In welk zkh was je? Ik word ook geopereerd door een plastisch chirurg. Alleen ga ik niet naar het ziekenhuis maar naar een kliniek.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef F_r het volgende:
Ik was met oudste vandaag in het ziekenhuis. Ze heeft al een tijdje dat haar vinger raar staat. Dus naar de plastische chirurg, door naar de röntgenafdeling, terug naar de plastische chirurg om uiteindelijk bij de gipskamer uit te komen. Zag maar 2 carnavalvierders daar.
Nu moet ze 5wk een spalk mag ze niet sporten en zwemmen.
Jongste zag de borstprothesen liggen en vroeg wat is dat? Na mijn uitleg was oh laat maar dat wil ik niet.
Het catquote:Op maandag 20 februari 2023 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
In welk zkh was je? Ik word ook geopereerd door een plastisch chirurg. Alleen ga ik niet naar het ziekenhuis maar naar een kliniek.
Succes met de spalk. Hopelijk is dat voldoende om de vinger recht te zetten.
Dan zou het zomaar mijn dokter kunnen zijn. Die werkt én daar en én in de kliniek. Hoewel hij meestal op maandag en woensdag in de kliniek is.quote:
Ze moet over 5 wk terug en krijgt dan een nieuwe is er nu nog niet werkzaamquote:Op maandag 20 februari 2023 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar mijn dokter kunnen zijn. Die werkt én daar en én in de kliniek. Hoewel hij meestal op maandag en woensdag in de kliniek is.
Dr. “ de Agrariër”
Dus ze is vandaag door dokter A geholpen. En over 5 weken wordt ze door dokter B, maar die werkt daar nog niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef F_r het volgende:
[..]
Ze moet over 5 wk terug en krijgt dan een nieuwe is er nu nog niet werkzaam
Nu hadden we een arts assistent die had overleg gehad met haar supervisor. Ik hoor het over 5wk wel. Baat het niet dan schaadt het haar ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus ze is vandaag door dokter A geholpen. En over 5 weken wordt ze door dokter B, maar die werkt daar nog niet?
Doet er ook verder niet toe, als het resultaat maar goed is.
Ik word er hyper van. Maar dat schijnt erbij te horen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn hart raakt over de zeik van ventolin![]()
/Nuttige weetjes.
Is je partner ook mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:21 schreef Tink89 het volgende:
Waarschuwing: klaagpost en gezeur over niks...
Wij zijn dus op vakantie. En eigenlijk is het voor een deel best heel kut. Vrijdagavond 3 uur gereden, waarvan de kinderen de eerste bijna 2 uur alleen maar gezeurd hebben. Uiteindelijk vielen ze in slaap, maar toen we arriveerden, was het daarmee ook meteen onmogelijk om ze in bed te krijgen. We zijn tot 1 uur met ze bezig geweest. Vervolgens stonden ze om 5:20 weer naast m'n bed. Gaaaap...
Zaterdag boodschappen gaan doen en de binnenspeeltuin verkend. Was op zich oke, maar de jongste was wel wat erg ondernemend. We hebben 'm continu van de trap naar de bovenverdieping, de trampoline vol heel grote kinderen en de 'megaslide' geplukt. Niet de 'zij spelen, ik lees een boek' waar ik op gehoopt had. 's Avonds was alles volgens de oudste anders dan thuis en dus weer uuuuren naast haar bed. Tel daar drie keer eruit voor de jongste bij op.
Zondag een ochtendje zeehonden gekeken, dat was echt perfect! 's middags even gezwommen, met als resultaat dat beide kinderen s avonds niet lekker waren. En ja hoor, 's nachts allebei hoge koorts en hoesten, jengelen en echt niet lekker zijn. De oudste 't gaat nu weer redelijk, maar de jongste is echt ziek. Daardoor gisteren alleen met de oudste even de speeltuin gedaan en de jongste heeft alleen maar bovenop mij gelegen.
En nu issie nog ziek en gaan we dus niet het dagje schiermonnikoog doen met de vliegerwinkel daar. Want das geen doen zo. Maar ik wilde het zo graag... En hij klaagt over oorpijn en dan slaat de paniek toe. Mijn hoofd gaat er nu meteen vanuit dat hij de rest van de vakantie niet meer slaapt, dat hij de hele weg naar huis vrijdag gaat gillen en dat de rest van de vakantie kut is. En da's vast niet rationeel enzo, maar die angst zit best diep.
Einde zeurpost
Inderdaad afwisselend bij de jongste blijven en vooral in positiviteit proberen te blijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou met je oudste alsnog naar Schiermonnikoog gaan. En de jongste bij je partner laten.
Geen mitsen en maren. Gewoon gaan. Hup!
Dat vond ik ook het fijnste werken tijdens de verbouwing, 1 dedicated andere plek voor het koken enzo. Dat het dan behelpen is, dat is dan maar zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:49 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Tink89 maar dat is toch ook gewoon balen. Als je hoopt op gezelligheid en vrolijkheid. En je krijgt chagerijnigheid en gedoe.
Niemand die er echt iets aan kan doen. Maar stom is het wel.
Hier net naar de garage gelopen om brood uit de vriezer te halen. Zo met mijn schaaltje melk naar de garage om daar op te warmen voor mijn pap. Ik ga bijna blij zijn als al mijn keukenspul vanavond in de garage staat en in niet meer steeds hoef te heen en weten. Gewoon alles daar klaarmaken en ergens in huis een plekjes vinden om het op te eten.
Maar dan hebben we over 8 dagen wel vloerverwarming en een mooie nieuwe vloer. Dus even verder kamperen
Nope. Een paar onwetende buren hebben tóch de kliko laten staan en daar zijn die zakken waarschijnlijk in gekwakt. Komt diegene nog wel achter als ie de kliko naar binnen haalt. Zwaarder ipv leegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:32 schreef amaranta het volgende:
Hoe staat het met de berg afval Mushanga? Zijn er nog zakken bijgekomen?
Op zich goed. Op een vinger zit gewoon een nette kleine korst met 2 hechtingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nope. Een paar onwetende buren hebben tóch de kliko laten staan en daar zijn die zakken waarschijnlijk in gekwakt. Komt diegene nog wel achter als ie de kliko naar binnen haalt. Zwaarder ipv leeg![]()
Verder valt het hier nog mee. Zou niet in de binnenstad willen wonen
Hoe is het met je vinger? Beterschap ermee
Ik vind het gebrek aan tv ook wel lekker 's avonds. Jongste heeft de lego herontdekt en zelf lekker vroeg het nest in. Oudste klaagde wel dat wij zo onrustig waren. Hij had geen last van de rommel, wel van ons (als je 15 bent kun je wel even helpen tillen van zware spullen, irritant toch)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:47 schreef Hupje het volgende:
@:Deepfreeze Succes. Ik moet wel zeggen dat ik achteraf wel de charme van het kamperen in eigen huis kan waarderen - al weerhoudt de zooi en het gedoe me er wel van om de vloer in de woonkamer te vervangen.
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op zich goed. Op een vinger zit gewoon een nette kleine korst met 2 hechtingen.
Op de pink zit een enorme droge bloedprop. Ga het er niet af halen, maar kan daardoor de wond niet goed zien. Ik denk dat er 3 hechtingen zitten, maar dat kan ik niet goed zien.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik daar nog heel vaak ga komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:26 schreef F_r het volgende:
Klinkt niet prettig amaranta, hopelijk geneest het voorspoedig maar het blijft wel aanmodderen met je vingers van je
Jawel. Het is een grapje.quote:
Krijg net de mededeling dat het de partner is van een lerares hier op school. Vond het al wel een heftig verhaal, maar zo komt ie toch nog wat heftiger binnen zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef amaranta het volgende:
De meester van mijn zoon van vorig jaar in gr8 is plots overleden. (Tevens ook oud leerling van mijzelf toen hij zelf op de basisschool zat)
Ik hoop dat zijn familie de tegenwoordigheid van geest heeft om niet op Facebook te gaan kijken, want daar struikelen de wappies inmiddels over elkaar, of het niet door vaccinatie komt. Zouden die toetsenbord moraal ridders wel beseffen dat, wat ook de oorzaak is geweest, dit iemands (klein)zoon, broer, partner, etc is?
https://www.omroepbrabant(...)qsO59ooEDkhnczdpwoJw
Oke hier moest ik ook om lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ben ik de enige die bij het (verder uiteraard gewoon super vervelende) verhaal van @:Tink89 moet gniffelen over dat ze eerst bij de zeehonden ging kijken en dat de kinderen daarna moesten hoesten als zeehonden?
:-( wat naar ook voor haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:42 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Krijg net de mededeling dat het de partner is van een lerares hier op school. Vond het al wel een heftig verhaal, maar zo komt ie toch nog wat heftiger binnen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1, 2 en drie doe ik sowieso al niet. 4 wel, over het algemeen. 5 is hooguit 1x per week.quote:Adviezen bij rusteloze benen
Stop met roken.
Drink geen koffie in de avond.
Drink niet meer dan 1 glas alcohol per dag en liever niet dagelijks.
Zorg voor voldoende lichaamsbeweging overdag.
Ga niet intensief sporten vlak voor het slapengaan.
Op dinsdag 21 februari 2023 13:17 schreef amaranta het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef exode het volgende:
BE, ik kan je het nummer van mijn schoonmoeder geven, die heeft het ook. Maar dan heb je denk ik liever rusteloze benen.
Wat ik heb geleerd: voeten masseren, draag geen syntetisch spul, ook alleen katoen op je bed, zorg dat je genoeg drinkt en probeer je spieren tot rust te laten komen als je veel hebt gestaan of gelopen.
De voetmassage is de beste, kan ook met een tennisbal onder je voet door. Ik had best wel wat clienten in mijn massagepraktijk die daar heel veel baat bij hadden.
En niet 1 van je lange wandelingen met squads maken net voor je naar bed gaat. Dat is echt nasty voor je benen net voor het slapen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:57 schreef BE het volgende:
[..]
Maar ik ga de tip van de tennisbal proberen!
En ik zie online het eea over compressiekousen, dat ga ik ook eens proberen.
Medicatie gaat dan richting dopamine-achtige medicatie (oa. voor parkinson) dat is me 100 bruggen te ver voorlopig!
Mja, die staat voor vanavond idd op de planning.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:00 schreef exode het volgende:
[..]
En niet 1 van je lange wandelingen met squads maken net voor je naar bed gaat. Dat is echt nasty voor je benen net voor het slapen.
Oh en voetenbadjes, ook fijn.
Je kan testen of het helpt als je het niet 's avonds doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, die staat voor vanavond idd op de planning.![]()
Ik twijfelde al over afzeggen. Ik ben vanmorgen ook al geweest nl, dus sws al wel voldoende bewogen.
Nou, dat was de afgelopen dagen dus wel het geval, dat ik niet 's avonds heb gesport en toch last. Dus het kan hooguit erger worden en heel eerlijk voel ik nu, terwijl ik op mijn stoeltje achter mijn laptop zit, mijn benen nu al zoemen zeg maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan testen of het helpt als je het niet 's avonds doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |