Nee joh, klussen in huisquote:Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!
Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen
Yep vandaag optocht gekeken en daarna met de kinderen naar de sporthal, de kinderen kunnen daar lekker spelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:26 schreef LeSage het volgende:
Is iedereen vandaag aan het carnavallen geweest ofzo? Zo rustig hier!
Wij zijn net thuis en gedoucht van een middagje met de kinderen. Morgen gaan ze naar de opvang en worden ze door papa opgehaald, zodat ik de kroegentocht kan lopen
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel echt aso inderdaad mushanga
Hier was vanmorgen de oudste allemaal op z’n hoofd aan het krabben, blijkt ie luizen te hebben. De jongste ook maar gecheckt en die had er ook een paar. Had gehoopt dit gewoon niet mee te maken in de basisschool tijd. Toch tot halverwege groep acht van de oudste volgehouden..
Bah jeukdingen
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, luizen, das kut😖. Dochter had ze toen op het VO dus tis niet gezegd dat ze het na de basisschool niet meer kunnen hebben, al is de kans kleiner.
Had in paniek toen een fles spiritus over haar haren gekiept en een luizenkam bij buurvrouw geleend. Ze was wel in 1 klap van de luizen af maar haar haar was best wel uitgedroogd![]()
Succes en sterkte ermee!
Die klotebeestjes komen áltijd op het verkeerde moment. Ze doen het eromquote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dank je. Vanmorgen/middag nog even in een rap tempo een of ander luizenspul er in gedaan en met een luizenkam gekamt. Terwijl we eigenlijk al weg moesten, daar ging m’n planning. Nog een paar dagen kammen en dan is hopelijk alles dood en er uit.
Krullen moet je juist zo min mogelijk kammen/borstelen meende ik?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef Tink89 het volgende:
Luizen zijn echt mijn horrorscenario. Ik heb heel dik, lang, krullend haar en m'n kinderen hebben ook krullen. Met een hoop antiklit en een tangle teezer kom ik 's ochtends door dat van hun heen. Dat van mezelf kam ik alleen als het nat is. Met leave-in conditioner... Dan heb ik het twee dagen los of semi-los en dan kam ik het met spray en een borstel die er wel doorheen komt (de teezer van de kinderen komt niet eens door mijn bovenste laag haar zegmaae) en vlecht ik het nog een dag of twee voor ik het weer was.
Dat heb ik hier ook altijd geroepen 😅quote:
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIEquote:Op maandag 20 februari 2023 08:37 schreef exode het volgende:
GOEDEMORGEN DE VOEGEN MANNEN BEGONNEN VANOCHTEND OM 7 UUR MET 3 MAN STERK. ZE MAKEN NOGAL WAT LAWAAI MAAR IK BEN BLIJ DAT ZE ER ZIJN.
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SORRY WAT ZEI JE IK VERSTA JE NIET MET DIE HERRIE
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef exode het volgende:
[..]
WACHT EVEN IK VEEG EVEN DE STOF UIT MIJN GEZICHT, IK ZIE NIETS.
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOET JIJ OOK ZO HOESTEN VAN AL DAT STOF?
Oh ja, jij hebt daar oprecht nog eens meer last van ook dan de gemiddelde persoonquote:Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef exode het volgende:
[..]
STOF EN LONGPROBLEMEN ZIJN GEEN GOEDE COMBI DUS IK ZIT ZO'N BEETJE AAN EEN VENTOLIN INFUUS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |