Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies. Mocht het lukken dan zijn ze nog niet van 'm af.
Ik denk zelfs dat het averechts zou kunnen werken en dat hij dan misschien helemaal niet meer te genieten zal zijn voor de andere deelnemers
dan breekt de pleuris uit denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ik
Ook weer zo. De zin 'mocht het lukken' in mijn post was overbodig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ik
Wie weet hoe Kim nog leuker wordt als Jeff eenmaal weg is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga het toch heel erg jammer vinden als Kim D of Jeff het programma zouden verlaten. ik vind Kim vaak ook echt heel lief oprecht en leuke streams geven. En Jeff ook….
Saai, saaier saaist.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie weet hoe Kim nog leuker wordt als Jeff eenmaal weg is.
volgens mij moet Kim heel veel op haar tenen lopen in de buurt van Jeff. En Kim is ook zonder jeff heel goed in staat om een leuke tijd te hebben in de loods.
dus mijn conclusie : Jeff eruit, zal de sfeer alleen maar ten goede komen
quote:
Het ziet er inderdaad vreemd, nou ja eigenlijk ziet het er gewoon lelijk uit, het is net alsof er een hap uit is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het kapsel van Bep.
Sas ligt weer doodop in bed.
Het is daar een dagkoers met vijf eliminaties in vijf maanden dus wacht nou maar eerst eens af. Als het een fysieke proef is dan ben je koekoek om je kaarten te verspelen en KimD erop te zetten. Dan moet je die onverwachtste troef bewaren voor de volgende keer. Wint ze dan krijg je het namelijk als een boemerang terug en kost het de kop van Mirthe, Wanda, Bern of Isaac. Ga er nog steeds vanuit dat er twee per maand gaan komen want KimK/Mexx dus soms moet je ook even geduldig willen zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga het toch heel erg jammer vinden als Kim D of Jeff het programma zouden verlaten. ik vind Kim vaak ook echt heel lief oprecht en leuke streams geven. En Jeff ook….
Dat is al vanaf het moment dat Wendy het had geknipt. Een hele hap eruit aan de achterkant.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het kapsel van Bep.
Sas ligt weer doodop in bed.
Zou Hannelore haar tekst vooraf inspreken, want dan komt er voorlopig geen zoemer, ik hoorde haar namelijk zojuist op de radio.quote:
Is allemaal vooraf ingesproken... zijn zulke algemene teksten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Hannelore haar tekst vooraf inspreken, want dan komt er voorlopig geen zoemer, ik hoorde haar namelijk zojuist op de radio.
Als je hier doorheen kunt kijken en ziet dat er op gezette tijden, vanuit Jeff, een scriptje moet worden opgevoerd, dan zie je ook dat gelijk of kort erna telkens weer alles koek en ei is tussen die twee. Vaak zie je dat ze hun lach ook niet kunnen inhouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:54 schreef cinsan het volgende:
kim heeft niks nada noppes , zelfrespekt , hoeveel x is ze al niet uitgescholden voor van alles nog en nog wat door hare bitbul, en elke keer gaat ze terug naar hem
ook bij een fysieke proef kan kim de mist in gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is daar een dagkoers met vijf eliminaties in vijf maanden dus wacht nou maar eerst eens af. Als het een fysieke proef is dan ben je koekoek om je kaarten te verspelen en KimD erop te zetten. Dan moet je die onverwachtste troef bewaren voor de volgende keer. Wint ze dan krijg je het namelijk als een boemerang terug en kost het de kop van Mirthe, Wanda, Bern of Isaac. Ga er nog steeds vanuit dat er twee per maand gaan komen want KimK/Mexx dus soms moet je ook even geduldig willen zijn.
Dan is straks de zoemer een optiequote:Op donderdag 16 februari 2023 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is allemaal vooraf ingesproken... zijn zulke algemene teksten.
'Dit is het bedrag wat jullie verdiend hebben.....'
Het meeste is vooraf ingesproken ja, paar keer dingen gehoord die 'live' warenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Hannelore haar tekst vooraf inspreken, want dan komt er voorlopig geen zoemer, ik hoorde haar namelijk zojuist op de radio.
Er zijn nog maar zo weinig echte eliminaties geweest dat je nog niet echt kunt spreken van een patroon.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Qua eliminaties .. het is tot nu toe nog steeds afwisselend mentaal en fysiek geweest.
Laatste was mentaal, dus dan zou de volgende fysiek weer zijn.
Zou daar ook wel blij om zijn, daar kan ik ook slecht tegenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Was-beer het volgende:
Jan Willem is blij dat het gegil weg is van 'die grieten'
Als ze haar naam op dat scherm ziet staan dan draait ze helemaal door en kan ze niet meer normaal naar mensen kijken. Iedere persoon daar heeft voor haar gevoel dan op haar gestemd. En natuurlijk kan ze falen bij een fysieke proef maar je moet daarin wel een afweging maken of het verstandig is. Zet haar in die watertank en ze haalt het zonder een krimp te geven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ook bij een fysieke proef kan kim de mist in gaan.
ze presteert niet echt goed onder druk. En zelf als ze die wint, dan is het nog maar 1 persoon die zij daadwerkelijk weg kan sturen, niet de hele groep die op haar stemt.
Nou..quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn nog maar zo weinig echte eliminaties geweest dat je nog niet echt kunt spreken van een patroon.
Dat van Jeff was mentaal hoor, vraag maar aan Jeffquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou..
Quincy - mentaal
Jeff - fysiek
Madeleine - mentaal
Berend - fysiek
Leila - mentaal
Is toch een patroon.
Daar doel ik op ja dus je moet enerzijds flexibel zijn en niet te geforceerd op Pietje of Marietje willen gaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou..
Quincy - mentaal
Jeff - fysiek
Madeleine - mentaal
Berend - fysiek
Leila - mentaal
Is toch een patroon.
Het is een soort van bob voor langer als achter, moet dagelijks naar binnen geföhnd worden en dat doet ze niet vandaar dat het lijkt alsof er een hap uit is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad vreemd, nou ja eigenlijk ziet het er gewoon lelijk uit, het is net alsof er een hap uit is.
Heeft ze een hap gedoneerd?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad vreemd, nou ja eigenlijk ziet het er gewoon lelijk uit, het is net alsof er een hap uit is.
Ohh grappig is dat de stem? Hannelore in je oren. Grappig!! Hebben ze het ook hierover gehad in de loods?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar zelfs als ze het bol föhnt ziet het er denk ik nog steeds vreemd uit, en als ik Wendy was zou ik dan toch tegen Babs zeggen dat ze het van achter naar binnen moet föhnen of het alsnog knippen zodat het niet zo happerig valtquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het is een soort van bob voor langer als achter, moet dagelijks naar binnen geföhnd worden en dat doet ze niet vandaar dat het lijkt alsof er een hap uit is.
Ik heb ze nog nooit over Hannelore zelf horen praten, maar dan nog kunnen ze het best weleens over haar gehad hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ohh grappig is dat de stem? Hannelore in je oren. Grappig!! Hebben ze het ook hierover gehad in de loods?
Lekker mensen beschuldigenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik denk dat hun [ Rupie en Imi ] ook de loempia van Sasha hebben gepakt.
In jouw de?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Lekker in mijn eentje in de COS posten
Jeff zet Jeff zo neerquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim over haar relatie, hoe haar ouders erover zouden denken. Dat Jeff waarschijnlijk neer zal worden gezet als de kwade Jeff.
Waarom zou ze, Jeff doet niets verkeerds. De ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet ze hem daar even op aanspreken
Dat gelooft ze zelf niet eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ze, Jeff doet niets verkeerds. De ideale schoonzoon.
Nee dat was Martin met nog iemandquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik denk dat hun [ Rupie en Imi ] ook de loempia van Sasha hebben gepakt.
Dan heb je dat goed gedacht, want dat dacht ik ook. Heb je dat zelf bedacht, dat ik dat dacht?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien dacht dat zij dat dacht
Het lijkt me sowieso niet prettig als ouder om je kind in die setting te zien dus laat staan met allerlei relatieperikelen. Verder kijkt zij natuurlijk met een grote roze bril naar haar vriendje waardoor al de rest snel naar de achtergrond verdwijnt. KimD gaat er bovendien anders mee om dan bijv. Alicia of Sasha dat zouden hebben gedaan/gepikt. Ze hebben al tig plannen voor na de loods terwijl je je beter gewoon focust op of die relatie überhaupt stand kan houden straks in de buitenwereld. Als het programma Jeff echt in een kwaad daglicht had willen zetten dan hadden ze 80% van zijn daden/woorden niet gecensureerd en gewoon uitgezonden. Maar ja dat weten zij natuurlijk niet wat er allemaal gestreamd en op televisie komt. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim over haar relatie, hoe haar ouders erover zouden denken. Dat Jeff waarschijnlijk neer zal worden gezet als de kwade Jeff.
Gebeurd wel vaker hoor zo kort achter elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk dit keer echt eliminatie een spel voor de huishoudpot is te snel na 2 dagen
Dat is ie ook en ze doen het geinig, ik moet lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
JW: Wat erg ik word hier afgeschilderd als in of ander Drentse boernkinkol.
Oh .. als GJ dus...quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik versta hem wel, maar het is vaak wel doorspekt met zijn Aalmeloose accentquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ie ook en ze doen het geinig, ik moet lachen.Ik versta JW ook vaak niet door zijn boeren gemompel.
HIj heeft een kus gehad van Eunice heeft Esther dat gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Daarom kon het niet lang duren voor een volgende, dus hoe minder ze verdienen, hoe meer alarmenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd... geld is wel op nu ...
Ik heb het niet gezien, maar dat moet wel, want een later loopt het samen met Esther wegquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft een kus gehad van Eunice heeft Esther dat gezien?
De wijn zou ze opdelen voor de valentijnsstelletjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice en Mirthe over gestolen drank en voedsel.
Die twee letterlijk quoten is niet te doen.
Maar wat ik er uit haal is dat Eunice wijn had bewaard om te delen met Valentijn (en wat toastjes en brie van Janet). Het was wat onduidelijk maar het lijkt erop dat het als cadeau voor Kenzy en Mirthe bedoeld was.
Toen die wijn weg was hoorde Eunice van Janet dat Rupert hiervan 'geproefd' had dus is ze bij hem verhaal gaan halen. Rupert zei dat hij inderdaad nog 'een slok' had gedronken maar dat het niet uitmaakte want ze zouden toch nog wel een fles van de manager krijgen.
Mirthe vraagt of Kenzy dit weet en besluit met Eunice om dit te gaan vertellen zodat Kenzy ze in de gaten kan houden met wat er door Rupert en Ima besteld gaat worden.
Eunice verteld ook aan Mirthe dat Rupert en Ima eerder al een stuk brownie achter hadden gehouden, dit had Eunice nog niet eerder tegen iemand verteld. Ook was er ineens een blikje kersen zo goed als leeg en volle fles sojamelk weg. Die fles was nog helemaal vol en wordt voor de havermout gebruikt, maar dat kan volgens E&M niet meer zijn geweest dan een glas, niet een hele fles. Kenzy heeft vanmorgen alweer een nieuwe fles naar beneden gebracht.
Eunice gaat ze in de gaten houden. E&M vonden dat ze veranderd waren, Rupert is wat aardiger en positiever geworden. Eunice had tegen Janet gezegd dat ze wel op hem kunnen stemmen, maar hij is vrolijk enzo maar nu ze dit ziet denk ze dat ze gewoon gek is dat ze het voor hem op nam.
Mirthe is het daarmee eens. Dat heeft hij niet verdiend: "de conjos zuipen gewoon de wijn voor valentijn op".
Als dat z.g.n. 'masterplan' om Kim er uit te stemmen faalt, kan het zo maar eens Esther zijn, wat jammer is want ze maakt wel TV met haar JW-stalking.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:45 schreef Clasientje het volgende:
Esther die bang is zij voelt het al aan dat ze weggestemd wordt.
Hahaha dat is waarquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat z.g.n. 'masterplan' om Kim er uit te stemmen faalt, kan het zo maar eens Esther zijn, wat jammer is want ze maakt wel TV met haar JW-stalking.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë hoort dat er iets op geblazen wordt
Dat weet je eigenlijk achteraf pas of je daar zo blij mee moet zijnquote:
???quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Esther ziet alles. En is dat niet zo, is het toch zo....quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdienopdracht om boodschappen voor het weekend te kunnen bestellen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:53 schreef marky326 het volgende:
Dit moet echt een eliminatie zijn, het spel gaat zooooo langzaam.
Het jaar is nog lang niet voorbijquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:53 schreef marky326 het volgende:
Dit moet echt een eliminatie zijn, het spel gaat zooooo langzaam.
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verdienopdracht om boodschappen voor het weekend te kunnen bestellen.
Wanneer zitten ze daar een half jaar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang niet voorbij
Meestal aan het einde van een Managermaandquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.
Die duurde dan ook maar vijftien secondenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.
Alleen de laatste niet. Leila was halverwege.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal aan het einde van een Managermaand
en deze dagen toch? Het stopt in augustus dacht ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanneer zitten ze daar een half jaar?
1 september.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en deze dagen toch? Het stopt in augustus dacht ik
Maandag mogen ze nominerenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef marky326 het volgende:
[..]
Deze kijkcijfers zijn erg goed en vrijwel stabiel, ook qua marktaandeel voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden zijn gewoon uitstekend. En dan heb ik het enkel over de lineaire/uitgesteld kijken cijfers. Nog niet eens over de Videoland uitzendingen die daar te bekijken zijn en de streams afzonderlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:59 schreef marky326 het volgende:
Ben benieuwd of we het eind gaan halen met deze kijkcijfers...
De uitzendingen zijn ook best leuk om te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze kijkcijfers zijn erg goed en vrijwel stabiel, ook qua marktaandeel voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden zijn gewoon uitstekend.
Grootste investeringen zijn al gedaan, en de boodschappen betalen ze gewoon van die miljoen waar al bijna een ton van is afgeschreven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:59 schreef marky326 het volgende:
Ben benieuwd of we het eind gaan halen met deze kijkcijfers...
Het is gewoon leuk om te zien om alles beknopt achter elkaar geknipt en geplakt te zien zonder die lange wachttijden op de rauwe streams. En ook wel leuk hoe ze de verhaallijnen brengen tussen de deelnemers. Het is een combi van die twee die het leuk maakt bij dit soort RLS's.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn ook best leuk om te kijken
Het maakt het inderdaad wel overzichtelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om te zien om alles beknopt achter elkaar geknipt en geplakt te zien zonder die lange wachttijden op de rauwe streams. En ook wel leuk hoe ze de verhaallijnen brengen tussen de deelnemers.
JW hoort het nu ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Zoe al aageeft, dat ze geblaas hoort, dan is het een verdienopdracht
Die logica snap ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Zoe al aageeft, dat ze geblaas hoort, dan is het een verdienopdracht
Waarom het dan een verdienopdracht moet zijn.quote:
Ok Grey, dank je welquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:12 schreef marky326 het volgende:
[..]
Omdat het ook een eliminatie zou kunnen zijn
A okay. Je volgt het wat langer(wordt er wel te vaak aan herinnerd), dus hebt wat meerdere eliminaties meegemaakt. Nou ben benieuwd dan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom het dan een verdienopdracht moet zijn.
Het kan ook een op opvangkussen voor een eliminatie zijn
Ik verwacht geen eliminatiequote:Op donderdag 16 februari 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Je volgt het wat langer(wordt er wel te vaak aan herinnerd), dus hebt wat meerdere eliminaties meegemaakt. Nou ben benieuwd dan.
Kim tegen Wandaquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eliminatie van 1 tegen 1 met een stormbaan zou wel leuk zijn.
*wishful thinking*
Gaat ze nou op die tour? Goed antwoord van Rupiquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:22 schreef Was-beer het volgende:
Esther: ik wil heel graag weten hoe het is, dood gaan
Rupert: nou je gaat er ooit achter komen dus maak je geen zorgen
Denk vergeten ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Handig dat korte Rokje Zoe, zo vaak gezegd en toch weer een korte rok aan doen
Als ze slim is kijkt ze zo snel ff in het washok ..quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:28 schreef Harry het volgende:
Zoe met haar minirokje op dat apparaat......
Ik heb het gesprek tussen hun niet helemaal meegekregen dus weet niet hoe ze het precies bedoelde.. Volgens mij was het wel onschuldigquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ze nou op die tour? Goed antwoord van Rupi
Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is eigenwijs. Een tijd geleden heeft een manager (Isaac?) gezegd sportkleding aan te doen als de zoemer gaat. Sindsdien zorgt Zoe altijd dat ze een rok aan heeft.
Ze wilt aandacht daarom doet ze datquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is eigenwijs. Een tijd geleden heeft een manager (Isaac?) gezegd sportkleding aan te doen als de zoemer gaat. Sindsdien zorgt Zoe altijd dat ze een rok aan heeft.
Dat is opgenomen allemaal. Gewoon instartjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Hannelore nu nieuws lezen en het spel uitleggen
Johquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is opgenomen allemaal. Gewoon instartjes.
Het ging mij om het toeval dat het beiden tegelijk was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan had je toch zelf ook wel die conclusie kunnen trekken?
Ik ook niet, Hannelore praatte er doorheen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is nu de bedoeling? Heb de uitleg niet gehoord
Ze moeten vast aan het elastiek zo ver mogelijk zien te komen en dan iets op een klitterband vastzettenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is nu de bedoeling? Heb de uitleg niet gehoord
Dank jequote:Op donderdag 16 februari 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten vast aan het elastiek zo ver mogelijk zien te komen en dan iets op een klitterband vastzetten
Hoe verder weg hoe maar geld er verdiend kan worden.
Gezellig mens, maar die vreet daar alleen maar de boel op en verdient niets.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:40 schreef pingu66 het volgende:
Moirama doet weer flink haar best......
Vind haar echt weer een slappe hap...en snelle opgeefsterquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar een beetje meer inzet zou best kunnen Moraima
Ze heeft het niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Vind haar echt weer een slappe hap...en snelle opgeefster
Gaat ook bij iedere stelling op groen staan dus een hele dure tantequote:Op donderdag 16 februari 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig mens, maar die vreet daar alleen maar de boel op en verdient niets.
It's a miracle!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:47 schreef Chanel5 het volgende:
toch kan die rug van Esther nog wel een hoop hebben hè?
op afgekeurd was het toch?
Vergelijk dat even met JW die als de brandweer gaat of Janet die het gewoon telkens maximaal probeertquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar een beetje meer inzet zou best kunnen Moraima
Is die kant dan korter?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
Ze mogen alleen de rechter baan gebruiken!? das niet eerlijk voor linkshandigen
"Ik leg hem hier gewoon neer"quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergelijk dat even met JW die als de brandweer gaat of Janet die het gewoon telkens maximaal probeert
pffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:54 schreef Was-beer het volgende:
Zelfs het lopen doet Bern langzaam
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap er niets van en zie ook hier in de cos niet wat de bedoeling is
Hij heeft al bijna een week last van zijn been.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
Marciano is niet zo goed, en heeft nu ineens last van zijn been.
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienenquote:
Zover mogelijk komen en dan een blokje met klittenband plaatsen. Ze hebben nu drie blokjes maar er is nog niet uitgelegd hoeveel ze kunnen verdienen en hoeveel blokjes ze mogen plaatsen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienen
Verdienopdracht, ze zijn nu nog aan het oefenen. Ze zitten aan een elastiek en moeten een sprintje trekken en het zakje zo ver mogelijk op de middelste reling plakken. Het is zwaar want het elastiek trekt je vrij snel weer terug. Wat er verdient kan worden is nog niet bekendquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap er niets van en zie ook hier in de cos niet wat de bedoeling is
Toch die schurft van Maddie opgepiktquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Rare plekken op z'n benen (Erik)
[ afbeelding ]
Nog niet bekend wat ze er mee kunnen verdienen ze moeten zo ver mogelijk zien te komen vast aan een elastiek en dan op het klitterband dat ding plakken. Hoe verder ze komen hoe meer ze verdienenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienen
Nou dat ziet er niet gezond uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
O ik dacht 5,5quote:
Nu zit ze bijna op de 7 mtr.quote:
Het nodigt allemaal niet uit om op K2 te willen gaan liggenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn blauwe plekken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het nodigt allemaal niet uit om op K2 te willen gaan liggen![]()
Berend had ook zulke plekken en KimD zelfs onder haar voeten
Daar kan Zoe ook over meepraten want zegt ze te pas en onpasquote:
testen hoe ver het koord kan komenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit zal toch niet de bedoeling zijn wat Bern nu doet.
Ze zitten allemaal onder de blauwe plekken.. Wendy en Babette hebben er ook zag ik. Ik denk dat het allemaal met de opdrachten te maken heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kan Zoe ook over meepraten
Dat GJ ook eens tegen haar kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
Zoë doet het ook goed.. je ziet dat sinds ze een paar keer heeft gewonnen een stuk serieuzer is met de opdrachten
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
GJ houd je irritante kop eens dicht.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
GJ houd je irritante kop eens dicht.
Zum kotzen..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:15 schreef Clasientje het volgende:
Gert-Jan de betweter weet weer alles beter
Ja zoiets denk ik ook maar er nog niets over gezegd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit voor elke meter een euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |