer iets willlen schrijven
Nou dan weet ik wel weer wat voor dag dit wordt...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:18 schreef puzziepie het volgende:
Isaac verwacht donderdag of vrijdag de eliminatie
Maar wel met gebleekte tandjesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:20 schreef Frummelie het volgende:
Rupie eet met heel veel lawaai.. lekker smakken.
Een beetje zoals gisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan weet ik wel weer wat voor dag dit wordt...
Precies dat..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een beetje zoals gisteren
Booooring
Ik vrees dat @Flow3r gelijk heeftquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
elke keer geven ze teveel tijd om plannen aan te passen of te veranderen en als het dan niet loopt zoals ze willen krijgen ze ineens een ander soort eliminatie zoals met Eunice / Leila die niemand weg mochten sturen van hun eigen keuze
Zo nu en danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Rookt Wanda ook?? Heb ik nog nooit gezien en Bern ook??
Die hebben inmiddels privacy gekregen voor gametalkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
En we schakelen weer over naar de bro's....
Dat denk ik ook... buiten dat word je stapelgek van dat gespeculeer elke dag als streaker.. je ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vrees dat @:Flow3r gelijk heeft
[..]
Het is vreselijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Voor het geluid mag na 22:30 niet meer getoeterd worden er zijn Wanda's mensen die het vervelend vinden dat er geluid gemaakt wordt door mensen die het geluid geraden hadden om 00:00..
ah dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:02 schreef puzziepie het volgende:
Sas begint steeds vervelender te worden in het aanspreken van mensen
Afgelopen zaterdag liep ze naar Jeff te schreeuwen en bevelen te geven
Daar was Jeff niet van gediend en ze werd direct op haar plek gezet
Deze was vreemd inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens Babbel gaat het beginnen
nee ok maar voelde me te beroerd gister om stream te volgen ...................... kut nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je mist er niks aan, ging nergens over
Beterschapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ok maar voelde me te beroerd gister om stream te volgen ...................... kut nierbekkenontsteking
Ik ook ,maar wel gisteren filmpjes gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah dat heb ik dan weer gemist
Oei , sterktequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ok maar voelde me te beroerd gister om stream te volgen ...................... kut nierbekkenontsteking
klinkt heel naar, beterschap!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
in welk filmpje stond dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook ,maar wel gisteren filmpjes gekeken
Het is tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano zendercheck maar hij zei niks..
Ze hoeft niet veel te doen na de toeter;quote:
Dat is auwie... beterschap..🤗quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
Raar waarom klaagt die vent zoveel, maar zegt ie er niks over/van koekoekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
JW klaagt over de mensen die binnenkomen in de avond op de kamer met herrie en licht maar weer niet genoeg om er iets va te zeggen, maar het stoort hem wel maar niet genoeg maar het stoort hem wel
zoiets
Het boeit hem niksquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Raar waarom klaagt die vent zoveel, maar zegt ie er niks over/van koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |