Halverwege ben ik tot de conclusie gekomen dat in elk geval deze yoga niks voor mij isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou na de lunch moet ik naar de yoga, dus moet snel de knoop doorhakken.
Hardop gezucht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
Misschien is een tosti een idee?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou na de lunch moet ik naar de yoga, dus moet snel de knoop doorhakken.
Yes, of nou ja een date van een weekend. Ik ben met de tram naar het immer romantische Benidorm gegaan om van daar uit samen per taxi weer naar mijn huis te gaan.quote:
Bijzonder matige liedje iddquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Halverwege ben ik tot de conclusie gekomen dat in elk geval deze yoga niks voor mij is
Huub, doe maar effkes wisselen. Is een hele luie, d'n dees.quote:
Lanterfantjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
En uitkijken dat je met veel bier achter de kiezen zelf niet carnavalt!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:06 schreef Em31 het volgende:
Veel plezier aan iedereen die carnavalt!
Ah leuk! Vandaag nog toevallig de Wraptastic en Chicken Wing Rekske gekekenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:58 schreef Momo het volgende:
Over Brabant gesproken, 205Records heeft weer een leuk Tell Sell filmpje ingesproken
?quote:
Ach, de Nederlandse tv gaat vanaf NU weer Songfestivalinzendingen bashen en erom lachen want hahahihihoho het is zo'n grappig festival.quote:
En gaan ze de inzending van Kroatië laten zien en dan geven een compleet verkeerde uitleg en laten ze een stukje ongemakkelijk gedans zien uit Roemenië en dan zegt Gerard Joling "het is om te gieren zo slecht". Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ach, de Nederlandse tv gaat vanaf NU weer Songfestivalinzendingen bashen en erom lachen want hahahihihoho het is zo'n grappig festival.
Bridges vind ik wel echt heel goed en is mijn nummer 1 in mijn top 15 tot nog toeIk gok zelf alleen wel dat dit Wouter zijn "slechtste" resultaat op het festival zal zijn.
Hoe het altijd gaat. Mwehquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En gaan ze de inzending van Kroatië laten zien en dan geven een compleet verkeerde uitleg en laten ze een stukje ongemakkelijk gedans zien uit Roemenië en dan zegt Gerard Joling "het is om te gieren zo slecht". Zoiets zal het wel zijn.
Mweh keuze van Litouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, de hele avond weggeweest. Wat heb ik allemaal gemist?
Dit vooralquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Cyan9 het volgende:
WidM was weer leuk, ze zijn dit seizoen echt wel wat creatiever.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, de hele avond weggeweest. Wat heb ik allemaal gemist?
Dat is altijd wel zo, soms zingt de favoriet gewoon niet goed, maar nu maakt de jury gewoon een rare stapquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh
De potentie wordt dit jaar toch niet behaald bij meerdere NSF's, he?
Dat wel. Alleen doet het vele geld uit de pot als mogelijkheid wel heel erg afbreuk. Vooral omdat dit vaak niet door de mol hoeft te komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vooralHet is al iets creatiever en iets unieker dan wat we de afgelopen 5 jaar hebben gezien.
Het haalt België bij lange na niet maar ze proberen het in elk geval
En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen van Monika Liu en Roopmeneerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is altijd wel zo, soms zingt de favoriet gewoon niet goed, maar nu maakt de jury gewoon een rare stap
True, true, maar voor m'n gevoel hoor ik dit jaar meer teleurstelling dan vorig jaar bijvoorbeeld (maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is altijd wel zo, soms zingt de favoriet gewoon niet goed, maar nu maakt de jury gewoon een rare stap
Vorig jaar was wel vaak de favoriet van de voorronde ook de uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
True, true, maar voor m'n gevoel hoor ik dit jaar meer teleurstelling dan vorig jaar bijvoorbeeld (maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk)
Is Europa een smakeloos continent?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Er worden dit jaar echt rare keuzes gemaakt.
Het lijkt Noord-Amerika wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is Europa een smakeloos continent?
Alleen Noorwegen, Italie, Tsjechie, Malta en misschien Ierland hebben naar mijn mening goede keuzes gemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Er worden dit jaar echt rare keuzes gemaakt.
Belgie begint steeds meer een guilty pleasure te wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat België toch wel safe naar de finale gaat zo.
Ondanks dat ik het nummer niks vind. Maar het voelt toch steeds logischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |