maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argumentquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee.. ik ken echt erger hoor
meh valt wel meequote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argument
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kansquote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien toch een schort aandoen dan
Ingebouwde grilplaatquote:Op zondag 19 februari 2023 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen metalen uitschuifplaat uit je buik? gemiste kans
Liefst die van een vrouwquote:
die van een vrouw idd zoals bos zegt.. verder niet echt..quote:
ze werken al tijden gewoon tegen een hongerloontje kennelijk (en ik zag ze idd regelmatig geen pauze kunnen nemen tussen ritten in)quote:Op zondag 19 februari 2023 18:55 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)in-nieuwe-reeks.html
Je zal maar op het OV aangewezen zijn.. Werken die mensen ook nog eens of staken ze alleen maar?
en dan zijn ook de taxibusjes (incl zorgvervoer) her en daar aan het staken. Zo konden sommigen van hier niet naar hun dagbesteding...quote:Op zondag 19 februari 2023 18:55 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)in-nieuwe-reeks.html
Je zal maar op het OV aangewezen zijn.. Werken die mensen ook nog eens of staken ze alleen maar?
Amsterdam stinkt sowieso al of niet @Haagsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:58 schreef mschol het volgende:
vuilnis ophalers staken ook, al die carnaval steden zullen wel stinken
oh dat sowieso..quote:Op zondag 19 februari 2023 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amsterdam stinkt sowieso al of niet @:Haags
Als 30 jarige, ja dat vind ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow vind je? Vind het er niet verkeerd uitzien eigenlijk
Buik kun je niet zo goed zien dus dat is lastiger om wat over te zeggen maar benen en armen is niks mis mee toch
Exact, dat vond ik ook een slecht argument .quote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is met bijna alles, gevaarlijk argument
dat weet je niet, kan ook maar erger wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als 30 jarige, ja dat vind ik.
[..]
Exact, dat vond ik ook een slecht argument .
Klein beetje sporten doet bij hem zeker geen kwaad
Zeker, afhankelijk van acties.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je niet, kan alleen maar erger worden
Ik vroeg me net af of je nog ademde na je overdosis, maar volgens mij werkt ie niet?quote:
Ja heeft even gewekt maar word nu wakker van de pijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of je nog ademde na je overdosis, maar volgens mij werkt ie niet?
ik weet dat niet voor iedereen alle manieren van sporten gezond is ja, sporten in zn geheel is vast niet negatief voor de gezondheid maar ik heb af en toe ernstig mn twijfels of het positief is voor het lichaam op de lange termijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeker, afhankelijk van acties.
Maar ik denk niet dat het sporten negatief uitpakt.
Denk jij dat sporten negatief is voor je gezondheid?![]()
Balenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wordt wakker vanwege die kiespijn
Nee. Hoop eigenlijk dat ze hier kunnen fixen. Ga het ook niet redden zolang met die pijnquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Balen![]()
Heb je je tandarts hier al geïnformeerd voor eventueel een afspraak als je weer in NL bent?
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wordt wakker vanwege die kiespijn
Nóg nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed ben je de opbrengst van vanmorgen aan het verbrassen in een restaurant?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |