Nee joh, klussen in huisquote:Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!
Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen
Yep vandaag optocht gekeken en daarna met de kinderen naar de sporthal, de kinderen kunnen daar lekker spelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!
Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga
Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..
Bah jeukdingen
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd![]()
Succes en sterkte ermee!
Die klotebeestjes komen áltijd op het verkeerde moment. Ze doen het eromquote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
Krullen moet je juist zo min mogelijk kammen/borstelen meende ik?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef Tink89 het volgende:
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
Dat heb ik hier ook altijd geroepen 😅quote:
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIEquote:Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef exode het volgende:
[..]
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
Oh ja, jij hebt daar oprecht nog eens meer last van ook dan de gemiddelde persoonquote:Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:
[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
Echt he? Zeker omdat er verder geen kliko te bekennen was dus het was niet zo van: mijnus is te vol, laat ik netjes zijn en ze in een bijna lege parkeren.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:52 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...
@:hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...
@:exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof![]()
Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie
IK SCHREEUW MET JE MEE, VRIEND IS AAN HET SCHUREN EN HEEFT DE BOUWSTOFZUIGER ERBIJ AAN STAAN, WAT EEN HERRIE!!quote:Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:03 schreef Debsterr het volgende:
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoorsorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
Ik heb hier voor beide kinderen (4 en 6) een GPS horloge van One2Track. De belfunctie met dit horloge is ideaal, je kan er telefoonnummers in kwijt maar ook je eigen telefoonnummer onder noodoproep zetten waardoor ze je met 1 druk op de knop kunnen bellen. De GPS die erop zit is fijn en nauwkeurig, maar in jouw geval dus bijzaakquote:Op maandag 20 februari 2023 09:04 schreef exode het volgende:
Even een andere vraag:
Hebben jullie kinderen een smartwatch ding? Het gaat mij erom dat B kan bellen als er iets is, GPS is niet echt wat ik zoek.
Hij gaat steeds vaker alleen naar vriendjes en naar huis, ook vanaf school. Hij is al eens gevallen met zijn fiets op zo'n alleen tochtje en toen was er gelukkig een aardige omstander die hem hielp.
Daarnaast krijgt hij morgen een nogal dure op afstand bestuurbare auto en ik vind het zelf wel een fijn idee dat als er iets is hij kan bellen. Hij gaat er zonder ons alleen mee naar de speeltuin aan de overkant. Op zich een topspeeltuin en er zijn meestal wel ouders maar hij is er 2x lastigvallen door van die pubers.
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere wekenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Aure het volgende:
Ik ben zó blij op mijn werk te zijn na een week met zieke kinderen thuis![]()
Nu fingers crossed dat de kinderen niet eerder opgehaald moeten worden ofzo, maar ze leken wel echt opgeknapt vanochtend
Heel herkenbaar idd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere weken
Moet jij niet lallend door de stad dansen?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:46 schreef amaranta het volgende:
SSSSSHHHHHTTTT ik kom hier voor m’n rust.
Ventolinquote:Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:
[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef exode het volgende:
[..]
Moet jij niet lallend door de stad dansen?
Het was zaterdag in Breda ook echt belachelijk druk.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
Weer je vinger?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
Mijn hart raakt over de zeik van ventolinquote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ventolin
Wat heb ik daar goede herinneringen aan.
Ging zo lekker met een jointje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |