Koetsjiekoetsjiequote:Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het zo zou werken ben ik 25
En zich maar afvragen waarom er geen promotie in zit op het werk..quote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaa 2-0 geblevenMorgen even mijn teamleider uitlachen
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom er geen promotie in zit op het werk..
Ik ook niet. En gebak meenemen begin ik al helemaal niet aan voor dat stelletje sufkutten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik vier m'n verjaardag eigenlijk ook nooit. Neem alleen gebak mee naar het werk en dat is het wel.
Was die Jeep het cadeautje?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam dus een keer vroeg thuis van mijn werk stond er een vreemde Jeep op de oprit, ik naar binnen met schuim op de waffel en koevoet in de handen, was het voor mijn verjaardag![]()
Wel van mijn eigen centjes maar toch
Op vleestaart gemaakt van hamsters trakteren bij dat brave clubje.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. En gebak meenemen begin ik al helemaal niet aan voor dat stelletje sufkutten.
Ik ben zo trouw als een chihuahua joh.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch wel een hele roedel schaarsgeklede dames binnen of kende ze je nog niet zo goed?
Zit je ook graag in een tas?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo trouw als een chihuahua joh.
Ja maar niet zo spectaculair eerlijk gezegd, meer symbolische dingen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens flink uitgepakt met cadeaus?
Beetje bibberen en angstig voor je uit starenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ook graag in een tas?
Diepvriesgarnalen met een communistische heilsjerp omquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar niet zo spectaculair eerlijk gezegd, meer symbolische dingen.
Hoop niet dat US een klein hoofd heeft waar zijn ogen nauwelijks inpassen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje bibberen en angstig voor je uit staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |