Kim tegen Wandaquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Eliminatie van 1 tegen 1 met een stormbaan zou wel leuk zijn.
*wishful thinking*
Gaat ze nou op die tour? Goed antwoord van Rupiquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:22 schreef Was-beer het volgende:
Esther: ik wil heel graag weten hoe het is, dood gaan
Rupert: nou je gaat er ooit achter komen dus maak je geen zorgen
Denk vergeten ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Handig dat korte Rokje Zoe, zo vaak gezegd en toch weer een korte rok aan doen
Als ze slim is kijkt ze zo snel ff in het washok ..quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:28 schreef Harry het volgende:
Zoe met haar minirokje op dat apparaat......
Ik heb het gesprek tussen hun niet helemaal meegekregen dus weet niet hoe ze het precies bedoelde.. Volgens mij was het wel onschuldigquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ze nou op die tour? Goed antwoord van Rupi
Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is eigenwijs. Een tijd geleden heeft een manager (Isaac?) gezegd sportkleding aan te doen als de zoemer gaat. Sindsdien zorgt Zoe altijd dat ze een rok aan heeft.
Ze wilt aandacht daarom doet ze datquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is eigenwijs. Een tijd geleden heeft een manager (Isaac?) gezegd sportkleding aan te doen als de zoemer gaat. Sindsdien zorgt Zoe altijd dat ze een rok aan heeft.
Dat is opgenomen allemaal. Gewoon instartjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Hannelore nu nieuws lezen en het spel uitleggen
Johquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is opgenomen allemaal. Gewoon instartjes.
Het ging mij om het toeval dat het beiden tegelijk was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan had je toch zelf ook wel die conclusie kunnen trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |