Ik heb het niet gezien, maar dat moet wel, want een later loopt het samen met Esther wegquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft een kus gehad van Eunice heeft Esther dat gezien?
De wijn zou ze opdelen voor de valentijnsstelletjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice en Mirthe over gestolen drank en voedsel.
Die twee letterlijk quoten is niet te doen.
Maar wat ik er uit haal is dat Eunice wijn had bewaard om te delen met Valentijn (en wat toastjes en brie van Janet). Het was wat onduidelijk maar het lijkt erop dat het als cadeau voor Kenzy en Mirthe bedoeld was.
Toen die wijn weg was hoorde Eunice van Janet dat Rupert hiervan 'geproefd' had dus is ze bij hem verhaal gaan halen. Rupert zei dat hij inderdaad nog 'een slok' had gedronken maar dat het niet uitmaakte want ze zouden toch nog wel een fles van de manager krijgen.
Mirthe vraagt of Kenzy dit weet en besluit met Eunice om dit te gaan vertellen zodat Kenzy ze in de gaten kan houden met wat er door Rupert en Ima besteld gaat worden.
Eunice verteld ook aan Mirthe dat Rupert en Ima eerder al een stuk brownie achter hadden gehouden, dit had Eunice nog niet eerder tegen iemand verteld. Ook was er ineens een blikje kersen zo goed als leeg en volle fles sojamelk weg. Die fles was nog helemaal vol en wordt voor de havermout gebruikt, maar dat kan volgens E&M niet meer zijn geweest dan een glas, niet een hele fles. Kenzy heeft vanmorgen alweer een nieuwe fles naar beneden gebracht.
Eunice gaat ze in de gaten houden. E&M vonden dat ze veranderd waren, Rupert is wat aardiger en positiever geworden. Eunice had tegen Janet gezegd dat ze wel op hem kunnen stemmen, maar hij is vrolijk enzo maar nu ze dit ziet denk ze dat ze gewoon gek is dat ze het voor hem op nam.
Mirthe is het daarmee eens. Dat heeft hij niet verdiend: "de conjos zuipen gewoon de wijn voor valentijn op".
Als dat z.g.n. 'masterplan' om Kim er uit te stemmen faalt, kan het zo maar eens Esther zijn, wat jammer is want ze maakt wel TV met haar JW-stalking.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:45 schreef Clasientje het volgende:
Esther die bang is zij voelt het al aan dat ze weggestemd wordt.
Hahaha dat is waarquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat z.g.n. 'masterplan' om Kim er uit te stemmen faalt, kan het zo maar eens Esther zijn, wat jammer is want ze maakt wel TV met haar JW-stalking.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë hoort dat er iets op geblazen wordt
Dat weet je eigenlijk achteraf pas of je daar zo blij mee moet zijnquote:
???quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Esther ziet alles. En is dat niet zo, is het toch zo....quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdienopdracht om boodschappen voor het weekend te kunnen bestellen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:53 schreef marky326 het volgende:
Dit moet echt een eliminatie zijn, het spel gaat zooooo langzaam.
Het jaar is nog lang niet voorbijquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:53 schreef marky326 het volgende:
Dit moet echt een eliminatie zijn, het spel gaat zooooo langzaam.
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verdienopdracht om boodschappen voor het weekend te kunnen bestellen.
Wanneer zitten ze daar een half jaar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang niet voorbij
Meestal aan het einde van een Managermaandquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.
Die duurde dan ook maar vijftien secondenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:55 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste eliminatieopdracht niet eens meer herinneren. Zo lang geleden is dat.
Alleen de laatste niet. Leila was halverwege.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal aan het einde van een Managermaand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |