🤣quote:
Jason heeft nu de ballen beet. Eerder is afgesproken dat ie dat met Chiara zou doen tijdens de live. Maar Chiara ziet er wel wat chique uit om dat te doen. En geen idee wat er tijdens de SL is gewijzigd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:37 schreef b_engeltje het volgende:
Wie houdt de ballen vast?
En wie tijden de live?
welke site vermelde dat? ik wil wel nog een 2024 hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat er geen 2024 bb komt? dat las ik vanmiddag maar ik hoop dat het gewoon een niet wetende stagiare was die dat gezegd heeft
Heb Chiara wel horen zeggen dat ze het gewoon gaat weigeren om te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason heeft nu de ballen beet. Eerder is afgesproken dat ie dat met Chiara zou doen tijdens de live. Maar Chiara ziet er wel wat chique uit om dat te doen. En geen idee wat er tijdens de SL is gewijzigd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
dippie neem een sjokolatje
[ afbeelding ]
ik heb dat alleen hier op het forum gelezen vanmiddagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke site vermelde dat? ik wil wel nog een 2024 hoor
die zegt wel vaker watquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb Chiara wel horen zeggen dat ze het gewoon gaat weigeren om te doen
De bewoners zelf, hadden in het voor gesprek te horen gekregen dit laatste seizoenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
we mogen het geschrans niet zienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Jolien : "Kom we gaan chocolade eten"
Ias : "Is dat tegen mij of Chiara"
We luisteren er graag naarquote:
Dit is best wel een raar shot... dat hoofd van Ias zo voor dat kruis van Bartquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben last van Tribbles in huis
Met volle mond praten en afgeven op de aanstaande onterechte mogelijke winnaar😮💨quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef ben34567 het volgende:
Indien exit Chayron vanavond kan hij samen met Danny en Chelsea in auto-interviews klagen hoe oneerlijk het is dat hij werd weggespeeld door Chiara en de rest van blauw🤭
Oh ok nou ik weiger het te geloven hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bewoners zelf, hadden in het voor gesprek te horen gekregen dit laatste seizoen
Stuur dat verveelde ontevreden chagerijnige gezicht naar huis aubquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben last van Tribbles in huis
hoop nog steeds op een hele rare twist dat ze hem toch naar huis sturen vanavond.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:43 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Stuur dat verveelde ontevreden chagerijnige gezicht naar huis aub
Een van de bewoners had het ook gezegd dat er geen BB2024 meer kwam, stond van de week hier in de COSquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shuku dum shuku dum smak smakquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali doe ff Turks dansen en zuks plies
Daarom beide express een jurk aan zeker ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb Chiara wel horen zeggen dat ze het gewoon gaat weigeren om te doen
Geraldine omt langs met de microfoonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:43 schreef Kayro het volgende:
Volgens mij staat chayron daar tijdens het hoogtepunt ballen, kan hij ze nog ff laten vallen😁🤨🫣
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
shuku dum shuku dum smak smak
30 min heb ik gewoon gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
bart komt zo de ballen vasthouden
ze hebben nog niks van bb gehoord, niet eens 'nog 30 min' geen instructie gehad lijkt het
zeurron heeft pijn achter zijn ogen
mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
bart komt zo de ballen vasthouden
ze hebben nog niks van bb gehoord, niet eens 'nog 30 min' geen instructie gehad lijkt het
zeurron heeft pijn achter zijn ogen
Lotje gaat Jolien komende week weer onder haar vleugels nemen en zorgen dat Chiara haar niet kan manipulerenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Daarom beide express een jurk aan zeker ook!
En jolien is wel vals ook hoor ze ging ook met Charlotte om maar nu het met chiara in en uit me reet is laat ze lotte lekker links leggen.
Hoop dat ze ook paracetamol meeneemt..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Geraldine omt langs met de microfoon
de rest mot blijven voor ut scharm
volgens mij zei jason dat net?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
30 min heb ik gewoon gehoord
Ook in je jurk kan je buiten staanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Daarom beide express een jurk aan zeker ook!
En jolien is wel vals ook hoor ze ging ook met Charlotte om maar nu het met chiara in en uit me reet is laat ze lotte lekker links leggen.
ohquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij zei jason dat net?
jolien is niet meer te redden , al te ver geïnfecteerd met het chiara virus net als sommige mensen hierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Lotje gaat Jolien komende week weer onder haar vleugels nemen en zorgen dat Chiara haar niet kan manipuleren
rob eruitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef ben34567 het volgende:
Verwachten we nog een twist vanavond ( dubbele exit of geen exit) ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is niet meer te redden , al te ver geïnfecteerd met het chiara virus net als sommige mensen hier
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien is niet meer te redden , al te ver geïnfecteerd met het chiara virus net als sommige mensen hier
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef Ireth het volgende:
Was die ballenbak nou altijd al zo leeg van boven of is er inmiddels al zoveel uit gevallen??
Ik wil het wel doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef suzi1 het volgende:
wie de ballen ophoudt tijdens de live krijgt die 5ooo
kleuter mimi heeft veel met de ballenbak gespeeld als hij daar stondquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef Ireth het volgende:
Was die ballenbak nou altijd al zo leeg van boven of is er inmiddels al zoveel uit gevallen??
Ik haal de borrelhapjes!quote:
Ik weet niet dat ik dat nog wil. De vroeger met alcohol overgoten orgieën krijgen we niet meer terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar bij hem zijn ze niet gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kleuter mimi heeft veel met de ballenbak gespeeld als hij daar stond
Ook leuk🤗quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef suzi1 het volgende:
2024 BB wrd 1 groot feestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet dat ik dat nog wil. De vroeger met alcohol overgoten orgieën krijgen we niet meer terug.
Alles moet te netjes.
Zou leuk zijn als het Rob even probeert.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu de grote vraag wie houd zo de balletjes tegen
ja ik wil het wel maar als voorgaande jaren dan niet zoals nu, alhoewel we nu wel veel spellen hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet dat ik dat nog wil. De vroeger met alcohol overgoten orgieën krijgen we niet meer terug.
Alles moet te netjes.
Turks dansen ? Vlaggen in brand steken en dergelijke ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali doe ff Turks dansen en zuks plies
ehm nee..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Turks dansen ? Vlaggen in brand steken en dergelijke ?
Tjongejongequote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan met je gluhwijn
[ afbeelding ]
Ze geeft mij wel een idee om een fles prosecco open te trekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan met je gluhwijn
[ afbeelding ]
Zou een leuke zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef suzi1 het volgende:
hier wordt lekkere zoute popcorn gemaaktquote:
Vandaar de sl natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:53 schreef suzi1 het volgende:
aha dus jol weet al wat er vanacht buiten geroepen was
zielughh voor Jodelienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:56 schreef ledn81 het volgende:
Jolien was aan het wenen zegt Bart. "Ze mogen van mij roepen wat ze willen, interresseert mij niet"
Blijkbaar toch nare dingen geroepen over Jolien over de schutting. Vandaar de lange SL waarschijnlijk
We horen het later vanavondquote:
Ja! Dat dacht ik ook netquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou Charlotte zijn uitgevallen ?
Verteld hebben wat ze gehoord heeft denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
😂😂😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:59 schreef 36Chambers het volgende:
Agghh Joliegje hoe kan het nou dat ze nare dingen roepen over je
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:56 schreef ledn81 het volgende:
Jolien was aan het wenen zegt Bart. "Ze mogen van mij roepen wat ze willen, interresseert mij niet"
Blijkbaar toch nare dingen geroepen over Jolien over de schutting. Vandaar de lange SL waarschijnlijk
Charlotte keek wel heel kwaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
visgraatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:59 schreef Jockari het volgende:
Welke graad heeft Bart in het leger ?
ja zo te horen staan er weer schreeuwers.. nu dus daar ook de live te zienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
na dat wrd dus meer schreeuwers ant hek
lkkr man![]()
![]()
Ik gok dat we daar tijdens de uitzending achter gaan komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Mich staat te zingen buiten, hoelang zou dit spel nog doorgaan?
Echt.. het maakt niet uit wat Geraldine aantrekt.. het is het altijd net niet en een beetje viezigquote:
Ik omarm het chiara virus met liefde.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De tandarts komtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
flink aan de tand voelen die bewoners.
arme rob![]()
Ja ik hoorde het net, 4950 erbij als er niets meer valtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Half uurtje nog met de ballen @:dotteke
.. en presenteren kan ze ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt.. het maakt niet uit wat Geraldine aantrekt.. het is het altijd net niet en een beetje viezig
Double trouble dalijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Misschien net met buitenstaan tegen jolien geschreeuwd. Want charlotte zou het na het vertrek pas doen.
ja dat dacht ik ook, wedden dat ze dat ook gaan zeggen straksquote:
Ja maar toch geslaagd ondanks Robquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee nog niet nog een half uur tijdens de live
klapper fabula'sssquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dinge dinge dong dong hotseflots
luie donder!quote:
Haha heerlijk dat die er zo één van één uitgewerkt wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:08 schreef ben34567 het volgende:
Chelsea - Danny - Chayron (met half been eruit)- Charlotte
Nogmaals het bewijs dat het geen goed idee is om vanaf week 1 al met bondjes te beginnen.
Heeft de FEBO goed ingefluisterdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:10 schreef Krambo het volgende:
Dat ingestudeerde praatje van Charlotte bbbrrr
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat zien die wijven eruit![]()
Stof was op voor zijkanten
All or nothing.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef ben34567 het volgende:
Love week en allemaal begrafeniskledij aan
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Had Bridgit niet permanentekunnen invallen vanavond
Bam.quote:
Ja nog steedsquote:
tuintje in mn hartquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
ze spreekt de kleuter zelf aan op het drankje doen
hij ziet er echt niet uit
'ik zal u in de bloemtejes leggen' nivo van een 16 jarige die in tuintjes ligt te boemzen omdat het thuis nog niet mag
Schattig toch😉 vond Geraldine ook vast. Meer nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
ze spreekt de kleuter zelf aan op het drankje doen
hij ziet er echt niet uit
'ik zal u in de bloemtejes leggen' nivo van een 16 jarige die in tuintjes ligt te boemzen omdat het thuis nog niet mag
Finale spel: Kop van Jutquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef MacDeMarco het volgende:
rob valt helemaal uit elkaar, straks is alleen z'n hoofd nog over in de finale
I never promised you a rosegarden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuintje in mn hart
tuintje op je buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |