Erik had nog geen groen licht gekregen dat brood mocht..quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
ja ik hoor het ookquote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Erik vraagt zich af of Eunice moe is
Nee zegt Eunice
we hebben een niet zo boeiend gesprek
geen inhoud
geen lasagne?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbekerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat een broodje eten
hij heeft te weinig gegeten
Sasha heeft een Jeffrey nodig......quote:Op maandag 20 februari 2023 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Sas nu wat meer van zichzelf laat zien
ze is precies zo pittig en dominant als ik dacht dat ze was
smorgens doen ze datquote:Op maandag 20 februari 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de shakes al op ? zie ze nooit meer lopen met zo'n geschudde drinkbeker
Ah ok...quote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
smorgens doen ze dat
die staan in de keuken nu geloof ik
eerst worden er tig capsules leeggeschud in een glasquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:50 schreef Thorelf het volgende:
wie kent dat spul van rupert? voor je gezicht
Erikbheeft liever snickers chips en cola.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Eunice vraagt zich af waarom Erik niet meer aankomt omdat hij alle mogelijkheden heeft om meer te eten
Met een knuistjequote:Op maandag 20 februari 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
Er valt me bij Erik op dat als hij in zijn ogen wrijft hij dat op een manier doet als een kind
valt me gewoon op
Mirthe had nog niet gegeten want.....te laat en toen moest ze afwassen. Dus zette ze haar eten weg. Eten was ook niet zoveel Martin die het gemaakt had zit in een dip en geen aandacht voor eten zegt Bro Isaac.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Mirthe pakt even wat eten
en van Kenzi mag ze er wat bij pakken wat van iemand anders is
er stond nog eten van Kim?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe had nog niet gegeten want.....te laat en toen moest ze afwassen. Dus zette ze haar eten weg. Eten was ook niet zoveel Martin zit in een dip en geen aandacht voor eten zegt Bro Isaac.
En heeft leververvetting. Erik drinkt geen alcohol, maar suiker is net zo slecht voor je lever als je daar gevoelig voor bentquote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erikbheeft liever snickers chips en cola.
Nou wie weet en daarna isquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
GJ denkt dat de FEBO wacht met de eliminatie omdat hij woensdag het debat nog moet doen met Avondzuur![]()
![]()
Ik ken er niet 1quote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac zegt dat 9 van de 10 vrouwen tegenwoordig wel extensions heeft
denk ik zeker in zijn cultuur of pruikenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac zegt dat 9 van de 10 vrouwen tegenwoordig wel extensions heeft
nee johquote:
dat stukje zei hij er niet bijquote:Op maandag 20 februari 2023 20:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk ik zeker in zijn cultuur of pruiken
Nee, ik kijk alle afleveringen en zeker de laatste tijd heb ik daar niets van gezien.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
ik hoorde dat er nog niet 1 of slechts 1 keer een deel van avondzuur in de aflevering heeft gezeten
owww zieligquote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
ik hoorde dat er nog niet 1 of slechts 1 keer een deel van avondzuur in de aflevering heeft gezeten
Nee, Zoe doet vervelendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee, Zoe doet vervelendZoe is en doet vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |