Ik had die met de watjes overal, maar alles wordt zo plakkerig.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik best ok als ik ergens in hotel bleef slapen. Die watjes met was was ik niet echt fan van.
oh wat heb ik geschreven? bedoel idd mgquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal wel 600 mg bedoelen![]()
Maar dan zou ik wat sterkers pakken indien voorhanden. En wat Los zegt, dan maar eruit met die handel.
600 gramquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat heb ik geschreven? bedoel idd mg
wat vervelendquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gat in je maag, dan moet je nog meer eten morgen.
M'n zwager laatst ook, lag ie weer een paar dagen in het ziekenhuis.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maagzweer/bloeding gehad. Geen aanrader.
Komen je buren straks ook nog luidruchtig thuis. Dan kun je alles op de bingokaart afstrepen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
kan de handleiding van de airo ook niet vinden
nee dat denk ik ook niet. maar als het kon had ik nu mijn eigen kies er uit gehaaldquote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een maagzweer/bloeding gehad. Geen aanrader.
Die dingen hebben menige nachtrust gered bij mijquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had die met de watjes overal, maar alles wordt zo plakkerig.
Wie kunnen we bellen als je niet meer antwoordt?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
nou werkt wel jongens want de ergste pijn is weg
Paar blaffende honden erbij.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen je buren straks ook nog luidruchtig thuis. Dan kun je alles op de bingokaart afstrepen.
Spiedkostenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit zo fijn geholpen bij een apotheek als in Frankrijk. Savonds speciaal voor mij en kreeg de halve apotheek mee voor ¤6 (medicijnen + spiedkosten)
Dat hoor ik wel vaker ja. En Denemarken ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Nooit zo fijn geholpen bij een apotheek als in Frankrijk. Savonds speciaal voor mij en kreeg de halve apotheek mee voor ¤6 (medicijnen + spiedkosten)
ze nu al dichtquote:Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Haal maar wat tranquillizers erbij, samen met een goede pijnstiller slaap je als een Roosje en morgen ding er maar uit.
Echte kiespijn valt niet mee te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |