Erik had nog geen groen licht gekregen dat brood mocht..quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
ja ik hoor het ookquote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Erik vraagt zich af of Eunice moe is
Nee zegt Eunice
we hebben een niet zo boeiend gesprek
geen inhoud
geen lasagne?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbekerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Sasha heeft een Jeffrey nodig......quote:Op maandag 20 februari 2023 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Sas nu wat meer van zichzelf laat zien
ze is precies zo pittig en dominant als ik dacht dat ze was
smorgens doen ze datquote:Op maandag 20 februari 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbeker
Ah ok...quote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
smorgens doen ze dat
die staan in de keuken nu geloof ik
eerst worden er tig capsules leeggeschud in een glasquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:50 schreef Thorelf het volgende:
wie kent dat spul van rupert? voor je gezicht
Erikbheeft liever snickers chips en cola.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |