ook lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht aan ... oven friet met oven Fishsticks en spinazie?
saus?!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aardappelkroketjes boontjes met een Franse naam en rundevink
ben benieuwd wat het creatieve gedeelte gaat zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk een beetje creatief aanklooien met wokgroenten, ei en noodles
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poah
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:24 schreef Crack_ het volgende:
ben benieuwd wat het creatieve gedeelte gaat zijn
Wel voorzichtig zijn dat je niet je ballen verbrandtquote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansen
Ja misschien toch een schort aandoen danquote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel voorzichtig zijn dat je niet je ballen verbrandt
precies!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in mijn blote bips achter het aanrecht staan dansen
wow vind je? Vind het er niet verkeerd uitzien eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lijkt alsof deze persoon nog weleens de sportschool mag aandoen
Zou ik wel doen voordat het mis gaat bij het snipperen van een uitjequote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien toch een schort aandoen dan
valt wel mee.. ik ken echt erger hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lijkt alsof deze persoon nog weleens de sportschool mag aandoen
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argumentquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee.. ik ken echt erger hoor
meh valt wel meequote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argument
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kansquote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien toch een schort aandoen dan
Ingebouwde grilplaatquote:Op zondag 19 februari 2023 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kans
Liefst die van een vrouwquote:
die van een vrouw idd zoals bos zegt.. verder niet echt..quote:
ze werken al tijden gewoon tegen een hongerloontje kennelijk (en ik zag ze idd regelmatig geen pauze kunnen nemen tussen ritten in)quote:Op zondag 19 februari 2023 18:55 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)in-nieuwe-reeks.html
Je zal maar op het OV aangewezen zijn.. Werken die mensen ook nog eens of staken ze alleen maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |