Dat zou kunnen, maar zelfs als ze het bol föhnt ziet het er denk ik nog steeds vreemd uit, en als ik Wendy was zou ik dan toch tegen Babs zeggen dat ze het van achter naar binnen moet föhnen of het alsnog knippen zodat het niet zo happerig valtquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het is een soort van bob voor langer als achter, moet dagelijks naar binnen geföhnd worden en dat doet ze niet vandaar dat het lijkt alsof er een hap uit is.
Ik heb ze nog nooit over Hannelore zelf horen praten, maar dan nog kunnen ze het best weleens over haar gehad hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ohh grappig is dat de stem? Hannelore in je oren. Grappig!! Hebben ze het ook hierover gehad in de loods?
Lekker mensen beschuldigenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik denk dat hun [ Rupie en Imi ] ook de loempia van Sasha hebben gepakt.
In jouw de?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Lekker in mijn eentje in de COS posten
Jeff zet Jeff zo neerquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim over haar relatie, hoe haar ouders erover zouden denken. Dat Jeff waarschijnlijk neer zal worden gezet als de kwade Jeff.
Waarom zou ze, Jeff doet niets verkeerds. De ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet ze hem daar even op aanspreken
Dat gelooft ze zelf niet eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ze, Jeff doet niets verkeerds. De ideale schoonzoon.
Nee dat was Martin met nog iemandquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik denk dat hun [ Rupie en Imi ] ook de loempia van Sasha hebben gepakt.
Dan heb je dat goed gedacht, want dat dacht ik ook. Heb je dat zelf bedacht, dat ik dat dacht?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien dacht dat zij dat dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |