abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208065793
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Nee joh, klussen in huis *O*
pi_208066180
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!

Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen O+
Yep vandaag optocht gekeken en daarna met de kinderen naar de sporthal, de kinderen kunnen daar lekker spelen.

Dochter net opgehaald van de kindercarnaval. Was niet helemaal fit (te veel gesnoept in te korte tijd waarschijnlijk).
Zometeen zelf nog op pad en morgenmiddag nog een paar uurtjes met de kinderen en dan is het weer mooi geweest.
pi_208066478
Iedereen die carnaval viert, veel plezier!

Zoon ging kliko buiten zetten maar zei dat de vuilophaal een week gaat staken. Wist ik niet, dus zoek dat op en idd, staking. Kliko stond 11 minuten buiten en zoon weer naar buiten gestuurd om um toch maar terug te halen. Was ie ineens een stuk zwaarder :? Ik kijken, zit ie vol met andere zakken. Ik had er maar 1 dus plek genoeg voor nog wel 2 weken, maar dan wél zonder de meuk van een ander.
Dus. Die 2 zakken uit mijn kliko gevist en neergezet waar normaal de kliko's staan.
Lekker makkelijk, kliko legen in míjn kliko en dan zelf een lege hebben? Daggutniet he. Stelletje aso's |:)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208066542
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
pi_208067021
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga

Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..

Bah jeukdingen
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
If they say
  Moderator/colorchick zondag 19 februari 2023 @ 20:59:52 #206
382129 crew  Donna
pi_208067115
Geen carnaval. Had een babyshower. w/
pi_208067165
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd :@
Succes en sterkte ermee!
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
pi_208067393
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
Die klotebeestjes komen áltijd op het verkeerde moment. Ze doen het erom }:|
Dat kammen is een crime, vooral de neten moeten eruit. Maar, het komt goed :Y
If they say
  zondag 19 februari 2023 @ 21:32:27 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208067827
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208068211
Mijn broer scheert z'n zoontjes kaal als ze luizen hebben :o Ik gooi hier gewoon van die shampoo-zonder-kammen erin, werkt prima. Koop altijd in in Engeland, daar is het een stuk goedkoper dan hier :?
pi_208068933
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 februari 2023 @ 23:48:03 #212
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069916
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef Tink89 het volgende:
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
Krullen moet je juist zo min mogelijk kammen/borstelen meende ik?
  zondag 19 februari 2023 @ 23:51:49 #213
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208069957
Geen carnaval gevierd, juist heel hard gewerkt zodat al mijn collega's konden carnavallen. w/

Hier had Sticker vorig jaar vlak voor de zomervakantie luizen. Voor het eerst, terwijl we vanuit school zeker eens per maand een bericht krijgen dat er weer luizen zijn gesignaleerd. We hebben een week 2xdaags gekamd, en alles was weg. Ik ben wel blij dat hij het nu pas kreeg en niet toen het protocol bestond uit ALLE textiel in je huis in de was gooien. :')
pi_208070279
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kinderen hebben nooit luizen O+
Dat heb ik hier ook altijd geroepen 😅

Ik stelde ook voor een tondeuse te kopen ipv luizenshampoo. Maar daar waren ze het beiden niet mee eens 😉
pi_208071250
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
  maandag 20 februari 2023 @ 08:38:33 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071258
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208071273
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
pi_208071369
_O-
SUCCES ERMEE EXODE! MAAR, JE KRIJGT ER IETS MOOIS VOOR TERUG :P
If they say
pi_208071425
Geloof dat ik blij mag zijn met een voegvrijhuis :+

De twee vuilniszakken liggen er nog, plus een paar kliko's van degenen die niet weten dat er gestaakt wordt. Komen ze gauw genoeg achter :')
If they say
pi_208071426
@Mushanga71, wat asociaal. Bijna alsof ze hebben zitten posten wanneer er iemand een kliko aan de weg zou zetten. In 11 minuten...

@hilliebillie, succes/sterkte met de luizen...

@exode, hopelijk snel van de herrie af! Succes in de herrie en het stof :X

Hier zijn de elektra mannen weer bezig, ik vermoed toch de laatste loodjes nu, want de stroom is er al af geweest... dus het lijkt me dat ze nu alles dicht gaan maken...
Kinderen hebben lesvrij vandaag, dan nog 4 dagen en dan is het vakantie :s)
Fake it till you make it...
pi_208071458
De huidige voegen zitten er inmiddels 97 jaar in, dus ik denk dat ik nieuwe voegen niet meer mee ga maken.

Morgen is B jarig, wij versieren de voortuin ook altijd, zullen we slingers aan de steigers hangen? _O-
  maandag 20 februari 2023 @ 08:56:36 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071478
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef exode het volgende:

[..]
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
pi_208071494
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:02:37 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071556
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:

[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
Oh ja, jij hebt daar oprecht nog eens meer last van ook dan de gemiddelde persoon ;(. Hopelijk snel klaar!

Ik was vrijdag op de 9 maanden beurs met oma, mama en schoonmama O+. Die gezichten tijdens de echo, echt geweldig O+.
  maandag 20 februari 2023 @ 09:03:04 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208071558
Maar met 12 weken zwangerschap ziet een 3D echo er maar viezig uit hoor :@ sorry baby, je bent zeer welkom maar je zag eruit als een gek snotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')