GJ doet heel veel aannamesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar dacht Esther heel anders over vanmiddag
Morgen is het weer andersquote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Wanda ,Kenzi en Mirthe gaan voor Jeff?
Mirthe en Kenzi zijn niet te vertrouwen , dus dat gaat nog wat worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smashtquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-afquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Waar staat Jeffrey op 1? FB en dat soort tokkiesites?
right between the eyesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Ja ,bij iedereen eigenlijkquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
hier ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veelquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Ja ons soort mensenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook![]()
https://postlmg.cc/k2DjhVxm
De Tokkiesites dusquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
dan schrikken ze zich het apenzuurquote:Op zondag 19 februari 2023 20:02 schreef Thorelf het volgende:
het zou leuk zijn een keer even de standen op de sites te laten zien in de loods
GJ denkt dat hij heel populair isquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja en hier...15 mensen nog in de COSquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veel
Het Avondzuurquote:Op zondag 19 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan schrikken ze zich het apenzuur
Ja maar niet allemaal blinde liefde voor Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en hier...15 mensen nog in de COS
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ,bij iedereen eigenlijk![]()
Ze zijn allemaal zo bezig met de eliminatie , er hangt veel van af voor de meesten .
Ik ben bang dat het een teleurstellende eliminatie gaat worden
Nee, idd...Gelukkig niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal blinde liefde voor Jeff
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Seattle het volgende:
Laten we hier even de polonaise lopen met ons tienen![]()
Nee, die mag nog niet weg...Ze wilde 1 februari maar heeft zich herpakt.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....
Esther heeft aangekondigd in februari weg te gaan, dus zou best een verkapt toneelhaakje kunnen worden, net zoals bij Leilla en Maddy
Zoals de waard ....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
Stream
kim vD, Martin en Marciano
Kim zegt dat ze Zoe en anderen fucking sneaky vindt. Ze vindt dat mensen praten vervelend.
Heej.. Een echt "Petertje"? lang niet meer meegemaakt.. dan moet Estertje snel om Exit gaan bedelen toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....
Esther heeft aangekondigd in februari weg te gaan, dus zou best een verkapt toneelhaakje kunnen worden, net zoals bij Leilla en Maddy
Ja, snap ik ook niet. Dan ben je echt zeker dat je Jeff pakt, hoe dan ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik ben het spoor al bijster
Als het een gewone eliminatie wordt dan gaan ze voor Jeff ? En bij een duo op GJ en Isaac ?
Waarom dan niet bij een duo Kim tegenover Jeff zetten ?
Of Jeff en Isaac.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Als het een gewone eliminatie wordt dan gaan ze voor Jeff ? En bij een duo op GJ en Isaac ?
Laatste nieuws is dat als GJ de proef wint, dan stuurt hij Isaac naar huis....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Kim is nog niet zo heel dom...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:11 schreef Harry het volgende:
Marciano: wanneer is de carnaval afgelopen??
Kim vD: dinsdag.
Marciano: ik dacht alleen weekend.
Martin: maandag.
Kim vD: ik dacht dinsdag.
Kim vD vraagt wie de mannen weg willen stemmen.
Ze zeggen Esther.
Kim vD: waarom moet het zo geheimzinnig als het Esther is??
Marciano: wat heb ik gemist?
Die is behoorlijk simpel en leunt op Isaac...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Marciano praat ook poep , heeft maanden alleen maar tegen de kont van Kim gelegen en de helft niet meegekregen
Die snapt niet dat ze in een spel zit?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef Harry het volgende:
Kim vD: als ze op mij stemmen, dan gaan ze uit mijn leven. Dan hoeven ze mij niet meer te bellen. Dat zou ik echt een vernedering voor mezelf vinden.
Ik zou het geweldig vinden als Kim de proef wint en dat ze Wanda naar huis stuurt..quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Kim vindt het een vernedering als zij eerder weg moet dan een Kenzi of Wanda
Dat heb je met kinderenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo schattig dat ze nog geschminkt is
Haar gedrag tijdens de bokswedstrijd tegen Mirthe was tekenendquote:Op zondag 19 februari 2023 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snapt niet dat ze in een spel zit?
En vergeet dat ze al tig keer op iemand gestemd heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar gedrag tijdens de bokswedstrijd tegen Mirthe was tekenend
Af en toe is het inderdaad heel tof.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Soms kan iemand heel leuk zijn zo. Af en toe nog een beetje kind durven zijn
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Kim de proef wint en dat ze Wanda naar huis stuurt..
Kim is anders denkend... niet alleen hiermee,maar in veel dingen vind ik... weinig algemene ontwikkeling...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Kim zou het een vernedering vinden als ze eerder dan Wanda of Kenzy de poort uit zou moeten
Understatement van het jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Kim wordt er wel een beetje para van
en Ice Zoequote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren![]()
Maar dromen mag![]()
Kim wil dat Marciano en Martin Wanda gaan uithoren
Omdat Kim zelf nergens ingangen heeft, is dit haar enige optie.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil nu dat Ice Zoe uit gaat horen
Dat zeg ik!quote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim heeft nu eenmaal geen vriendinnen waar ze gesprekken mee heeft dus die is afhankelijk van via via contacten
haar communicatie is ook slecht...mensen haken afquote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim heeft nu eenmaal geen vriendinnen waar ze gesprekken mee heeft dus die is afhankelijk van via via contacten
Ze heeft ook geen enkele interesse in andere mensen , alleen in Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
haar communicatie is ook slecht...mensen haken af
Ze kopieert Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
die staats mongolen zitten er nog steeds in
wanda
niet zo slimquote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen enkele interesse in andere mensen , alleen in Jeff
Niet heel gek als je daar nooit in hebt geïnvesteerd en ondertussen in de reet van Jeff bent gekropenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Kim zelf nergens ingangen heeft, is dit haar enige optie.
Jeff en Ice die achter de rug van mensen bekken trekken, gebaren maken en dan in een deuk liggen.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:25 schreef mootie het volgende:
Wanda: ze maken je belachelijk waar je bij staat, trekken bekken achter je rug, en liggen dan dubbel.
Mja, ik zie de overeenkomst niet echt. Zeker de laatste weken niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Uitgerekend uit de mond van Wanda!
De kraai noemt de raaf zwart
Kan ook echt niet. Pestgedragquote:Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff en Ice die achter de rug van mensen bekken trekken, gebaren maken en dan in een deuk liggen.
Kim is gek op Jeff, maar kruipt echt definitely niet in zijn reet. Ze is de enige die hem vaak genoeg tegenspreekt in tegenstelling tot de restquote:Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek als je daar nooit in hebt geïnvesteerd en ondertussen in de reet van Jeff bent gekropen
En gaat ook erg mee in zijn gedrag, probeert hem rustig te houden met kusjes en schatjes.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kim is gek op Jeff, maar kruipt echt definitely niet in zijn reet. Ze is de enige die hem vaak genoeg tegenspreekt in tegenstelling tot de rest
Die eerste maanden deed Wanda niks anders met 'haar meiden' in kamer 3 over iedereen die maar een seconde te lang op 'een verkeerde manier' naar haar keek. De laatste weken is die toon eigenlijk niet veel anders, alleen doet ze dat nu met Jappie.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Mja, ik zie de overeenkomst niet echt. Zeker de laatste weken niet.
Was ik ook net aan het lezen. Interessant en POEF weg.quote:
Ze roddelt, net al iedereen daar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die eerste maanden deed Wanda niks anders met 'haar meiden' in kamer 3 over iedereen die maar een seconde te lang op 'een verkeerde manier' naar haar keek. De laatste weken is die toon eigenlijk niet veel anders, alleen doet ze dat nu met Jappie.
Ja of heeft hij die zelf weggehaald?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
@:kakadylo schreef een hele goede reactie en die is ineens weg
Ben ik met je eens maar daar gaat het niet om want jij hebt het over KimD als individu. Daar hoor je veel mensen vaak positief over. Jeff is haar alles daar en het gaat erom dat ze zich steeds meer afzonderen. En het debiele gedrag van Jeff wat vervolgens ook weer afstraalt op KimD. Zijzelf heeft ook de nodige issues dus tel uit je winst. Heel oppervlakkig een praatje maken of sporten ipv investeren in een oprechte vriendenkring werkt gewoonweg averechts. Beter had Jeff geïnvesteerd in dat groepje van Babs en betrok je KimD daarin. Een leuk groepje waarmee je kan lachen en speltechnisch op dezelfde lijn ligt.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kim is hartstikke lief, zorgzaam, positief, kan van alles. Ze lacht vaak (okee oorverdovend hard) om zichzelf en haar dyslectie en dyscalculie. Lekke sportief, behulpzaam.
Dit vind ik dan ook weer zo slapquote:
Nee een modje , anders had je da gezienquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja of heeft hij die zelf weggehaald?
Ahhh dit iddquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar daar gaat het niet om want jij hebt het over KimD als individu. Daar hoor je veel mensen vaak positief over. Jeff is haar alles daar en het gaat erom dat ze zich steeds meer afzonderen. En het debiele gedrag van Jeff wat vervolgens ook weer afstraalt op KimD. Zijzelf heeft ook de nodige issues dus tel uit je winst. Heel oppervlakkig een praatje maken of sporten ipv investeren in een oprechte vriendenkring werkt gewoonweg averechts. Beter had Jeff geïnvesteerd in dat groepje van Babs en betrok je KimD daarin. Een leuk groepje waarmee je kan lachen en speltechnisch op dezelfde lijn ligt.
Zolang Babs bij GJ in dequote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar daar gaat het niet om want jij hebt het over KimD als individu. Daar hoor je veel mensen vaak positief over. Jeff is haar alles daar en het gaat erom dat ze zich steeds meer afzonderen. En het debiele gedrag van Jeff wat vervolgens ook weer afstraalt op KimD. Zijzelf heeft ook de nodige issues dus tel uit je winst. Heel oppervlakkig een praatje maken of sporten ipv investeren in een oprechte vriendenkring werkt gewoonweg averechts. Beter had Jeff geïnvesteerd in dat groepje van Babs en betrok je KimD daarin. Een leuk groepje waarmee je kan lachen en speltechnisch op dezelfde lijn ligt.
Het staat er weerquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee een modje , anders had je da gezien
Het ging me om het speltechnische effect op de rest van de groep want zo zullen ze ernaar kijken en dat is geheel logischquote:Op zondag 19 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kim is gek op Jeff, maar kruipt echt definitely niet in zijn reet. Ze is de enige die hem vaak genoeg tegenspreekt in tegenstelling tot de rest
Juist. En speltechnisch kan Kim niets , zit ze diep in zijn reetquote:Op zondag 19 februari 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging me om het speltechnische effect op de rest van de groep want zo zullen ze ernaar kijken en dat is geheel logisch
Had net een lange reactie getypt, maar hier heb je helemaal gelijk in. Ik snap de groep wel. Maar ik hoop dat als Kim op de stip komt dat ze wint.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging me om het speltechnische effect op de rest van de groep want zo zullen ze ernaar kijken en dat is geheel logisch
Jeff en Kim? Neequote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Thorelf het volgende:
Ik vind ze gewoon geen goed setje samen...eigenlijk passen ze ook niet bij elkaar
En toch denk ik dat Jeff en GJ prima met mekaar hadden kunnen opschieten indien de een zich niet als een staatsmongool zou hebben gedragen. Jappie was notabene z'n beste maat en heeft besloten om er niets meer mee te maken te willen hebben. Om die reden! Alicia wilde op een gegeven moment niets meer met Jeff en KimD te maken hebben en daar zal ze ook met GJ over hebben gesproken toen hun heel intens met mekaar optrokken. Is erg zonde want kon een leuk clubje worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang Babs bij GJ in dezit heb je er helemaal niks aan
ExitEsterquote:Op zondag 19 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
welke![]()
loopt er de hele tijd te toeteren
alles kan kapotquote:Op zondag 19 februari 2023 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jahoor febo
Geef ze dan gewoon geld cadeau tssssssssssss
wel toevallig sinds ze de stelling van JW hebben doorgevoerdquote:Op zondag 19 februari 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet dus echt geld in, koste wat het kost
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef Seattle het volgende:
Een steek mekaar een mes in de rug polonaise![]()
![]()
Alles voor de monetenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef Seattle het volgende:
Een steek mekaar een mes in de rug polonaise![]()
![]()
Ja, die ken ik niet, maar ze sturen weer aan op een Sjeffie-scenario ...( Veel geld, Elka Dag Volle Tafels Eten )quote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel toevallig sinds ze de stelling van JW hebben doorgevoerd![]()
elke dag voor minimaal 115 euro te eten(5 euro pp )quote:Op zondag 19 februari 2023 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, die ken ik niet, maar ze sturen weer aan op een Sjeffie-scenario ...( Veel geld, Elka Dag Volle Tafels Eten )
Kim?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:46 schreef Kakadylo het volgende:
Ze weten natuurlijk niet waar dit lied op gebaseerd is
Ah, dat kost geld dus iddquote:Op zondag 19 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
elke dag voor minimaal 115 euro te eten(5 euro pp )
Het meest hardop gelachen om Moraima, Jeff of een combinatie van die 2 sinds het beginquote:
het zijn van die schatjesquote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef Thorelf het volgende:
JW Kenzi en wanda hebben steeds de zelfde chagrijnige uitdrukking
GJ bedoel ikquote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef Thorelf het volgende:
JW Kenzi en wanda hebben steeds de zelfde chagrijnige uitdrukking
hij kan maarzo gelijk hebbenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Jeff komt niet meer bij : "ik heb het idee dat het bedrag dat we gaan winnen toch al vaststaat of zo
Mora is de enige van dat hele stel daar waartegen Jeff beloofd heeft dat ie haar na het programma wil blijven zienquote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het meest hardop gelachen om Moraima, Jeff of een combinatie van die 2 sinds het begin
he is not wrongquote:Op zondag 19 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Jeff komt niet meer bij : "ik heb het idee dat het bedrag dat we gaan winnen toch al vaststaat of zo
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora is de enige van dat hele stel daar waartegen Jeff beloofd heeft dat ie haar na het programma wil blijven zien
en Kim ♥quote:Op zondag 19 februari 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora is de enige van dat hele stel daar waartegen Jeff beloofd heeft dat ie haar na het programma wil blijven zien
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Als zij elkaar thuis dan nog niet de tent hebben uitgevochtenquote:
Als KimD eerder gaat dan Jeff dan krijgt ie allemaal waanideeënquote:Op zondag 19 februari 2023 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als zij elkaar thuis dan nog niet de tent hebben uitgevochten
Want die kans acht ik zeer groot
Kwarrelquote:Op zondag 19 februari 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als KimD eerder gaat dan Jeff dan krijgt ie allemaal waanideeën
nee!!!quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Even ter info: Dotteke en ik zijn niet de enige die posts aan passen en eigen posts kunnen wissen, dat kunnen users ook zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
owo wij kunnen wissen ? dat wist ik nietquote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Even ter info: Dotteke en ik zijn niet de enige die posts aan passen en eigen posts kunnen wissen, dat kunnen users ook zelf.
Is dat nieuw? Want als ik iets post en ik wil het weg hebben dan kan ik alleen de tekst verwijderen en zie je een lege postquote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, alle zoemers van gisteren staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
Die van vandaag volgen .....
Nee dat is voor mij ook nieuw . Ik heb nog nooit een post van mezelf kunnen verwijderen of wissen , wel editenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
owo wij kunnen wissen ? dat wist ik niet
Je kan je eigen post aan passen en er wat anders neerzetten. Dat is wat net ook gebeurde Kakadylo had zelf zijn post aangepastquote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Want als ik iets post en ik wil het weg hebben dan kan ik alleen de tekst verwijderen en zie je een lege post
dat is niet wissenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan je eigen post aan passen en er wat anders neerzetten. Dat is wat net ook gebeurde Kakadylo had zelf zijn post aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat doe ik ook vaak , maar nu was de hele post niet eens meer te zienquote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan je eigen post aan passen en er wat anders neerzetten. Dat is wat net ook gebeurde Kakadylo had zelf zijn post aangepast
Dat is wel wissen, verwijderen is helemaal weghalen en dat is niet wat gebeurd is.quote:
Kakadylo in JAA / [JAA COS #1252] Pingpongen over eliminaties Deze post is het. Hij had er iets anders neer gezet.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak , maar nu was de hele post niet eens meer te zien![]()
Later wel weer dus eind goed al goed
Maar aanpassen is geen wissen , want volgens mij kan dat alleen als daar specifiek naar wordt gevraagd door de poster
Als ik mijn post nu wis blijf je gewoon een blokje zonder tekst zienquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was een paar dagen off-line, ben nu aan het terugkijken, wat een gekonkel de laatste 48 uur ...
Ja precies, maar dat is niet een post wissen aka dat hij ineens helemaal weg is . dat was mijn puntquote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kakadylo in JAA / [JAA COS #1252] Pingpongen over eliminaties Deze post is het. Hij had er iets anders neer gezet.
mehquote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel wissen, verwijderen is helemaal weghalen en dat is niet wat gebeurd is.
Wissen is in dit geval leeg halen.
Zoe zie ik ook als meeloper van groepjes .quote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Flow3r het volgende:
Zoe zit overal bij , mag van mij ook weg, ik vind haar zo irritant![]()
[ afbeelding ]
Mijn orenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:13 schreef Thorelf het volgende:
dat doen ze expres bij gefluister!!! iedereen geluid op hard!!!
Echt he, teringdoof weer.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:13 schreef Thorelf het volgende:
dat doen ze expres bij gefluister!!! iedereen geluid op hard!!!
Niet halverwege een verdienopdracht voorspel ik.. hooguit dinsdagquote:Op zondag 19 februari 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Heftig allemaal, voorspel morgen nominaties.
En ze weten het, want met alle realities moeten ze vooraf al hun keuze bekend maken bij de je weet wel.
carnaval is leukquote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb sas nog nooit zoveel zijn lachen
Fokking aandachtshoerquote:Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Martin loopt recht, Martin strompelt. Die Martin toch.
jaquote:
dubbele eliminatie?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dan kan er morgen 1 weg.. meer geld voor de overblijvers
Hoorde ik ook , vaag gesprekquote:Op zondag 19 februari 2023 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bizar gesprek wel van voor de toeter:
Isaac zingt blijkbaar de hele tijd 'jij krijgt die lach niet van mij gezicht'
Zoe: "Kom Kim net naar me toe zegt ze ja ik denk dat Isaac naar huis wil"
Babs: "Ja we luisterde die podcast en toen zei Kim ook van 'hij zegt steeds iets en ik ben benieuwd of het jullie dat opvalt"
Volgens Babs had hij het vaak over naar huis gaan en dat hij 'ready was' om naar huis te gaan. Zoe zegt dat hij dat niet wilt vanwege het geld. Ja zegt Wendy, maar hij zegt ook dat z'n vrienden hem dat wel geven. Zoe legt het nog een keer uit voor Babs die niet luisterde. "Z'n vrienden hadden gevraagd hoeveel hij nodig had want dan konden ze het hem ook geven, omdat die natuurlijk in die business zit."
Babs: "Ja en dan gaat ie hier zitten"
Hij zal er vast last van hebben, maar zo erg als hij het doet voorkomen betwijfel ikquote:Op zondag 19 februari 2023 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of Wanda, las ik net.![]()
Maar het is wel zo, vuile aansteller is het.
Prima , maar deze keer niet zo'n fake onhaalbare proef maar een die gehaald wordt, zodat we weer een ouwerwetse backfire krijgenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dubbele eliminatie?
of 3 tegelijk?
met 20 het half jaar in
Als ze de rest maar aanlatenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij gaat aardig die richting in ja
Hij heeft te vaak iets, ik geloof hem niet meer en zal vast een beetje pijn doen maar overdrijven is ie erg goed in.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zal er vast last van hebben, maar zo erg als hij het doet voorkomen betwijfel ik
quote:
Oh morgen, dacht vanaf nu al.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
morgen niet in de rookhoek
liefst ook niet in de keuken
Kan haast niet anders, dan morgen een eliminatie.quote:
oh wat?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Heftig allemaal, voorspel morgen nominaties.
En ze weten het, want met alle realities moeten ze vooraf al hun keuze bekend maken bij de je weet wel.
Dat het een pussy is moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak iets, ik geloof hem niet meer en zal vast een beetje pijn doen maar overdrijven is ie erg goed in.
Ze mogen momenteel niet meer in de mutshoek, ze moeten ergens anders mutsen en liever ook niet te veel in de keuken zijn. Geen idee wat regie aan het doen is daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |