Beetje prikkelbaar?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:51 schreef UitStraling het volgende:
En trouwens, mijn Italiaanse ex gaf en geef ik tot de dag van vandaag iedere verjaardag een kleine cactus, past bij haar karakter en als ze ergens een teringhekel aan heeft zijn het wel cactussen
oh vergeet de soya saus nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk een beetje creatief aanklooien met wokgroenten, ei en noodles
Eugčne-Alphonse?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aardappelkroketjes boontjes met een Franse naam en rundevink
Haariekoos fertesquote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aardappelkroketjes boontjes met een Franse naam en rundevink
Ja die gaat er ook wel door, en wat kruidenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh vergeet de soya saus niet
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poahquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook een Italiaanse ex, poah
Steranijsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh vergeet de soya saus nieten als je het chinees wilt maken , meer ginger en anijssterren.
Ik sla overquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens Helmondse ex proberen. Poah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |