Ja dat denk k dan wel. Als het dan niet gemaakt is wel. Ga morgen weer naar de tandarts. Hopen dat ze mij weer kan helpenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar misschien voor het geval dat. Heb je altijd al iets achter de hand. Of ga je desnoods hier naar de noodtandarts??
Ik heb toch niet zo'n woningbouwkeuken johquote:
Wat is er mis met een woningbouwkeukenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo'n woningbouwkeuken joh
quote:
quote:
vooral slijtage van gewrichten.. maar dat is ook afhankelijk van hoe "gevoelig" je daar voor bent..quote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interessant, welk aspect denk je dat niet positief is voor het lichaam op lange termijn?
Sowieso bovenkastjesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met een woningbouwkeuken![]()
![]()
De ranzigheid aan de onderkant van dat kastje, daar is wel veel mis mee. Poetsen verdikkie
bovenkastjes zijn heilig voor ruimtequote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso bovenkastjesEn de chilisaus niet in de koelkast zetten
Je nu kan ze dus die zak niet tegen d'r wang duwenquote:
Nee joh, gewoon een hele kastenwandquote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bovenkastjes zijn heilig voor ruimte
Er zit nog een beetje in.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je nu kan ze dus die zak niet tegen d'r wang duwen
ow, bah.. lelijkquote:
Nee joh, veel praktischerquote:
Leuk beroep voor jou.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, deughoererij heeft een naam"Sensitivity readers" Man man man.
Betaald verontwaardigd mierenneukenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk beroep voor jou.
Ik zou het tegenovergestelde in het leven roepen.
Qua amusementswaarde zou ik dit wel aanmoedigen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij?Dat lijkt je wel een goed idee?
ZIjn dat niet gewoon neukfouten?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zouden niet mijn kinderen kunnen zijn nee.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZIjn dat niet gewoon neukfouten?
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Caspar Slok uit Sjakie en de chocoladefabriek wordt nu omschreven als "enorm" in plaats van als "dik"
Wordt in Flessiaansquote:De Oempa Loempa's zijn vanaf nu "kleine mensen" in plaats van "kleine mannetjes
quote:Caspar Slok uit Sjakie en de chocoladefabriek wordt nu omschreven als "vadsig afzichtelijk gedrocht" in plaats van als "dik"
quote:De Oempa Loempa's zijn vanaf nu "schijtirritante kutlilliputters" in plaats van "kleine mannetjes"
Lijkt me hilarisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |