quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De beer is met haar mee gecremeerd. Heb voor iedereen die dezelfde wilde nog zo'n zelfde gekocht. Heb er ook eentje thuis staan.
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaarquote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het van de week nog over hier
ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaar
Heb je de tegoedbon voor date met ballie al opgemaakt?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het van de week nog over hier
zou ik hem anders terugmogen?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de tegoedbon voor date met ballie al opgemaakt?
ah op die manier. Je bent wel goed in cadeautjes ontvangen mits het een goed cadeau is?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het iets is dat je kunt ervaren wel; maar spullen daar heb ik niet zoveel mee. Dan kan ik het vaak beter zelf kopen.
Zoltan de Tzatziki Griek is daarmee vandoor gegaan denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja ervaringen zijn ook leuker, of cadeaus zoals die tekening die gewoon een heel lief gebaar zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah op die manier. Je bent wel goed in cadeautjes ontvangen mits het een goed cadeau is?![]()
Ik vind zelf spullen krijgen opzich wel oke maar heb liever ervaringen dan spullen. Dus als het mensen zijn die ik niet zo vaak zie dan heb ik liever dat ze tijd investeren in samen een leuk gezellig dagje dan een cadeau
Ja, die ondernam meteen actie in het vliegtuig en tijdens de overstap in Dubai.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoltan de Tzatziki Griek is daarmee vandoor gegaan denk ik.
De terloopse ervaring van een door de wol geverfde harige poezenjager.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die ondernam meteen actie in het vliegtuig en tijdens de overstap in Dubai.
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met papquote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de hele tijd, blijkbaar
Kostas Trouwringidikidikakis?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Die Griek, ik heb echt zo de slappe lach gehad die dag vanwege de grappen![]()
O ja de ingelijste plattegrondquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met pap
Oh dat zal ik ook wel gemist hebben danquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat blijkt ... LTVDK in GC / [KSC #15616] Ploeps zei het labieltje en ze at nog een sigaret met pap
Heb hem niet op de foto's staan hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij zeker dat we die erin gedaan hebben.
Dan horen we binnenkort wel van bal hoe ze op een date is met je postbodequote:Op zondag 19 februari 2023 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem niet op de foto's staan hoor
jaquote:
Jeetje wat mooiquote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De beer is met haar mee gecremeerd. Heb voor iedereen die dezelfde wilde nog zo'n zelfde gekocht. Heb er ook eentje thuis staan.
jaa, cadeautjes waar mensen persoonlijke moeite in hebben gestoptquote:Op zondag 19 februari 2023 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ervaringen zijn ook leuker, of cadeaus zoals die tekening die gewoon een heel lief gebaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |