abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208065793
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Nee joh, klussen in huis *O*
pi_208066180
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Yep vandaag optocht gekeken en daarna met de kinderen naar de sporthal, de kinderen kunnen daar lekker spelen.

Dochter net opgehaald van de kindercarnaval. Was niet helemaal fit (te veel gesnoept in te korte tijd waarschijnlijk).
Zometeen zelf nog op pad en morgenmiddag nog een paar uurtjes met de kinderen en dan is het weer mooi geweest.
pi_208066478
Iedereen die carnaval viert, veel plezier!

Zoon ging kliko buiten zetten maar zei dat de vuilophaal een week gaat staken. Wist ik niet, dus zoek dat op en idd, staking. Kliko stond 11 minuten buiten en zoon weer naar buiten gestuurd om um toch maar terug te halen. Was ie ineens een stuk zwaarder :? Ik kijken, zit ie vol met andere zakken. Ik had er maar 1 dus plek genoeg voor nog wel 2 weken, maar dan wél zonder de meuk van een ander.
Dus. Die 2 zakken uit mijn kliko gevist en neergezet waar normaal de kliko's staan.
Lekker makkelijk, kliko legen in míjn kliko en dan zelf een lege hebben? Daggutniet he. Stelletje aso's |:)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208066542
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
pi_208067021
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
If they say
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2023 @ 20:59:52 #206
382129 crew  Donna
pi_208067115
Geen carnaval. Had een babyshower. w/
pi_208067165
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
pi_208067393
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
Die klotebeestjes komen áltijd op het verkeerde moment. Ze doen het erom }:|
Dat kammen is een crime, vooral de neten moeten eruit. Maar, het komt goed :Y
If they say
  zondag 19 februari 2023 @ 21:32:27 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208067827
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208068211
Mijn broer scheert z'n zoontjes kaal als ze luizen hebben :o Ik gooi hier gewoon van die shampoo-zonder-kammen erin, werkt prima. Koop altijd in in Engeland, daar is het een stuk goedkoper dan hier :?
pi_208068933
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 februari 2023 @ 23:48:03 #212
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069916
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef Tink89 het volgende:
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
Krullen moet je juist zo min mogelijk kammen/borstelen meende ik?
  zondag 19 februari 2023 @ 23:51:49 #213
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069957
Geen carnaval gevierd, juist heel hard gewerkt zodat al mijn collega's konden carnavallen. w/

Hier had Sticker vorig jaar vlak voor de zomervakantie luizen. Voor het eerst, terwijl we vanuit school zeker eens per maand een bericht krijgen dat er weer luizen zijn gesignaleerd. We hebben een week 2xdaags gekamd, en alles was weg. Ik ben wel blij dat hij het nu pas kreeg en niet toen het protocol bestond uit ALLE textiel in je huis in de was gooien. :')
pi_208070279
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Dat heb ik hier ook altijd geroepen 😅

Ik stelde ook voor een tondeuse te kopen ipv luizenshampoo. Maar daar waren ze het beiden niet mee eens 😉
pi_208071250
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
  maandag 20 februari 2023 @ 08:38:33 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071258
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208071273
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
pi_208071369
_O-
SUCCES ERMEE EXODE! MAAR, JE KRIJGT ER IETS MOOIS VOOR TERUG :P
If they say
pi_208071425
Geloof dat ik blij mag zijn met een voegvrijhuis :+

De twee vuilniszakken liggen er nog, plus een paar kliko's van degenen die niet weten dat er gestaakt wordt. Komen ze gauw genoeg achter :')
If they say
pi_208071426
@Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...

@hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...

@exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof :X

Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie :s)
Fake it till you make it...
pi_208071458
De huidige voegen zitten er inmiddels 97 jaar in, dus ik denk dat ik nieuwe voegen niet meer mee ga maken.

Morgen is B jarig, wij versieren de voortuin ook altijd, zullen we slingers aan de steigers hangen? _O-
  maandag 20 februari 2023 @ 08:56:36 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071478
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef exode het volgende:

[..]
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
pi_208071494
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:02:37 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071556
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:

[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
Oh ja, jij hebt daar oprecht nog eens meer last van ook dan de gemiddelde persoon ;(. Hopelijk snel klaar!

Ik was vrijdag op de 9 maanden beurs met oma, mama en schoonmama O+. Die gezichten tijdens de echo, echt geweldig O+.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:03:04 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071558
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoor :@ sorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
pi_208071560
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:52 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...

@:hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...

@:exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof :X

Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie :s)
Echt he? Zeker omdat er verder geen kliko te bekennen was dus het was niet zo van: mijnus is te vol, laat ik netjes zijn en ze in een bijna lege parkeren.
Heb de vrije plek in de kliko voor mn buurvrouw gereserveerd want die van haar zit al bijna vol :D

Dan zullen ze wel snel klaar zijn. Succes met de laatste loodjes :)

Zou het gewoon doen @exode, leuk voor B en hebben de voegenuitslijpers ook wat vrolijks :+
If they say
pi_208071572
Even een andere vraag:
Hebben jullie kinderen een smartwatch ding? Het gaat mij erom dat B kan bellen als er iets is, GPS is niet echt wat ik zoek.
Hij gaat steeds vaker alleen naar vriendjes en naar huis, ook vanaf school. Hij is al eens gevallen met zijn fiets op zo'n alleen tochtje en toen was er gelukkig een aardige omstander die hem hielp.

Daarnaast krijgt hij morgen een nogal dure op afstand bestuurbare auto en ik vind het zelf wel een fijn idee dat als er iets is hij kan bellen. Hij gaat er zonder ons alleen mee naar de speeltuin aan de overkant. Op zich een topspeeltuin en er zijn meestal wel ouders maar hij is er 2x lastigvallen door van die pubers.
pi_208071893
@exode dat was het moment dat D een telefoon kreeg. Alleen naar school fietsen met 9 jaar kon prima, maar toch wel fijn om te kunnen zien dat hij aangekomen is en dat hij kan bellen als hij wil spelen/er iets gebeurd is.

Hij neemt hem dan weer niet mee naar de speeltuin om de hoek. Maar wel naar een hangplek in de buurt van school. En nu bij 11 jaar fietst hij zelf de stad door naar pianoles, 5 km verderop. Dus dan gaat hij ook mee.
pi_208072130
Ik denk dat wij de smartwatch overslaan en gewoon voor een telefoon gaan. N wordt 8 deze zomer, een beetje vroeg misschien, maar ik denk dat het wel kan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_208072549
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
IK SCHREEUW MET JE MEE, VRIEND IS AAN HET SCHUREN EN HEEFT DE BOUWSTOFZUIGER ERBIJ AAN STAAN, WAT EEN HERRIE!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 20 februari 2023 @ 10:46:23 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208072590
SSSSSHHHHHTTTT ik kom hier voor m’n rust.
pi_208072694
Wij hebben voor de kinderen wel zo’n smartwatch gehad. Maar eigenlijk nooit echt als zodanig gebruikt. De gps was onnauwkeurig en bellen hebben we niet als nodig ervaren. We hebben het alleen een keer uitgeprobeerd geloof ik.

Hier fietsen ze wel alleen naar school maar hebben dan geen gsm bij zich. Meestal sta ik na schooltijd wel gewoon aan school om te weten waar ze afspreken. Incidenteel als dat niet uit komt neemt of de oudste z’n telefoon mee om het voor beide kinderen door te geven wat ze gaan doen, of ze komen eerst naar huis om het door te geven waar ze heen zijn.

Hier op school mogen ze sowieso pas telefoon mee naar school en groep 7 en 8. Geen idee of ze het merken of er iets van zeggen als ze dat (incidenteel) eerder doen hoor.

Vriendinnetje van de jongste had ook een tijdje een walkietalkie bij zich om met moeder thuis te overleggen na schooltijd.

Oudste neemt tegenwoordig als hij met vrienden (buiten) gaat spelen zijn telefoon mee, de jongste niet. (En ja die ben ik wel eens kwijt geweest, maar dat lag er meer aan dat ze niet deed wat ze beloofd had, naar huis komen als het vriendinnetje niet mocht spelen, toen was ze naar een ander vriendinnetje gegaan).

Moraal van het verhaal, de belfunctie op de smartwatch werkte wel, maar hier eigenlijk nooit gebruikt in de tijd dat ze die droegen.
pi_208072869
Ik ben zó blij op mijn werk te zijn na een week met zieke kinderen thuis *O*

Nu fingers crossed dat de kinderen niet eerder opgehaald moeten worden ofzo, maar ze leken wel echt opgeknapt vanochtend :P
pi_208073036
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:03 schreef Debsterr het volgende:
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoor :@ sorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
_O- O+
pi_208073264
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:04 schreef exode het volgende:
Even een andere vraag:
Hebben jullie kinderen een smartwatch ding? Het gaat mij erom dat B kan bellen als er iets is, GPS is niet echt wat ik zoek.
Hij gaat steeds vaker alleen naar vriendjes en naar huis, ook vanaf school. Hij is al eens gevallen met zijn fiets op zo'n alleen tochtje en toen was er gelukkig een aardige omstander die hem hielp.

Daarnaast krijgt hij morgen een nogal dure op afstand bestuurbare auto en ik vind het zelf wel een fijn idee dat als er iets is hij kan bellen. Hij gaat er zonder ons alleen mee naar de speeltuin aan de overkant. Op zich een topspeeltuin en er zijn meestal wel ouders maar hij is er 2x lastigvallen door van die pubers.
Ik heb hier voor beide kinderen (4 en 6) een GPS horloge van One2Track. De belfunctie met dit horloge is ideaal, je kan er telefoonnummers in kwijt maar ook je eigen telefoonnummer onder noodoproep zetten waardoor ze je met 1 druk op de knop kunnen bellen. De GPS die erop zit is fijn en nauwkeurig, maar in jouw geval dus bijzaak ;)
pi_208073447
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Aure het volgende:
Ik ben zó blij op mijn werk te zijn na een week met zieke kinderen thuis *O*

Nu fingers crossed dat de kinderen niet eerder opgehaald moeten worden ofzo, maar ze leken wel echt opgeknapt vanochtend :P
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere weken :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator/colorchick maandag 20 februari 2023 @ 11:42:54 #237
382129 crew  Donna
pi_208073518
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik voel deze post heel erg. Toevallig niet deze week, maar wel van al die andere weken :')
Heel herkenbaar idd.
pi_208073580
Leuk om jullie gedachtes te lezen over een smartwatch. Een telefoon vind ik niet handig, B raakt alles kwijt en zo'n horloge zit iig om zijn pols 'vast'. Daarnaast is het echt als er iets aan de hand is en dan is het wel handig als hij meteen iets in kan drukken.

Telefoon komt wel in groep 7 of 8. Of als hij 10 wordt volgend jaar, vind ik wel een mijlpaal of zo. Maar dan mag ie eerst wat beter op zijn spullen gaan letten.

Ik ga nog even verder nadenken.
pi_208073589
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:46 schreef amaranta het volgende:
SSSSSHHHHHTTTT ik kom hier voor m’n rust.
Moet jij niet lallend door de stad dansen?
pi_208073716
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:

[..]
Ventolin O+
Wat heb ik daar goede herinneringen aan.
Ging zo lekker met een jointje :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208073769
@exode wij hebben ook smartwatches van One2Track. Ik kan niet zonder, want ze gaan hier de hele wijk door en ik heb echt geen zin om altijd 6 rondjes te fietsen om de kinderen binnen te hengelen als we gaan eten of plots weggaan.
Daarnaast gebruiken we ze ook als de kinderen buiten spelen en wij even snel een boodschap moeten halen. Dan kan ik ze toch even laten weten dat er gedurende 20 minuten even niemand thuis is bijvoorbeeld. Kortom, ik zweer erbij. En inderdaad niet voor de GPS functie maar vooral de belfunctie. Een telefoon zijn ze met bijna 9 jaar nog veel te jong voor vind ik en zou alleen maar stuk gaan als je kijkt hoe wild ze buiten spelen. Die horloges zijn redelijk onverwoestbaar.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:00:38 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208073824
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef exode het volgende:

[..]
Moet jij niet lallend door de stad dansen?
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
pi_208074808
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik ben vorige week weer geopereerd. Wil niet het risico lopen dat iemand tegen me aan loopt.
En als ik de krant moet geloven barst eindje uit haar voegen. Dus dit jaar vier ik carnaval in “Zetelgat”
Het was zaterdag in Breda ook echt belachelijk druk.

Gaat het herstel wel goed?
pi_208075056
Ons grut heeft ook een smartwatch met bellen en GPS. Vind het een fijne tussenoplossing voordat ze klaar zijn voor een telefoon ^O^
pi_208076582
Ze zijn klaar voor vandaag en wat is het rustig.

En stoffig, ook al heb ik net de stofzuiger door het hele huis gehaald. Je moet nat soppen zei verloofde en toen snapte jullie wel wat ik antwoordde. B zat aan tafel zijn traktaties in elkaar te knutselen en vroeg met een verbaasd hoofd wat ik bedoelde.

Sorry, echt nogmaals sorry maatschappij, die vieze grappen komen van mij.
  Moderator/colorchick maandag 20 februari 2023 @ 16:14:20 #246
382129 crew  Donna
pi_208076622
_O-
  maandag 20 februari 2023 @ 16:41:28 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_208076883
THATS WHAT SHE SAID
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_208079753
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Weer je vinger?
pi_208079848
Ik was met oudste vandaag in het ziekenhuis. Ze heeft al een tijdje dat haar vinger raar staat. Dus naar de plastische chirurg, door naar de röntgenafdeling, terug naar de plastische chirurg om uiteindelijk bij de gipskamer uit te komen. Zag maar 2 carnavalvierders daar.

Nu moet ze 5wk een spalk mag ze niet sporten en zwemmen.

Jongste zag de borstprothesen liggen en vroeg wat is dat? Na mijn uitleg was oh laat maar dat wil ik niet.
pi_208079922
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ventolin O+
Wat heb ik daar goede herinneringen aan.
Ging zo lekker met een jointje :D
Mijn hart raakt over de zeik van ventolin ;(

/Nuttige weetjes.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')