GJ doet heel veel aannamesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar dacht Esther heel anders over vanmiddag
Morgen is het weer andersquote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Wanda ,Kenzi en Mirthe gaan voor Jeff?
Mirthe en Kenzi zijn niet te vertrouwen , dus dat gaat nog wat worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smashtquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-afquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Waar staat Jeffrey op 1? FB en dat soort tokkiesites?
right between the eyesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Ja ,bij iedereen eigenlijkquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
hier ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veelquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Ja ons soort mensenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook![]()
https://postlmg.cc/k2DjhVxm
De Tokkiesites dusquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
dan schrikken ze zich het apenzuurquote:Op zondag 19 februari 2023 20:02 schreef Thorelf het volgende:
het zou leuk zijn een keer even de standen op de sites te laten zien in de loods
GJ denkt dat hij heel populair isquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja en hier...15 mensen nog in de COSquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veel
Het Avondzuurquote:Op zondag 19 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan schrikken ze zich het apenzuur
Ja maar niet allemaal blinde liefde voor Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en hier...15 mensen nog in de COS
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ,bij iedereen eigenlijk![]()
Ze zijn allemaal zo bezig met de eliminatie , er hangt veel van af voor de meesten .
Ik ben bang dat het een teleurstellende eliminatie gaat worden
Nee, idd...Gelukkig niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal blinde liefde voor Jeff
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Seattle het volgende:
Laten we hier even de polonaise lopen met ons tienen![]()
Nee, die mag nog niet weg...Ze wilde 1 februari maar heeft zich herpakt.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....
Esther heeft aangekondigd in februari weg te gaan, dus zou best een verkapt toneelhaakje kunnen worden, net zoals bij Leilla en Maddy
Zoals de waard ....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
Stream
kim vD, Martin en Marciano
Kim zegt dat ze Zoe en anderen fucking sneaky vindt. Ze vindt dat mensen praten vervelend.
Heej.. Een echt "Petertje"? lang niet meer meegemaakt.. dan moet Estertje snel om Exit gaan bedelen toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat Esther gaat....
Esther heeft aangekondigd in februari weg te gaan, dus zou best een verkapt toneelhaakje kunnen worden, net zoals bij Leilla en Maddy
Ja, snap ik ook niet. Dan ben je echt zeker dat je Jeff pakt, hoe dan ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik ben het spoor al bijster
Als het een gewone eliminatie wordt dan gaan ze voor Jeff ? En bij een duo op GJ en Isaac ?
Waarom dan niet bij een duo Kim tegenover Jeff zetten ?
Of Jeff en Isaac.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Als het een gewone eliminatie wordt dan gaan ze voor Jeff ? En bij een duo op GJ en Isaac ?
Laatste nieuws is dat als GJ de proef wint, dan stuurt hij Isaac naar huis....quote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
Kim is nog niet zo heel dom...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:11 schreef Harry het volgende:
Marciano: wanneer is de carnaval afgelopen??
Kim vD: dinsdag.
Marciano: ik dacht alleen weekend.
Martin: maandag.
Kim vD: ik dacht dinsdag.
Kim vD vraagt wie de mannen weg willen stemmen.
Ze zeggen Esther.
Kim vD: waarom moet het zo geheimzinnig als het Esther is??
Marciano: wat heb ik gemist?
Die is behoorlijk simpel en leunt op Isaac...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Marciano praat ook poep , heeft maanden alleen maar tegen de kont van Kim gelegen en de helft niet meegekregen
Die snapt niet dat ze in een spel zit?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef Harry het volgende:
Kim vD: als ze op mij stemmen, dan gaan ze uit mijn leven. Dan hoeven ze mij niet meer te bellen. Dat zou ik echt een vernedering voor mezelf vinden.
Ik zou het geweldig vinden als Kim de proef wint en dat ze Wanda naar huis stuurt..quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Kim vindt het een vernedering als zij eerder weg moet dan een Kenzi of Wanda
Dat heb je met kinderenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo schattig dat ze nog geschminkt is
Haar gedrag tijdens de bokswedstrijd tegen Mirthe was tekenendquote:Op zondag 19 februari 2023 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snapt niet dat ze in een spel zit?
En vergeet dat ze al tig keer op iemand gestemd heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar gedrag tijdens de bokswedstrijd tegen Mirthe was tekenend
Af en toe is het inderdaad heel tof.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Soms kan iemand heel leuk zijn zo. Af en toe nog een beetje kind durven zijn
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Kim de proef wint en dat ze Wanda naar huis stuurt..
Kim is anders denkend... niet alleen hiermee,maar in veel dingen vind ik... weinig algemene ontwikkeling...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Kim zou het een vernedering vinden als ze eerder dan Wanda of Kenzy de poort uit zou moeten
Understatement van het jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Kim wordt er wel een beetje para van
en Ice Zoequote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren![]()
Maar dromen mag![]()
Kim wil dat Marciano en Martin Wanda gaan uithoren
Omdat Kim zelf nergens ingangen heeft, is dit haar enige optie.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil nu dat Ice Zoe uit gaat horen
Dat zeg ik!quote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim heeft nu eenmaal geen vriendinnen waar ze gesprekken mee heeft dus die is afhankelijk van via via contacten
haar communicatie is ook slecht...mensen haken afquote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim heeft nu eenmaal geen vriendinnen waar ze gesprekken mee heeft dus die is afhankelijk van via via contacten
Ze heeft ook geen enkele interesse in andere mensen , alleen in Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
haar communicatie is ook slecht...mensen haken af
Ze kopieert Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
die staats mongolen zitten er nog steeds in
wanda
niet zo slimquote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen enkele interesse in andere mensen , alleen in Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |