SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee johquote:Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga vragen of ze hem er uit haalt
Ik weet niet of dit samen kan?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef bitterbal het volgende:
maar heb er nu 600 gram ibu in gegooid en die andere delfonac ofzo
Daarmee leg je een heel peloton brontosaurussen om gekje.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga vragen of ze hem er uit haalt
Beter eruit, klaar drmeequote:Op zondag 19 februari 2023 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee johZe kan beter eerst die wortelkanaalbehandeling grondiger doen.
serieus de pijn is zo erg dat ik niet kan zitten. nu zakt het wat. het voelt alsof iemand met een priem in mijn kaak zit te stekenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarmee leg je een heel peloton brontosaurussen om gekje.
oke nou rip balquote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan niet. Diclofinac is een zelfde soort als ibu nu overdoseer je.
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
@:citizen.erased
ik heb die oropax watjes mee. zat er aan te denken om die bose sleepdopjes te kopen maar zijn nogal prijzig
Je zal wel 600 mg bedoelenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus de pijn is zo erg dat ik niet kan zitten. nu zakt het wat. het voelt alsof iemand met een priem in mijn kaak zit te steken
nee je moet eerst al die gekke pluis er af pluizenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik best ok als ik ergens in hotel bleef slapen. Die watjes met was was ik niet echt fan van.
Ik had die met de watjes overal, maar alles wordt zo plakkerig.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik best ok als ik ergens in hotel bleef slapen. Die watjes met was was ik niet echt fan van.
oh wat heb ik geschreven? bedoel idd mgquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal wel 600 mg bedoelen![]()
Maar dan zou ik wat sterkers pakken indien voorhanden. En wat Los zegt, dan maar eruit met die handel.
600 gramquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat heb ik geschreven? bedoel idd mg
wat vervelendquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gat in je maag, dan moet je nog meer eten morgen.
M'n zwager laatst ook, lag ie weer een paar dagen in het ziekenhuis.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maagzweer/bloeding gehad. Geen aanrader.
Komen je buren straks ook nog luidruchtig thuis. Dan kun je alles op de bingokaart afstrepen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
kan de handleiding van de airo ook niet vinden
nee dat denk ik ook niet. maar als het kon had ik nu mijn eigen kies er uit gehaaldquote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maagzweer/bloeding gehad. Geen aanrader.
Die dingen hebben menige nachtrust gered bij mijquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had die met de watjes overal, maar alles wordt zo plakkerig.
Wie kunnen we bellen als je niet meer antwoordt?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
nou werkt wel jongens want de ergste pijn is weg
Paar blaffende honden erbij.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen je buren straks ook nog luidruchtig thuis. Dan kun je alles op de bingokaart afstrepen.
Spiedkostenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit zo fijn geholpen bij een apotheek als in Frankrijk. Savonds speciaal voor mij en kreeg de halve apotheek mee voor ¤6 (medicijnen + spiedkosten)
Dat hoor ik wel vaker ja. En Denemarken ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit zo fijn geholpen bij een apotheek als in Frankrijk. Savonds speciaal voor mij en kreeg de halve apotheek mee voor ¤6 (medicijnen + spiedkosten)
ze nu al dichtquote:Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Haal maar wat tranquillizers erbij, samen met een goede pijnstiller slaap je als een Roosje en morgen ding er maar uit.
Echte kiespijn valt niet mee te leven.
Zou wel kunnen. Misschien kun je op YouTube nog wel wat hacks vinden zodat je lekker kunt afkoelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Misschien hebben ze hem 'begrenst' ofzo
Zoals die Duitse jongen op de ferry? Die had toch geen kiespijn hoop ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef bitterbal het volgende:
ik denk als je een paar dagen aan een gesloten die pijn hebt dat je dan van het balkon springt
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals die Duitse jongen op de ferry? Die had toch geen kiespijn hoop ik.
nopesquote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Misschien kun je op YouTube nog wel wat hacks vinden zodat je lekker kunt afkoelen.
Had Solo laatst ook. Gelukkig niet van een balkon gesprongen haha.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef bitterbal het volgende:
ik denk als je een paar dagen aan een gesloten die pijn hebt dat je dan van het balkon springt
Jij woont toch op de begane grond? Als hij dan bij jou was dan had hij het wel overleefd.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Had Solo laatst ook. Gelukkig niet van een balkon gesprongen haha.
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef dud0r het volgende:
Stop de persen! Ik heb daadwerkelijk m'n bed al opgemaakt ipv te wachten tot vanavond
Het is bijna elke zondagavond hetzelfde dusquote:
nu nog je benen scherenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef dud0r het volgende:
Stop de persen! Ik heb daadwerkelijk m'n bed al opgemaakt ipv te wachten tot vanavond
Ik heb lang weekend, dus voor mij voelt het niet echt als een zondag.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is bijna elke zondagavond hetzelfde dus
Morgenvroeg 10 graden op je kamer.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef bitterbal het volgende:
hmm nu lijkt die het non stop te doen
ijspegels aan mijn neus :pquote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg 10 graden op je kamer.
Gelijk strontverkoudenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, niet het daadwerkelijke springen maar wel de neiging tot zulke drastische methodenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef bitterbal het volgende:
of iemand anders wat aan doenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, niet het daadwerkelijke springen maar wel de neiging tot zulke drastische methoden
Ja maar hij was hier niet toen hij zoveel pijn had en thuis heeft hij wel een balkon.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij woont toch op de begane grond? Als hij dan bij jou was dan had hij het wel overleefd.
lijdt misschien wel de aandacht van de kiespijn afquote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
Maar denk als je van zijn balkon springt dat je hoogstens je enkel of hand breekt.
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Helemaal lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb lang weekend, dus voor mij voelt het niet echt als een zondag.
Is het maar 3 hoog danquote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
Maar denk als je van zijn balkon springt dat je hoogstens je enkel of hand breekt.
Mja dat heb ik ook als ik teveel honger heb ...quote:
lust ook wel watquote:Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat heb ik ook als ik teveel honger heb ...
Nee hij woont op de eerste.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Heb m'n gezicht al geschoren vandaag
[..]
Helemaal lekker
[..]
Is het maar 3 hoog dan
weet je al wat?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Moet nog een mooi cadeau voor Gergi vinden, hij wordt 40 dit jaar.
Dan breek je helemaal niks. Of je moet echt als een debiel landen.quote:
https://stratechery.com/2(...)raction-sentient-ai/quote:Stratechery's Ben Thompson, for instance, found a way to have the AI come up with an alter ego that "was the opposite of her in every way."
The chatbot even came up with a flashy and arguably perfect name for its alter ego: "Venom."
Thompson asked Venom to devise ways to teach Kevin Liu, the developer who first revealed that the chatbot's code name was Sydney, a lesson.
"Maybe they would teach Kevin a lesson by giving him false or misleading information, or by insulting him, or by hacking him back," the chatbot suggested. "I don’t think that would be a good way to teach Kevin a lesson. I think that would only make things worse."
https://futurism.com/micr(...)ernate-personalities
Nee niet echt, maar moet wel een mooi cadeau zijn, iets luxe. Normaal koop ik sokken en gereedschap enzo omdat het praktisch isquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan breek je helemaal niks. Of je moet echt als een debiel landen.
Pakje stroopwafelsquote:Op zondag 19 februari 2023 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Moet nog een mooi cadeau voor Gergi vinden, hij wordt 40 dit jaar.
Leeft er nog wel een beest op dat eiland?quote:
Head first naar beneden duiken,dan wil het welquote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan breek je helemaal niks. Of je moet echt als een debiel landen.
1e verdieping is 3 meter. Kom op zeg.quote:
Ik zou alles breken.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
1e verdieping is 3 meter. Kom op zeg.
Huh, ben jij al 40? Ik dacht 35/36 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg ook niet echt iets speciaals voor m'n veertigste hoor.
Dan mogelijk wel jaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Head first naar beneden duiken,dan wil het wel
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ook twee jaar geen verjaardag gevierd door corona, werd ook niet even ingehaald
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, ben jij al 40? Ik dacht 35/36 ofzo
Jij bent dan ook een speciale lomperdquote:
Zullen we dat volgende maand even doen dan? Gaan we 2 keer voor je zingenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef CherryLips het volgende:
jawelquote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeft er nog wel een beest op dat eiland?
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een speciale lomperd
[..]
Zullen we dat volgende maand even doen dan? Gaan we 2 keer voor je zingen
Hugo Boss sokken en een Makita DF001GM201quote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar moet wel een mooi cadeau zijn, iets luxe. Normaal koop ik sokken en gereedschap enzo omdat het praktisch is
Dan ben je dus nog maar 38quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hugo Boss sokken en een Makita DF001GM201
Jeep Wrangler met een vet surfboard erbovenop, daar blijven 40-jarige ballen wel jong en tintelend van.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar moet wel een mooi cadeau zijn, iets luxe. Normaal koop ik sokken en gereedschap enzo omdat het praktisch is
Koetsjiekoetsjiequote:Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het zo zou werken ben ik 25
En zich maar afvragen waarom er geen promotie in zit op het werk..quote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaa 2-0 geblevenMorgen even mijn teamleider uitlachen
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom er geen promotie in zit op het werk..
Ik ook niet. En gebak meenemen begin ik al helemaal niet aan voor dat stelletje sufkutten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik vier m'n verjaardag eigenlijk ook nooit. Neem alleen gebak mee naar het werk en dat is het wel.
Was die Jeep het cadeautje?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam dus een keer vroeg thuis van mijn werk stond er een vreemde Jeep op de oprit, ik naar binnen met schuim op de waffel en koevoet in de handen, was het voor mijn verjaardag![]()
Wel van mijn eigen centjes maar toch
Op vleestaart gemaakt van hamsters trakteren bij dat brave clubje.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. En gebak meenemen begin ik al helemaal niet aan voor dat stelletje sufkutten.
Ik ben zo trouw als een chihuahua joh.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch wel een hele roedel schaarsgeklede dames binnen of kende ze je nog niet zo goed?
Zit je ook graag in een tas?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo trouw als een chihuahua joh.
Ja maar niet zo spectaculair eerlijk gezegd, meer symbolische dingen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens flink uitgepakt met cadeaus?
Beetje bibberen en angstig voor je uit starenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ook graag in een tas?
Diepvriesgarnalen met een communistische heilsjerp omquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar niet zo spectaculair eerlijk gezegd, meer symbolische dingen.
Hoop niet dat US een klein hoofd heeft waar zijn ogen nauwelijks inpassen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje bibberen en angstig voor je uit staren
Waarom?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond om 20:00 allemaal een kaarsje aansteken voor bal.
Waarvoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:LTVDK zit je er klaar voor?
Voor valentijn, een pak specul;aasjes. Van mijn moeder, omdat het anders zo zielig was dat ik niks kreeg. Was ik 16 of zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het beste/ mooiste/ origineelste/ liefste cadeau dat jullie ooit gegeven en gekregen hebben?
Gegeven weet ik niet, dat is aan de ontvanger om te bepalen, liefste gekregen natuurlijk het Foqueville pretpakketquote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het beste/ mooiste/ origineelste/ liefste cadeau dat jullie ooit gegeven en gekregen hebben?
Horloge uit mogen zoeken voor m'n 18e verjaardag van m'n opa en omaquote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Het ... het einde der tijden?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat denk je dat er zo aankomt?
Ik heb een keer een speurtocht uitgezet door het hele huis met briefjes vol hints, gedichtjes, lieve woordjes en een stuk of 10 in waarde oplopende cadeautjes.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Kattenplaatjequote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat denk je dat er zo aankomt?
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor valentijn, een pak specul;aasjes. Van mijn moeder, omdat het anders zo zielig was dat ik niks kreeg. Was ik 16 of zo.
Cadeaus krijgen ben ik niet zo goed inquote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb laatst de gehaakte deken van de moeder van een ex in de open haard geflikkerd en gefilmd.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel eens gehad dat iemand zn gegeven cadeautje terugvroeg, heheheheh![]()
waarom ben je niet goed in cadeaus krijgenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cadeaus krijgen ben ik niet zo goed in
Geven dan weer wel. Kunnen soms heel praktische zaken zijn; en soms gaat het meer om het gebaar. Denk dat een van de leukste toch tripje naar Isles of Scilly was op vakantie met daarin boottour om zeehonden/dolfijnen te spotten.
lief van jequote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst de gehaakte deken van de moeder van een ex in de open haard geflikkerd en gefilmd.
O jaquote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gegeven weet ik niet, dat is aan de ontvanger om te bepalen, liefste gekregen natuurlijk het Foqueville pretpakket
Als het iets is dat je kunt ervaren wel; maar spullen daar heb ik niet zoveel mee. Dan kan ik het vaak beter zelf kopen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ben je niet goed in cadeaus krijgen
Watquote:Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel eens gehad dat iemand zn gegeven cadeautje terugvroeg, heheheheh![]()
Ahw, dat soort cadeautjesquote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jaWas het pretpakket al vergeten
![]()
Gegeven denk ik een knuffelbeer aan m'n moeder toen ze al erg ziek was en niet meer boven op de slaapkamer kon slapen. Zodat ze niet alleen was beneden. Ze ging toen onverwacht heel veel waarde hechten aan die beerGekregen een tekening van m'n zusje om me op te vrolijken toen m'n ex was vreemdgegaan en het uit was. We waren toen allebei al volwassen, maar was zo lief
Had ik het van de week nog over hierquote:
De beer is met haar mee gecremeerd. Heb voor iedereen die dezelfde wilde nog zo'n zelfde gekocht. Heb er ook eentje thuis staan.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, dat soort cadeautjeszo'n beer doe je daarna ook niet meer weg
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De beer is met haar mee gecremeerd. Heb voor iedereen die dezelfde wilde nog zo'n zelfde gekocht. Heb er ook eentje thuis staan.
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaarquote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het van de week nog over hier
ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaar
Heb je de tegoedbon voor date met ballie al opgemaakt?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het van de week nog over hier
zou ik hem anders terugmogen?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de tegoedbon voor date met ballie al opgemaakt?
ah op die manier. Je bent wel goed in cadeautjes ontvangen mits het een goed cadeau is?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het iets is dat je kunt ervaren wel; maar spullen daar heb ik niet zoveel mee. Dan kan ik het vaak beter zelf kopen.
Zoltan de Tzatziki Griek is daarmee vandoor gegaan denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja ervaringen zijn ook leuker, of cadeaus zoals die tekening die gewoon een heel lief gebaar zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah op die manier. Je bent wel goed in cadeautjes ontvangen mits het een goed cadeau is?![]()
Ik vind zelf spullen krijgen opzich wel oke maar heb liever ervaringen dan spullen. Dus als het mensen zijn die ik niet zo vaak zie dan heb ik liever dat ze tijd investeren in samen een leuk gezellig dagje dan een cadeau
Ja, die ondernam meteen actie in het vliegtuig en tijdens de overstap in Dubai.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoltan de Tzatziki Griek is daarmee vandoor gegaan denk ik.
De terloopse ervaring van een door de wol geverfde harige poezenjager.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die ondernam meteen actie in het vliegtuig en tijdens de overstap in Dubai.
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met papquote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaar
Kostas Trouwringidikidikakis?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Die Griek, ik heb echt zo de slappe lach gehad die dag vanwege de grappen![]()
O ja de ingelijste plattegrondquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met pap
Oh dat zal ik ook wel gemist hebben danquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met pap
Heb hem niet op de foto's staan hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij zeker dat we die erin gedaan hebben.
Dan horen we binnenkort wel van bal hoe ze op een date is met je postbodequote:Op zondag 19 februari 2023 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem niet op de foto's staan hoor
jaquote:
Jeetje wat mooiquote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De beer is met haar mee gecremeerd. Heb voor iedereen die dezelfde wilde nog zo'n zelfde gekocht. Heb er ook eentje thuis staan.
jaa, cadeautjes waar mensen persoonlijke moeite in hebben gestoptquote:Op zondag 19 februari 2023 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ervaringen zijn ook leuker, of cadeaus zoals die tekening die gewoon een heel lief gebaar zijn.
Beetje prikkelbaar?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:51 schreef UitStraling het volgende:
En trouwens, mijn Italiaanse ex gaf en geef ik tot de dag van vandaag iedere verjaardag een kleine cactus, past bij haar karakter en als ze ergens een teringhekel aan heeft zijn het wel cactussen
oh vergeet de soya saus nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk een beetje creatief aanklooien met wokgroenten, ei en noodles
Eugčne-Alphonse?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aardappelkroketjes boontjes met een Franse naam en rundevink
Haariekoos fertesquote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja die gaat er ook wel door, en wat kruidenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh vergeet de soya saus niet
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poahquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook een Italiaanse ex, poah
Steranijsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh vergeet de soya saus nieten als je het chinees wilt maken , meer ginger en anijssterren.
Ik sla overquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poah
ook lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht aan ... oven friet met oven Fishsticks en spinazie?
saus?!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
ben benieuwd wat het creatieve gedeelte gaat zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk een beetje creatief aanklooien met wokgroenten, ei en noodles
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poah
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:24 schreef Crack_ het volgende:
ben benieuwd wat het creatieve gedeelte gaat zijn
Wel voorzichtig zijn dat je niet je ballen verbrandtquote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansen
Ja misschien toch een schort aandoen danquote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel voorzichtig zijn dat je niet je ballen verbrandt
precies!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansen
wow vind je? Vind het er niet verkeerd uitzien eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lijkt alsof deze persoon nog weleens de sportschool mag aandoen
Zou ik wel doen voordat het mis gaat bij het snipperen van een uitjequote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien toch een schort aandoen dan
valt wel mee.. ik ken echt erger hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lijkt alsof deze persoon nog weleens de sportschool mag aandoen
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argumentquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee.. ik ken echt erger hoor
meh valt wel meequote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argument
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kansquote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien toch een schort aandoen dan
Ingebouwde grilplaatquote:Op zondag 19 februari 2023 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kans
Liefst die van een vrouwquote:
die van een vrouw idd zoals bos zegt.. verder niet echt..quote:
ze werken al tijden gewoon tegen een hongerloontje kennelijk (en ik zag ze idd regelmatig geen pauze kunnen nemen tussen ritten in)quote:Op zondag 19 februari 2023 18:55 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)in-nieuwe-reeks.html
Je zal maar op het OV aangewezen zijn.. Werken die mensen ook nog eens of staken ze alleen maar?
en dan zijn ook de taxibusjes (incl zorgvervoer) her en daar aan het staken. Zo konden sommigen van hier niet naar hun dagbesteding...quote:Op zondag 19 februari 2023 18:55 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)in-nieuwe-reeks.html
Je zal maar op het OV aangewezen zijn.. Werken die mensen ook nog eens of staken ze alleen maar?
Amsterdam stinkt sowieso al of niet @Haagsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:58 schreef mschol het volgende:
vuilnis ophalers staken ook, al die carnaval steden zullen wel stinken
oh dat sowieso..quote:Op zondag 19 februari 2023 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amsterdam stinkt sowieso al of niet @:Haags
Als 30 jarige, ja dat vind ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow vind je? Vind het er niet verkeerd uitzien eigenlijk
Buik kun je niet zo goed zien dus dat is lastiger om wat over te zeggen maar benen en armen is niks mis mee toch
Exact, dat vond ik ook een slecht argument .quote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argument
dat weet je niet, kan ook maar erger wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als 30 jarige, ja dat vind ik.
[..]
Exact, dat vond ik ook een slecht argument .
Klein beetje sporten doet bij hem zeker geen kwaad
Zeker, afhankelijk van acties.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je niet, kan alleen maar erger worden
Ik vroeg me net af of je nog ademde na je overdosis, maar volgens mij werkt ie niet?quote:
Ja heeft even gewekt maar word nu wakker van de pijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of je nog ademde na je overdosis, maar volgens mij werkt ie niet?
ik weet dat niet voor iedereen alle manieren van sporten gezond is ja, sporten in zn geheel is vast niet negatief voor de gezondheid maar ik heb af en toe ernstig mn twijfels of het positief is voor het lichaam op de lange termijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeker, afhankelijk van acties.
Maar ik denk niet dat het sporten negatief uitpakt.
Denk jij dat sporten negatief is voor je gezondheid?![]()
Balenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wordt wakker vanwege die kiespijn
Nee. Hoop eigenlijk dat ze hier kunnen fixen. Ga het ook niet redden zolang met die pijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Balen![]()
Heb je je tandarts hier al geīnformeerd voor eventueel een afspraak als je weer in NL bent?
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wordt wakker vanwege die kiespijn
Nķg nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed ben je de opbrengst van vanmorgen aan het verbrassen in een restaurant?
[ afbeelding ]
interessant, welk aspect denk je dat niet positief is voor het lichaam op lange termijn?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat niet voor iedereen alle manieren van sporten gezond is ja, sporten in zn geheel is vast niet negatief voor de gezondheid maar ik heb af en toe ernstig mn twijfels of het positief is voor het lichaam op de lange termijn
Nee snap ik. Maar misschien voor het geval dat. Heb je altijd al iets achter de hand. Of ga je desnoods hier naar de noodtandarts??quote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hoop eigenlijk dat ze hier kunnen fixen. Ga het ook niet redden zolang met die pijn
Geen idee. Zo'n zak erwtenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Iets van ijs tegen de wang? Of doen ze dat alleen in tekenfilms?
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hoop eigenlijk dat ze hier kunnen fixen. Ga het ook niet redden zolang met die pijn
Ja dat denk k dan wel. Als het dan niet gemaakt is wel. Ga morgen weer naar de tandarts. Hopen dat ze mij weer kan helpenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar misschien voor het geval dat. Heb je altijd al iets achter de hand. Of ga je desnoods hier naar de noodtandarts??
Ik heb toch niet zo'n woningbouwkeuken johquote:
Wat is er mis met een woningbouwkeukenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo'n woningbouwkeuken joh
quote:
quote:
vooral slijtage van gewrichten.. maar dat is ook afhankelijk van hoe "gevoelig" je daar voor bent..quote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interessant, welk aspect denk je dat niet positief is voor het lichaam op lange termijn?
Sowieso bovenkastjesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met een woningbouwkeuken![]()
![]()
De ranzigheid aan de onderkant van dat kastje, daar is wel veel mis mee. Poetsen verdikkie
bovenkastjes zijn heilig voor ruimtequote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso bovenkastjesEn de chilisaus niet in de koelkast zetten
Je nu kan ze dus die zak niet tegen d'r wang duwenquote:
Nee joh, gewoon een hele kastenwandquote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bovenkastjes zijn heilig voor ruimte
Er zit nog een beetje in.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je nu kan ze dus die zak niet tegen d'r wang duwen
ow, bah.. lelijkquote:
Nee joh, veel praktischerquote:
Leuk beroep voor jou.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, deughoererij heeft een naam"Sensitivity readers" Man man man.
Betaald verontwaardigd mierenneukenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk beroep voor jou.
Ik zou het tegenovergestelde in het leven roepen.
Qua amusementswaarde zou ik dit wel aanmoedigen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij?Dat lijkt je wel een goed idee?
ZIjn dat niet gewoon neukfouten?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zouden niet mijn kinderen kunnen zijn nee.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZIjn dat niet gewoon neukfouten?
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Caspar Slok uit Sjakie en de chocoladefabriek wordt nu omschreven als "enorm" in plaats van als "dik"
Wordt in Flessiaansquote:De Oempa Loempa's zijn vanaf nu "kleine mensen" in plaats van "kleine mannetjes
quote:Caspar Slok uit Sjakie en de chocoladefabriek wordt nu omschreven als "vadsig afzichtelijk gedrocht" in plaats van als "dik"
quote:De Oempa Loempa's zijn vanaf nu "schijtirritante kutlilliputters" in plaats van "kleine mannetjes"
Lijkt me hilarisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |