abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208065793
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Nee joh, klussen in huis *O*
pi_208066180
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Yep vandaag optocht gekeken en daarna met de kinderen naar de sporthal, de kinderen kunnen daar lekker spelen.

Dochter net opgehaald van de kindercarnaval. Was niet helemaal fit (te veel gesnoept in te korte tijd waarschijnlijk).
Zometeen zelf nog op pad en morgenmiddag nog een paar uurtjes met de kinderen en dan is het weer mooi geweest.
pi_208066478
Iedereen die carnaval viert, veel plezier!

Zoon ging kliko buiten zetten maar zei dat de vuilophaal een week gaat staken. Wist ik niet, dus zoek dat op en idd, staking. Kliko stond 11 minuten buiten en zoon weer naar buiten gestuurd om um toch maar terug te halen. Was ie ineens een stuk zwaarder :? Ik kijken, zit ie vol met andere zakken. Ik had er maar 1 dus plek genoeg voor nog wel 2 weken, maar dan wél zonder de meuk van een ander.
Dus. Die 2 zakken uit mijn kliko gevist en neergezet waar normaal de kliko's staan.
Lekker makkelijk, kliko legen in míjn kliko en dan zelf een lege hebben? Daggutniet he. Stelletje aso's |:)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208066542
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
pi_208067021
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
If they say
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2023 @ 20:59:52 #206
382129 crew  Donna
pi_208067115
Geen carnaval. Had een babyshower. w/
pi_208067165
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
pi_208067393
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
Die klotebeestjes komen áltijd op het verkeerde moment. Ze doen het erom }:|
Dat kammen is een crime, vooral de neten moeten eruit. Maar, het komt goed :Y
If they say
  zondag 19 februari 2023 @ 21:32:27 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208067827
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208068211
Mijn broer scheert z'n zoontjes kaal als ze luizen hebben :o Ik gooi hier gewoon van die shampoo-zonder-kammen erin, werkt prima. Koop altijd in in Engeland, daar is het een stuk goedkoper dan hier :?
pi_208068933
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 februari 2023 @ 23:48:03 #212
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069916
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef Tink89 het volgende:
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
Krullen moet je juist zo min mogelijk kammen/borstelen meende ik?
  zondag 19 februari 2023 @ 23:51:49 #213
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069957
Geen carnaval gevierd, juist heel hard gewerkt zodat al mijn collega's konden carnavallen. w/

Hier had Sticker vorig jaar vlak voor de zomervakantie luizen. Voor het eerst, terwijl we vanuit school zeker eens per maand een bericht krijgen dat er weer luizen zijn gesignaleerd. We hebben een week 2xdaags gekamd, en alles was weg. Ik ben wel blij dat hij het nu pas kreeg en niet toen het protocol bestond uit ALLE textiel in je huis in de was gooien. :')
pi_208070279
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Dat heb ik hier ook altijd geroepen 😅

Ik stelde ook voor een tondeuse te kopen ipv luizenshampoo. Maar daar waren ze het beiden niet mee eens 😉
pi_208071250
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
  maandag 20 februari 2023 @ 08:38:33 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071258
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208071273
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
pi_208071369
_O-
SUCCES ERMEE EXODE! MAAR, JE KRIJGT ER IETS MOOIS VOOR TERUG :P
If they say
pi_208071425
Geloof dat ik blij mag zijn met een voegvrijhuis :+

De twee vuilniszakken liggen er nog, plus een paar kliko's van degenen die niet weten dat er gestaakt wordt. Komen ze gauw genoeg achter :')
If they say
pi_208071426
@Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...

@hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...

@exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof :X

Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie :s)
Fake it till you make it...
pi_208071458
De huidige voegen zitten er inmiddels 97 jaar in, dus ik denk dat ik nieuwe voegen niet meer mee ga maken.

Morgen is B jarig, wij versieren de voortuin ook altijd, zullen we slingers aan de steigers hangen? _O-
  maandag 20 februari 2023 @ 08:56:36 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071478
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef exode het volgende:

[..]
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
pi_208071494
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:02:37 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071556
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:

[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
Oh ja, jij hebt daar oprecht nog eens meer last van ook dan de gemiddelde persoon ;(. Hopelijk snel klaar!

Ik was vrijdag op de 9 maanden beurs met oma, mama en schoonmama O+. Die gezichten tijdens de echo, echt geweldig O+.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:03:04 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071558
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoor :@ sorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
pi_208071560
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:52 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...

@:hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...

@:exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof :X

Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie :s)
Echt he? Zeker omdat er verder geen kliko te bekennen was dus het was niet zo van: mijnus is te vol, laat ik netjes zijn en ze in een bijna lege parkeren.
Heb de vrije plek in de kliko voor mn buurvrouw gereserveerd want die van haar zit al bijna vol :D

Dan zullen ze wel snel klaar zijn. Succes met de laatste loodjes :)

Zou het gewoon doen @exode, leuk voor B en hebben de voegenuitslijpers ook wat vrolijks :+
If they say
pi_208071572
Even een andere vraag:
Hebben jullie kinderen een smartwatch ding? Het gaat mij erom dat B kan bellen als er iets is, GPS is niet echt wat ik zoek.
Hij gaat steeds vaker alleen naar vriendjes en naar huis, ook vanaf school. Hij is al eens gevallen met zijn fiets op zo'n alleen tochtje en toen was er gelukkig een aardige omstander die hem hielp.

Daarnaast krijgt hij morgen een nogal dure op afstand bestuurbare auto en ik vind het zelf wel een fijn idee dat als er iets is hij kan bellen. Hij gaat er zonder ons alleen mee naar de speeltuin aan de overkant. Op zich een topspeeltuin en er zijn meestal wel ouders maar hij is er 2x lastigvallen door van die pubers.
pi_208071893
@exode dat was het moment dat D een telefoon kreeg. Alleen naar school fietsen met 9 jaar kon prima, maar toch wel fijn om te kunnen zien dat hij aangekomen is en dat hij kan bellen als hij wil spelen/er iets gebeurd is.

Hij neemt hem dan weer niet mee naar de speeltuin om de hoek. Maar wel naar een hangplek in de buurt van school. En nu bij 11 jaar fietst hij zelf de stad door naar pianoles, 5 km verderop. Dus dan gaat hij ook mee.
pi_208072130
Ik denk dat wij de smartwatch overslaan en gewoon voor een telefoon gaan. N wordt 8 deze zomer, een beetje vroeg misschien, maar ik denk dat het wel kan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_208072549
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
IK SCHREEUW MET JE MEE, VRIEND IS AAN HET SCHUREN EN HEEFT DE BOUWSTOFZUIGER ERBIJ AAN STAAN, WAT EEN HERRIE!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 20 februari 2023 @ 10:46:23 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208072590
SSSSSHHHHHTTTT ik kom hier voor m’n rust.
pi_208072694
Wij hebben voor de kinderen wel zo’n smartwatch gehad. Maar eigenlijk nooit echt als zodanig gebruikt. De gps was onnauwkeurig en bellen hebben we niet als nodig ervaren. We hebben het alleen een keer uitgeprobeerd geloof ik.

Hier fietsen ze wel alleen naar school maar hebben dan geen gsm bij zich. Meestal sta ik na schooltijd wel gewoon aan school om te weten waar ze afspreken. Incidenteel als dat niet uit komt neemt of de oudste z’n telefoon mee om het voor beide kinderen door te geven wat ze gaan doen, of ze komen eerst naar huis om het door te geven waar ze heen zijn.

Hier op school mogen ze sowieso pas telefoon mee naar school en groep 7 en 8. Geen idee of ze het merken of er iets van zeggen als ze dat (incidenteel) eerder doen hoor.

Vriendinnetje van de jongste had ook een tijdje een walkietalkie bij zich om met moeder thuis te overleggen na schooltijd.

Oudste neemt tegenwoordig als hij met vrienden (buiten) gaat spelen zijn telefoon mee, de jongste niet. (En ja die ben ik wel eens kwijt geweest, maar dat lag er meer aan dat ze niet deed wat ze beloofd had, naar huis komen als het vriendinnetje niet mocht spelen, toen was ze naar een ander vriendinnetje gegaan).

Moraal van het verhaal, de belfunctie op de smartwatch werkte wel, maar hier eigenlijk nooit gebruikt in de tijd dat ze die droegen.
pi_208072869
Ik ben zó blij op mijn werk te zijn na een week met zieke kinderen thuis *O*

Nu fingers crossed dat de kinderen niet eerder opgehaald moeten worden ofzo, maar ze leken wel echt opgeknapt vanochtend :P
pi_208073036
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:03 schreef Debsterr het volgende:
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoor :@ sorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
_O- O+
pi_208073264
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:04 schreef exode het volgende:
Even een andere vraag:
Hebben jullie kinderen een smartwatch ding? Het gaat mij erom dat B kan bellen als er iets is, GPS is niet echt wat ik zoek.
Hij gaat steeds vaker alleen naar vriendjes en naar huis, ook vanaf school. Hij is al eens gevallen met zijn fiets op zo'n alleen tochtje en toen was er gelukkig een aardige omstander die hem hielp.

Daarnaast krijgt hij morgen een nogal dure op afstand bestuurbare auto en ik vind het zelf wel een fijn idee dat als er iets is hij kan bellen. Hij gaat er zonder ons alleen mee naar de speeltuin aan de overkant. Op zich een topspeeltuin en er zijn meestal wel ouders maar hij is er 2x lastigvallen door van die pubers.
Ik heb hier voor beide kinderen (4 en 6) een GPS horloge van One2Track. De belfunctie met dit horloge is ideaal, je kan er telefoonnummers in kwijt maar ook je eigen telefoonnummer onder noodoproep zetten waardoor ze je met 1 druk op de knop kunnen bellen. De GPS die erop zit is fijn en nauwkeurig, maar in jouw geval dus bijzaak ;)
pi_208073447
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Aure het volgende:
Ik ben zó blij op mijn werk te zijn na een week met zieke kinderen thuis *O*

Nu fingers crossed dat de kinderen niet eerder opgehaald moeten worden ofzo, maar ze leken wel echt opgeknapt vanochtend :P
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere weken :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator/colorchick maandag 20 februari 2023 @ 11:42:54 #237
382129 crew  Donna
pi_208073518
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere weken :')
Heel herkenbaar idd.
pi_208073580
Leuk om jullie gedachtes te lezen over een smartwatch. Een telefoon vind ik niet handig, B raakt alles kwijt en zo'n horloge zit iig om zijn pols 'vast'. Daarnaast is het echt als er iets aan de hand is en dan is het wel handig als hij meteen iets in kan drukken.

Telefoon komt wel in groep 7 of 8. Of als hij 10 wordt volgend jaar, vind ik wel een mijlpaal of zo. Maar dan mag ie eerst wat beter op zijn spullen gaan letten.

Ik ga nog even verder nadenken.
pi_208073589
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:46 schreef amaranta het volgende:
SSSSSHHHHHTTTT ik kom hier voor m’n rust.
Moet jij niet lallend door de stad dansen?
pi_208073716
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:

[..]
Ventolin O+
Wat heb ik daar goede herinneringen aan.
Ging zo lekker met een jointje :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208073769
@exode wij hebben ook smartwatches van One2Track. Ik kan niet zonder, want ze gaan hier de hele wijk door en ik heb echt geen zin om altijd 6 rondjes te fietsen om de kinderen binnen te hengelen als we gaan eten of plots weggaan.
Daarnaast gebruiken we ze ook als de kinderen buiten spelen en wij even snel een boodschap moeten halen. Dan kan ik ze toch even laten weten dat er gedurende 20 minuten even niemand thuis is bijvoorbeeld. Kortom, ik zweer erbij. En inderdaad niet voor de GPS functie maar vooral de belfunctie. Een telefoon zijn ze met bijna 9 jaar nog veel te jong voor vind ik en zou alleen maar stuk gaan als je kijkt hoe wild ze buiten spelen. Die horloges zijn redelijk onverwoestbaar.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:00:38 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208073824
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef exode het volgende:

[..]
Moet jij niet lallend door de stad dansen?
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
pi_208074808
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
Het was zaterdag in Breda ook echt belachelijk druk.

Gaat het herstel wel goed?
pi_208075056
Ons grut heeft ook een smartwatch met bellen en GPS. Vind het een fijne tussenoplossing voordat ze klaar zijn voor een telefoon ^O^
pi_208076582
Ze zijn klaar voor vandaag en wat is het rustig.

En stoffig, ook al heb ik net de stofzuiger door het hele huis gehaald. Je moet nat soppen zei verloofde en toen snapte jullie wel wat ik antwoordde. B zat aan tafel zijn traktaties in elkaar te knutselen en vroeg met een verbaasd hoofd wat ik bedoelde.

Sorry, echt nogmaals sorry maatschappij, die vieze grappen komen van mij.
  Moderator/colorchick maandag 20 februari 2023 @ 16:14:20 #246
382129 crew  Donna
pi_208076622
_O-
  maandag 20 februari 2023 @ 16:41:28 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_208076883
THATS WHAT SHE SAID
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_208079753
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Weer je vinger?
pi_208079848
Ik was met oudste vandaag in het ziekenhuis. Ze heeft al een tijdje dat haar vinger raar staat. Dus naar de plastische chirurg, door naar de röntgenafdeling, terug naar de plastische chirurg om uiteindelijk bij de gipskamer uit te komen. Zag maar 2 carnavalvierders daar.

Nu moet ze 5wk een spalk mag ze niet sporten en zwemmen.

Jongste zag de borstprothesen liggen en vroeg wat is dat? Na mijn uitleg was oh laat maar dat wil ik niet.
pi_208079922
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ventolin O+
Wat heb ik daar goede herinneringen aan.
Ging zo lekker met een jointje :D
Mijn hart raakt over de zeik van ventolin ;(

/Nuttige weetjes.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 20 februari 2023 @ 20:50:29 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208080518
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:12 schreef F_r het volgende:

[..]
Weer je vinger?
2 zelfs.
22 maart nog een keer.
pi_208080523
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
2 zelfs.
22 maart nog een keer.
Sterkte en voor nu beterschap
  maandag 20 februari 2023 @ 20:51:49 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208080533
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef F_r het volgende:
Ik was met oudste vandaag in het ziekenhuis. Ze heeft al een tijdje dat haar vinger raar staat. Dus naar de plastische chirurg, door naar de röntgenafdeling, terug naar de plastische chirurg om uiteindelijk bij de gipskamer uit te komen. Zag maar 2 carnavalvierders daar.

Nu moet ze 5wk een spalk mag ze niet sporten en zwemmen.

Jongste zag de borstprothesen liggen en vroeg wat is dat? Na mijn uitleg was oh laat maar dat wil ik niet.
In welk zkh was je? Ik word ook geopereerd door een plastisch chirurg. Alleen ga ik niet naar het ziekenhuis maar naar een kliniek.

Succes met de spalk. Hopelijk is dat voldoende om de vinger recht te zetten.
pi_208080603
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
In welk zkh was je? Ik word ook geopereerd door een plastisch chirurg. Alleen ga ik niet naar het ziekenhuis maar naar een kliniek.

Succes met de spalk. Hopelijk is dat voldoende om de vinger recht te zetten.
Het cat
  maandag 20 februari 2023 @ 21:00:25 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208080657
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef F_r het volgende:

[..]
Het cat
Dan zou het zomaar mijn dokter kunnen zijn. Die werkt én daar en én in de kliniek. Hoewel hij meestal op maandag en woensdag in de kliniek is.
Dr. “ de Agrariër”
pi_208080697
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan zou het zomaar mijn dokter kunnen zijn. Die werkt én daar en én in de kliniek. Hoewel hij meestal op maandag en woensdag in de kliniek is.
Dr. “ de Agrariër”
Ze moet over 5 wk terug en krijgt dan een nieuwe is er nu nog niet werkzaam
  maandag 20 februari 2023 @ 21:12:26 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208080814
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef F_r het volgende:

[..]
Ze moet over 5 wk terug en krijgt dan een nieuwe is er nu nog niet werkzaam
Dus ze is vandaag door dokter A geholpen. En over 5 weken wordt ze door dokter B, maar die werkt daar nog niet?

Doet er ook verder niet toe, als het resultaat maar goed is.
pi_208080873
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dus ze is vandaag door dokter A geholpen. En over 5 weken wordt ze door dokter B, maar die werkt daar nog niet?

Doet er ook verder niet toe, als het resultaat maar goed is.
Nu hadden we een arts assistent die had overleg gehad met haar supervisor. Ik hoor het over 5wk wel. Baat het niet dan schaadt het haar ook niet.
pi_208080918
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijn hart raakt over de zeik van ventolin ;(

/Nuttige weetjes.
Ik word er hyper van. Maar dat schijnt erbij te horen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 07:21:06 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208083444
Waarschuwing: klaagpost en gezeur over niks...

Wij zijn dus op vakantie. En eigenlijk is het voor een deel best heel kut. Vrijdagavond 3 uur gereden, waarvan de kinderen de eerste bijna 2 uur alleen maar gezeurd hebben. Uiteindelijk vielen ze in slaap, maar toen we arriveerden, was het daarmee ook meteen onmogelijk om ze in bed te krijgen. We zijn tot 1 uur met ze bezig geweest. Vervolgens stonden ze om 5:20 weer naast m'n bed. Gaaaap...

Zaterdag boodschappen gaan doen en de binnenspeeltuin verkend. Was op zich oke, maar de jongste was wel wat erg ondernemend. We hebben 'm continu van de trap naar de bovenverdieping, de trampoline vol heel grote kinderen en de 'megaslide' geplukt. Niet de 'zij spelen, ik lees een boek' waar ik op gehoopt had. 's Avonds was alles volgens de oudste anders dan thuis en dus weer uuuuren naast haar bed. Tel daar drie keer eruit voor de jongste bij op.

Zondag een ochtendje zeehonden gekeken, dat was echt perfect! 's middags even gezwommen, met als resultaat dat beide kinderen s avonds niet lekker waren. En ja hoor, 's nachts allebei hoge koorts en hoesten, jengelen en echt niet lekker zijn. De oudste 't gaat nu weer redelijk, maar de jongste is echt ziek. Daardoor gisteren alleen met de oudste even de speeltuin gedaan en de jongste heeft alleen maar bovenop mij gelegen.

En nu issie nog ziek en gaan we dus niet het dagje schiermonnikoog doen met de vliegerwinkel daar. Want das geen doen zo. Maar ik wilde het zo graag... En hij klaagt over oorpijn en dan slaat de paniek toe. Mijn hoofd gaat er nu meteen vanuit dat hij de rest van de vakantie niet meer slaapt, dat hij de hele weg naar huis vrijdag gaat gillen en dat de rest van de vakantie kut is. En da's vast niet rationeel enzo, maar die angst zit best diep.

Einde zeurpost
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 07:25:28 #261
269689 crew  Viv
pi_208083473
Wat jammer @Tink89 , ik vind het niet 'niks' als de vakantie zo anders uitpakt dan gehoopt. Hopelijk komt je doemscenario niet uit. :*
pi_208083533
Och jeetje @Tink89, das zeker geen vakantie zoals je dat in gedachten had.
Als jongste oorpijn blijft houden zou ik een huisarts daar proberen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208083579
@Tink89 maar dat is toch ook gewoon balen. Als je hoopt op gezelligheid en vrolijkheid. En je krijgt chagerijnigheid en gedoe.
Niemand die er echt iets aan kan doen. Maar stom is het wel.

Hier net naar de garage gelopen om brood uit de vriezer te halen. Zo met mijn schaaltje melk naar de garage om daar op te warmen voor mijn pap. Ik ga bijna blij zijn als al mijn keukenspul vanavond in de garage staat en in niet meer steeds hoef te heen en weten. Gewoon alles daar klaarmaken en ergens in huis een plekjes vinden om het op te eten.
Maar dan hebben we over 8 dagen wel vloerverwarming en een mooie nieuwe vloer. Dus even verder kamperen :D
pi_208083648
Och @Tink89 dan loopt je vakantie niet zoals je je dat had voorgesteld ;(
Ik zou idd óók even naar een huisarts in de buurt gaan, gewoon voor de zekerheid.
Hoop ik toch dat er nog iets van je vakantie terechtkomt :*

@Deepfreeze, kampeerse :P
Weet nog de ellende van een nieuwe keuken. Nooit meer! :')
If they say
pi_208083655
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:20:05 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208083771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 07:21 schreef Tink89 het volgende:
Waarschuwing: klaagpost en gezeur over niks...

Wij zijn dus op vakantie. En eigenlijk is het voor een deel best heel kut. Vrijdagavond 3 uur gereden, waarvan de kinderen de eerste bijna 2 uur alleen maar gezeurd hebben. Uiteindelijk vielen ze in slaap, maar toen we arriveerden, was het daarmee ook meteen onmogelijk om ze in bed te krijgen. We zijn tot 1 uur met ze bezig geweest. Vervolgens stonden ze om 5:20 weer naast m'n bed. Gaaaap...

Zaterdag boodschappen gaan doen en de binnenspeeltuin verkend. Was op zich oke, maar de jongste was wel wat erg ondernemend. We hebben 'm continu van de trap naar de bovenverdieping, de trampoline vol heel grote kinderen en de 'megaslide' geplukt. Niet de 'zij spelen, ik lees een boek' waar ik op gehoopt had. 's Avonds was alles volgens de oudste anders dan thuis en dus weer uuuuren naast haar bed. Tel daar drie keer eruit voor de jongste bij op.

Zondag een ochtendje zeehonden gekeken, dat was echt perfect! 's middags even gezwommen, met als resultaat dat beide kinderen s avonds niet lekker waren. En ja hoor, 's nachts allebei hoge koorts en hoesten, jengelen en echt niet lekker zijn. De oudste 't gaat nu weer redelijk, maar de jongste is echt ziek. Daardoor gisteren alleen met de oudste even de speeltuin gedaan en de jongste heeft alleen maar bovenop mij gelegen.

En nu issie nog ziek en gaan we dus niet het dagje schiermonnikoog doen met de vliegerwinkel daar. Want das geen doen zo. Maar ik wilde het zo graag... En hij klaagt over oorpijn en dan slaat de paniek toe. Mijn hoofd gaat er nu meteen vanuit dat hij de rest van de vakantie niet meer slaapt, dat hij de hele weg naar huis vrijdag gaat gillen en dat de rest van de vakantie kut is. En da's vast niet rationeel enzo, maar die angst zit best diep.

Einde zeurpost
Is je partner ook mee?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:24:41 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208083818
Ik zou met je oudste alsnog naar Schiermonnikoog gaan. En de jongste bij je partner laten.
Geen mitsen en maren. Gewoon gaan. Hup!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:32:09 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208083867
Hoe staat het met de berg afval Mushanga? Zijn er nog zakken bijgekomen?
pi_208083935
Met oorpijn zou ik even kijken of je langs een huisarts kan. Vaak knappen ze met medicatie dan best snel weer op. En dan kun je wellicht later de week nog doen wat je wilde doen.

Wel balen dat het zo loopt.

ik moet wel zeggen dat het ‘zij spelen, wij lezen een boekje’ hier ook pas wat jaren later was toen ze wat ouder waren. Ben me daarop ook pas gaan instellen toen ineens bleek dat ze me beiden niet meer nodig hadden tijdens het spelen. Misschien dat dat wat scheelt

Hopelijk knapt je jongste snel op en heb je nog een paar fijne dagen daar :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 februari 2023 @ 08:42:11 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_208083969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou met je oudste alsnog naar Schiermonnikoog gaan. En de jongste bij je partner laten.
Geen mitsen en maren. Gewoon gaan. Hup!
Inderdaad afwisselend bij de jongste blijven en vooral in positiviteit proberen te blijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_208084026
@Deepfreeze Succes. Ik moet wel zeggen dat ik achteraf wel de charme van het kamperen in eigen huis kan waarderen - al weerhoudt de zooi en het gedoe me er wel van om de vloer in de woonkamer te vervangen.

@Tink89 Wat anderen al zeggen, probeer er toch iets leuks van te maken.voor zover dat kan. Wel balen als het zo anders wordt dan je wilde.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 09:16:00 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208084249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 07:49 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Tink89 maar dat is toch ook gewoon balen. Als je hoopt op gezelligheid en vrolijkheid. En je krijgt chagerijnigheid en gedoe.
Niemand die er echt iets aan kan doen. Maar stom is het wel.

Hier net naar de garage gelopen om brood uit de vriezer te halen. Zo met mijn schaaltje melk naar de garage om daar op te warmen voor mijn pap. Ik ga bijna blij zijn als al mijn keukenspul vanavond in de garage staat en in niet meer steeds hoef te heen en weten. Gewoon alles daar klaarmaken en ergens in huis een plekjes vinden om het op te eten.
Maar dan hebben we over 8 dagen wel vloerverwarming en een mooie nieuwe vloer. Dus even verder kamperen :D
Dat vond ik ook het fijnste werken tijdens de verbouwing, 1 dedicated andere plek voor het koken enzo. Dat het dan behelpen is, dat is dan maar zo :).
pi_208084346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:32 schreef amaranta het volgende:
Hoe staat het met de berg afval Mushanga? Zijn er nog zakken bijgekomen?
Nope. Een paar onwetende buren hebben tóch de kliko laten staan en daar zijn die zakken waarschijnlijk in gekwakt. Komt diegene nog wel achter als ie de kliko naar binnen haalt. Zwaarder ipv leeg :')
Verder valt het hier nog mee. Zou niet in de binnenstad willen wonen :X

Hoe is het met je vinger? Beterschap ermee :*
If they say
  dinsdag 21 februari 2023 @ 09:37:30 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208084485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nope. Een paar onwetende buren hebben tóch de kliko laten staan en daar zijn die zakken waarschijnlijk in gekwakt. Komt diegene nog wel achter als ie de kliko naar binnen haalt. Zwaarder ipv leeg :')
Verder valt het hier nog mee. Zou niet in de binnenstad willen wonen :X

Hoe is het met je vinger? Beterschap ermee :*
Op zich goed. Op een vinger zit gewoon een nette kleine korst met 2 hechtingen.
Op de pink zit een enorme droge bloedprop. Ga het er niet af halen, maar kan daardoor de wond niet goed zien. Ik denk dat er 3 hechtingen zitten, maar dat kan ik niet goed zien.
pi_208084760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:47 schreef Hupje het volgende:
@:Deepfreeze Succes. Ik moet wel zeggen dat ik achteraf wel de charme van het kamperen in eigen huis kan waarderen - al weerhoudt de zooi en het gedoe me er wel van om de vloer in de woonkamer te vervangen.

Ik vind het gebrek aan tv ook wel lekker 's avonds. Jongste heeft de lego herontdekt en zelf lekker vroeg het nest in. Oudste klaagde wel dat wij zo onrustig waren. Hij had geen last van de rommel, wel van ons (als je 15 bent kun je wel even helpen tillen van zware spullen, irritant toch)

Maar het moet wel eerst meer bende worden, voordat het beter wordt :P
pi_208084857
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Op zich goed. Op een vinger zit gewoon een nette kleine korst met 2 hechtingen.
Op de pink zit een enorme droge bloedprop. Ga het er niet af halen, maar kan daardoor de wond niet goed zien. Ik denk dat er 3 hechtingen zitten, maar dat kan ik niet goed zien.
Klinkt pijnlijk :{ Maar, idd, niet gaan pulken. Wond is nu goed beschermd en als het genezen is, valt het eraf.
Zoon had een wond, onder zn oog. Is aan het pulken geslagen en dat werd een vette rode plek die nu, maanden later pas aan het wegtrekken is.
If they say
pi_208084999
Klinkt niet prettig amaranta, hopelijk geneest het voorspoedig maar het blijft wel aanmodderen met je vingers van je
  dinsdag 21 februari 2023 @ 10:36:18 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208085119
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:26 schreef F_r het volgende:
Klinkt niet prettig amaranta, hopelijk geneest het voorspoedig maar het blijft wel aanmodderen met je vingers van je
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik daar nog heel vaak ga komen.

Ik ga de volgende keer vragen of ze mijn foto in de wachtkamer willen ophangen.
Al met al heb ik, denk ik wel samen met mijn zorgverzekeraar, de kliniek mede mogelijk gemaakt. Zo vaak ben ik inmiddels daar geweest.
Mijn chirurg is deze week ook aan het skiën vertelde hij. Ook door mij betaald natuurlijk.
pi_208085146
Wordt niet alles vergoed?

[ Bericht 4% gewijzigd door F_r op 21-02-2023 10:46:44 ]
  dinsdag 21 februari 2023 @ 10:45:46 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208085246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:37 schreef F_r het volgende:
Worst niet alles vergoed?
Jawel. Het is een grapje.
Alles wordt vergoed. Dan is de kliniek mede mogelijk gemaakt door mijn zorgverzekering.

Maar, ik ben er dus zo vaak geweest dat ik inmiddels het hele reilen en zeilen wel ken. En ik inmiddels ook weet dat ze daar geen pleisters hebben. En ik dus gewoon mijn eigen pakje pleisters meeneem. Naar de controles
pi_208085277
Ben ik de enige die bij het (verder uiteraard gewoon super vervelende) verhaal van @Tink89 moet gniffelen over dat ze eerst bij de zeehonden ging kijken en dat de kinderen daarna moesten hoesten als zeehonden?
pi_208085331
Dat is balen Tink! Je verheugt je op de vakantie en dan is het gewoon extra klote. Hopelijk valt het mee met het ziek zijn. Ik zou inderdaad proberen met de oudste dingen te ondernemen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 10:54:22 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208085352
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
2 zelfs.
22 maart nog een keer.
Oei, jij bent ook lekker aan de beurt, sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208085582
Tink ik zou toch ook met de oudste gaan en de jongste bij partner achter laten.

Ik bij mijn nichtje samen met mijn kinderen aan het uitlaten bij een indoor speelhel. Ik ben als ik het zo zie wel blij dat die van mij een stuk zelfstandiger zijn. Al vind ik pubererlla met vlagen ook echt niet leuk.
pi_208086497
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef amaranta het volgende:
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)

Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?

https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
Krijg net de mededeling dat het de partner is van een lerares hier op school. Vond het al wel een heftig verhaal, maar zo komt ie toch nog wat heftiger binnen zo.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:57:43 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208086672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ben ik de enige die bij het (verder uiteraard gewoon super vervelende) verhaal van @:Tink89 moet gniffelen over dat ze eerst bij de zeehonden ging kijken en dat de kinderen daarna moesten hoesten als zeehonden?
Oke hier moest ik ook om lachen :D txs!

Ook voor de anderen: dank! Ik moest het effe kwijt. De jongste spuugt inmiddels, maar man is met de oudste lego gaan kopen bij de kruidvat en zo krijgen we de dag ook wel om. Als ze donderdag opgeknapt zijn, gaan we alsnog naar schiermonnikoog.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 13:17:52 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208086893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:42 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Krijg net de mededeling dat het de partner is van een lerares hier op school. Vond het al wel een heftig verhaal, maar zo komt ie toch nog wat heftiger binnen zo.
:-( wat naar ook voor haar.
Ook nog zo jong en dan al je partner verliezen.
Ze hadden nog geen kinderen.( En voor zover ik weet niet zwanger). Maar zo je leven weer oppakken lijkt me zelfs dan ondoenlijk.

Ik was vanmorgen foto’s aan het opzoeken. Hij zat in 2006/2007 bij mij in groep 6.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 13:18:50 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208086904
Ik zat trouwens nav het bericht van Tink te denken. Ik heb nooit een thermometer mee op vakantie, ook nooit gedaan toen ze klein waren.
pi_208089309
Wisten jullie dat als ze je gevel schoonspuiten en je een oud huis hebt met kozijnen die niet 100% sluiten, je water binnenkrijgt?
IK NU WEL.

Zo blij dat er nog steeds handdoeken opgerold lagen bij de grootste tochtgaten.

Maar de aanhanger is weg, de lavendel hartstikke dood, maar eej, hij is weg.
pi_208089403
@exode vast geen schoon water. Dweilse

Hier vanochtend de kozijnen binnen geschuurd, want de kamer is leeg en kan ik rustig stof maken. De cv meneer kwam een halve dag eerder alvast. Lekker bezig en dacht dat we vanavond wel weer verwarming zouden hebben. Tot de betonboormeneer een paar uur te laat kwam. En een gat boorde in de cv leiding onder de vloer. Het cv systeem was gelukkig al bijna leeg, maar nou is de winst van die halve dag eerder beginnen kwijt aan het herstellen. En daardoor hebben we geen warm water/verwarming meer tot morgenavond. Dat wordt koud morgenochtend :X
Maar de proefsleuven gingen wel goed. Dus kunnen ze morgen die afmaken ipv morgen tegels bikken en donderdag pas weer verwarming
pi_208089451
Ik ben gewoon ook klaar nu hoor met al dat geklus aan het huis.

Over een week is het 6 jaar geleden dat we de sleutels kregen, het is nog steeds ons huis, zo blij mee. Maar ik wil voorlopig geen bouwmannen/vrouwen meer aan of in mijn huis nadat dit klaar is.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:48:40 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208089467
Om maar eens iets heel anders in de groep te gooien, is iemand hier bekend met 'rusteloze benen'
(ook wel 'restless legs' :+ )?
Ik dus wel en ik slik nu al een tijdje iets van A. Vogel (aesculaforce) maar dat lijkt niet echt zoden aan de dijk te zetten (hoewel ik nu ik de naam op zocht zag dat je 2x per dag 1 tablet moet slikken, dus dat gaan we vanaf nu maar doen :@ ), maar toch...
Iemand hier een goeie tip?
Ik word er dus elke nacht wakker van/mee en val dan heel lastig weer in slaap.

(Hoe het voelt? Niet lachen, maar het voelt alsof je het sneeuwbeeld van de tv in je benen hebt. Beter dan dat kan ik het niet omschrijven. :s) )

Thuisarts.nl zeg dit:
quote:
Adviezen bij rusteloze benen

Stop met roken.
Drink geen koffie in de avond.
Drink niet meer dan 1 glas alcohol per dag en liever niet dagelijks.
Zorg voor voldoende lichaamsbeweging overdag.
Ga niet intensief sporten vlak voor het slapengaan.
1, 2 en drie doe ik sowieso al niet. 4 wel, over het algemeen. 5 is hooguit 1x per week.

Dit lijkt me toch ook niet iets waar je mee naar de huisarts gaat toch?
pi_208089529
BE, ik kan je het nummer van mijn schoonmoeder geven, die heeft het ook. Maar dan heb je denk ik liever rusteloze benen.

Wat ik heb geleerd: voeten masseren, draag geen syntetisch spul, ook alleen katoen op je bed, zorg dat je genoeg drinkt en probeer je spieren tot rust te laten komen als je veel hebt gestaan of gelopen.
De voetmassage is de beste, kan ook met een tennisbal onder je voet door. Ik had best wel wat clienten in mijn massagepraktijk die daar heel veel baat bij hadden.
pi_208089569
[quote]1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
:-( wat naar ook voor haar.
Ook nog zo jong en dan al je partner verliezen.
Ze hadden nog geen kinderen.( En voor zover ik weet niet zwanger). Maar zo je leven weer oppakken lijkt me zelfs dan ondoenlijk.

Ik was vanmorgen foto’s aan het opzoeken. Hij zat in 2006/2007 bij mij in groep 6.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/
SPOILER
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:57:17 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208089574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef exode het volgende:
BE, ik kan je het nummer van mijn schoonmoeder geven, die heeft het ook. Maar dan heb je denk ik liever rusteloze benen.

Wat ik heb geleerd: voeten masseren, draag geen syntetisch spul, ook alleen katoen op je bed, zorg dat je genoeg drinkt en probeer je spieren tot rust te laten komen als je veel hebt gestaan of gelopen.
De voetmassage is de beste, kan ook met een tennisbal onder je voet door. Ik had best wel wat clienten in mijn massagepraktijk die daar heel veel baat bij hadden.
:D

Maar ik ga de tip van de tennisbal proberen!
En ik zie online het eea over compressiekousen, dat ga ik ook eens proberen.

Medicatie gaat dan richting dopamine-achtige medicatie (oa. voor parkinson) dat is me 100 bruggen te ver voorlopig!
pi_208089598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:57 schreef BE het volgende:

[..]
:D

Maar ik ga de tip van de tennisbal proberen!
En ik zie online het eea over compressiekousen, dat ga ik ook eens proberen.

Medicatie gaat dan richting dopamine-achtige medicatie (oa. voor parkinson) dat is me 100 bruggen te ver voorlopig!
En niet 1 van je lange wandelingen met squads maken net voor je naar bed gaat. Dat is echt nasty voor je benen net voor het slapen.

Oh en voetenbadjes, ook fijn.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 17:02:11 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208089617
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:00 schreef exode het volgende:

[..]
En niet 1 van je lange wandelingen met squads maken net voor je naar bed gaat. Dat is echt nasty voor je benen net voor het slapen.

Oh en voetenbadjes, ook fijn.
Mja, die staat voor vanavond idd op de planning. :@
Ik twijfelde al over afzeggen. Ik ben vanmorgen ook al geweest nl, dus sws al wel voldoende bewogen. ;)
pi_208089624
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef BE het volgende:

[..]
Mja, die staat voor vanavond idd op de planning. :@
Ik twijfelde al over afzeggen. Ik ben vanmorgen ook al geweest nl, dus sws al wel voldoende bewogen. ;)
Je kan testen of het helpt als je het niet 's avonds doet.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 17:04:18 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208089649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef exode het volgende:

[..]
Je kan testen of het helpt als je het niet 's avonds doet.
Nou, dat was de afgelopen dagen dus wel het geval, dat ik niet 's avonds heb gesport en toch last. Dus het kan hooguit erger worden en heel eerlijk voel ik nu, terwijl ik op mijn stoeltje achter mijn laptop zit, mijn benen nu al zoemen zeg maar.
Ik heb dus net maar afgezegd iig.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:43:49 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208090579
Magnesium! En dan de goede soort (Google het even, iets met oxide versus nitraat ofzoiets).

En ik zweer bij een warm bed bij het instappen, dus kruik om m'n bed voor te verwarmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')